Toni & Guy

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: Tony & Guy

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Sain tiedon, että label.m -tuotteita on jo myynnissä ainakin Helsingin hotelli Crowne Plazan (sisäänkäynti Kivelänkatu 2) spa-osaston kampaamossa Kaori.
Viimeksi muokannut Marylee, 23 Touko 2008, 14:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
badbomben
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 56
Liittynyt: 26 Loka 2008, 18:57

Vs: Toni & Guy

Viesti Kirjoittaja badbomben »

Mikähän se tarkka nimi oli..valkoinen peruspurkki, suht iso. Tony & guy:n tehonaamio ainakin, aivan ihana. Ostin aikoinaan ruotsinlaivalta. Olikohan se moisture injectin joku versio?
maxfactor
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 01 Kesä 2006, 09:00

Vs: Toni & Guy

Viesti Kirjoittaja maxfactor »

Mä suosittelen kyllä kokeilemaan noita Label M tuotteita. On vähän niinkuin tigi mutta ei niin silikonista. Tuotteissa on kivat tuoksut mutta ei liian voimakkaat. Monipuoliset hoito ja muotoilutuotteet löytyy sarjasta.
kleio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 17 Marras 2008, 19:13

Vs: Toni & Guy

Viesti Kirjoittaja kleio »

Äiti oli ostanut tätä Label M -sarjaa kampaajaltaan ja oli todella tyytyväinen. Vilkaisin Oat&Honey -shampoon inci-listaa ja näytti ihan kohtuulliselta, ei ihan ekana silikonit pompannut silmille, tai sit vaan en huomannut. Äiti vaan valitteli korkeaa hintaa, 25 e oli maksanut pullo. Näytin sit erilaisia nettikauppoja ja niiden hintoja, löyty muitakin äidin lempparituotteita yli puoleen hintaan... päätettiin tehdä jouluna yhteistilaus. :D

Vaan: onko kellään nyt saatavissa tätä inciä ja olisko arvioita siitä? En ole ehkä itse kiinnostunut niinkään, mutta ois kiva äidille selittää mitä siinä on (ja samanlaisessa hoitoaineessa). Onko muut käyttäneet tätä?

Äidille kyllä tuntuu sopivan, on ohut tukka, mutta hyväkuntoinen, värjäyttää säännöllisesti ja muotoilee runsaasti.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Toni & Guy

Viesti Kirjoittaja kuku »

Onko kukaan kokeillut Toni & Guyn volume shampoota tai hoitoainetta? :) KICKSissä hinta oli n.10€ puteli.
2a F ii – Iho: kuiva
PrettyMia

Vs: Toni & Guy

Viesti Kirjoittaja PrettyMia »

Päätimpäs nyt sitten nostella tätä ketjua  ;D

Sorruin ostamaan tänään stockmannilta Tony&Guyn Twist-it Curls balmin. Saa nähdä miten toimii. :)
helka

Vs: Toni & Guy

Viesti Kirjoittaja helka »

Nostelen vanhaa ketjua siinä toivossa, että joku osaisi kertoa Label M -sarjan tuotteista, etenkin INCIt kiinnostavat. Googlella ei löydy juuri mitään eli kaikki tieto ja kokemukset tulevat tarpeeseen!
Miia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 830
Liittynyt: 25 Helmi 2007, 17:21

Vs: Toni & Guy

Viesti Kirjoittaja Miia »

^Minä oon Labelin tykästynyt käyttäjä! Mulla on itsellä 4 tuotetta ja 3 on tulossa lisää. Mulla on käytössä tällä hetkellä:

Intensive Repair shampoo
Deep Cleansing shampoo
Curl Spray
Hair Polish -kiiltostick

Tulossa on:

Intensve Repair Conditioner
Intensive Mask
Thickening cream

Voin laitella jossain vaiheessa INCEjä, jos jokin noista kiinnostaa. Laitan myös arviota :) Repair-shampoo on ainakin paras shampoo ikinä! Todella kermainen ja kosteuttava, hyvin vaahtoava ja ihanan tuoksuinen. Melkein pärjäis tämän jälkeen ilman hoitsikkaa!
SH
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2728
Liittynyt: 26 Touko 2007, 08:50

Vs: Toni & Guy

Viesti Kirjoittaja SH »

^Mistä oot tilaillut noita?
Miia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 830
Liittynyt: 25 Helmi 2007, 17:21

Vs: Toni & Guy

Viesti Kirjoittaja Miia »

Lookfantasticista löytyy Labelia edullisesti. Ja on monesti ollu tarjouksiakin. Viimeksi tilasin 3 tuotetta 2 hinnalla. Muualta en ole bongannut ja Suomessa hinnat ovat hurjia. Mun kampaajani käytti näitä mulle ja oli pakko tilata itsellekin :)
helka

Vs: Toni & Guy

Viesti Kirjoittaja helka »

Onko shampoissa (tai hoitiksissa) silareita? Mulla on niin liukas tukka omasta takaa, että silikoni ei tee tälle hyvää.
SH
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2728
Liittynyt: 26 Touko 2007, 08:50

Vs: Toni & Guy

Viesti Kirjoittaja SH »

^^Kiitti! Ootko päässy vertailemaan tuota sampoota Joicon tai Lanzan Moisture -shampoisiin? Ne on mun suosikkeja.
helka

Vs: Toni & Guy

Viesti Kirjoittaja helka »

Näpyttelin Treatment Shampoon incin inci-ketjuun. :)
Miia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 830
Liittynyt: 25 Helmi 2007, 17:21

Vs: Toni & Guy

Viesti Kirjoittaja Miia »

SH kirjoitti: ^^Kiitti! Ootko päässy vertailemaan tuota sampoota Joicon tai Lanzan Moisture -shampoisiin? Ne on mun suosikkeja.
En ole kokeillut muistaakseni kumpaakaan, mutta Joicon K-Pakiin (vastaavankaltainen tuote kuin Intensive Repair) verrattuna tuo shampoo on kaikilta ominaisuuksiltaan parempaa. Kermaisempaa, pehmeämpää, kosteuttavampaa ja paremmalta tuoksuvaa. Inci-ketjusta löytyynyt inci :) Silikonia tuossa on, muttei tee muovitukkaa tai latista.

Kannattaa muuten testata Labelin Hair Polish -kiiltostickiä, jos on tosi ohkainen tukka, jonka hapsuisuutta haluaa hillitä. Tuo oli muistaakseen täysin rasvaton ja silikoniton. Sitä on lähes mahdoton yliannostella. Käytän itse tuotetta kuiviin hiuksiin pinnan siloitteluun ja hamputtaviin latvoihin.
SH
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2728
Liittynyt: 26 Touko 2007, 08:50

Vs: Toni & Guy

Viesti Kirjoittaja SH »

^Kuulosta hyvältä. K-pak on mun entinen suosikki. Nuo kosteuttavat on vaan niin ihania. Täytynee kokeilla joskus tuota label m:kin  :)
Vastaa Viestiin