Muotovaahdot

Leikkaukset sekä kampaukset
emi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:39

Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja emi »

Minkälaisia kokemuksia teillä on eri muotovaahdoista?

Itselläni on CUTRININ sensitive, on ollut ihan hyvää (tavallista parempaa), mutta olisi kiva kokeilla jotain muuta välillä. Missä ei olisi hirveästi hajusteita ja alkoholittomuuskaan ei olisi pahasta? :)
Hiukset: 2cFii, Olkapäille ylettyvät ohuehkot ja tuuheat kerrostetut luonnonkiharat. Väri kupari, tummuusaste 7
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Mä käytän tällä hetkellä Tigin Extra Strong moussea, joka on kyllä alkoholiton mutta ei ihan tuoksuton. On toimiva tuote, antaa kestävän tuen, lisää tuuheutta eikä tahmaa tai lähmää hiuksia. Ei tuoksukaan ole niin paha, etteikö sitä kestäisi, aika puhdas ja mieto.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
Axamit
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1365
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:06

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Axamit »

Multakin löytyy Catwalkin Extra Strong, ja täytyy sanoa, etten kyllä huomaa mitään tuoksua. Ehkä se vaan on ollut mulla niin kauan, että olen tottunut :P . Eli siis ihan kestotuote mulle, käytän lähestulkoon aina, todellakin suosittelen.
Fredrika

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Fredrika »

Käytän www sarjan hoitavaa muotovaahtoa. (Vaihdan merkin kun tuote loppuu) Kiharoille ihan ookoo. En moittisi.
Kysymys: Kampaaja moitti www sarjaa huonoksi ja hänen mielestään se voi pilata hiukset, Onko näin???
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Fredrika kirjoitti:
Kysymys: Kampaaja moitti www sarjaa huonoksi ja hänen mielestään se voi pilata hiukset, Onko näin???
No itse en käyttäisi WWW-sarjaa enää, vaikka maksettaisi. Olen löytänyt tämän foorumin myötä kymmeniä parempia tuotteita. Ennen tätä foorumia minäkin tosissani luulin, että www-sarja on jotain tosi hienoa ja laadukasta, onhan se kampaamotuote!.
Lueskeleppa ketjuja, niin sullekin tulee himo kokeilla oikeasti hyviä, hoitavia ja laadukkaita tuotteita.  :D
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Manna »

Mulla on Sebastianin Fizz XL ja se toimii ainakin tällä hetkellä, tosin latvat saattavat olla sen käytön jälkeen tavallista huonomman näköiset. Olinkin "unohtanut" koko muotovaahdon, pitää kokeilla miten se käyttäytyy uudehkon harjakihartimen kanssa.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Euphoria

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

OT. WWW-sarja on saanut uuden ulkonäön. Yrittävät varmaan parantaa imagoaan.  ;D
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja calypso »

Aika epämääräisiä oli nuo uudet kuvat www-purkeista. Ei saanut mitään selvää oikeastaan  :D
Erykah
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 873
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:32

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Erykah »

Mä en oo ikinä käyttänyt muotovaahtoa, pitäisi varmaan kokeilla. Mihin tarkoitukseen yleensä käytätte sitä? Kiharoiden tekoon, tuuheuttamiseen föönin kanssa?
Euphoria

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Tuuheuttamiseen minä käytän ja aina föönin kanssa. Sillä tavalla hiukset ainakin kestävät kuosissaan.
Avena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 919
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:11

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Avena »

Mä käytin muotovaahtoja varmaan 20 vuotta, mutta luin siten jostain, että ohuen tukan muotoilussa muotoilunesteet ja -suihkeet olisivat parempia ja vaihdoin niihin. Kyllä ne ovatkin tosi ohuelle tukalleni parempia, nuo muotovaahdot olivat usein liian voimakkaita.
1bFi
emi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:39

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja emi »

Hyviä vinkkejä/ideoita/neuvoja jälleen kerran teillä, kiitos! :)

Voisi omiinkin hiuksiin kokeilla muotoilu suihkeita ja nesteitä, kun hiukseni eivät ole paksuimmasta päästä.
Mikä olisi hyvä alkoholiton ja mielellään aika mieto tuoksuinen/hajustamaton sellainen?

Aion kyllä kokeilla TIGI:n extra strongia myös (jos vain tuoksu allergia antaa myöten).

Itse käytän muotovaahtoa antamaan hiuksille rakennetta ja tuuheutta (en föönää).
Hiukset: 2cFii, Olkapäille ylettyvät ohuehkot ja tuuheat kerrostetut luonnonkiharat. Väri kupari, tummuusaste 7
Euphoria

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Minä vaihtelen välillä tuotteita. Jos haluan tuuheamman tukan, niin silloin laitan vaahtoa, jos taas luonnollisemman niin kampausnestettä.
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Mulla käytössä osiksen grip ja ihan hyvää tavaraa.Käytän aika harvoin muotovaahtoa.
shivaree
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 19:02

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja shivaree »

Arrakki kirjoitti: Mä käytin muotovaahtoja varmaan 20 vuotta, mutta luin siten jostain, että ohuen tukan muotoilussa muotoilunesteet ja -suihkeet olisivat parempia ja vaihdoin niihin. Kyllä ne ovatkin tosi ohuelle tukalleni parempia, nuo muotovaahdot olivat usein liian voimakkaita.
Miekin olen kuullut tämän, mutta olen eri mieltä!! Muotovaahto/tyvivaahto on ainut muotoilutuote millä saan omaan päähäni lisätuuheutta. Miusta se on loogista ihan kun ajattelee aineiden olomuotoa, vaahto on paksua ja siinä on paljon ilmaa kun taas neste on "vain" nestettä... Lisäksi alkottomat kampausnesteet on kiven alla, kun taas alkottomia muotovaahtoja löytyy marketeistakin. Että se siitä liiasta voimakkuudesta ;).

Niin ja by the way Arrakki, siun tukka ei ole tosi ohut, ole ylpeä hyvästä tukastasi!
1bFi, hauraat, kuivuuteen taipuvaiset, lyhyt malli. Vaalennetut.
Käytössä nyt: Paul Mitchell Forever Blonde sh ja ha, LV hajusteeton sh ja ha, Cutrin Sensitive-muotoilutuotteet
Vastaa Viestiin