Hyviä kampaajia - muu Suomi

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja naanna »

Laukaalaisille suosittelen lämpimästi uuden Hairdotin Tarja Saarista. Oli mun luottokampaaja useamman vuoden ajan, enkä  toista yhtä hyvää ole löytänyt sen jälkeen kun Tarja vaihtoi paikkakuntaa. Ihana tyyppi ja erittäin osaava hommassaan.
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Kysyn tätä nyt täällä, koska en osannut päätellä sopivampaa paikkaa. Siis, kysymys kuuluu: Minkälaisia kokemuksia ja minkälainen käsitys yleisesti Hairlekiini-ketjusta?
Olenko ymmärtänyt oikein, että ei järin kehuttavia...? Haluaisin tarkistaa, onko kyseessä samantyylinen firma kuin surullisenkuuluisa HS (josta toki ostan silloin tällöin, halvalla kun lähtee...  ::))
Mietin lähinnä siellä työskentelevien kampaajien ammattitaitoa, työoloja ja kohtelua. Kannattaako kysesitä puljua välttää, vai onko maineeltaan parempi kuin edellä mainittu kilpailijansa?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
witura
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 319
Liittynyt: 10 Helmi 2008, 21:28

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja witura »

Onko kenelläkään kokemuksia Porin Feather look kampaamosta, joka sijaitsee bepopia vastapäätä?
Olisi sinne aika perjantaiksi ja olisi mukava kuulla jos jollakin on kokemuksia kys. paikasta.
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos
Tinka

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Tinka »

Tässäpä muutaa oma suosikki: Joensuussa olen kolunnut kaiken maailman kampaaot, ja aivan ehdoton suosikki on ympäristöystävällinen Hiusplaneetta ja sieltä varsinkin Outi! Olen ollut joka kerta tosi tyytyväinen, ja aina on tuntunut että minua on kuunneltu ja vieläpä ymmärretty ihan täsmälleen oikein.

Imatralla olen käynyt Hiusnixissä Jelenalla ja tykännyt kanssa kovasti. Hinnat ovat kohdallaan, ja palvelu myös, olen aina lähtenyt tukka hyvin ja hyvällä tuulella.

Nykyisin Helsingissä oleva Rastatukka aloitteli vuosia sitten Lappeenrannassa, olen valitettavasti unohtanut kampaajan nimen, mutta häntä symppiksempää kampaajaa en ole ikinä tavannut!
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

witura kirjoitti: Onko kenelläkään kokemuksia Porin Feather look kampaamosta, joka sijaitsee bepopia vastapäätä?
Olisi sinne aika perjantaiksi ja olisi mukava kuulla jos jollakin on kokemuksia kys. paikasta.
Mä olin tuolla juuri työssäoppimassa. Tekevät aika massatuotantoa ja puhuvat paskaa asiakkaista. Ainakin Mariaana ja Anu. Tää tuli hieman myöhässä.
Mimiya
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 123
Liittynyt: 14 Maalis 2008, 15:21

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Mimiya »

Lucine kirjoitti: Mikä olis Porvoossa hyvä kampaamo? Ei oikeen uskalla mennä mihinkään kun ei tiedä mitään noista paikoista.
Oma kantapaikkani täällä Porvoossa on Jazz Up (Keskuspuiston lähellä). Olen aina lähtenyt sieltä todella tyytyväisenä, kampaajat osaavat hommansa erittäin hyvin ja ovat kaiken lisäksi erittäin mukavia. Yleensä tukkani laittaa Ursula, mutta myös ainakin Riikka ja Katja ovat myös joskus laittaneet. Käytettävät tuotteet ovat pääasiassa Tigiä, mutta myös Kadusta ja joitain yksittäisiä tuotteita muilta merkeiltä olen bongaillut. Hyvää kahvia, hyviä keksejä, paljon muotilehtiä :) Hintataso on aika korkea, mutta ainakin halvempi kuin Naps, jossa joskus erehdyin käymään.
Porvoossa on kampaamoja kyllä melkein joka kadulla, joten etsimällä löytyy varmasti sopiva. Jos tykkää Redkenistä, niin Vanhassa kaupungissa on yksi kiva sitä sarjaa käyttävä paikka (en muista nimeä) ja Vanhasta kaupungista löytyy myös Alternaa käyttävä paikka (laittaa kuulemma Janina Frostellin hiukset :)). Kannattaa kysellä, etsivä löytää.
Viimeksi muokannut Mimiya, 23 Kesä 2008, 17:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Helposti innostuva humanisti ja ikuinen ihmettelijä.
witura
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 319
Liittynyt: 10 Helmi 2008, 21:28

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja witura »

Tiizku kirjoitti: Mä olin tuolla juuri työssäoppimassa. Tekevät aika massatuotantoa ja puhuvat paskaa asiakkaista. Ainakin Mariaana ja Anu. Tää tuli hieman myöhässä.
Itse olin Iidalla, jolla olen jo ennenkin käynyt (ei ollut silloin vielä töissä tuolla). Paikka vaikutti ihan siistiltä ja viihtyisältä päällipuolin, mutta en kyllä menisi sinne jos siellä ei olisi Iida töissä. Sentään Tigit oli käytössä eikä mitkään Bonacuret mistä luonnollisesti plussaa.
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

^Iida ei välttämättä ole kauaa siellä. Hän valmistu juuri (oli samalla luokalla kaverini kanssa) mutta ei tykkää tehdä kampaajan töitä.
witura
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 319
Liittynyt: 10 Helmi 2008, 21:28

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja witura »

Tiizku kirjoitti: ^Iida ei välttämättä ole kauaa siellä. Hän valmistu juuri (oli samalla luokalla kaverini kanssa) mutta ei tykkää tehdä kampaajan töitä.
Oi harmi.. Mä niin tykkäilen iidasta, kun aina on tullut niin nätti tukka ja muutenkin mukava sekä ymmärtäväinen  :-\
Ei semmosta kampaajaa ihan heti taas löydä.
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja ellen »

Onko meidän foorulla ketään torniolaista juuresta, joka osaisi suositella hyvää kampaajaa joko Torniosta tai Haaparannalta? Äitini on vasta muuttanut Tornioon, eikä ole löytänyt mitään hyvää kampaajaa. Suosituksia siis otetaan hänen puolestaan vastaan.
olivia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 512
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:16

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja olivia »

Loviisasta suosittelen Salon Sofiaa, muita paikkoja en ole kyllä täältä edes kokeillut koska vasta muutin mutta uskon että tuo jää vakkarikampaamoksi, niin hyvä maku jäi suuhun käynnistä.

Jotenkin korostui se henkilökemioiden tärkeys kampaajan ja asiakkaan välillä kun yleensä en pysty millään rentoutumaan kampaajan tuolissa enkä voi sietää väkinäistä small-talkia mikä kuuluu joidenkin kampaajien tyyliin. Tämä oli sellainen arviolta hieman päälle parikymppinen tyttö, jolla koira mukana töissä mikä anto jotenkin jo heti mukavan rennon kuvan paikasta ainakin näin eläinystävän näkökulmasta  :) En älynnyt kysyä oliko tuo oma yritys ja ainoa työntekijä koska kaksi tuolia oli mutta nyt ainakin vain tämä tyttö yksin hommissa. Mulle on tärkeää se että kampaamo on pieni ja ilman hälinää, musiikki taustalla on ok.

Mä aina näytän ihan sormilla paljon haluan pituudesta pois, en todellakaan luota kenenkään senttisilmään (en edes omaan). Mulle siis laitettiin raidat ja leikattiin kevysti kerrostaen lähes olkapääpituuteen. Mä en ollut aluksi varma itsekään minkäväriset raidat halusin saati kuinka paljon pois pituudesta joten kampaaja otti aluksi n. 7 senttiä ja sanoi että laitetaan raidat ja katsotaan pesun jälkeen miltä näyttää ettei leikata liikaa. Punaiseen siis päädytiin yhdessä raitojen suhteen. Raidat ei tarttuneet hyvin tyviosaan, enkä edes sitä olisi itse varmaan tajunnut mutta kampaaja omatoimisesti sanoi että laitetaan vielä toisen kerran väri ylös kun ei näyttänytyhtä kirkkailta kuin alahiuksissa..Lopulta halusin vielä lisää kerrostusta ja pituudesta pois ja olen todella tyytyväinen lopputulokseen ja käsittelyyn..teki päänahan hierontaa pesun aikana ja käytti selvityssuihketta.
Hinta oli myös mielestäni edullinen, 58 euroa muistaakseni yhteensä.

Ei yrittänyt tyrkyttää tuotteitaan vaan kun kysyin lopussa tarvisinko hänen mielestään jotain hoitoainetta (myynnissä oli Bonacurea ja Sebastiania ja noita siis käytti myös pesuissa..) sanoi suoraan että omat varastoni riittää hyvin eikä usko että häneltä löytyisi paremmin sopivia tuotteita mun hiuksille..Tätä mä todella arvostan ja jäi hyvä mieli.

Jos kaipaa kauheen trendikästä luxuskampaamoa missä hieno sisustus ja selektiivisiä tuotteita niin  toi ei kyllä sitten ole varmaan paras vaihtoehto. Toi on enemmän sellanen kotoisen tuntunen ja rento paikka.
Breathe me.
Luurankka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1661
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 21:12

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Luurankka »

ellen kirjoitti: Onko meidän foorulla ketään torniolaista juuresta, joka osaisi suositella hyvää kampaajaa joko Torniosta tai Haaparannalta? Äitini on vasta muuttanut Tornioon, eikä ole löytänyt mitään hyvää kampaajaa. Suosituksia siis otetaan hänen puolestaan vastaan.
Oma äitini on tykästynyt Huoneeseen. Ainakin tosi kivan muutosleikkauksen tekivät pätkäisten pitkän lyhyeksi. :)
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.
babylissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 20 Helmi 2006, 17:35

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja babylissa »

Onko juureksilla kokemuksia

-Ilme Hair& Beautysta (ja jos vielä Kuopiossa)
-kampaamo Shinesta (Kuopiossa)
miii

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja miii »

Suosittelen Savonlinnan (tai siellä vieraileville oopperajuureksille tai muille) tukkahöperöille Tanen Parturi-kampaamoa keskustasta. Tuskinpa täällä kovin montaa savonlinnalaista on, mutta olen nyt sitten korteni kekoon kantanut ja sillai. ja onhan täällä paljon kesäturisteja.. *toivoo lisää kansaa sln:ään*

tuo ko. kampaamo on kyllä suht kallis muihin kampaamoihin täällä päin verrattuna (en tiedä "oikeita" hintoja kun tuttu kampaaja siellä töissä > alennusta), mutta miun tietämyksen mukaan ainakin lähes kaikki palvelut löytyy, oli se sitten peruukki, hoito, värjäys, leikkaus, pidennys, rastat, letit, mitä tahansa. toimivat tuolla "vuokrapenkki"-periaatteella. todella monta hiustenhoidon tuotemerkkiäkin siellä myydään, mm. tigi, kms, joico (ainakin ennen?) jne..

ei siis ole tarkoitus mainostaa taikka ylistää, musta tuo on vaan sellainen "täyden palvelun liike" kun mitoittaa tämän kokoiseen kaupunkiin (jolla myös paljon pikkukuntia ympärillä). että ei tarttee lähtee toiseen kaupunkiin jos jotain tiettyä spesiaalimpaa haluaa. savonlinna tosin on kampaamoja täynnä, mutta niiden palveluvalikoima taitaa lähinnä olla leikkaus&värjäyspolitiikkaa. Tosi paljon pieniä yrittäjiä.
Carietta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 321
Liittynyt: 18 Joulu 2006, 20:13

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Carietta »

Olisiko enemmän suosituksia seinäjoen kampaajista? Sivulla 6 oli jotain, mutta lisääkin saa ehdotella  ;)
Vastaa Viestiin