Otsis

Leikkaukset sekä kampaukset
apple

Otsis

Viesti Kirjoittaja apple »

heippa, moi. oon apple ja kirjoitan ekaa kertaa. tää vaikuttaa ihanalta foorumilta, syyhyttää niskavilloissa saakka saada muutosta omaankin päähän kun lukee ja katselee teidän kaikkia hienoja.

onkohan täällä otsatukka-ketjua? en löytänyt ainakaan, poistakaa vaan jos jostain jo löytyy.

niin, asiani koskee otsista. tahtoisin n i i i i n kovasti, mutta onko MITÄÄN järkeä, jos löytyy pieni pyörre? mulla on joskus ollut, ja jotenkin sain kyllä taisteltua sen kanssa, mutta mitä mieltä ootte? onks jotain pesunkestäviä niksejä miten sais otsahiukset ojoon pyörteestä huolimatta? *haaveilee*
Viimeksi muokannut apple, 17 Helmi 2008, 16:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Annika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 332
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 02:53

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Annika »

apple kirjoitti: niin, asiani koskee otsista. tahtoisin n i i i i n kovasti, mutta onko MITÄÄN järkeä, jos löytyy pieni pyörre? mulla on joskus ollut, ja jotenkin sain kyllä taisteltua sen kanssa, mutta mitä mieltä ootte? onks jotain pesunkestäviä niksejä miten sais otsahiukset ojoon pyörteestä huolimatta? *haaveilee*
Kannattaa konferoida kampaajan kanssa, kysyä jos hänellä olisi mielipidettä siihen millaiseksi otsista kannattaisi hienosäätää leikkausvaiheessa. Voit ottaa vaikka haluamaasi tyyliä kuvaavan kuvan messiin ja näyttää kampaajalle, yhdessä voitte miettiä miten saisi samantyylistä otsista pyörteen olemassaolon huomioiden.
Jos on epäileväinen siitä, miten pyörre käyttäytyy otsiksen kanssa, ei kannata mennä itse leikkaamaan. Kokemuksen syvä rintaääni puhuu, sillä vaikka mulla ei pyörrettä olekaan, niin sain vastaavankaltaista efektiä aikaan leikkelemällä itsekseni otsiksen.

Muotoilullakin voinee vaikuttaa hieman, mutta kyllä melkein korostaisin sitä leikkauksen tärkeyttä. Hyvä kampaaja voi siitä saada aika siistin näköisen muodon esille. Pyörteet nyt vaan on, ei niitä pahemmin latisteta. Mutta olenkin vähän jäävi sanomaan, mä tykkään ihmisten pyörteistä, tekee tukasta elävämmän näköisen. Ei kannata otsatukkaa jättää leikkaamatta sen takia, pinnillähän sen saa sitten piiloon jos ei saa muotoiltua tai ei asetu.

Tervetuloa foorumille!
The greatest battles are fought within oneself.
Joanna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 20:18

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Joanna »

Himottaisi leikata itse otsis  ;D hiustenleikkuusaksiakaan mulla ei ole, mutta toisaalta etutukkaa saisi olla pätkimässä jatkuvasti tällä kasvulla jotain kaksihaaraiset ei niin haittaisikaan..

Löytyisikö vinkkeja otsiksen kotiparturointiin?  :P mulla on aikaisemmin ollut otsis ja sopii kavereiden mukaan tosi hyvin, oon vaan huono ylläpitämään sellaista kun jatkuvasti pitäisi olla leikkaamassa. Ihan sellanen tosi lyhyt rikottu vois olla kiva. Ja en niin vakavasti suhtaudu vaikka menis pieleenkin, uusiutuva luonnonvarahan noi on. 8)
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Efva »

Joanna kirjoitti: Ihan sellanen tosi lyhyt rikottu vois olla kiva.
Oi, sellainen on ihana. Pitäisin itsekin, mutta oma otsis nousee pystyyn lyhyenä.

Trimmaan tätä nykyä itse otsikseni, mutta vinkkejä mulla ei oikein ole antaa, kun se käy yleensä sellaisella yritys ja erehdys -menetelmällä ja lopputulos on melkein aina yllätys ("ai mulla on nyt sit tällainen otsis, no ihan kiva" ;D ) Trimmauksessa paras tulos on tullut ehkä "nipsimällä" kärjillä vähän kerrallaan sakset vinossa.

Viimeisin tuskastelun aihe on ollut liika suoruus ja tasaisuus, kun halusin rennompaa ja rikotumpaa. Sen kevennyksen kanssa on hankalaa, että saa sopivasti mutta ei kuitenkaan mene yli.
Erykah
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 873
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:32

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Erykah »

Mulla on toistunut tää sama kierre nyt muutaman vuoden: Leikkaan otsiksen, kyllästyn siihen ja kasvatan sitä pois. Kun se on just järkevän pituinen eli hiukset ylettyy korvan taakse, alan taas himoita otsista. Ja leikkaan jne.
Ja nyt oon siinä himoitsemisvaiheessa, vielä en ole tarttunut saksiin.
Joanna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 20:18

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Joanna »

Erykah kirjoitti: Mulla on toistunut tää sama kierre nyt muutaman vuoden: Leikkaan otsiksen, kyllästyn siihen ja kasvatan sitä pois. Kun se on just järkevän pituinen eli hiukset ylettyy korvan taakse, alan taas himoita otsista. Ja leikkaan jne.
Ja nyt oon siinä himoitsemisvaiheessa, vielä en ole tarttunut saksiin.
Sama vika  ;D Edellinen otsis on nyt leukaan...
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Mulla on sellane ihan lyhyt vino rikottu otsis ja nousee aika helposti pystyyn eikä mee kirveelläkään alas.
Philomena

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Philomena »

Täällä kans otsis himottaisi, sellainen kolmiomallinen. Ei vaan ihan kehtaa leikata, koska a) pitää sitten olla koko ajan siistimässä ja mun taidoilla se olisi hetkessä vino, b) vähän epävarmaa olisi myös sen sopiminen naamaani ja c) hiuksia on tässä päässä aika vähän ja otsis taitaisi viedä siitä vähästäkin osansa. Harmi.  :-\
Joanna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 20:18

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Joanna »

Leikkasin sit :) ja ihan hyvä tuli. Kovin lyhyeksi en uskaltanut vetäistä kun jotain pyörteen tynkää tuossa otsalla on. Mutta noin sentin kulmakarvojen yläpuolelle on pisimmät haituvat. Ihan hyvin on ojentunut kun aamuisin vähän fööniä vilauttaa. Katsotaan jos jossain vaiheessa saisin kuvankin otettua.
luumu

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja luumu »

Sellaiset tosi lyhyet otsikset on ihania  ;D
blackcat85

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja blackcat85 »

Mä taas haluaisin semmosen pitemmän otsiksen, sais tän pärstänkin näyttämään vähän pienemmältä. ;D Ainoa ongelma vaan on noi luonnonkiharat, epäilen vähän etten jaksa suoristella otsista joka aamu...
Philomena

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Philomena »

Jouduin sitten leikkaamaan sen otsiksen. Se on nyt jotain sentin kulmakarvojen yläpuolella ja ihan pikkusen pidempi keskeltä kuin reunoilta. Näyttää ilmeisesti hyvältä, koska alle 20 sekuntia sen jälkeen kun olin poistunut kampaamosta tuli ensimmäiset kehut, ja tuntemattomalta vielä. Eikä maksanut kuin viitosen leikkauttaa!
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Mulla on ollut tosi pitkään vino otsis, toiselta puolelta aikas lyhyt ja toinen puoli tulee tuohon kulmakarvan päälle. Tästä oon tykännyt ja itse leikkailenkin sen yleensä. Nyt aattelin kokeilla pitkästä aikaa suorempaa otsista ja lyhyttä. Ja ehkä sellaista, joka on keskeltä hieman lyhyempi. Just eilen leikkasin tätä, mutta nyt leikkasin vaan tuota pidempää puolta, jos saisi sitä mallia muutettua.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö
rolla

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja rolla »

Laitoinki jo tuohon viereiseen topiciin, mutta nyt mulla on suora pitkä otsis ja ennen oli tuo Ulpun malli. Tää pitkä on kyllä kamala, en näe edes eteeni ja yleensä joudunkin sitten laittaa otsiksen taakse tai pystyyn tms eli otsiksen merkitys katoaa kokonaan. Tänne voisi laittaa niitä kivoja malleja jos löytää jostakin.

Edit: En löydä mistää sellaisen otsiksen mallia joka kaartuu reunoilta. Eli keskeltä lyhyempi kun reunoilta.
Viimeksi muokannut rolla, 07 Touko 2006, 18:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Mulla on jonkinmoinen pyörre otsalla. Pienenä kyllä mulla oli otsis eikä se mitenkään yrittänyt tunkea mihinkään suuntaan, mutta tukkahan "oppii" jakauksen paikan ajan kanssa ja kun olin otsatukan kasvattanut veks ja pidin jakausta sivulla niin nyt se itsepintaisesti sojottaa aina aamulla siihen oppimaansa ilmansuuntaan ::) Kastelu ja muotovaahto tuohon auttaa ja lakkaa päälle.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Vastaa Viestiin