Otsis

Leikkaukset sekä kampaukset
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Tintu »

Aion huomenna leikata otsiksen ;D ;D Hui, vähän epäröittää silti kun on niin kauan kasvatellut sitä pois... Mutta kasvaahan se takaisinkin! Mutta törmäsin netissä kuvia etsiessäni pariinkin kertaan lauseeseen että pyöreään naamaan ei otsis sovi ja viitattiin nimenomaan tähän kuvaan (missä mielestäni otsis näyttää hyvältä): http://www.google.fi/imgres?start=233&u ... r:22,s:233

Itselläni ei ole edes noin siroa naamaa vaan kunnon puolikuu! :D
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

^ Mun mielestä otsis voi sopia todella hyvin pyöreisiin kasvoihin. Enemmän sopivuuteen vaikuttaa minusta otsan korkeus, kasvojen yleinen väsähteneisyys ja poskipäät. Mulle sopi otsatukka kymmenen vuotta sitten, mutta nyt vanhemmalla naamalla se ei enää sovi.  :)

Onko sulla muka pyöreät kasvot? Kuvien perusteella näyttävät soikeilta. :)
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Tintu »

^on kyllä, niissä kuvissa mitä olen tänne laittanut olen ottanut kuvan itse yläviistosta. Plus nyt kymmenen kiloa lihottuani kaikki on menneet leukaan ja poskiin :P
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Belle »

Olen koko pipokauden kironnut sitä, miksi leikkasin marraskuussa otsiksen takaisin kun se ylsi jo lähes korvan taakse. Noh, nyt tulee kevät ja otsiksen lähmääntymisestä ei tarvitse enää välittää joten kasvatellaan taas ensi syksynä sitten  ;D. Tällä hetkellä mulla on ylikasvanut vino otsis, ja ajattelin fiksailla sitä itse Blogistanian Terhin tyyliin:

http://farm8.staticflickr.com/7057/6792 ... 320e_z.jpg
Suvivilja
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 429
Liittynyt: 08 Marras 2011, 19:37

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Suvivilja »

Eiffe kirjoitti: ^ Mun mielestä otsis voi sopia todella hyvin pyöreisiin kasvoihin. Enemmän sopivuuteen vaikuttaa minusta otsan korkeus, kasvojen yleinen väsähteneisyys ja poskipäät. Mulle sopi otsatukka kymmenen vuotta sitten, mutta nyt vanhemmalla naamalla se ei enää sovi.  :)
Minusta jonkinlainen otsis taas pehmentää kasvonpiirteitä ja sitä kasvojen vanhenemista, ainakin näin olen luullut, harvalla vanhemmalla naisella ainakaan näkee hiuksia kokonaan pois kasvoilta... En tiedä sitten.
Miten tarkoitit noiden poskipäiden suhteen, sopiiko siis otsis silloin vai ei sovi? :)

* 1b F ii *
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

^ Tarkoitin kunnon paksua otsista enkä esim. kevyttä sivuotsista, joka sopii suurin piirtein kaikille kasvoille. Minusta paksu otsis saattaa korostaa kasvojen "vanhuutta" jos kasvot eivät ole enää kiinteät vaan valuvat alaspäin. Ja poskipäillä tarkoitin, että yleensä jos pyöreissä kasvoissa on selvästi erottuvat poskipäät niin otsis sopii.
Suvivilja
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 429
Liittynyt: 08 Marras 2011, 19:37

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Suvivilja »

^ Ok; en ajatellut että tarkoitit jotain tiettyä mallia, otsiksia kun on niin monenlaisia, ettei minusta yksi ole sen enempää "kunnon" kuin toinenkaan :)

Minun on alkanut vähän tehdä mieli tuollaista mallia kuin tämän kuvan toinen oikealta:

Kuva


Tosin harkitsen vielä, toisaalta tuntuu että minulle sopii paremmin sopii paremmin ilman otsatukkaa, kuten on vuosikausia ollutkin (hiukseni ovat pitkät ja suorat)... ;)
* 1b F ii *
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Suvivilja kirjoitti: ^ Ok; en ajatellut että tarkoitit jotain tiettyä mallia, otsiksia kun on niin monenlaisia, ettei minusta yksi ole sen enempää "kunnon" kuin toinenkaan :)
Huoh, yhdellä sanalla saattaa olla monta merkitystä ja se kannattaa huomioida ennen sen suurempia analyysejä. Joo siis niinku mun maailmassa kaikki muut otsikset kuin paksu tasapitkä otsis ovat ihan toisarvoisia ja epäpäteviä  ;D
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Ice »

Jos ylläolevien kuvien lainen otsis kiinnostaa mutta tuo alaspäin vetävyys vaivaa, niin kannattaa tutustua kevennyksen saloihin. Kun tuollaisen otsiksen appelsiinikeventää vetämällä pienin osion päälaelle jossa pisin leikataan pois, saa n. 1/3 massasta jo hyvän kerroksen joka poistaa sitä raskautta vaikka hius näyttää edelleen tasaiselta ja paksulta otsikselta, se vaan laskeutuu paremmin ja on helpompi muotoilla. Siihen lisänä veitsikevennystä niin saadaan se lähes joka kasvoille sopiva tyyli.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Suvivilja
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 429
Liittynyt: 08 Marras 2011, 19:37

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Suvivilja »

^ Kiitos Ice; minua henk. koht. ei alaspäin vetävyys kyllä haittaa, mutta tuo appelsiinikevennys kuulostaa hauskalta  :D


Eiffe kirjoitti:
Suvivilja kirjoitti: ^ Ok; en ajatellut että tarkoitit jotain tiettyä mallia, otsiksia kun on niin monenlaisia, ettei minusta yksi ole sen enempää "kunnon" kuin toinenkaan :)
Huoh, yhdellä sanalla saattaa olla monta merkitystä ja se kannattaa huomioida ennen sen suurempia analyysejä. Joo siis niinku mun maailmassa kaikki muut otsikset kuin paksu tasapitkä otsis ovat ihan toisarvoisia ja epäpäteviä  ;D
No siltähän tuo sinun reaktiosi kuulostaa... ::) Itse kun oletit aivan samoin minun tarkoittaneen jotain muuta kuin sinä tarkoitit, että ehkä sinun itsesikin kannattaisi huomioida ko. asia. Minusta tuo oli kyllä aiheettoman ikävästi sanottu...
Viimeksi muokannut Suvivilja, 20 Maalis 2012, 12:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
* 1b F ii *
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Belle »

Taisi tämä otsishässäkkä johtua osittain alue- ja murre-eroista. Jos meilläpäin otsista luonnehtii sanalla "kunnon" niin sillä tarkoitetaan reilunkokoista tai paksua (yleensäkin isoa tai näyttävää).
Mjau

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Mjau »

Täällä haaveillaan jälleen kerran otsatukasta ::) Tää on niin tätä, just kun edellinen otsis on kasvanut sen verran, että yltää kohta korvan taakse niin jo alkaa taas tehdä mieli otsatukkaa...

Ajattelin tämäntyylistä, pitkähköä sivuotsista.

[align=center]Kuva[/align]
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

Leikkasin tylsistyneenä otsiksen saadakseni jotain tekemistä  0_0 On mulla ennenkin ollut otsis, mutta viimeksi ehkä joskus 2007 ja se "otsis" ylsi jo hartijoille... Tämä on nyt tällainen suora, rikottu ja semi -paksu. Sivuilta hieman pidempi kuin keskeltä. Ei tullut liian lyhyt kuten helposti käy, tämä yltää hieman kulmien yli ja tuli sellainen mitä yritinkin. Mutta... Näytän niin oudolta. Nyt ehkä osittain kaduttaa mutta toisaalta olen tyytyväinen. Vaikea päättää.
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
Mustakuu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 865
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 13:35

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Mustakuu »

Tuli tuossa muutama kk sitten "varovasti" leikeltyä otsahiuksia hieman lyhyemmäksi, ihan vaan kokeilumielessä..  ::)

Nytpä tiedän ettei enää ikinä. Mulla on korkea otsa, ohimoilla kiellekkeet ja ohut tukka = jos en aloita otsatukkaa puolesta välistä päälakea se on surkea liru.

Joten kiitos vain itselleni, kasvoja "kehystää" tällä hetkellä ei-ihan ponnaripituiset hapsut kasvojen molemmin puolin, muutenkin ohuet ja huonot kasvamaan kun kuluvat samaa kyytiä kuin kasvavat. Täähän olisikin ollut ihan liian kiva, jos olisi kauttaaltaan yhtä hyvässä kunnossa kuin muu latva  ::) (Vaikka tällä hetkellä tää ei ole edes kiva, vaan just typerä hartiamitta, jota tekisi mieli kerrostaa, mutta aion sitkeästi olla kerrostamatta. Laitettunakin hirveä jos antaa olla auki)
Mjau

Vs: Otsis

Viesti Kirjoittaja Mjau »

Kuinka ollakkaan löysin itseni taas täältä otsis-ketjusta keräämästä rohkeutta napsaista tasainen otsis :D Miulla on aika iso otsa, joten senkin puolesta semmonen kulmakarvoihin ylettyvä otsatukka ois hyvä. Sitten jos siihen kyllästyy, niin se kasvatteluvaihe menee kieputusten ja letitysten avulla suhteellisen kivuttomasti. Hmm... *etsii hiussaksia* :3
Vastaa Viestiin