Hyviä kampaajia - muu Suomi

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Bella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 300
Liittynyt: 27 Marras 2006, 22:20

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Bella »

Osaako kukaan suositella hyviä kampaamoja Raumalla? Myös geelikynsienlaittopaikkoja saa suositella. :)
"Ihmiset eivät lopeta leikkimistä, koska he vanhenevat. He vanhenevat, koska he lopettavat leikkimisen." – Oliver Wendell Holmes
muutettu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1432
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 06:14

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja muutettu »

Itsekin haluaisin kuulla kokemuksia Kuopion Ilmeestä (taitaa olla Niiralankadulla) sekä uudehkosta Alex T:stä (Tulliportilla). Vaikuttaavat ainakin ihan kivoilta (ja ammattitaitoisilta) paikoilta nettisivujen ja liikkeiden ulkomuotojen perusteella. :) Olen käynyt nyt viimekerroilla Kolmisopen KP:lla (opiskelija-alennukset!) ja siellä ainakin on tosi mukava tyttö laittamassa aina tukkaani - juttua meillä riittää pidemmällekin ajalle.
Ilme eikös taida mainostaa itseään hyvin henkilökohtaisella palvelulla, se vähän houkuttaa. Ja Alex T:n liike näyttää tosi freshiltä ja nuorekkaalta.
So it goes.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Onkohan joku käynyt Raumalla Hiusstudio Tinos:lla?
babylissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 20 Helmi 2006, 17:35

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja babylissa »

a2mi kirjoitti: Itsekin haluaisin kuulla kokemuksia Kuopion Ilmeestä (taitaa olla Niiralankadulla) sekä uudehkosta Alex T:stä (Tulliportilla). Vaikuttaavat ainakin ihan kivoilta (ja ammattitaitoisilta) paikoilta nettisivujen ja liikkeiden ulkomuotojen perusteella. :) Olen käynyt nyt viimekerroilla Kolmisopen KP:lla (opiskelija-alennukset!) ja siellä ainakin on tosi mukava tyttö laittamassa aina tukkaani - juttua meillä riittää pidemmällekin ajalle.
Ilme eikös taida mainostaa itseään hyvin henkilökohtaisella palvelulla, se vähän houkuttaa. Ja Alex T:n liike näyttää tosi freshiltä ja nuorekkaalta.
                        Olen pari kertaa nyt käynyt Ilmeessä ja olen tykännyt kyllä. Kävin aiemmin Shinessa mutta parin epäonnistuneen kerran jälkeen kypsähdin ja vaihdoin, sielläkin oli yksi mieluinen kampaaja, mutta aina vaihdettiin toiselle eikä tulos vastannut odotuksia, en enää mennyt. Ilmeessä on ystävälliset kampaajatytöt ja hinnat varmaankin keskitasoa(?). Myynnissä ihania saippuoita ja Tigejä ja Fudgea ainakin, kampaamohinnoin yllättäen. Ajan voi varata netissäkin.
Elisaka
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 83
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:08

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Elisaka »

norah kirjoitti: ^no tämä blondi kehuu Hairlekiinia sampokeskuksessa. Aina tulee hyvää , pehmeää jälkeä.Täällä jopa tajuavat sen, että kun sanon, että tukasta lähtee sitten sentti, siitä myös  lähtee sentti eikä kahta.
Komppaan! Vuosi sitten kävin Hairlekiinissa ja ikinä en ole lähtenyt kampaajalta niin tyytyväisenä. Kampaaja jutteli mukavia ja antoi hyviä vinkkejä, ei mitään "Näissä Goldwelleissä on hyvänlaatuisia silikoneja".
1b F ii
witura
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 319
Liittynyt: 10 Helmi 2008, 21:28

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja witura »

Pakko kysyä, kun en etsintöjenkään jälkeen löydä tähän vastausta.. Onko Porissa mitään paikkaa, joka käyttää elumenia?  ???
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Mielestäni tossa meidän lähellä olevassa kampaamossa/kauneushoitolassa tehdään. Mikonkadun ja Annankadun risteyksessä. Joskus ainakin oli siellä mainos. Vitsit en muista nimeä.
Elliotta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 480
Liittynyt: 21 Syys 2006, 20:40

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Elliotta »

^^^^^ja ^^^^^^^ Kävin aikoinaan Raumalla Hiusstudio Tino's:issa (onpa vaikea taivuttaa!) Jussilla, ja tykkäsin ainakin aluksi lopputuloksesta. Pidemmän päälle tuntui että tahti vähän rutinoitui, mutta tästä on jo vuosia aikaa. Jos Jussi vielä työskentelee liikkeessä niin suosittelen. Ainakin aikoinaan osasi ehdottaa kivoja uusia juttuja, ja hintatasokin oli kohtuullinen ottaen huomioon että liikkeen kampaajat olivat ainakin aiemmin aktiivisesti mukana valtakunnallisissa kisoissa eli osaamistakin löytyy.
irso
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 456
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 11:46

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja irso »

Raumalaisena en Tino´s:ille kyllä astu jalallakaan. Tytöt kattovat nenänvarttaan pitkin ja suosittelevat pelkästään Tigejä vaikka tasan tarkkaan tietäisi mitä hakee. Itse suosin Juha Mäkelää.
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Mä olen Raumalla käynyt siinä Prisman yhteydessä olevassa Tino's:issa. Viime kertaan olin tosi tyytyväinen ja aion mennä pian uudestaankin. Harmittaa vaan kun en tiedä sen tytön nimeä kenellä olin. Yllätyin kun väri + leikkuu oli niin halpa, tämä yksi syy miksi menen uudelleen.
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Husky »

Jos nyt joku on kiinnostunut niin kirjoittelenpa kokemuksiani Kokkolan kampaamoista.

Kahdesti kävin leikkauksessa ja värissä Marjo Aholalla. Tulos oli ihan kiva, mutta ei mitenkään maailmoja syleilevän ihmeellinen. Ottivat ylös mun tiedot, eli mitä väriä laitettiin ja mitä tehtiin, mutta seuraavalla kerralla näitä tietoja ei sitten muka enää missään ollutkaan. Outoa. Hieman liukuhihnamainen olo, johtuu ehkä isosta mutta matalasta tilasta, jossa on monta kampaajaa tekemässä töitä samaan aikaan ja asiakkaita koko ajan.

Nyt olen kahdesti käynyt paikassa nimeltä Kaisaksi. Menin ensimmäisellä kerralla kun halusin takaisin ihan lyhyeen tukkaan noin vaan spontaanisti. Pääsin samana päivänä ja vain tunti tarvitsi odotella. Eli nopeaa toimintaa. Toisen kerran kävin tänään värjäyksessä, ilmeisesti työn teki itse omistaja. Samoin pääsin tosi nopeasti, eilen soitin ja tälle päivälle tarjosivat aikaa. Molemmilla kerroilla eri kampaaja mutta tulos yhtä hyvä. Tykkäsin leikkauksesta ja kampaaja tuntui heti tajuavan, mitä ajan takaa. Leikkasi tosi kivan rosoisen ja rikotun mallin, joka on vielä kasvanut tosi nätisti eikä ole heti ylikasvanut reuhka. Väri tänään oli tosi hyvä. Kampaajalla oli itsellä ideoita kivasti mun tukkaan ja sainkin kerrankin vähän jotain erilaista. Suosittelen.

Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Hannele~
Haiven
Haiven
Viestit: 43
Liittynyt: 26 Helmi 2008, 15:04

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Hannele~ »

Muakin kiinnostaisi hirveästi nuo Seinäjoen kampaamot, suunnittelin sellaista aika vaikeaa (?) värjäysoperaatiota ja kun en ole kampaajalla ikinä värjäyttänyt niin mietin tarkkaan minne menen... Tuttu oli käynyt siinä ihan keskustassa olevassa Hairhousessa ja oli kuulemma ollut hyvä paikka. Sitten siellä on joku uusi Pink-niminen liike, sattuisikohan jollakin olemaan siitä kokemuksia..?
Alennusta iherb.com:ssa koodilla JAH753
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja deko »

^ KataLookissa ja Hairhousessa on parhaat värjärit, ja tässä järjestyksessä.
this too shall pass.
Nannuliini
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 93
Liittynyt: 29 Maalis 2007, 19:45

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Nannuliini »

Tulee vähän myöhään, mutta Witura, se kampaamo johon Tiizku viittasi, on nimeltään Salon Anna ja Mikko. Olen pari kertaa käynyt siellä latvoja tasaamassa ja tiedän heidän käyttävän ellua. Ilmeisesti myös Euriina Euromarketissa käyttää Elumenia. Sen omistaja on entisen Sokos beautyn omistaja Heli. Helin taidoista tykkään hirveästi, luotan aina häneen jos haluan leikkauttaa tukkaa vähänkään kummosemmin kuin vain latvoja tasata.
SusannaK

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja SusannaK »

Mulla on kuopiossa kokemusta MinnanTalossa olevasta Hairlekiinista, olen ollut siellä ihan tyytyväinen palveluun ja työnlaatuun. Tosin, vuonna 2005 siellä oli vielä töissä sellainen nuori nainen nimeltään Hanna ja hän oli ihan HUIPPU värjäyksissä ja leikkauksissa!! En vaan tiedä minne hän lähti sieltä, mutta hän on ainoa kampaaja, johon olen aina ollut erittäin tyytyväinen. Jos joku tietää mistä Hannan nykyään löytää, kertokoon heti!!! ;) ;D

Nykyään on menossa haku varkaudessa, onko kenelläkään tietoa mistä Varkausessa saa hyvän palvelun ja ammattitaitoisen värjäyksen ja leikkauksen?? Siis sellaisen missä uskalletaan värjätä ja leikata, eikä aina 40-vuotiaalle tehdä vain niitä " olet melkein jo mummo"- tyylisiä kampauksia ja värjäyksiä!!
Vastaa Viestiin