Hyviä kampaajia - muu Suomi

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Amilo »

*manna* kirjoitti:
kata82 kirjoitti: Kaverin tukka oli mennyt piloille ja paita väriin, eikä saanut edes mitään korvausta  >:( ... voihan veeeeee ... 
Siis oliko tuo joku kallis paita? Mä en ole ikinä saanut mitään hyvitystä, jos paitaan menee väriä. Ei kai se ole mikään automaattinen juttu...?
Eihän sitä väriä nyt ole toki tarkoitus paidalle mennäkään, joskus vahinkoja sattuu. Ei se mikään automaattinen juttu ole tuo hyvitys asia, mutta kyllä mielestäni kuuluu hyvään asiakaspalveluun tarjota asiakkaalle esim. alennusta palvelusta (jos tulee vain joku pieni roiske) tai tarjoutua maksamaan korvausta paidasta tai antaa korvaukseksi tuotteita. Monet oikeasti laittavat kampaajalle tullessaan huonomman vaatteen, vaikkei tarvitsisikaan. Nämä on taas näitä hankalia juttuja. En minä ainakaan tahallani kenenkään paitaa sotke, joskus jos esim. kappa liikahtaa pois vaatteiden päältä, on olemassa vaara että väriä sitten tippuu juuri silloin. Myös huuhtelussa saattaa joskus valua niskasta. Vahinkojahan nämä aina ovat, ihmisiä olemme myös kampaajat :)
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Manna »

kata82 kirjoitti: Eikait se mikään "kallis" paita ollut, mutta kummiskin ... Siis onko sulla Manna kampaajalla useastikkin roiskittu väriä paidalle  ::) ? Eikä oltu edes pahoteltu saatikka hyvitelty mitenkään ?  En tiedä yhtään tollasesta että mikä on käytäntö, kuuluisiko hyvittää vai ei, kun itselle ei koskaan ole ja toivottavasti koskaan ei tule sattumaankaan mitään noin ikävää.
Ei ole koskaan hyvitetty enkä ole koskaan pyytänyt hyvitystä, koska tavallisesta puuvillapaidasta väri (ainakin tummanruskea, muista ei ole kokemusta) lähtee pesussa pois. Eri asia on sitten joku arka materiaali, silkki/angora jne.

Eipä ole käynyt mielessäkkään pyytää mitään hyvitystä.  Ehkä olen liian kiltti.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Penny »

*manna* kirjoitti:
kata82 kirjoitti: Kaverin tukka oli mennyt piloille ja paita väriin, eikä saanut edes mitään korvausta  >:( ... voihan veeeeee ... 
Siis oliko tuo joku kallis paita? Mä en ole ikinä saanut mitään hyvitystä, jos paitaan menee väriä. Ei kai se ole mikään automaattinen juttu...?
Mulla tuli kerran mustaan suosikkipaitaan ISO keltainen läntti kun hiuksiin tehtiin raidat. Huomasin koko jutun vasta kotona koska läntti oli niskassa, kampaaja ei sanonut sanaakaan asiasta kun nousin tuolista, varmaan se luuli etten huomaa koko asiaa... ::) Tukkani oli tuolloin sen verran lyhyt että varmasti se näki läntin ottaessaan kapan pois.  Enkä edes älynnyt vaatia hyvitystä asiasta!

Tyhmänä siis ensimmäisen ja viimeisen kerran laitoin suosikkipaidan päälle, nykyisin on ihan tietty paita aina kampaajaa varten, jolla ei ole mitään väliä.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Butterfly
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1436
Liittynyt: 23 Kesä 2006, 22:16

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Butterfly »

Laitetaans nyt vähän muualtakin, kuin Helsingistä (vaikka tuskin ketään kiinnostaa ;)). Eli Mikkelistä suosittelen lämpimästi Tunturitukkaa. Pirjo on todella ammattitaitoinen ja ihana ihminen :-*. Siellä on aina yhtä mukava käydä ja lopputulos on ollut joka kerta enemmän kuin onnistunut :)
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Parturi-kampaamo Marina, Loimaa
Täällä kävin viimeksi ja olin aika tyytyväinen. Nainen, joka tukkaani tasoitti, oli ihan mukava ja puheli kaikenlaista. Lisäksi oli tosi varovainen ja otti vain sen minkä näytin pois - ja olikin todella huolellinen, aikaa meni todella paljon. :) Hinta jäi kuitenkin alhaiseksi, 13 ( vai oliko 16? ihan varma en ole ) euroa oli sitten tasoitusleikkaus.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
sweet jane
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3044
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 10:41

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja sweet jane »

kata82, aika outoo kommenttia kyllä t***a :o Mä en ole kuullut kyseisestä paikasta ikinä mitään huonoa ja tosiaan suosittelen sitä aina kaikille ja moni kaveri on löytänyt paikan kanta-asiakkaaksi kauttani. Itse en ole asioinut siellä nyt puoleentoista vuoteen, kun muutin Turkuun, mutta sitä ennen olin vakkari muutaman vuoden. Itselläni onnistui aina leikkaukset (pyysin tosi usein uuden mallin) ja se yksi värjäyskerta. Luokkakavereista moni otti sit kaikkia moniväri-värjäyksiä, eikä kenelläkään ollut ikinä mitään huonoa sanomista.

Toivottavasti itse tykkäät, jos nyt oot menossa asiakkaaksi. Minusta t***a hintataso on kohtuullinen, ainakin siihen aikaan kun itse kävin niin malliinleikkaus maksoi about 24 euroa (en nyt muista ihan tarkkaan), värjäyksestä en osaa oikein sanoa. Mutta siihen aikaan oli ainakin halvempaa palvelua kuin Hiustropiikissa!
Gotcha

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Gotcha »

Tuosta korvaus-kysymyksestä vielä sen verran, että meille ainakin ihan koulussa jo painotettiin sitä, että täytyy olla tosi tarkkana ja varovainen värien yms aineiden kanssa, ettei mene asiakkaan vaatteille, koska meillä ainakin oppilas olisi joutunut itse korvaamaan asiakkaalle vaatteen. Jotenkin jäi niin tiukasti korvan taakse tuo, että kyllä olisin varmasti asiakkaalle korvannut tavalla tai toisella tekemäni virheen, jos tuollasta olis käyny. Jo ihan senkin takia, ettei jää itselle huono olo tapahtuneesta ja sitten sen takia, ettei asiakkaalle jää ihan karmea olo käynnistä, koska sellanen asiakas tuskin takaisin tulee, jonka paita on pilalle värjätty, eikä asiaan puututa liikkeessä millään tavalla. Noh, täytyy koputtaa puuta, kun ei ole tuollaista käynyt, omille vaatteille kyllä on lennellyt väriroiskeita pesupaikallakin ja väriä levittäessä, mutta se on ihan voi voi vaan... Meillä oli liikkeessä sellaset pehmustetut altaan reunat niskan kohdalla, mitkä vähän imi vettä itseensäkin ettei valu ihan norona niskaan, niinku sillon jos ei ole muuta ku kylmä posliinireuna niskaa vasten. Mukavammat muutenkin niskaa ajatellen.
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Nonniin, kävin nyt siellä t***a viime viikon keskiviikkona, eikä käynyt mitään karmeeta  :D, hyvä tukka tuli! Ruskean sävyinen, paria eri sävyä ja kerrostettu leikkausmalli.
Maksoi 95€ ... Eli on vähän halvempi kuin Hiustropiicci jossa vastaava maksaa joitan senttejä vaille 119€.

Eli ihan tyytyväinen kyllä olen, eikä mitään moitittavaa paikassa ole... Mutta sellainen tuntuma jäi, että todennäköisesti vielä kokeilen joitakin muitakin paikkoja ennenkuin löydän sen suosikkini ja parhaimman hinta/laatusuhteen, voi tietysti olla vähän vaikeahkoa, sillä Hiustropiicin Annu on kyllä ihan paras tähän astisista, mutta kun se hintataso siellä on kyllä aivan liian kallis mulle, niin pakko sitten oli sieltä lähteä pois  :-\ .
Viimeksi muokannut -kata-, 11 Syys 2006, 19:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
peppi

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja peppi »

Minä kävin Toni&Guy kampaamossa koska se nyt mahdollista oli. Aivan mahtava kokemus! Ihan aluksi "vaihdettiin vaatteet" ettei omat mene pilalle, siis paita  ;D "Värjääjä" ja "leikkaaja" tuli ekaksi neuvottelemaan mitäs tehdään ja sitten tuumasta toimeen. Kaikki vaiheet teki melkein eri ihminen, jänskää. Kesti kolme tuntia kun kotona Tampereella max 2 (hiukseni lyhyet). Tykkään väristä ja mallista, helppo laittaa. Hiuksia leikattiin tunti, ikinä ennen ei ole noin kauan leikattu. Oon aina ajatellut että mitä parempi leikkaamaan sen nopeampi on  ;D Sain jopa vinkkejä kuinka eri tavoin hiuksiani voin laittaa, tuokin oli aivan uutta. Mahtava kokemus, tosin kallis. Mutta pakko päästä vielä uudestaan  ;D
Fantti
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1056
Liittynyt: 22 Syys 2006, 13:58

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Fantti »

Mun tarttee mennä juhlakampaukseen ja kaipaan kokemuksia lahden hius -ja kauneuskeskuksesta? Oli 35 euroa tunti, kauankohan puolipitkän tukan kampaus kestää? Ajattelin, että olisi hyvä paikka kun samassa sai meikin hintaan 30-40 e (muualta katselin alkaen 60 e). Kampauskin kuulostaa edulliselta, koska monessa olen nähnyt hinnaksi lähemmäs jopa 100 euroa.

Värin roiskumisesta puheenollen, niin mulla kampaajat ovat lähes aina niin avuttomia, että väriä on pitkin ihoa  ::) Enää en kampaajalla värjääkään.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Onko joku käynyt Hämeenlinnan Hiusstudiossa (kai se nyt tuon niminen oli)? Se on siinä torin laidalla kulmassa, samalla kadulla kuin Tori Apteekki(?). Ainakin TiGin tuotteita käyttävät. Hintataso kiinnostaa (leikkaus, värjäys), ja tietysti työn laatu. Onko nuorekas paikka?
Euphoria

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Onko täällä kenelläkään kokemusta Outokummun kampaamoista?
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Sanguine kirjoitti: Osaako kukaan suositella Lahdesta mitään kampaajaa?
Mä oon nyt pari kertaa käyny Napsissa, ja molemmilla kerroilla oon ollu tyytyväinen. Toisella kerralla leikkasi Mervi ja toisella Niina. Myös Paasikulman kampaamon nuoremmasta kampaajasta on hyviä kokemuksia. En ole ihan varma nimestä, mutta muistelisin, että hän on Suvi. Myös Salon mazicissa oon saanu hyvän tukan.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
Tristy

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Tristy »

pinkpepper kirjoitti: Onko joku käynyt Hämeenlinnan Hiusstudiossa (kai se nyt tuon niminen oli)? Se on siinä torin laidalla kulmassa, samalla kadulla kuin Tori Apteekki(?). Ainakin TiGin tuotteita käyttävät. Hintataso kiinnostaa (leikkaus, värjäys), ja tietysti työn laatu. Onko nuorekas paikka?
Olen käynyt ja tykkään kovasti. "Alahiuksiin" punainen väri ja muualle vaaleita raitoja + leikkaus oli 68e, pelkkä leikkaus ollut 30e. Jälki on aina miellyttänyt. Kerran lähti latvoista liikaa, mutta se taisi olla ihan oma moka ::) Tykkään kun tonne voi mennä, vaikka ei olisi ihan varma mitä tahtoo, ehdotuksia saa (jopa useammalta henkilöltä) :) Nuorekasta porukkaa on, omistaja lienee hiukan vanhempi. Kaikki tuntuvat osaavan asiansa ;)

Jos tarvitsen vain pientä leikkausta niin käyn halvemmassa paikassa, mutta tätä suosin kyllä kaikessa muussa :)
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Tristy kirjoitti:
pinkpepper kirjoitti: Onko joku käynyt Hämeenlinnan Hiusstudiossa (kai se nyt tuon niminen oli)? Se on siinä torin laidalla kulmassa, samalla kadulla kuin Tori Apteekki(?). Ainakin TiGin tuotteita käyttävät. Hintataso kiinnostaa (leikkaus, värjäys), ja tietysti työn laatu. Onko nuorekas paikka?
Olen käynyt ja tykkään kovasti. "Alahiuksiin" punainen väri ja muualle vaaleita raitoja + leikkaus oli 68e, pelkkä leikkaus ollut 30e. Jälki on aina miellyttänyt. Kerran lähti latvoista liikaa, mutta se taisi olla ihan oma moka ::) Tykkään kun tonne voi mennä, vaikka ei olisi ihan varma mitä tahtoo, ehdotuksia saa (jopa useammalta henkilöltä) :) Nuorekasta porukkaa on, omistaja lienee hiukan vanhempi. Kaikki tuntuvat osaavan asiansa ;)

Jos tarvitsen vain pientä leikkausta niin käyn halvemmassa paikassa, mutta tätä suosin kyllä kaikessa muussa :)
Kiitos vastauksesta. Taidanpa mennä tuonne. Ei hintakaan kuulostaa järisyttävän korkealta, vaikka onkin niin keskustassa. Nyt pitäisi vaan päättää minkälaisen mallin ja värin ottaisin, jotain muutosta kun haluan.
Vastaa Viestiin