Hyviä kampaajia - muu Suomi

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
maarit
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 253
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja maarit »

Onko kukaan käynyt Vaasan Hairdotissa? Kenet kannattaisi valita Hanna, Sonja vai Johanna? Oon ennen käynyt Jonna&Joonassa mutta rahat ei enää riitä. Myös muita halvempia paikkoja saa suositella.  ;)
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja calypso »

Kävin eilen Vaasan Trendy.ssä ja olen kyllä kaikinpuolin tyytyväinen. Vaikka paikan hintataso on normaalisti kallis mutta koska sain alea kesätyöläisen tekemästä työstä -30% niin lopullinen hintakaan ei ollut todellakaan paha. Minulle tehtiin siis vain pesu ja leikkaus, pesun yhteydessä tehty päänhieronta oli ihanan pitkä ja perusteellinen. Ennen pesua mietittiin yhdessä malli ja leikkauksen edetessä sitä tarkistettiin vielä että molemmat tarkoittavat samaa asiaa, ennen kuin on myöhäistä. :D

Koska olin paikalla hyvissä ajoin, kerkesin myös näkemään että jokainen kampaaja putsasi paikkansa ja välineet huolellisesti ennen seuraavaa asiakasta. Käytössä tuolla on Tigi ja Sebastian, eikä tuotteiden käytössä todellakaan säästelty. Jätettävää suihketta (Tigin S-Factor Papaya Leave-In Moisture Spray) laitettiin reilusti ennen kuin hiuksia alettiin pesun jäljiltä selvittelemään. Lopuksi hiukset föönattiin muotoon ja suoristettiin pinkeillä ghd-raudoilla.&nbsp; <3

Pitkähiuksisena arvostan sitä että hiuksia ei revitty eikä kohdeltu muutenkaan kaltoin, ja vaikka sanoin että kampaaja saa oman harkinnan mukaa ottaa kuivat latvat pois niin mitta ei siltikään paljoa lyhentynyt. Osansa tietty tekee se että kampaaja kehui hiusten olevan pituudestaan huolimatta hyvässä kunnossa että paljoa niistä ei tarvinutkaan leikata.
Enkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1178
Liittynyt: 10 Huhti 2006, 12:41

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Enkuli »

Onko kellään kokemuksia Porin kampaajista. Tekee tuskaa arpoa kenelle menisi ja aikaakin olisi vain pari viikkoa...

Itse voisin kehua Porin&nbsp; Parturikampaamo Railia, joka toimii Pihlavassa. Halpa ja monen vuoden kokemus. Ei mikään trendipelle, muttei sellainen mammapermisten tekijäkään. Sisko käy aina teettämässä hänellä rokkitukkaansa, että siis muukin sujuu kuin se mummojen käherrys. Ikävä kyllä Raili on lomalla ja jonnekin nyt pitäisi päästä.
Charleen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 315
Liittynyt: 04 Huhti 2008, 08:51

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Charleen »

^ ^ &nbsp;mä käyn Trendyssa ja voin kans lämpimästi suositella &nbsp;<3
witura
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 319
Liittynyt: 10 Helmi 2008, 21:28

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja witura »

Varasin ajan huomiseksi kampaajalle, koska tulin johtopäätökseen, että A) Porista ei löydy tarvitsemaani suoraväriä ja B) latvatkin kaipaavat siistimistä &nbsp;:P Saas nähdä minkälainen tulee, menen ekaa kertaa Studio JB lakkaan. Aika on klo. 11.00 ja jollekin Sannalle. Repisin kyllä hiukset päästäni jos itse saisin tämän näköisen tukan työn alle.. &nbsp;;D

Kertoilen sitten myöhemmin miten kävi.

Edit. Tosiaan, kokemus oli enemmän positiivinen kuin negatiivinen. Värjäyksestä en nyt tiedä, ei oikein tehnyt silloiselle katastrofitukalleni mtn vaikka kerroin vihertävyydestä. Väri sinänsä oli siis melkein yhtä turhan kanssa.. Liian kova kouraisesti kuivasi, harjasi tukan föönäten auki PYÖRÖHARJAN kanssa (vaalennettu tukka, joten ei ollut kovin kaunista katseltavaa.. ), mutta leikkaus sujui nopeasti sekä tehokkaasti ja siitä tuli onnistunut. Hintatasokaan ei ollut mikään superkallis, ihan ok. Menisin kyllä uudestaan, mutta vaan leikkuuseen.
Viimeksi muokannut witura, 23 Syys 2009, 15:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luonne on ihmisen kohtalo&nbsp; -Herakleitos
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Husky »

Voi suositelkaa nyt hyvää kampaajaa, joka osaa leikata lyhyen lyhyen tukan, Seinäjoelta! Suunnittelin, että käyn vakkarikampaajallani entisessä kotikaupungissani syyslomalla, mutta nyt ei kyllä millään kärsivällisyys tän kiharapehkon kanssa riitä! Ei oo aikaa ja energiaa föönata joka aamu.

Kävin kokeilemassa Anttilan yläkerran CutPointia mutta ei musta ollut kummoinen, kampaaja oli tosi epävarma eikä oikein tajunnut mitä mä haluan. Freestylea olen kuullut suositeltavan, mutta sinne kai on pitkät jonot?
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja deko »

^ KataLook ja Hairhouse ovat ainakin kovasti suosiossa, ja sehän sitten näkyy myös jonotusajoissa.
this too shall pass.
|Piija

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja |Piija »

Kävin tänään kampaajalla ja voin kyllä suositella: Kuopion Kampaamo Satu. Juuri haluamani lopputulos, todella mukavat kampaajat, viihtyisä tila, sekä todella edullinen opiskelijabudjetille.
taitu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 103
Liittynyt: 27 Huhti 2007, 11:05

Kampaamosuosituksia Hyvinkää?

Viesti Kirjoittaja taitu »

Nyt olis aika vihdoinkin tehdä jotain tälle tukalle ja ajattelin käydä leikkauttamassa jonkinlaisen mallin tähän pehkoon. Ajatuksissa siis jotain Frendien Rachelin ja Monican väliltä. En kuitenkaan haluis Helsinkiin asti lähteä kampaamoon, enkä täällä Hyvinkäällä ole käynyt missään kampaamossa (ja avomieheltä taitaa olla turha kysyä kampaamoista :D), joten suosituksia otetaan vastaan... Mielellään ei mikään älyttömän kallis paikka...

Itseasiassa tuollaista mallia olen ajatellut tai tällaista.
tiikeri
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 180
Liittynyt: 07 Syys 2007, 14:54

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja tiikeri »

Lueskelin jo jotain suosituksia, mutta osaisiko joku vielä ehdottaa hyvää kampaajaa Hämeenlinnasta? Kaipaan kampaajaa, jolla on omia ehdotuksia, näkemystä ja rohkeutta sanoa ne ääneen. Musta on parasta kun kampaajan kanssa voidaa yhdessä suunnitella mitä tehdään&nbsp; :) Varsinkin nyt kun mua vaivaa krooninen tukkamalli kriisi.
Olkamittainen hennattu paksu, kuivahko ja taipuisa tukka. Kasvatus käynnissä.
Kettusieni
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 267
Liittynyt: 30 Maalis 2010, 21:19

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Kettusieni »

Kouvolassa Lehtomäen Hiuspisteessä kävin Roosalla ja olen oikein tyytyväinen! Mukava tyttö, palvelu pelasi ja ammattitaitoa löytyi :ts Paras kampaamokokemus pitkään aikaan!
Erykah
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 873
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:32

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Erykah »

Onko juureksissa Joensuulaisia? Mitä kampaamoa suosittelisitte? Missä olette käyneet?
Pitäisi miehen kanssa molempien päivittää tukkamallia, joten suositukset hyvistä paikoista kelpaa&nbsp; :)
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Erykah kirjoitti: Onko juureksissa Joensuulaisia? Mitä kampaamoa suosittelisitte? Missä olette käyneet?
Pitäisi miehen kanssa molempien päivittää tukkamallia, joten suositukset hyvistä paikoista kelpaa &nbsp;:)
Top Studio on suosikkini Joensuussa. Toimii kauppakeskus Iso Myyn toisessa kerroksessa. Ajan voi varata netissä. Kampaamo Oiliin pääsee myös aika nopeasti. Hyvä on myöskin Salon Kleotar. Kaikki kolme ydinkeskustan alueella. Torniossa hyvä kampaamo on Huone.
Viimeksi muokannut Marie Corelli, 20 Loka 2010, 21:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Mddx

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja Mddx »

Osaisikohan kukaan suositella kampaajaa Lappeenrannasta? Tänne vasta muuttaneena mulla ei ole hajuakaan siitä, kenen puoleen kannattaisi kääntyä hiusasioissa. Kampaajan tulisi olla ainakin rohkea ja kykeneväinen ehdottelemaan omia visioitaan asiakkaalle. Tekninen taitavuus erityisesti lyhyitä hiuksia leikatessa olisi myös hyvin suositeltava ominaisuus.
SusannaK

Vs: Hyviä kampaajia - muu Suomi

Viesti Kirjoittaja SusannaK »

No niii, kymmenien kokeilujen(eri kampaamoja) jälkeen varkaudesta on löytynyt OIKEAN KAMPAAJA.&nbsp; :l Hän ei ole kaavoihin kangistunut, vaan osaa tehdä trendikkäitä hiusmuutoksia/kampauksia/värjäyksiä, niin että asiakas on todella tyytyväinen tulokseen.&nbsp; :ts Nyt mun ei tarvi enää miettiä mihin menis seuraavaksi. Jos mietit varkaudessa kampaajalle menoa, älä enää mieti missä osataan, vaan&nbsp; mene

TEPIN TUKKALUOLAAN, Linjurikatu 2 LH 2, varkaus. 0408224201&nbsp;
Vastaa Viestiin