Otsis

Leikkaukset sekä kampaukset
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Amilo »


Rohkeasti vain kokeilemaan Purppura. Tuollainen pidempi otsis on kuitenkin kätevä, koska sen saa sivuunkin ja jos tuntuu, ettei olekaan paras ratkaisu, niin ei kasvatuskaan kestä mahdottomia aikoja :D
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Meitille leikattiin taas hieman lyhyempää otsismallia viikko sitten.
purppura
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1735
Liittynyt: 28 Touko 2006, 11:36

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja purppura »

Amilo kirjoitti:
Rohkeasti vain kokeilemaan Purppura. Tuollainen pidempi otsis on kuitenkin kätevä, koska sen saa sivuunkin ja jos tuntuu, ettei olekaan paras ratkaisu, niin ei kasvatuskaan kestä mahdottomia aikoja :D
Nyt sain lisää intoa leikkauttaa otsatukan. Voi ei...  :D  Pitäisi kyllä  rohkeasti vain kokeilla uusia malleja, kasvaahan ne hiukset. Mummona kun hiukset ei sitten kasva samaan tahtiin.
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Stationery »

Eih, olen suurella vaivalla saanut kasvatettua otsiksen lähes pois ja nyt sitten näin taas kuvia itsestäni otsiksella ja tekee hirvittävästi mieli hankkia se. Se on kuitenkin sen verta epäkäytännöllinen kun hikoilen aina kasvoista, että ei kannata hankkia, mutta silti...  :P
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

^ Minäkin tykkään otsiksesta, mutta ilmeisesti itsekin hikoilen kasvoistaja etenkin otsalta melko paljon, kun otsiksen latvat saattavat olla jo muutama tunti pesun jälkeen rasvaisen näköiset  :-\ Tarkoitiko juuri tuota, Stationery? Auttaisikohan siihen mikään muu kuin otsiksesta luopuminen?
Riiggis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 316
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 22:17

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Riiggis »

Mulla otsiksen kasvatus loppui taas viikonloppuna kun päätin taas pätkäistä lyhyemmäksi.... Rasittaa vaan kun on niin taipuisat nuo lyhyemmät hiukset ettei otsis pysy millään siinä asennossa kun sen haluaisi pysyvän  >:(
1c F ii
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja calypso »

Otsikseni on nyt kasvanut jo niin pitkäksi että yltää solisluiden alapuolelle. Eilen illalla sitten katselin uusia ja vanhoja valokuvia ja tekee mieli leikata se lyhyeksi taas. Aina kun olen saanut sen kasvatettua pois niin tekee mieli leikata se takaisin.  :D

Ajattelinkin että kunhan löydän hiustenleikkuusakseni niin leikkaan sen kyllä lyhyemmäksi. Ensin ainakin siihen asti että nippa nappa yltää korvan taakse ja mikäli innostun niin vielä lyhyemmäksi.
Tasapitkä otsis ei oikein sovi minulle, tai muuten varmaan sopisikin mutta se ei pysy alhaalla vaikka miten muotoilisi vaan sojottaa taivasta kohden. Kokeiltu on, ja voi sitä joka aamuista taistelua..
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

On tosi hassua kyllä, että sitten kun antaa otsatukan kasvaa pois, tulee säännöllisin vaihein kausia, että pitäisi leikata uudelleen..

Oma otsis nyt vähän leuan yli.

Voiko muuten olla mahdollista, että otsis kiihdyttäisi ihon toimintaa jotenkin? Mietin lähinnä, kun mulla oli murrosikä todella finnitön ( iho siis todella puhdas ), mutta sitten alkoi kaikenlaista näppylää tulla nimenomaan otsan alueelle, kun otsatukan leikkasin. Pesin sitä kyllä lähes päivittäin, joten aika kumma..
Ja nimenomaan noita näppylöitä oli vaan otsassa.

Ja nyt ovat taas häipyneet, kun hiukset ei hiosta. Otsis kyllä oli aika paksu..
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja calypso »

No itse olen ainakin huomannut että jos otsis roikkuu otsalla niin iho rasvoittuu siitä kohden enemmän varmaan hikoamisen takia. Ja se taas rasvoittaa otsista joten kierre on valmis.
Itselläni on yleensä otsatukka (kun se on lyhyt) sillä tavalla hassusti ylhäällä ja sivulle latvat kun se itse tahtoo mennä niin, joten tuota ihon hikoamis- ja rasvoittumisongelmaa on vain silloin jos saan otsatukan pysymään alhaalla  :D
Ja  tietenkin silloin kun se on jo niin pitkä että se pysyy alhaalla mutta ei vielä yllä kovan taakse kunnolla.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Henriikka kirjoitti:

Voiko muuten olla mahdollista, että otsis kiihdyttäisi ihon toimintaa jotenkin? Mietin lähinnä, kun mulla oli murrosikä todella finnitön ( iho siis todella puhdas ), mutta sitten alkoi kaikenlaista näppylää tulla nimenomaan otsan alueelle, kun otsatukan leikkasin. Pesin sitä kyllä lähes päivittäin, joten aika kumma..
Ja nimenomaan noita näppylöitä oli vaan otsassa.

Ja nyt ovat taas häipyneet, kun hiukset ei hiosta. Otsis kyllä oli aika paksu..
Kyllä minunkin mielestäni tuossa perää on, varmaan iho jotenkin hautuu, siellä otsiksen alla...
Viimeksi muokannut Amilo, 19 Heinä 2006, 18:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hanzku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 435
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:47

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Hanzku »

Mulle tuli joku mielijohde leikata otsis, vaikka oon nimenomaan yrittänyt kasvattaa pois. Otin ohuen kerroksen niitä alimmaisia hiuksia ja pätkäisin. Ja samalla sekunnilla alko kaduttaa! En sitten viittiny paksumpaa otsista katkoa kun se kadutus iski, joten nyt mulla on sitten niitä kaksi: ohut ja hento otsis ja paksumpi ja pisempi otsis. Pöh. Pitääkin tulla aina noita tyhmiä ideoita.  :-[
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Stationery »

Minulla tuli eilen keskiyöllä sellainen "pakko vetää otsis" -tunne ja niin sitten tein ja hyvä tuli. Tykkään kovasti, mutta saa nähdä, miten käytännöllinen tämä nyt sitten on...
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
Lilly Missy

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Mua rasittaa, oon kahden vaiheilla. Joko kasvatan otsiksen pois, tai sitten sitä täytyy piakkoin vähän lyhentää kun ei eteensä nää... Mutta kun ihminen ei vain osaa päättää ::) No tänään aion joka tapauksessa laittaa vähän tummaa väriä otsiksen alle, semmoisen ohuen kerroksen joka vähän näkyy sitten läpi. Ja vastaavasti kun laitan otsurin pinneillä "kukkulaksi" suoraan taaksepäin( ::) hyvä selitys) se on tumma.
stinttapo

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja stinttapo »

Onneks mä oon niin koukussa otsikseen ettei mun tulis ees mieleen miettiä pois kasvattamista...En kerta kaikkiaan osais enään elää ilman...Ja onneks on jokunen kuva vuosien takaa jossa mulla ei ole otsista  :-X ;D Onnex niitä katsoessa aina tajuaa että kyllä ostis vaan on kiva. Vaikkakin menee hermot aina sillon tällön (joka aamu) kun on pyörteet molemmin puolin otsaa... ::)
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: otsis

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Stationery kirjoitti: Minulla tuli eilen keskiyöllä sellainen "pakko vetää otsis" -tunne ja niin sitten tein ja hyvä tuli. Tykkään kovasti, mutta saa nähdä, miten käytännöllinen tämä nyt sitten on...
Millaisen otsiksen vedit?
Vastaa Viestiin