Keltaisuus pois hiuksista

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Reese
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1099
Liittynyt: 19 Heinä 2007, 21:35

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja Reese »

Mä joskus aina kysyn jos näen tyyliin jollain kassajonossa tai kaupan myyjällä hyvänsävyisen vaalean tukan, että pitääkö hän vaaleaa sävyä yllä jollain sävyttävällä tuotteella ja jos, niin pyydän tuotevinkkiä. Kolme kertaa neljästä vastaus on aina Fudge (ja neljä kertaa neljästä he näyttää ilahtuvan kysymyksestä :)). Harmi kun mulla se vaan vetää tietyt kohdat violeteiksi tosi nopeasti ja muuhun hiukseen ei tee hirveästi mitään, ja lisäksi kuivat kynsinauhat on tummanliloja monta päivää... En tiedä enkö mä vaan sitten osaa käyttää sitä tai levittää tasaisesti tms. (Ainakin olen liian laiska käyttämään hanskoja levityksessä, mikä tietty pelastais edes kynsinauhat.)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja wilma »

Mä kävin Tokmannissa aikeissani ostaa Fudgen hopeashampoota, mutta ylläripylläri hylly oli tyhjää täynnä.  :3 Muita Fudgen tuotteita oli kyllä hyvin hyllyissä ja varastossakin, kun kysyin myyjältä sattuisiko heillä olemaan varastossa shampoota. Höh.
Nämä Tokmannin myymät Fudgen shampoot ja hoitoaineet on muuten pienempiä kuin ne kampaamossa myytävät. En nyt hoksannut katsoa purkkien kokoa tarkemmin, mutta selvästi pienempiä eli halvempi hinta siis johtuu pienemmästä koosta.  :)
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^ Mitä itse Tokmannilla katsoin niin ihan niissä oli se 300ml ja hinta oli jotain 12e. Hopeashampoo oli täälläkin loppu.
3b F ii
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja bubbs »

Itiksessä myös oli vain pinkissä ja jossain toisessa pakkauksessa olevia Fudgeshampoita, mutta pakkauskoko näytti kyllä samalta kuin mitä mulla kotona oleva Fudge on.
Lemmy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 06 Tammi 2009, 13:01

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja Lemmy »

Onko kukaan kokeillut Stargazerin värisprayta? https://www.villikihara.fi/stargazer_varispray

Tällähän voisi aika kätsästi sävyttää hiukset vain suihkimalla. Ei tarttisi sotkea suihkussa liilavärihoitsikoilla yms. Näissä suihkeissa on vain se ongelma, että väriä löytyy sitten joka paikasta kylppäristä. Taidanpa kuitenkin tilata ja kokeilla.

Muoks. Ahahha  ;D, tää suihke on siis sellanen vappusuihke, jotenkin luulin, että keltaisuuden poistoon, mutta ei sinnepäinkään.

Mutta tällainenkin tuote löytyy kotoa: Schwarzkopf BC Bonacure Excellium Silverwhite Q10+ Pearl Beautifying Steel Spray, suihke on hyvin tummaliila, eihän tällastakään uskalla käyttää jollei haluu tujua settiä.
Viimeksi muokannut Lemmy, 22 Heinä 2017, 16:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!
millamagia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 108
Liittynyt: 08 Kesä 2014, 23:01

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja millamagia »

Hei, minulla on kysymys. Olen värianalyysissä käynyt ja tulos oli kevät, Minulla on raidoitetut ja vaalennetut hiukset. Käytänkö raidoitettuihin ja vaalennettuihin osiin hopeashampoota vaikka juuri onkin vaaalea mutta punertava? Mietin vain että kovin harmaa tai kylmä hiussävy ei sovi minulle. Kelllertävä iho. Kevään pitäisi pitää lämmintä hiussävyä. Onkohan kellään ollut ratkaistavana samaa kysymystä? Kasvatan juuri omaa väriä, mutta on vasta alussa.
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

^En ole perehtynyt värianalyyseihin, mutta keltainen blondi ei ole mielestäni kenelläkään kaunis. Koetko siis että hiuksesti olisivat liian keltaiset? Sinuna käyttäisin hopeashampoota kirkastamaan vaaleita osia, eihän niitä tarvitse harmaiksi tai välttämättä täysin kylmäksi asti pestä. Ihan vaan neutraloi sitä pahinta keltaisuutta. Toinen vaihtoehto on esim. Kc:n pearl shampoo, se ei ainakaan harmaaksi vedä. Samoin kc:n colormaskeissa on paljon vaihtoehtoja vaaleiden hiusten taittoon, muitakin kuin niitä hopeatuotteita.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
naapio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1381
Liittynyt: 02 Syys 2009, 20:39

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja naapio »

Mun tukkani on luonnostaan kullankeltainen punaisella vivahteella. En erityisesti tykkää siitä, mutta violetti shampoo tekee siitä vain likaisen värisen, mistä pidän vielä vähemmän. Haaveilen vaaleanpunaisesta tukasta. Toimisikohan Four Reasonsin joku värihoito?
Raitoja käpälään!
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Keltaisuus pois hiuksista

Viesti Kirjoittaja ellen »

Mieleeni muistui nuoruudenkokeilu, jossa värjäsin osan hiuksistani mustikalla. Sörssäsin mustikkaa soseeksi, pistin pestyihin hiuksiin ja annoin vaikuttaa. Tuloksena kaunis sinisen väri, joka lähti hiuksista pois violetin ja harmaan kautta. Koska yritän aina saavuttaa juuri sopivan harmaata sävyä hiuksiini, ajattelin kokeilla taas mustikkakikkaa. Suodatin hienojakoisen sihdin läpi murskatuista mustikoista nestettä/massaa hoitikseen, ja annoin mössön vaikuttaa hiuksissa. Lopputuloksena hiukan violetit latvat (vaalennetuimmat ja kuivimmat hiukset tietenkin imaisivat eniten väriä), mutta muualta kauniin harmahtava sävy. Latvojen violettisuus peseytyi nopeammin pois kuin suoravärillä käsitelty latva, joten senkin takia pidän tästä mustikkakikasta. Lisäksi on terveellisempi ja ihoystävällisempi vaihtoehto päänahalle kuin kemiallinen suoraväri, jossa on jos jonkinlaisia kemikaaleja :ts .
Vastaa Viestiin