Otsis

Leikkaukset sekä kampaukset
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Vivi »

Mua on himottanut otsis jo vaikka miten kauan. On mulla joskus ehkä 10 vuotta sitten ollutkin. Ongelma on mullakin pyörre. Silloin kun mulla oli se otsis niin se kaartui toiselta sivulta ulospäin. Ei sovi.  >:(  Voiko tollaista estää leikkauksella?

Tuntuis vaan, että mun hisongelmat katoaisi ton otsiksen avulla, mutta saanko sitten pahemmat tilalle. :-\
Oma väri takaisin.
Hanzku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 435
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:47

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Hanzku »

Mä en edes yritä saada otsista kääntymään eri suuntaan kuin luonnostaan menee. Onneksi se menee suht nätisti toiselle sivulle. Voi joskus jopa näyttää siltä, kuin se olisi tarkoituksella sinne aseteltu!

Mutta mistä muuten johtuu se, että muut hiukset on luonnonkiharat, mutta otsis on ihan tikkusuora? Johtuuko se siitä, että siihen tulee harvemmin laitettua hoitoainetta?
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Mä haluaisin jotain eloa hiuksiin ja tekis mieli kokeilla otsista. Viimeksi ollut ala-asteella ollessa. Sitä vaan mietin, että onko mahdollista saada otsis kuriin jos on vahva jakaus? Pelkään, että jos leikkaan otsiksen, niin siitä tulee sellainen, että jakaus vetää otsikseen sellaisen lommon. Entä kannattaako edes haaveilla otsahiuksista, jos kasvot ovat pyöreähköt ja otsakaan ei ole kovin korkea?
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Lapanen, mulla ainakin oli tässä otsis tuollainen puolitoista vuotta sitten. Jakaus on suht vahva tuossa vähäsen toisella sivulla, pyörrettä ei kuitenkaan kovin vahvana ole.
Hius kuitenkin tottui siihen, että se joka pesun ja kastelun jälkeen lytistettiin juuri siihen kohtaan, ja lopulta siitä sitten tulikin sellainen, että pysyi ilman lommoja. :) Nyt sitten taas kun olen kasvatellut sitä pois ( tällä hetkellä vähän yli leuan entiset otsahiukset ), on ongelmana että nuo lyhyemmät ex-otsahiukset yrittävät ikään kuin yhä siihen otsatukkamalliin, ja taipuvat ihan eri suuntaan mitä pidemmät hiukset.
Eli usein jos en kiinnitä asiaan erityistä huomiota pesun jälkeen, niin nuo ex-otsahiukset taipuvat tiukasti eteenpäin juuresta kun taas muut hiukset jatkavat suorana alaspäin. Eli tuohon tulee tuollainen pieni lovi..

Mutta kaipa sekin ajan myötä auttaa. :)

Otsatukan malliin sen verran, että kaipa se toisille sopii paremmin kuin toisille.. Vaikka olen kyllä vakaasti sitä mieltä, että kunhan oikea otsatukan malli löydetään, niin varmasti sopii useimmille. :)
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Kiitti Henriikka! Täytyy nyt mietiskellä. Varmaan kyllä joudun kokeilemaan kun seuraavaksi kampaajalla käyn. Ja tosiaan saahan sen sitten kasvatettua pois tai pidettyä pinnillä sivussa jos ei millään asetu tai muuten sovi.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Hanzku kirjoitti: Mä en edes yritä saada otsista kääntymään eri suuntaan kuin luonnostaan menee. Onneksi se menee suht nätisti toiselle sivulle. Voi joskus jopa näyttää siltä, kuin se olisi tarkoituksella sinne aseteltu!

Mutta mistä muuten johtuu se, että muut hiukset on luonnonkiharat, mutta otsis on ihan tikkusuora? Johtuuko se siitä, että siihen tulee harvemmin laitettua hoitoainetta?
Sama ongelma että suora otsis, vaikka muuten taipuisat. ihmettelen myös aina että mistä se johtuu :)
sus-su

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja sus-su »

Amilo kirjoitti:
Hanzku kirjoitti: Mä en edes yritä saada otsista kääntymään eri suuntaan kuin luonnostaan menee. Onneksi se menee suht nätisti toiselle sivulle. Voi joskus jopa näyttää siltä, kuin se olisi tarkoituksella sinne aseteltu!

Mutta mistä muuten johtuu se, että muut hiukset on luonnonkiharat, mutta otsis on ihan tikkusuora? Johtuuko se siitä, että siihen tulee harvemmin laitettua hoitoainetta?
Sama ongelma että suora otsis, vaikka muuten taipuisat. ihmettelen myös aina että mistä se johtuu :)
Sama ongelma täälläkin! Eniten se haittaa jos yrittää tuoda sitä hiusten kihartuvuutta esiin ja otsis sitten jököttää ihan suorana. Toisaalta ei sellanen kikkuraotsiskaan nätti olis..vaikeeta.
Saheli

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Saheli »

Mulla taas muut hiukset ovat suhteellisen suorat, mutta erehtyessäni leikkaamaan otsiksen se kihartui ja molemmilta puolilta eri tavalla.
Philomena

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Philomena »

Miten muuten on, pitääkö otsiksen alla olevaa ihoa putsailla jotenkin erityistarkasti? Joskus ala-yläasteen vaihteessa kun viimeksi oli otsatukka muistan että just otsaan tuli kaikki finnit ja näpyt.
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Jos otsis aiheuttaa näppyjä niin yksi hyvä keino taistella ongelmaa vastaan on pestä otsatukka joka päivä. Pesu ja muotoilu ei vie kuin pari minuuttia  :)
Erykah
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 873
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:32

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Erykah »

pipari kirjoitti: Jos otsis aiheuttaa näppyjä niin yksi hyvä keino taistella ongelmaa vastaan on pestä otsatukka joka päivä. Pesu ja muotoilu ei vie kuin pari minuuttia   :)
Olin juuri sanomassa samaa. Paitsi että mun piti pestä otsis muutenkin melkein joka aamu kun se tuntui muotoilutuotteiden ja jatkuvan räpläämisen takia likaantuvan paljon muuta tukkaa nopeammin.

Maanantaina kampaajalle ja ajattelin värjäyksen ohessa leikata jonkinlaista sivuotsista.
kirmeli
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 138
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 16:54

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja kirmeli »

Leikkautin perjantaina otsiksen.Kannitti kyllä tehä se,hiukset ei näytä enää edestä ollenkaa niin liuilta kuin ennen...mutta veihä se tosin massaa muualta jonkun verran.Mutta samapa tuo,ohut tukka on ohut tukka..eikä muutama haiven siinä sinne sun tänne enää merkkaa,ohut se on kuitenkin  ;D
pyörrekin on asettunu tosi kivasti aloilleen,vaikka ensin pelkäsin kun pyörre on keskellä että vetääkö se otsatukan "kivasti" kahdeksi palkiksi  ;D

Kuvaa otsatukasta hiusmuutoksia-ketjussa.
maikku

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja maikku »

Philomena kirjoitti: Miten muuten on, pitääkö otsiksen alla olevaa ihoa putsailla jotenkin erityistarkasti? Joskus ala-yläasteen vaihteessa kun viimeksi oli otsatukka muistan että just otsaan tuli kaikki finnit ja näpyt.
Mulla on ollut otsatukka vuodesta 2003 ja vaikka naama on muuten kuin kesäinen keto, niin otsa on ihastuttavan puhtoinen. En tosin laita siihen oikeastaan mitään muotoilutuotteita, koska se vaan on.
rolla

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja rolla »

Missäköhän lahdessa vois ohimennen leikata otsiksen vai tarviiko ihan aika varata kuitenkin. Paljonkohan pyytää, ku en ole kenenkään hinnastossa nähnyt pelkän otsiksen leikkaamista.. tai sit meen vaan vetäsee vessaa ite otsiksen vinoksi ku meil on noi saksetkin.
Tuittunen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 298
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 23:53

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Tuittunen »

Ite kävin Lahdessa Catsissä leikkauttaas, ja olen ihan tyytyväinen, sen jälkeen olen leikkaillut itse... Vesijärven kadulla, muistaakseni aika edullinen verrattaen, mutta en muista paljonko tuli maksamaan.
Vastaa Viestiin