Toni & Guy

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Lucine
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 881
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:23

Toni & Guy

Viesti Kirjoittaja Lucine »

Eli millaisia kyseiset tuotteet on? Moisture Injectionia ja Platinum Blond Insights Colour Reviveriä olin lähinnä ajatellut kokeilla mutta muistakin tuotteista kokemuksia kehiin myös  ;D
Viimeksi muokannut Lucine, 23 Touko 2008, 14:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Tony & Guy

Viesti Kirjoittaja Manna »

Mulla on kokemusta kahdesta tuotteesta:

Boost-it Mousse - nostaa hyvin tyvestä, mutta minulla tekee myös tyven rasvaisen näköiseksi.

High-lift Volumising Spray - tehokas, mutta raidoitetussa hiuksessa kuivattaa, INCIssä ensimmäisenä alcohol denat.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Euphoria

Vs: Tony & Guy

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Boost-It-Mousse jättää minullakin rasvaisen näköiseksi. Pitäisi varmaan laittaa todella vähän, jos sitten olisi parempi.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Tony & Guy

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Kattelin Bootsissa noiden hoitiksia ja shampoita mutta hinnat oli niin kovat että sinne jäivät.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: Tony & Guy

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Mäkin oon katsellut laivalla näitä, mutta en myöskään raaskinut ostaa, kun en ole niin paljoa kuullut positiivisia kokemuksia.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö
Ella

Vs: Tony & Guy

Viesti Kirjoittaja Ella »

Tuo Moisture Injection tehis/hoitoaine.. (kumpikohan se nyt oli, pienessä aukiruuvattavassa purkissa ) toimi omassa päässäni huonosti, en tosin millään todella pitkillä vaikutusajoilla sitä osannut vielä käyttääkään. Jotain ihme hileitä taisi vielä olla purkissa, eivät vaikuttaneet levitettävyyteen, tarkoituksena kai tuoda jotain säihkyä tukkaan. Eipä tullut suurta muutosta. Esimerkiksi jo NutriGloss toimii omassa päässä paremmin/kosteuttavammin ja tuoksukin miellyttävämpi.
Marielle
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 260
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:10

Vs: Tony & Guy

Viesti Kirjoittaja Marielle »

Itselläni on hopeashampoo joka on tosi hyvä tuote, poistaa todella keltaisuutta, ehkä tehokkain hopeashampoo jota ole kokeillut.
Iiris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1260
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 19:25

Vs: Tony & Guy

Viesti Kirjoittaja Iiris »

Minulla on värjätyille hiuksille tarkoitettu shampoo, joka on ollut ihan OK. Ei mitenkään maata mullistava enkä ole varma, tulenko ostaneeksi toiste. Mutta ei nyt kuitenkaan mikään katastrofiostos, ihan tyytyväisenä käyttelen loppuun.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).
Hermione
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1140
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:24

Vs: Tony & Guy

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Mulla on Rebuildt-it shampoo ja Mega-depht conditioner. Kaapissa asustelevat, eivät siis mitään erikoisia. Shampoossa on silikonia, joten en sitä siksi mielellään käytä. Hoitoaineen tehot ei oikein riitä, mutta joskus varmaan tulee käytettyä loppuun sekoituksissa.

Myös Shine-glaze vahan omistin ja käytin loppuun. Tää oli oikein mainio. Antoi mukavasti kiiltoa ja hiukkasen tukea. Muistaakseni sain jopa päälipörröä latistettua tällä. Tätä voisin ostaa uudestaan, jos vahoja vielä käyttäisin!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: Tony & Guy

Viesti Kirjoittaja Surrur »

Ostin eilen laivalta merkin hoitoaineen, se oli semmoisessa kummallisessa pehmeässä "pussissa". Anta-Frizz Conditioner taisi olla nimi. En ole vielä ehtinyt kokeilla, mutta ei se toisaalta haittaa vaikka ei hyvä olisikaan, hinta laivalla oli vain 2.20e  :o Ajattelin sitten että kokeillaan nyt kun oon jo pitkään halunnut noita testailla.
Euphoria

Vs: Tony & Guy

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Testasin tänään Toni & Guy hopeashampoon. En huomannut mitään muutosta hiusten värissä. Minulla on varmaan niin pinttyneen väriset hiukset, ettei näihin tehoa mikään. Kuivattavia nämä hopeashampoot taitavat kyllä olla. Seuraava pesu on tehtävä jollain hellävaraisemmalla ja hoidoksi kosteuttavaa hoitoainetta.
marrriik
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 234
Liittynyt: 05 Joulu 2006, 13:46

Vs: Tony & Guy

Viesti Kirjoittaja marrriik »

Vähän OT, mutta onko Toni & Guy jotain " sukua " tigille ? :)
Miua
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 119
Liittynyt: 30 Elo 2006, 14:33

Vs: Tony & Guy

Viesti Kirjoittaja Miua »

Itsellä on kokemusta kahdesta tuotteesta: Moisture Injection shampoo ja saman sarjan hoitoaine. Hoitoainetta olen käytellyt pikahoitiksen tapaan, joten en tiedä toimisiko paremmin pidemmän vaikutusajan jälkeen. Ei tunnu tekevän minun hiuksilleni juurikaan mitään. Shampoo pesee, mutta siitä tuntuu jäävän kalvo hiuksiin. Eipä ole sen kummemmin minua haitannut, mutta tuntuu että hiukset takkuuntuu helpommin. Taitaa jäädä hyllyyn seuraavalla kerralla. Nyt on muutenkin uusia Tigejä tilalla ;)
"Kaikki salaisuudet taivaasta pudottaa sateen täyttämä pisara, sinäkin sen nähdä saat jos vain avaat mieles, katso vaan. Hiekanjyvä rannan aalloille kuiskailee, avaa mieles, tarkkaile! Tarinoita ajan alusta kertoilee jos kuuntelee."-Emma Salokoski
marketta
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 268
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 20:21

Vs: Tony & Guy

Viesti Kirjoittaja marketta »

marrrika kirjoitti: Vähän OT, mutta onko Toni & Guy jotain " sukua " tigille ? :)
Mä olen käsittänyt sen niin, että Toni&Guy on ns. Tigin markettiversio (näin yksinkertaistettuna), eli saman valmistajan tavaraa kuitenkin tai ainakin samojen tyyppien "alullepanema". Toni&Guy on sitten myös kampaamoketju, josta sen verran olen kuullut että hiuksia leikataan kalliilla hinnalla liukuhihnatyyliin. Jotenkin tuo merkki ei kyllä mua innosta, ja kun olen Bootsissa katsellut näiden INCejä niin eivät ihmeellisiltä vaikuta. Pakkaukset on toki mielestäni houkuttelevia niinkuin Tigeissäkin. Menen kuitenkin mieluummin Bootsissakin suoraan vaikka Andrew Collinge-hyllylle ja ohitan nämä täysin.
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Uutta: label.m Suomeen ja Goldwelliltä dualsenses-tuoteperhe

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Tuoreen Pinnin mukaan Toni & Guyn label.m -sarja on tulossa Suomeen. (www.labelm.fi tai Toni et Guyn sivut.

Myös Goldwelliltä on tulossa uusi tuoteperhe: dualsenses. (www.goldwell.fi)

Viesti siirretty sille sopivaan ketjuun
Viimeksi muokannut Marylee, 05 Touko 2008, 19:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin