Otsis

Leikkaukset sekä kampaukset
JoJo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 390
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 17:03

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja JoJo »

Minä vähän repäisin tänään... Kävin kampaajalla ja halusin sellaisen yli kulmakarvojen olevan rikotun otsisksen, mutta siitä tulikin tosi lyhyt sellaiseksi, eli noin pari senttiä kulmakarvojen yläpuolelle. Ja sellainen ei omasta mielestä sovi mulle ollenkaan... Otti niin paljon päähän, että ajattelin kokeilla jotain, jota ei koskaan ennen ole ollut, eli tosi tosi lyhyttä otsista. Ja veitsi käteen... Tässä tulos:

Kuva

Vähän pieni kuva, mutta jee mää onnistuin liittämään tänne jotakin!!!
Viimeksi muokannut JoJo, 04 Syys 2006, 16:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja calypso »

Tosi hieno otsis  :-*
Joskus muutama vuosi sitten leikkasin aina itselleni tuollaisen mutta valitettavasti hiukseni ovat niin itsepäiset etteivät ne pysy noin lyhyinä (eikä vähän pidempinäkään) alhaalla, vaan sojottavat kattoa kohti  :-\ Annoin sitten sojottaa ja laitoin jotain muotoilutuotteita päälle että näyttäisi siltä ihan kuin ne olisivat olleet tarkotuksella pystyssä  ;D
Ryövärintytär
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 540
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 06:30

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Ryövärintytär »

^^ Tosi ihana :-* Ja samaten väri on todella kaunis. :)
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.
Merial
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 662
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 09:07

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Merial »

Koiruli, ihana otsis! :-* Itse tässä eilen hieman trimmailin ylikasvanutta etutukkaa, ja hyvin paljon kyllä muistuttaa tulos tuota siun otsista. Tyytyväinen olen tähän omaanikin.
Tukka hyvin, kaikki hyvin!
JoJo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 390
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 17:03

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja JoJo »

Kiitoksia kaikille kannustuksesta! ;D Pikkuhiljaa alkaa itsekkin tottumaan.
Ellamari
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:01

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Ellamari »

Nyt kuulkaa hyvt neuvot ovat tarpeen!!Leikkelin itse otsista niin,että jätin sivut pitkäksi,jotta kasvavat sitten korvan taakse pikkuhiljaa (vielä sentti puuttuu siitä pituudesta).Keskelle leikkasin/veistelin kevennyksen.Mutta nyt nuo eivät asetu millään ja hermo menee..ovat jatkuvasti klimpissä,etenkin nuo pidemmät osat sivuilla,ja ne valuvat kasvoille kun eivät pysy vielä korvan takana.Aivan erityisen rasittavaa  :-\! Kevennystä,joka on keskellä,vaikeuttaa tuo pyörre joka ei asetu sitten millään.Niinpä otsis sojottaa vähän joka suuntaan ja nuo sivuklimpit antavat kaikkea muuta kuin asiallisen vaikutelman.Miten ihmeessä nuo nyt saisi jollekkin mallille,kampaajalle en haluaisi marssia viime keväisen katastrofin jälkeen???
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Osaisiko kukaan neuvoa mulle kivaa otsista? Mulla on matala otsa ja hiusrajassa on muutama vaikea pyörre (jotka kylläkin asettuivat ihan siedettävästi tuon vinon otsiksen kanssa). Olen kokeillut tasapaksua ja vinoa otsista.
Tasapaksu oli melko hirveä.. Vinosta mallista tykkäsin todella paljon, mutta käytin silloin vielä jatkuvasti piilareita (nyt olen siirtynyt kokonaan piilareihin) ja viimeksi kampaajalla käydessäni kampaaja sanoi, ettei se otsis sovi lasien kanssa. Tukka taipuisi vähän oudosti sojottaen sangan päällä. Muistelen, että näin se taisikin mennä.

Vino malli oli siis tällainen:
Kuva

Huoh, tuo olis niin ihana..

Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Koiruli kirjoitti: Minä vähän repäisin tänään... Kävin kampaajalla ja halusin sellaisen yli kulmakarvojen olevan rikotun otsisksen, mutta siitä tulikin tosi lyhyt sellaiseksi, eli noin pari senttiä kulmakarvojen yläpuolelle. Ja sellainen ei omasta mielestä sovi mulle ollenkaan... Otti niin paljon päähän, että ajattelin kokeilla jotain, jota ei koskaan ennen ole ollut, eli tosi tosi lyhyttä otsista. Ja veitsi käteen... Tässä tulos:
Koiruli: Ihan älyttömän hyvin sopii tuo otsis sulle ja näyttää ihan ammattilaisen tekeleeltä. Ei ollenkaan liian lyhyt ja jotenkin tuntuu, että tuohon hiusmalliin otsatukan pituus on just bueno. Itse jos menisin yrittämään veitsellä itselleni tuommoista, niin tulis kyllä melkoinen huumoriotsis.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Vaatiiko lyhyt otsari jonkinlaista tiettyä kasvojenmuotoa ettei se näytä ihan pöllöltä? Tekisi mieli leikata sellainen reippaasti lyhyt otsari. Ei kuitenkaan ihan noin lyhyttä kuin Koirulilla, eikä vinoa..
Voishan sitä tietty kokeilla ja pitää sitten kiinni jos menee pieleen tai näyttää tyhmältä.

---
En muistanutkaan että mullahan oli lyhyt otsis jokin aika sitten ja se ei sopinut.
Viimeksi muokannut muori Pippuri, 19 Syys 2006, 14:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja marenki »

^  :D Voi kiesus muori, on sulla hyvä muisti. ;D Eikös se ollut se nuija&tosinuija-tapaus?!

Mullakin on taas otsis-ongelma.  :-\ Halusin monta vuotta poniotsiksen, talvesta asti olen kikkaillut otsiksen kanssa ja nyt vasta mulla on  sellainen pitkähkö poniotsis. Ongelma on tämä: näytän läski(pallo)idiootilta
tämän tukan kanssa ja inhoan tätä. Jotain tarttis keksiä.  :-\  Olen kyllä ajatellut kasvattaa tämän otsiksen pidemmäksi ja vinoksi, niin tästä olisi vähemmän harmia... Mutta tykkäsin kyllä tästä tukasta sentin lyhyempänäkin.  ::)
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

marenki kirjoitti: ^  :D Voi kiesus muori, on sulla hyvä muisti. ;D Eikös se ollut se nuija&tosinuija-tapaus?!
Joo, muistin tuon vasta sen jälkeen kun olin eilen jo leikannut uudestaan samanlaisen  ::)
Hyvin pätkii kyllä...
purppura
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1735
Liittynyt: 28 Touko 2006, 11:36

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja purppura »

Leikkautin sitten vinomallisen otsiksen. Lyhin hius on kulmakarvan korkeudella. Alussa oli pikku järkytys, kun alkujaan otsahiukset olivat jo yli nenän. Sitten kun lyheni ton verran, niin ei tiennyt miten olla vaikka aiemminkin ollut saman tyylinen otsis. Ei tähän ole tainnut vieläkään ihan tottua, kun leikkaus sessio oli hieman...nopea...  :-X Jos hiukseni ovat takaa kiinni, niin tämä on ihan kiva, mutta auki tuntuu pyöristävän. Pitää vielä harjoitella auki laittoa. Pyöristää tämä kuitenkin vaikka hiukseni ovat kiinni, mutta kun tämä tästä vähän kasvaa niin ehkä parempi. Pää tuntuu isontuneen leikkauksen jälkeen...  ;D

OTksi menee (mistäs muuten OT lyhenne?) mutta aiemmin en ymmärtänyt, kun jotkut täällä Juurikasvussa valittelivat latvojensa leikkauksista, kun kampaajalla oli lähtenyt muutama sentti liikaa. Ajattelin vain mielessäni, että no kyllähän ne hiukset kasvaa ja hiuksethan ne vain on. Viime kampaamo reissulla sitten itsellä meinas itku päästä, kun katsoin kampaajan leikkaamista. Minusta tuntui että parin sentin sijaan takahiuksista lähti 4-5 senttiä. Vaikka ne kasvavatkin takaisin niin on ikävä. Siis asia oli se, että nyt ymmärrän tunteen kun latvoista lähtee liikaa. Joo selitin taas hieman.  :D
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja marenki »

Ja mulla tuli hoideltua tuo "ongelma" jo päivällä sen sentin lyhyemmäksi. Eron huomasi kyllä heti, muuttui hetkessä läskipallopäästä ihan vaan normaaliksi.  ::) Sainpahan miettimisaikaa taas kuukauden.

OT=off topic (tai näin mie olen ymmärtänyt).
Rory
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 17:17

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Rory »

Mulla on ollut otsatukka jo pitkään, ehkä kuutisen vuotta. Malliltaan suora, vähän ohennettu. Nyt olin maanantaina hiusmallina ja leikkasivat vinon otsatukan, joka näyttää ihan hauskalta tässä uudessa tukassa (rikottu melko lyhyt). Sitä tehostaa värjäys, eli otsatukka, sivut ja takahiukset niskasta ovat reilusti tummemmat kuin muu tukka.
Aion kuitenkin kasvattaa saman mallin takasin, tuo vino otsis ei ehkä polkan kanssa näyttäisi niin hyvältä.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja zubi »

Kampaajat ovat monta vuotta houkutelleet mua otsatukkan leikkuuseen, mutta en ole innostunut. Nyt keväällä leikkasin itselleni sellaisen aika pitkän otsiksen eräisiin bileisiin ja voi sitä kehujen määrää! Puolitutukin sanoivat, että tukka oli hieno, ja olin ihan hämmentynyt...

Sittemmin olen antanut myös ammattilaisen leikata otsiksen ja värjätä sitä hieman erottuvammaksi raidoilla. Nyt mulla on vino otsis, joka on lyhyimmästä kohdasta vain 3 cm. Mukavaa tässä on, että vaihtelua saa kivasti muuttamalla vähän otsatukan painopistettä, jakauksen paikkaa tai vetämällä sen vaikka kokonaan sivuun. Kyllä se lyhyttukkaisella jotenkin lisää sitä hiusten "volyymia". Vähän pikkutyttömäinen tämä mun otsis tosin on, mutta enää "kypsässä 23 vuoden iässä" en enää välitä siitä näytänkö ikäistäni nuoremmalta (näytän).
Vastaa Viestiin