Otsis

Leikkaukset sekä kampaukset
Bristow

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Bristow »

Mikä siinä on että silloin kun on otsis niin haluaa sen pois ja toisinpäin  ::) Pitää aina pätkästä tukka ja sitten sitä kasvattelee urakalla. Ratkaisin ongelman ja ostin netistä irto-otsatukan  :3
Heiku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 19:01

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Heiku »

Mulle käy näin joka vuosi :D Aina jossain vaiheessa vuotta leikkaan otsiksen, se on ihana ja kiva sen muutaman viikon mutta sitä ei tuu sitte tasoteltua vaan annan sen aina kasvaa pois. Sitte kun otsis on kasvanu suurinpiirtein nenänpäähän, leikkaan uuden otsiksen jne...pitäs ehkä joskus päästä tästä kierteestä. Eli nyt olen siis taas siinä pisteessä että otsis roikkuu silmillä eli joko nyt kasvatan sen pois tai rapsasen pari milliä..vaikeeta on :D
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja nukka »

mulla on ollut otsis jo vuosia ja olen tykännyt siitä tosi paljon. Tällä kertaa jouduin kuitenkin käymään eri kampaajalla kuin normaalisti ja tämä on ihan järkyttävä. Oikein sellainen pikkutyttömäinen, enkä saa tätä millään siedettävän näköiseksi. Noh, ehkä tämä kuukauden päästä on jo ihan ok kun on vähän kasvanut, mutta en kyllä tiedä miten kestän sinne asti ::)
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
Elna H
Haiven
Haiven
Viestit: 37
Liittynyt: 03 Elo 2011, 14:39

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Elna H »

Sain kasvatettua otsiksen suuhun asti yltävälsi, mutta tänään latvojen tasauksen yhteydessä taisin leikata suoran otsiksen takaisin  :D Hups..
Mjau

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Mjau »

Elna H kirjoitti: Sain kasvatettua otsiksen suuhun asti yltävälsi, mutta tänään latvojen tasauksen yhteydessä taisin leikata suoran otsiksen takaisin  :D Hups..
Mie niiiiin tiedän tän tunteen! :D Just kun otsis on kasvanu hyvin et se yltää kiinni niin jotenki se saksi aina lipsahtaa sinne otsiksellekkin... ;D
catjuska
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2253
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 15:15

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja catjuska »

Mä haluaisin pitää sivuotsista, mutta mun hiukset on tosi ohuet luonnonkiharat ja se otsis hikoontuu ja lähmääntyy sekunnissa  ??? Kateellisena aina kattelenkin kaupungilla upeita sivuotsiskampauksia, on tää sit niin väärin!
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett
Iia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 368
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 12:58

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Iia »

Tarviiko muiden kiinnittää otsis aina hiuskiinteellä semmoseksi kovaksi kypäräksi? Kun mulla se ei kyllä muuten pysy yhtään kuosissaan + rasvoittuu klimpiksi jos en kiinnettä laita niin paljon että karvakaan ei liikahda.  ;D Tykkäisin kyllä rennommasta meiningistä, mutta kun ei tunnu tässä päässä toimivan.
Minsku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1169
Liittynyt: 07 Touko 2007, 17:10

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Minsku »

Jep mä joudun suihkimaan Tigiä niin paljon, että tosiaan yksikään karva ei liikahda. Jos laitan vähemmän tai jotain huonompaa lakkaa, niin otsis on ihan lättänä ja huonosti heti pienen ulkonakäynnin jälkeen. Varmaan tosi kaunis tällainen osakypärä, mutta ei auta, ei se huonosti oleva otsiskaan sen kauniimpi ole.
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Belle »

Meninpä sitten leikkauttamaan vinon sivuotsiksen kampaamokäynnillä. Virhe. Otsis jätettiin niin ohueksi, ettei se ole oikein hyvännäköinen ja täytyy itse vähän leikellä lisää, sillähän se ulkonäkö taatusti paraneekin  ::). Olen kasvattanut otsista pois helmikuusta asti ja pitipä taas mennä tekemään tällainen tyhmyys. Nyt olen pinnitellyt tätä lyhyttä otsista pari päivää  ::).

Mä teen aina tämän saman virheen: ensin kasvatan otsiksen noin alaluomiin, totean että ärsyttää pinnitellä sitä kun ei mene korvan taakse ja "lyhyt otsis olisi sittenkin kiva". Leikkauksen jälkeen kaduttaa, kun otsis onn epäkäytännöllinen ja vaikea laittaa, nousee pyöräillessä pystyyn yms. ÄRH. Mulle kyllä sopii otsis, mutta se ei vaan toimi näin ohuessa hiuksessa, pitäisi leikata päälaen puolivälistä että olisi massaa eikä pysy siltikään paikallaan vaikka kuinka suihkisi lakkaa.
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Huomenna lähtee! Mehustelin otsista jo aiemmin mutta tuli pupu pöksyyn. Sopivaa mallia en meinannut löytää millään koska kaikki mallit olivat liian pitkiä tai lyhyitä tai ohuita tai paksuja. En edes aiemmin miettinyt millaisiin kasvoihin mallit sopivat. Mulla on leuka/ohimolinja suora, vahva leuka, korkea hiusraja eli tasainen suora otsis on ehdoton ei. (Sellainen mulla on juuri ollut :D, mallia potta.) Kaiketi neliönmalliset kasvot, olen aika varma. Tässä on malli jota etsin kivien ja kantojen alta, tosin haluan pidemmät sivusuipot:
Kuva
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
chai

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja chai »

Mua on alkanut houkuttaa jälleen kerran otsiksen leikkaaminen. Harkinnassa on alla olevan kuvan tyylinen, ehkäpä hieman pidempi otsis. Huomenna kampaaja, saa nähdä kuinka käy. :D

Kuva
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Tuo on ihana otsismalli etenkin tummiin hiuksiin!

Ah tätä ihanuutta, nyt kun hiukset on taas vaaleat voi rauhassa läträtä kuivashamppoota otsikseen tarvitsematta pelätä epämääräistä harmaantumista. Tosin huomasin, että "tauno tasatukka" otsis sopii vaaleisiin hiuksiini paremmin kuin yllä kuvattu sivulle taipuva versio, onneksi kampaajasisko tulee taas vkl käymään...
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
silikooni
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 157
Liittynyt: 18 Syys 2010, 22:53

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja silikooni »

Mulla on aina ollut otsis, enkä voisi kuvitellakaan kasvattavani sitä pois. Kasvojen malli on sellainen, että näytän tosi hoopolta jos otsiksen vetää syrjään. Otsis on jo pitkään ollut sellainen epätasainen ja rouhitusti leikattu, viimeksi kampaajan kanssa päätettiin leikata se vähän vinoonkin ja oon kyllä tykänny. Föönaan jakauksen aina vasemmalle puolelle. Mikään ei ole tehokkaampi facelifting kuin se, että kampaaja leikkaa pari cm otsiksesta pois. Peilistä näkee heti, kun 5 vuotta iästä tippuu pois&nbsp; :D
Koodilla JIB015 $10 alennus iHerbin ensitilaajille.
Od3ssa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2318
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 09:37

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Od3ssa »

Kasvattelin tässä puolisen vuotta otsista ja pari viikkoa sitten kyrsähdin niin täysin siihen hommaan, että kävelin ex tempore leikkauttamaan taas vähän tuon Chain linkkaaman ^^^ kuvan mallisen. Massaa ei ole ihan noin paljon ja laitan sen enemmän sivulle. Joka tapauksessa oon ihan yllättynyt, että miten tää nyt pysyy niin hyvin sivulla, vaikka mulla oli aiemmin vuosikaudet otsis ja tuntui, ettei se pysy mitenkään. En tiedä, jospa siitä kasvatuksesta oli sit kuitenkin jotain hyötyä, niin sai paremmin leikattua tuon malliinsa? Ja nyt koputan puuta..... ;)
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Just siskon kanssa naurettiin, että mulla on aina ollut tasaotsis ja tasalatvat. Nyt leikattiin sivuotsis ja kerrostetut latvat. Hyvä se kerran vuosikymmenessä :D

Oon kyllä miettiny poiskasvatusta, mutta jotenkin aina töppää siihen vaiheeseen kun mikään ei oikeen asetu.
Viimeksi muokannut Aridith, 22 Joulu 2012, 23:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
Vastaa Viestiin