Keltaisuus pois hiuksista

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^Aiheeseen liittyen olen myös käyttänyt taittoon hoitsikkaan sekoitettuna color glossin luumunviolettia. Toimii myös hyvin. Varovainen saa tietysti olla ettei vedä ihan liilaksi.
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja deko »

^ color pulsen violetti toimii myös kivasti kunhan on tarkka annostuksen kanssa (ei tätäkään enää kaupasta)
this too shall pass.
Bambi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 659
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:29

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja Bambi »

eOwyn kirjoitti: mulla toimii keltaisuuden taittoon color pulsen sähköinen musta, se täytyy tietenkin sekoittaa hoitsikkaan, ja tosi vähän laittaa vain, niin että hoitsikasta tulee sellaista vaalean siniliilaa. Siinä on siis pääosin sinistä, ja kai himpun verran punaistakin pigmenttiä, taittaa keltaisuutta hyvin. Niin, sitten kun tuota vielä jostain sais, hamstrattuna on neljä purkkia, mutta kyllä nekin loppuu joskus, vaikka taittovärinä käytettynä tosi riittoisaa onkin :-\ Täytyy toivoa, että joku muukin sinertävänmusta suoraväri toimii yhtä hyvin...
Miten pitkällä vaikutusajalla olet käyttänyt? Ostin nimittäin putelin sähköistä mustaa. Tää on niin huippufoormi kyllä kun saa aina näitä hyviä vinkkejä ihmisiltä!  :-*
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Lorealin ilmaisen tuotepaketin mukana tullut Elvital Color Refresh naamio vaaleille hiuksille loppui tänään. Tykkäsin tuosta todella paljon sillä tuo toimi minulla erittäin hyvin. En edes muhitellut tuota päässä kauaa, vaan noin 10 minuuttia / kerta, ja tuo selvästi kirkasti hiustenväriäni ja taittoi keltaisuutta pois. Edellisen värjäyksen jäljiltä hiukset vetivät aika lämpimän sävyiseksi minun makuuni, mutta nyt ovat taas nätit luonnonvaaleat, lämpimyys on vähentynyt selvästi. En ole käyttänyt nyt muita keltaisuutta taittavia tuotteita kuin tuota Elvitalia joten muutos on selvästi sen ansiota. Tuo Elvital tuubi riitti kai 7 käyttökertaan, levitin tuota suht runsaasti kaikkialle hiuksiin. Tuo myös selvitti ja siloitti hiukset erittäin hyvin.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja ellen »

Sain taitettua hiusteni keltaisuutta Elumen AB@9 tuhka beige sävyllä. Hiukset kylmenivät selvästi ilman sellaista violettia sävyä, sillä tuo ellusävy on ihan vaaleanruskeeta koostumukseltaan.

Ensimmäinen ellutus ei oikein pysynyt päässäni kauhean hyvin (johtuen ehkä siitä, ettei kampaaja laittanut Preparea ollenkaan), joten jouduin käyttämään jotain muuta sävyn kylmennyskeinoa. Pidin Crestolin Color Gloss -hoitista päässä tunnin. Vähän jotkut pahimmin kärsineet latvat vetivät violeteiksi, mutta kylmä sävy on pysyny päässä yllättävänkin hyvin. Mun mielestä Color Glossin tulos on paljon parempi kuin Goldwellin 10V-vaahdon violetti ja samea lopputulos.

Seuraavaan ellutukseen asti tuo Crestolin hoitis riittää oikein hyvin pitämään keltaisuutta poissa.
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Mun päässäni Igoran color gloss sävyssä jääkukka on ollut takuuvarma keltaisuuden poistaja. Kampaajan suosituksen mukaan olen pitänyt sitä noin 5 minuuttia päässä ja seuraavan pesun jälkeen näyttää että hiukset olisivat aavistuksen vaalentuneet. Avokkikin huomasi ja kysyi olenko käynyt kampaajalla.  Pitkään pidettäessä antaa  liian violetin sävyn, joten ei muhittelijoille.
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja Stationery »

Olen nyt blondaillut tukkaani kunnolla ekaa kertaa moneen vuoteen. Pohjalla oli musta väri, joen tietysti taittaa hieman keltaiseen vielä useiden värinpoistojen jälkeen. Mietin, että jos laittaisin tuohon Cutrinin 9.1 väriä (heleä tuhkanvaalea) niin eikai tuo tuhkaisuus vedä niitä hiuksia, jotka eivät taita keltaiseen ihan harmaiksi kuitenkaan? Olen ihan pihalla näistä blondeista väristä.  :-\
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja Ice »

Kyseessä oletettavimmin cutrinin intensiivisävyte eli kevytväri?

Tee testiraita niin selviää vetääkö se harmaaksi, toisaalta jos se tosiaan taittaa vaan keltaiseen eikä oranssiin niin 9.2 tyylinen olisi turvallisempi ja tarkoitustaan täyttävämpi taittaessaan sen vastavärinsä.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja Stationery »

^Ihan kestoväri, mutta fiksuna huomasin vasta kaataneeni värin sekaan puolet happetteesta, että laitoin kolmosen pullosta enkä kutosen.  ::) No, hieman meni kutostakin, mutta tuskin tekee nooin miedolla hapetteella tuhojaan. Ja kyllä tämä taitaa ihan oranssiinkin taittaa tuosta päältä. Nyt on kyllä varsinainen tukkakaaos, täytyy varmaan äkkiä käydä vielä ennen kaupan sulkeutumista hakemassa joku hiusväri...tai no, ehkä odotan suosiolla huomiseen.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
Kissatukka
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 132
Liittynyt: 29 Maalis 2007, 23:27

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja Kissatukka »

Mulla auttoi elvitalin vaaleiden hiusten naamio lievään keltaisuuteen jo ekalla käyttökerralla. Pidin päässäkin vaan noin 5min.
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Kokeilin ensimmäisen kerran Igora Color Gloss vaahdon sävyä 8-1 Taikakristalli. Lähtötilanne oli, että latvat ja pituudet kellersivät aika paljon ja juuret olivat vaaleammat ja sävyltään tuhkaiset. Vaahto oli tosi vaaleaa, ja sitä tuntui uppoavan hiuksiin aika paljon. Oli vaikea arvioida, milloin vaahtoa oli joka paikassa. Annoin vaikuttaa tunnin. Lopputulos on ihan hyvä, Erityisesti juurien sävy on nyt kaunis, mutta myös keltaisten osuuksien sävy on huomattavasti siedettävämpi.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja ellen »

Elumen-sävy AB@9 vei hiuksistani keltaisuuden pois, nyt hiukset ovat ihanan viileän sävyiset vaaleat, sellaiset luonnolliset. Suosittelen kyllä tuota ellua muillekin blondeille, jotka haluavat pysyvämpää keltaisuuden poistotulosta kuin mitä tavallisilla suoraväreillä voi saada aikaan. Toisen ellutuksen jälkeen kiilto on vielä parempi kuin ensimmäisen kampaamoellutuksen jälkeen, ja viileä sävy pysyy pidempään hiuksissa kuin pelkän violettihoitiksen käytön jälkeen.
Minako
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 572
Liittynyt: 21 Heinä 2006, 13:31

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja Minako »

ellen kirjoitti: Elumen-sävy AB@9 vei hiuksistani keltaisuuden pois, nyt hiukset ovat ihanan viileän sävyiset vaaleat, sellaiset luonnolliset. Suosittelen kyllä tuota ellua muillekin blondeille, jotka haluavat pysyvämpää keltaisuuden poistotulosta kuin mitä tavallisilla suoraväreillä voi saada aikaan. Toisen ellutuksen jälkeen kiilto on vielä parempi kuin ensimmäisen kampaamoellutuksen jälkeen, ja viileä sävy pysyy pidempään hiuksissa kuin pelkän violettihoitiksen käytön jälkeen.
Mikä oli sun hiusten lähtöväri: tummuusaste ja keltaisuuden määrä? Oon itekin miettinyt tota AB@9:ää keltaisuuden poistoon, mutta en tiedä vaikuttaako juurikaan mun n. 8-asteiseen, päältä raidoitettuun ja selvästi kellertävään tukkaan.
pikkudevil
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 58
Liittynyt: 20 Loka 2006, 04:36

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja pikkudevil »

Tilasin Hairstorelta vaalennuspaketin ja keltaiseksihan se vetää....  :-\ Mulla on sinistä suoraväriä keltaisuuden poistoon, kysymys kuuluukin että uskallanko laittaa sitä vaalennusaineen sekaan kun alan värjätä? Säästyisi yksi värjäyskerta....

Käytössä on kyllä blondeille tarkoitettua shampoota LC2 Perfect Your Blonde Intensive Care Shampoo , aivan ihana tuote. Jättää hiukset ihanan pehmeiksi ja kiiltäviksi. Lisäksi color glow Live Blonde Shampoo ja hoitoaine ja sävyttävä muotovaahto. Noita käytän vuorotellen.
Etsii omaa lookkian, blondista punaiseen - lopulta tummaan. Ja sama rumba alusta :D
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja ellen »

Minako kirjoitti:
ellen kirjoitti: Elumen-sävy AB@9 vei hiuksistani keltaisuuden pois, nyt hiukset ovat ihanan viileän sävyiset vaaleat, sellaiset luonnolliset. Suosittelen kyllä tuota ellua muillekin blondeille, jotka haluavat pysyvämpää keltaisuuden poistotulosta kuin mitä tavallisilla suoraväreillä voi saada aikaan.
Mikä oli sun hiusten lähtöväri: tummuusaste ja keltaisuuden määrä? Oon itekin miettinyt tota AB@9:ää keltaisuuden poistoon, mutta en tiedä vaikuttaako juurikaan mun n. 8-asteiseen, päältä raidoitettuun ja selvästi kellertävään tukkaan.
Mun oikea hiusten sävy on ehkä jotain kuuden luokkaa , ja mie värjään hiuksiani noin kasin asteeseen. Varsinkin viime kerralla hiukset olivat selvästi kellertävät, ja kampaajatyttönenkin sanoi, että hiukset viilenivät selvästi tuolla ellulla. Kyllä ne viilenivät nytkin selvästi, mutta koska vaalensin hiuksia eri värillä viime kerralla ennen ellutusta, väri ei ollut tällä vaalennuskerralla niin kellertävä.

Miksi se Elumen ei vaikuttaisi sun tukkaan ??? En näe mitään syytä miksi ei ellutus toimisi sullakin. Elluhan ei vaalenna eikä tummenna paljoa, siksi vaalennan tyvikasvun ennen ellua, mutta juuri tuo sävyn muuttaminen viileään toimii mulla oikein hyvin. Ja se kiilto :-*
Vastaa Viestiin