Muotovaahdot

Leikkaukset sekä kampaukset
Euphoria

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Muotovaahdolla saan paremman tuloksen. Tuuheamman. Kampausnestettä käytän lähinnä silloin, jos haluan luonnollisempaa. Nesteet eivät kuitenkaan pidä minun ohuita hiuksiani koko päivää tuuheana.
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Tuossa ohuiden hiusten tuuheuttamisessa on sekin puoli, että kuinka paljon hiuksia on. Mulla on yksittäinen hius aika ohut, mutta hiuksia on muuten tosi paljon eli kuontalo tuntuu sen takia raskaalta. Ennen olin aina käyttänyt kevyen tuen antavia muotoilutuotteita, koska olin lukenut, että jos haluaa tuuheutta, ei saa käyttää liian voimakkaita tuotteita, sillä ne vain latistaa ohuen tukan entisestään. No, näin siis menettelin ja ihmettelin, kun en mitään tuuheutta saa aikaiseksi ja jos vähän saankin, niin se kestää vain pienen hetken. Sitten yksi kampaaja neuvoi, että koska mulla on niin paljon hiuksia, niin minun pitää käyttää voimakkaan tuen antavia tuotteita, jotta saan ne muotoiltua ja kampauksen kestämään. Otin uudet vinkit käyttöön ja johan rupesi kestäviä kampauksia syntymään! :D
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Triina »

Samaten minä tarvitsen ohuen tukkaani vahvan tuen, koska hius on niin hentoa ja velttoa. Mielestäni ei pitäisikään toimia automaattisesti "sääntöjen" mukaan, vaan etsiä omalle päälle sopivimmat tuotteet ja hoito-ja muotoilutavat.

Sitten itse vaahtoihin, Osis Volume Shot on aika hyvää. Suutin on vain outo, kannattaa laittaa käsien kautta ja olla varovainen määrässä. Matrixin MousseTrix on voimakasta, mutta kuivattaa ja tuoksu ei välttämättä ole mieleen.
Iiris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1260
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 19:25

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Iiris »

Ostin pitkästä aikaa muotovaahdon, kun ajattelin sen olevan hyvä kiharoiden tekemiseen. En tiedä, oliko kiharataktiikassani muuten vikaa, mutta ainakin tulos oli ihan floppi verrattuna kampaukseen, jonka tein Root Boostilla. :-[ Ostin Hairstoren alesta Matrixin jonkun Extra Strong Moussen ja mietin nyt, onko vika siinä vai jäi kuontaloni vain liian kosteaksi, mikä olisi sitten pilannut kampauksen. ???
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).
emi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 23:39

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja emi »

Ostin TIGIN EXTRA STRONGIN, muttei tuote sovi hiuksilleni ollenkaan, vaan korppuunnuttaa/lätistää/"tönkköönnyttää" :-\
CUTRININ medium hold:lla saan TIGIIN verrattuna mahtavan tuloksen (tuuheuttaa/antaa rakennetta/joustavuutta/luonnollisen näköiset hiukset ja kiharat).

Olisiko suosituksia kevyeistä muuotovaahdoista? Ja ehdottomasti ALKOHOLITON pitäisi olla? :)
Viimeksi muokannut emi, 10 Touko 2006, 22:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiukset: 2cFii, Olkapäille ylettyvät ohuehkot ja tuuheat kerrostetut luonnonkiharat. Väri kupari, tummuusaste 7
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

En oo kampaamojen vaahtoja käyttänyt, mutta jokusta marketin kylläkin.

-Fructiksen oli hyvä, tykkäsin! Antoi hyvän pidon ja tuoksuikin kivalta. Voisin ostaa uudelleen!
-Herbina tuoksuu kivalta mutta on aika kevyttä, en osta uudelleen.
-XZ piti hyvin, tuoksu ei jäänyt mieleen, joku aika mitäänsanomaton kai. Voisin ostaa.
-Sunsilk tuoksuu myös mukavalta ja pitää vallan mainiosti.

Käytän vaahtoja otsatukkaan niin että kampaan sitä märkään tukkaan. Noi jotka oli liian kevyitä katosi tukkaan kovaa vauhtia, tiukemmat tavarat vaati vähemmän vaahtoa määrällisesti.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Silver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 580
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:14

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Silver »

Entäpä nuo goldwell color glow sävyttävät muotovaahdot..onko niistä mihinkään..tai lähinnä tuota sävytystä haen.

Kuva
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Silver kirjoitti: Entäpä nuo goldwell color glow sävyttävät muotovaahdot..onko niistä mihinkään..tai lähinnä tuota sävytystä haen.

Kuva
Sarjan muut tuotteet ovat ainakin huonoja.Sisältävät alkoholia eivätkä tuo väriä.Vaahdosta ei kyllä ole kokemusta.
Silver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 580
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:14

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Silver »

^ Joo no tuo mulla oli jo tiedossa tuosta sarjasta ;D
Yksi sellanen tehis on ainut mikä on ihan jeesh kyllä.
Mut aattelin josko tuosta muotiksesta olis johonkin.Tosin onhan noita sävyttäviä muillakin merkeillä.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Osiksen Grip, on hyvä, mutta aika jämäkkä, sopii kyllä mun pehkoon. Sitten Wellan Add Some Body- muotoiluneste on erittäin hyvä ja se menee ohuempaakin hiukseen ja paksuunkin käypä
sus-su

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja sus-su »

Kenelläkään kokemuksia lorealin vaaleanpunaisesta (hot&straight sarjan) muotovaahdosta?
NG sarjaan ei muotovaahtoa ilmeisesti ole tulossa.
Kerttu

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Kerttu »

Ei kyllä pysty kehumaan Osis Grip -muotovaahtoa. Mulla sen pito ei kestänyt kuin ehkä tunnin (?) vaikka pitäis olla voimakasta pidoltaan. Vaahto ikäänkuin hävisi hiuksiin.. mun kokemuksen mukaan vaikuttaa enemmän kevyen tuen antavalta muotovaahdolta kuin voimakkaalta.

Ajattelin että tuohon muotoilupuoleen voisikin panostaa.. eli kaipaillaan lisää muotovaahtosuosituksia tällaiselle normaalipaksuiselle liukkaalle veltohkolle hiustyypille. Nesteistä pidän periaatteessa enemmän kuin vaahdoista, mutta niillä ei saa tähän päähän kestävää kampausta.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Triina »

sus-su kirjoitti: Kenelläkään kokemuksia lorealin vaaleanpunaisesta (hot&straight sarjan) muotovaahdosta?
NG sarjaan ei muotovaahtoa ilmeisesti ole tulossa.
Minulta löytyy. Tuki on aika olematon enkä ole havainnut kummoistakan tuuheuttavaa vaikutusta, tosi kevyt vaahto. Tuoksu on suht neutraali. Omissa hiuksissani ei toimi, käyttelen pois lähinnä tilanteissa, jolloin haluan föönata hiukset vähän sileämmiksi ilman sen kummepaa muotoilutarkoitusta.
Viimeksi muokannut Triina, 17 Touko 2006, 19:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sus-su

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja sus-su »

Triina kirjoitti:
sus-su kirjoitti: Kenelläkään kokemuksia lorealin vaaleanpunaisesta (hot&straight sarjan) muotovaahdosta?
NG sarjaan ei muotovaahtoa ilmeisesti ole tulossa.
Minulta löytyy. Tuki on aika olematon enkä ole havainnut kummoistakan tuuheuttavaa vaikutusta, tosi kevyt vaahto. Tuoksu on suht neutraali. Omissa hiuksissani ei toimi, käyttelen pois lähinnä tilanteissa, jolloin haluan föönata hiukset vähän sileämmiksi ilman sen kummepaa muotoilutarkoitusta.
No hyvä tietää, taitaa jäädä kauppaan sitten! Mulla on ennen ollut jotain wellaflex- muotovaahtoa, sellainen lila lyhyt ja paksu puteli marketista, mutta sitä en enään löytänyt.  :( Se antoi mukavasti tuuheuttakin ja tuoksui hyvälle.
Avena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 919
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:11

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Avena »

shivaree kirjoitti:
Arrakki kirjoitti: Mä käytin muotovaahtoja varmaan 20 vuotta, mutta luin siten jostain, että ohuen tukan muotoilussa muotoilunesteet ja -suihkeet olisivat parempia ja vaihdoin niihin. Kyllä ne ovatkin tosi ohuelle tukalleni parempia, nuo muotovaahdot olivat usein liian voimakkaita.
Miekin olen kuullut tämän, mutta olen eri mieltä!! Muotovaahto/tyvivaahto on ainut muotoilutuote millä saan omaan päähäni lisätuuheutta. Miusta se on loogista ihan kun ajattelee aineiden olomuotoa, vaahto on paksua ja siinä on paljon ilmaa kun taas neste on "vain" nestettä... Lisäksi alkottomat kampausnesteet on kiven alla, kun taas alkottomia muotovaahtoja löytyy marketeistakin. Että se siitä liiasta voimakkuudesta ;).

Niin ja by the way Arrakki, siun tukka ei ole tosi ohut, ole ylpeä hyvästä tukastasi!
Olen jo kyllästynyt vaihteeksi muotoilusuihkeisiin ja siksi palasinkin tänne ketjuun etsimään vinkkejä muotovaahdoista . Nyt olen saanut päähäni, että ehkä muotovaahdoilla sittenkin saisi paremmin tukan laitettua...(tuuliviiri  :)). Pitäisi vain löytää tarpeeksi kevyttä, mutta kuitenkin pitävää. Tuolla voimakkuudella en tarkoittanut mitään alko-juttuja vaan sitä, että voimakkaat vaahdot korputtavat ohuen tukan ennen kuin ehdin tekemään sille mitään (vai alkoko siihen korppuuntumiseen juuri on syynä?). Vaahdon pitäisi siis pysyä ikään kuin märkänä sen aikaa, että ehdin sen ilmakihartimen avulla laittamaan.

Ja Shivaree, mulla on TOOOSI ohut tukka! Luulen, että se on jopa tämän foorumin ohuimpia ja ohenee vain lisää koko ajan. Tuossa avattaressa mulla on hiuslisäkkeitä.

Viimeksi muokannut Avena, 22 Heinä 2006, 01:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFi
Vastaa Viestiin