Otsis

Leikkaukset sekä kampaukset
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Mulla ei oo otsista, mutta Lahdessa Paasikulman kampaamosta oon saanu melko heti aikoja kun oon vaan kävelly sisään. On siinä Mariankadun ja Hämeenkadun risteyksessä.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
rolla

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja rolla »

Mä vedän viikonloppuna jonkun luomuksen itse, niin päästään tästäkin ongelmasta ja voi sillä otsis rahalla ostaa lisää värejä.  ;)
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Jos kastelee hiuksia, kannattaa muistaa että ei vedä ihan niin lyhyeksi sitä otsatukkaa. :D Itselleni kävi klassiset kun leikkasin otsatukan.
Onneksi kyllä kasvoikin nopeasti vähän siedettävämpään mittaan.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Otsiksen saa kyllä aika helposti itsekin leikattua. Itse en kyllä pelkästään sitä varten viitsisi kampaajalle mennä, on kuitenkin sen verran kallista puuhaa. Ja onhan siinä sekin hyvä puoli, että jos menee pieleen, niin se on helppo laittaa vaikka pinnillä sivuun ja odotella että kasvaa hieman :)
rolla

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja rolla »

Joo ei haittaa mitää vaik menis pielee, otsis on vaan otsis ja sen voi laittaa aina kiinnikin tai tötterölle johonkin suuntaan sekä äkkiä kasvaa. Viimeks kampaajakin leikkasi ihan väärin otsiksen. Pitää pikkase kerralla leikata ja laittaa vaikka teippiä merkiksi. Päästän vaikka miehen harjoittelemaan mun hiuksilla  ;D
Axamit
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1365
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:06

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Axamit »

Aloin nyt miettimään, että voin ihan hyvin ottaa itselleni otsiksen... Pelkäsin vähän sitä kierrettä (eli juuri: "haluan otsiksen"-"haluan eroon siitä") , mutta olkoon. Mutta, tarkoitus olisi saada tämän tyyppinen: http://xoomer.virgilio.it/acefalo/betrete/images/bizlight01.jpg

Osaako joku sanoa, että pitääkö tuollainen leikata jotenkin eri tavalla, vai onko se kiinni ihan siitä, miten se laitetaan? (ja miten se laitetaan?)
maikku

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja maikku »

Mania, mun siskon kanssa pähkäiltiin miten saadaan mulle tommonen (tai edes lähelle).
Nykytilanne otsiksen kanssa on tämä: Otsis alkaa aika kaukaa ja siihen on leikattu paljon hiuksia. Muoto yritettiin leikata mahdollisimman pyöreäksi. Mun otsis ei myöskään nouse nätisti niinkuin kuvasi Bettie Pagella, joten jos haluan noin kaareutuvan, joudun laittamaan otsikseen pari rullaa. Se kuitenkin näyttää mielestäni ihan hyvältä ilman rulliakin. 

http://www.galeon.com/1001muses/betty/bettie30.jpg

Bettiestä on aika vaikea löytää tarpeeksi säädyllisiä kuvia.  ;D
Viimeksi muokannut maikku, 15 Heinä 2006, 19:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja marenki »

Hairlekiineissa on muuten otsiksen leikkuu vain 8e. Ihan kohtuuhinta, kun sillä mahdollisesti säästää itsensä kahden kuukauden mittaiselta "Voi v.... mulla on tukka huonosti"-episodilta. En kyllä vähään aikaan leiki kampaajaa otsikseni kanssa, vahingosta viisastuneena.
Axamit
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1365
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:06

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Axamit »

maikku kirjoitti:
Bettiestä on aika vaikea löytää tarpeeksi säädyllisiä kuvia.  ;D
Huomasin saman ;D

Mitenköhän parturille tuon sitten selittäisi... Nooo, eiköhän se tajua.

Onko sulla maikku missään kuvaa otsiksestasi?
maikku

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja maikku »

mania kirjoitti: Onko sulla maikku missään kuvaa otsiksestasi?
Ei ole, höh. Ota Bettien kuva messiin kampaajalle. Myös muita pin up-malleja kannattaa katsella.
Axamit
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1365
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:06

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Axamit »

maikku kirjoitti: Myös muita pin up-malleja kannattaa katsella.
Niin kannatttaakin ;).
heheheh.

Joo no, eiköhän se jotenkin luonnistu, vois pistää sitten ehkä kuvaakin jopa.
Philomena

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Philomena »

mania kirjoitti: Aloin nyt miettimään, että voin ihan hyvin ottaa itselleni otsiksen... Pelkäsin vähän sitä kierrettä (eli juuri: "haluan otsiksen"-"haluan eroon siitä") , mutta olkoon. Mutta, tarkoitus olisi saada tämän tyyppinen: http://xoomer.virgilio.it/acefalo/betrete/images/bizlight01.jpg

Osaako joku sanoa, että pitääkö tuollainen leikata jotenkin eri tavalla, vai onko se kiinni ihan siitä, miten se laitetaan? (ja miten se laitetaan?)
mulla on aika paljon tuohon suuntaan, ei ihan yhtä pyöreä mutta kuitenkin. Sivuilta on siis leikattu vaan hiukset lyhyemmiksi kuin edestä. itsellä on niin kevyet hiukset että nousevat just hyvään asentoon itsekseen, ja sitten vaan llakkaa päälle niin pirusti ettei lentele tuulessa..

Tasoittelun olen huomannut helpommaksi niin, että kampaa otsiksen sellaiseksi kuin se yleensä on, tönkkölakkaa ja lleikkaa. Tulee hyvä ja tasainen nopeasti. 
rolla

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja rolla »

Kuka ihmeen bettie? Toi linkki ei toimi..
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Tarkoittavat varmaankin Bettie Pagea..
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Merial
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 662
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 09:07

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Merial »

Hmm, tulipas taas sitten otsis leikattua. Tällä hetkellä se on tasapitkä ja leikkausurakka vielä keskeneräinen, joten kysyisinkin, olisiko mitään hyviä vinkkejä teillä jotta otsiksen saisi v-malliseksi? Vai onnistuuko ihan vain katsomalla ja nirhaisemalla sen verran kun hyvältä näyttää? :)
Tukka hyvin, kaikki hyvin!
Vastaa Viestiin