Otsis

Leikkaukset sekä kampaukset
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Itse ainakin leikkelin v-otsiksen ihan vaan katsomalla ja nirhaisemalla. :) Eihän tuossa juuri muuta ole, kuin että v:n kärki tulee keskelle otsaa ja että ovat yhtä jyrkät molemmilta puolilta..
( Helpoltahan se kuulostaa, mutta osoittautui aika vaikeaksi ainakin omissa yrityksissä. :D )
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Kattelee ja kampailee juuresta asti et hiukset menee suoraan. Pitää vaa kattoo et se piikki on ihan keskellä ja että reunat on yhtä jyrkät ja symmetriset.. Mä alan nyt vast oppia tekee ton oikein ja mulla on tää ollu jo parisen kuukautta ja vähintään kerran viikossa tasoittelen ;D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
rolla

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja rolla »

Mäkin leikkasin nyt sitten otsiksen ja ihan peace of cake. Säästi taas kympin ja voi leikellä miten tykkää ja milloin vain. Tasoitin tuon kulmakarvojen yläpuolelle, reunoilta hieman pidempi. Hiukan epätasainen, mutta se kuuluu asiaan. Vinoa otsista ensin yritin, mutta ei se käyttäytynyt niin kuin oisin halunnut. Voisin samantien tasottaa loputkin hiukset, kun ei kampaajalle tule mentyä lainkaan taas.
Philomena

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Philomena »

Olisikohan muuten olemassa jotain sellaista muotoilutuitetta, joka estäisi otsista nousemasta pystyyn (Tampereella tuulee aina), mutta olisi silleen huomaamaton, ettei jäisi kamman jälkiä kun ei tuo otsis ole mitenkään valtavan paksu, eikä muuttuisi ihan jäykäksi kököksi. Joku kevyehkö vaha tai sellainen?
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Philomena kirjoitti: Olisikohan muuten olemassa jotain sellaista muotoilutuitetta, joka estäisi otsista nousemasta pystyyn (Tampereella tuulee aina), mutta olisi silleen huomaamaton, ettei jäisi kamman jälkiä kun ei tuo otsis ole mitenkään valtavan paksu, eikä muuttuisi ihan jäykäksi kököksi. Joku kevyehkö vaha tai sellainen?
No en tiiä onko se liian tujua kamaa sun ohuelle otsikselle mutta mä oon todennut hyväksi lakan ja sit sen "tasoittelen" (siis ne tipantapaiset joita jää hiuksiin ja jos se paine vähän asettaa ne paikoiltaan) sellasella karvaisella pyöröharjalla niin ei sitten jää kammanviivoja.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Lilly Missy

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Philomena kirjoitti: Olisikohan muuten olemassa jotain sellaista muotoilutuitetta, joka estäisi otsista nousemasta pystyyn (Tampereella tuulee aina), mutta olisi silleen huomaamaton, ettei jäisi kamman jälkiä kun ei tuo otsis ole mitenkään valtavan paksu, eikä muuttuisi ihan jäykäksi kököksi. Joku kevyehkö vaha tai sellainen?
Mulla toimii kyllä parhaiten muotovaahto märkiin/kosteisiin hiuksiin ja sit föönaan kuosiin. Ja kevyesti lakkaa päälle. Tuulessa saattaa nousta pystyyn mutta saa aloilleen vähän kädellä pyyhkäisemällä. Eikä näytä muotoilutuotteilla kuorrutetulta(joka on kamalan näköstä).
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Nyt on vaihteeksi suora otsis.  :) Leikkelin tossa vähän lyhyemmäksi, kun alkoi tulla silmille.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö
Jemni
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 352
Liittynyt: 31 Tammi 2006, 19:15

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Jemni »

Leikkelin eilen ittelleni taas ultra lyhyen otsiksen.. Oli jo päässy kasvamaan puoleen otsaan..  ::) Kivasti sai taas uutta ilmettä hiuksiin..  :D
Ava
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 114
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:49

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Ava »

Menin leikkauttamaan otsiksen pitkän harkinnan jälkeen. En ole täysin tyytyväinen. Poikaystävä sanoin, että näytän meidän äidiltä. Voi ahdistus! En todellakaan halua näyttää äidiltäni. Ehkäpä otsis asettuu muutaman pesun jälkeen ja toi jakaus häviää. Täytyy vähän totutella tähän tai jotain..  ::) No ainakiin taas uutta kasvatusprojektia pukkaa.  :-\
Merial
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 662
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 09:07

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Merial »

^ Samat fiilikset ja kasvatus käynnissä täälläkin. Leikkasin otsiksen vajaa parisen kuukautta sitten ja ei se ollutkaan sitten mieleinen, ajattelin saavani hieman piristävää lookkia tällä mutta otsis vetikin vain kokonaisilmeen hyvin tunkkaiseksi.
Tukka hyvin, kaikki hyvin!
Daniela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 490
Liittynyt: 06 Touko 2006, 16:42

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Daniela »

Mä olen kans tässä vähän miettinyt, että jos alkaisi kasvatteleen otsista pois. Kun alkaa niin kyllästyttämään ainainen tappelu pyörteen kanssa, kun se yrittää väkisin saada ostista eri suuntaan kuin minä. Ja valitettavasti minä olen tässä taistelussa altavastaajana. ;) Lisäksi otsiksesta on tullut jotenkin liian paksu, saisi olla ohuempi mielestäni. Mulla on siis sellainen sivulle vinottain leikattu otsis.
1b M ii, vaalennetut puoleen selkään asti, vino otsis.
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Ava kirjoitti: Menin leikkauttamaan otsiksen pitkän harkinnan jälkeen. En ole täysin tyytyväinen. Poikaystävä sanoin, että näytän meidän äidiltä. Voi ahdistus! En todellakaan halua näyttää äidiltäni. Ehkäpä otsis asettuu muutaman pesun jälkeen ja toi jakaus häviää. Täytyy vähän totutella tähän tai jotain..  ::) No ainakiin taas uutta kasvatusprojektia pukkaa.  :-\
Ohhoh Ava, sinun uusi tukkasihan pitää nähdä! :D Ja äläs kuule välitä miehen kommenteista. Ne nyt laukoo ihan mitä sylki suuhun tuo ja hiuksista ne vajavaiset ei kyllä ymmärrä mitään. ;) Jos lohduttaa, niin kyllä se tukka oppii uusille tavoille ja sitä on jopa mahdollista kouluttaakin. Jakauksen saa kyllä taisteltua pois entisiltä uomiltaan. Minunkin kampaaja sanoi mulle keväällä: "Tuosta jakauksesta meidän on kyllä päästävä eroon!" ;D Seuraavalla käynnillä sainkin sitten jo kehuja. 8)
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Miä innostuin eilen leikkelemään otsista. Tein sellaisen lievän v-mallin ja sehän oli helpompi leikata kuin suora  :)
Täytyy sanoa, että tämä sopii jotenkin paremmin miun naamaankin tää kulmakarvat paljastava malli. Ei näytä leuka niin leveältä.
Ava
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 114
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:49

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Ava »

Tuikkuli kirjoitti:
Ohhoh Ava, sinun uusi tukkasihan pitää nähdä! :D Ja äläs kuule välitä miehen kommenteista. Ne nyt laukoo ihan mitä sylki suuhun tuo ja hiuksista ne vajavaiset ei kyllä ymmärrä mitään. ;) Jos lohduttaa, niin kyllä se tukka oppii uusille tavoille ja sitä on jopa mahdollista kouluttaakin. Jakauksen saa kyllä taisteltua pois entisiltä uomiltaan. Minunkin kampaaja sanoi mulle keväällä: "Tuosta jakauksesta meidän on kyllä päästävä eroon!" ;D Seuraavalla käynnillä sainkin sitten jo kehuja. 8)
Nyt oon jo vähän tottunut tähän ja otsis kääntyykin mun tahtoni mukaan. Olen laittanut kosteeseen tukkaan Small Talkia ja sit föönannut pyöröharjan kanssa sen kuosiinsa. Ongelmina tosiaan on pyöräily ja tuuli, jolloin otsis on aina taivasta kohden.. Aattelin hommata hiustenleikkaussakset, jotta voin itse tasoitella. Jos tän kanssa sittenkin viihtyisi vähän pidempään.  :D
Pitipä vielä lisätä, että otsiksen pystyy pesemään kätevästi lavuaarissa ja yleisilme kohentuu mukavasti, vaikkei pese koko päätä. Nyt riittää siis, että pesen kaikki hiukset joka toinen päivä ja otsiksen joka päivä. Säästää mukavasti aikaa aamulla.  ;)
Viimeksi muokannut Ava, 17 Heinä 2006, 15:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
purppura
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1735
Liittynyt: 28 Touko 2006, 11:36

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja purppura »

Kkiinnostaisi kyllä kokeilla otsista. Arveluttaa vain sopivuus, kun hieman korkeampi otsa että jos korostaa. Vaikka sanotaankin otsatukan peittävän korkeutta, niin minusta vain tuntuu että korostaisi.

Tuon tyyliset otsikset kiinnostaisi. Voisi varmaan vielä laittaa sivuunkin jos ei sitten sopisi.
http://www.womensbeautylife.com/gallery/Celebrities-HairStyles/longb
http://www.womensbeautylife.com/gallery/Celebrities-HairStyles/lara_flynn_boyle_mid_brown

Seuraavalla kampaamo kerralla taidankin kysellä sopisiko millainen otsis. Omat hiukset on hieman alle hartioiden, että miten kävisi tuon tapaiset...
Vastaa Viestiin