Keltaisuus pois hiuksista

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Lilly Missy kirjoitti: Mä ostin eilen Crestol color gloss- värihoidon, hopean harmaan. Laitoinkin sitä jo eilen päähäni, ei hajuakaan kauanko annoin vaikuttaa, jäi varmaan vähän alle sen 20min mikä siinä oli sanottu. Kyllä se vähän muutti väriä, pientä keltaisuutta kuitenkin vielä havaittavissa. Mutta ei kyllä tullut mitään mummo-harmaatakaan.
Uskaltaako tuota muuten laittaa saunaan  mennessä päähän vaikuttamaan? Siinä purkissa on kyllä maininta, että vaikutusaika lämmöllä 15min.
Voi laittaa saunaan. Kannattaa suojata hiukset pyyhkeellä, ettei hoitoaine kuivahda päähän.Voi huoletta antaa saunasa vaikuttaa 15 minuuttiakin
Kristiina

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Lämpimät kiitokset Sinulle Ishamael ja myös hänelle, joka vastasi Sinua ennen, mutta nyt en saa nimeä mieleen.

Tosi hyvin vastasit ja lähdenkin nyt selailemaan noita hoito-ohjeita!

Mukavaa kesän jatkoa kaikille!
:)
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Ei kyllä tietääkseni tuota 10 B ole lopetettu, mutta toisaalta lopettettiinhan 10 V : kin.Harmi kyllä jos on lopetettu on kuitenkin yksi parhaista vaaleista sävyistä sarjassa
maxfactor
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 01 Kesä 2006, 09:00

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja maxfactor »

Mä en ole kyllä koskaan nähnytkään tuollaista 10 B:tä
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja Amilo »

maxfactor kirjoitti: Mä en ole kyllä koskaan nähnytkään tuollaista 10 B:tä
Hmm aloin miettiä, että onkohan tuota sitten ollenkaan tuossa Goldwellin PH 6,8 sarjassa, ammattiaineista löytyy kyllä- Täytyypä tässä joku päivä tarkistaa, etten täällä jakele aivan vääriä tietoja ::)
EDIT. Totta ei tuota 10 B olekaan kuin ammatti tuotteissa, olen pahoillani väärästä informaatiosta
Viimeksi muokannut Amilo, 07 Elo 2006, 20:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
maxfactor
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 01 Kesä 2006, 09:00

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja maxfactor »

Niin ajattelinkin etten ole tuollaista sävyä nähnyt. Ainoastaan tuota 10 v:tä ja sitäkään ei oikein missään enää ole.
eOwyn
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 237
Liittynyt: 27 Helmi 2006, 15:53

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja eOwyn »

Mä olen lisännyt mun Miracle Mist -hoitosuihkeeseen suoraväriä, Color Pulsen sähköistä mustaa ja tummanruskeata Espressoa ihan aavistuksen verran kumpaakin, sähköistä mustaa hieman enemmän (molemmat on kylmiä sävyjä, tuo sähköinen vielä siniseen/liilaan selkeästi vivahtava). Taittaa minulla keltaisuutta pois juuri sopivasti. Tuntuu että jos väriä laittaa poishuuhdeltavaan hoitsikkaan, niin se valuu vaan kaikki viemäriin, tai sitä saa laittaa ihan hitosti :P. Ja kun tuo hyväksi havaittu sähköinen musta vielä on poistunut valikoimista, niin riittääpä pidempään tuolla tavoin "jätettävänä" käytettynä. Päänahkaan suihkuttelua kyllä välttelen, kun nuo värit voivat kuitenkin allergisoida.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja calypso »

Ei liity nyt keltaisuuteen, mutta tosi hyvä idea sekoittaa jätettävään suoraväriä  :) Mitä luulisit eOwyn, auttaisikohan tuo oranssin / punaisen pysyvyyteen? Olen yleensä sekoitellut tehiksiin suoraväriä ja Goldwellin feel copper tai stay red treatmenttiä ja pitänyt tunnin parin vaikutusajalla..
meriucha

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja meriucha »

Hmm. Mun keltaisuus ja punaisuus varsinkin lähti sillä kun vietin päivän särkänniemessä ja paloin oikein kunnolla. Sitä ennemmin oon käyttänyt hopeashampoota joka onkin varsin hyvä keksintö, kuivattava tosin. Kuvassani näkyvä punertava sävy siis on nyt poissa.

Ja punaisestahan minä vaalensin, neljä kertaa värinpoisto ja sen jälkeen armotonta hoitamista  ;D
eOwyn
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 237
Liittynyt: 27 Helmi 2006, 15:53

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja eOwyn »

calypso kirjoitti: Ei liity nyt keltaisuuteen, mutta tosi hyvä idea sekoittaa jätettävään suoraväriä  :) Mitä luulisit eOwyn, auttaisikohan tuo oranssin / punaisen pysyvyyteen? Olen yleensä sekoitellut tehiksiin suoraväriä ja Goldwellin feel copper tai stay red treatmenttiä ja pitänyt tunnin parin vaikutusajalla..
Tjaa-a, noin mutu-pohjalta voisi kuvitella että auttaisi säilyttämään punapigmenttiä, mutta kun en ole kuin omien kokeilujeni asiantuntija, niin en uskalla tosta vaan suositella, jos vaikka väri jäisi pidemmän päälle jotenkin epätasaiseksi ;)
heijji
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 309
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 13:55

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja heijji »

Mun hiuksiin on tehty pari vuotta sitten värinpoisto, minkä jälkeen oon kasvattanu vaan omaa väriä takaisin. Nyt jotenki latvat on menny kellertäviksi, ja ajattelin että olisiko hiuksille kamala rääkki jos laittaisin vaikka Garnierin erittäin kirkas vaalea- värin tai jotain muuta? Olisiko tuosta mitään hyötyä jos haluan vaan kirkastaa väriä, vai kannattaisiko mieluummin laittaa jokin kevytsävyte?  ??? Oon ihan pihalla näissä jutuissa.

Haluaisin kirkastaa tätä väriä vähän, mutta en kuitenkaan halua että hiukset kärsii. Mieluummin siis kevytväri, mutta olisikohan siitäkään mitään hyötyä.
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.
sininen kissa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 287
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 09:52

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja sininen kissa »

Mikähän olisi kaikkein kylmin, hopeinen tai sinertävä keltaisuutta taittava suoraväri? Mulla on hiuksissa tummuusasteita 7-10, ja yleissävy on liian keltainen. Laitoin Goldwell 10V:n päähän, mutta ei taittanut tarpeeksi keltaisuutta eikä kestänyt kuin pari pesua.

Vai onko niin, että oikein kylmän, hopeaan vivahtavan yleissävyn voisin saada vain vaalentamalla kaikki hiukset vähintään 9-asteisiksi. Sitä taas en halua tehdä, koska se tuhoaa jo ennestäänkin kärsineitä hiuksiani.

Auttaisikohan 10V:n tarttumiseen esimerkiksi saunan lämpö? Tai kelmun laittaminen päähän ja pitäminen päässä useita tunteja? Hiuslaatuni on liukas ja lasimainen, juuresta on yli 10 cm omaa 7-8-asteista juurikasvua, jossa on hieman vaaleampia raitoja. Latvoissa 9-10 -tummuusasteita.
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja Amilo »

sininen kissa kirjoitti: Mikähän olisi kaikkein kylmin, hopeinen tai sinertävä keltaisuutta taittava suoraväri? Mulla on hiuksissa tummuusasteita 7-10, ja yleissävy on liian keltainen. Laitoin Goldwell 10V:n päähän, mutta ei taittanut tarpeeksi keltaisuutta eikä kestänyt kuin pari pesua.

Vai onko niin, että oikein kylmän, hopeaan vivahtavan yleissävyn voisin saada vain vaalentamalla kaikki hiukset vähintään 9-asteisiksi. Sitä taas en halua tehdä, koska se tuhoaa jo ennestäänkin kärsineitä hiuksiani.

Auttaisikohan 10V:n tarttumiseen esimerkiksi saunan lämpö? Tai kelmun laittaminen päähän ja pitäminen päässä useita tunteja? Hiuslaatuni on liukas ja lasimainen, juuresta on yli 10 cm omaa 7-8-asteista juurikasvua, jossa on hieman vaaleampia raitoja. Latvoissa 9-10 -tummuusasteita.
Noissa tummimmissa kohdissa pohjasävy on edelleen liian lämmin, niinkuin arvelitkin, siksi ei siinä tahdo pysyä mikään hopeavivahde. Täytyisi olla pohjana vähintään ysi tai jopa 10. Oletko kokeilut Crestolin color glossista helmenvaaleaa, mielestäni taittaa paremmin kuin 10 v ja voi laittaa vaikka saunaan pyyhkeen alle. Mutta eihän suoravärillä kovin pysyvää tulosta saa
sininen kissa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 287
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 09:52

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja sininen kissa »

^ Crestolin Color Glossia en ole vielä kokeillut. Pitääpä etsiä sellaista käsiini.

Teen varmaan reilusti platinanvaaleita raitoja hiuksiin ja pistän sitten hopeisen suoravärin päälle.
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.
Silver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 580
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:14

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja Silver »

Mä kattelin,että Clairol merkillä aika mageita sävyjä keltaisuuden poistoon
tässä pari eri värikarttaa.
Pitää varmaan tilata tuolta,halpoja ainakin ovat,Toki postarit tulee päälle.

http://www.metrobeauty.com/cart.cfm?car ... 5bbaf48b78

http://www.metrobeauty.com/cart.cfm?car ... 5bbaf48b78
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat
Vastaa Viestiin