Muotovaahdot

Leikkaukset sekä kampaukset
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Amilo »

funky_chicken kirjoitti: Olikohan tuo Grip sellaisessa punaisessa purtilossa ennen? No, mä käytin sitä silloin muutama vuosi sitten kun iso tukka oli in... Mulla se piti tosi hyvin, föönatessa tuli tosiaan massiivinen tukka ja jos sen kanssa meni nukkumaan, niin aamulla oli ihan kuosissa vielä :)
oli kyllä, juurikin sama aine. Käytin tätä lyhyempään tukkaan ja komppaan Kanasta joka sanassa.

En jotenkin enää tykkäile muotovaahdoista, tuntuu niin pönäköiltä. Käytän mieluummin nestämäisiä/voidemaisia tuotteita. Mutta joihinkin hiuslaatuihin kyllä vaahto on parempaa tietysti.
Minako
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 572
Liittynyt: 21 Heinä 2006, 13:31

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Minako »

Mä käytän aina alkoholittomia muotoiluvaahtoja. Kokemuksia:
- Matrix Amplify, mun lemppari. Aika mieto pito, hyvä ja raikas tuoksu. Ei koppuroita hiuksia.
- Joico K-Pak -muotovaahto, tekee hiukset tosi koviksi ja takuttaa. En suosittele.
- Tigi Catwalk Mousse, Strong. Hyvä, ei liian vahva pito, ei takuta/koveta. Ainoa miinus ihan kauhea mummotuoksu, jonka takia en pysty käyttämään.

Matkakokoisena olen käyttänyt Cutrin Choozin muotovaahdon, en muista oliko alkoholiton. Tykkäsin tästä, pito oli sopiva eikä kovettanut hiuksia, tuoksu oli kivan hedelmäinen tms.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Ice »

psychohawk kirjoitti: Suoristusaineet on muuten kanssa alkanut kiinnostamaan, onko niistä mihinkään, joutuuko niitä käyttämään joka päivä ennen tukanlaittoa ja saako "maitokaupoista"? Kun nuo omat hiukset tahtovat latvoista kartumaan aika ikävästi.

(Uskokaa tai älkää, mutta vaikka näin paljon olen hiuksistani huolissani niin olen silti miespuolinen :D)
Voi kuule, ei tukkaharrastus katso ikää eikä sukupuolta - se vaan yhdistää ihmisiä :D

oletko muuten koittanut tupeerausta sinne alle? kunnolla kun silottelisi pintahiuksen kammalla niin se ei näkyisi sieltä mihinkään.

Suoristusaineet ovat periaatteessa samaa kuin muotoiluvoiteet=perusteiltaan samaa kuin vaahdot, eli käyttö on se ihan perus pesun jälkeen föönin ja harjan kanssa -> hiusten pitäisi pysyä suorina lakan kanssa sen jälkeen. Maitopuodeista saa ainakin lorealin hot-jotain, jota täälläkin on kehuttu. Mutta jos hius on kuitenkin tuon verran lyhyttä ja haluttu tulos pysty niin nuo suoristavat voivat taas pehmentää liikaa eli hiusta ei sinne ylös saa jäämään niiden jälkeen, niissä itsessään ei oikein ole muuta kuin se ns. silikonipito eli hörsööntymiset alhaalla pitävä ominaisuus

isolla pyöröharjalla siihen voisi pohjaa tehdä myös, se suoristaisi samalla ne kiharuudet sieltä ja kun ylöspäin pyörittäisi niin antaisi vähän tukeakin sinne, vaikka sitten sen vaahdon kanssa -> peruspystytys geelillä-lakalla

täytyy kyllä todeta että jumalattoman vaikean tukkatyylin olet sattunut valitsemaan, vaikka noita laittovaihtoehtojakin on todella paljon niin mikään niistä ei kovin aikaa säästävä ole jollei se hius luonnostaan niin mene kuin kuuluisikin ;D
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Jos kyseessä on Big&Bigger, niin Tigin muotoiluaine-ketjussa onkin ollut siitä juttua että se tosiaan koppuroittaa hiuksia helposti. Osa on ratkaissut ongelman mixaamalla sitä esimerkiksi Tigin Small Talkin kanssa. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
MAS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 797
Liittynyt: 31 Elo 2006, 19:41

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja MAS »

Minako kirjoitti: Mä käytän aina alkoholittomia muotoiluvaahtoja. Kokemuksia:
- Joico K-Pak -muotovaahto, tekee hiukset tosi koviksi ja takuttaa. En suosittele.
tuli tässä mieleen että tarkoitatko sitä K-pak Leave-in protectant vaahtoa? sehän ei varsinaisesti kai muotovaahto olekaan vaan enemmänkin sellainen suoja/jätettävä. Voin kuvitella että kovettaa jos saman määrän laittaa kuin muotovaahtoa   8)

Mutta jos k-pakilta on joku muotovaahto olemassa, niin sitten kiinnostaisi kovastikin..?
edit: kappas, näyttää tuolla joicon sivuilta löytyvän tuollainen K-PAK Thermal Design Foam. Nyt kiinnostaisi kokeilla.
Viimeksi muokannut MAS, 06 Maalis 2007, 13:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1b F ii
purppura
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1735
Liittynyt: 28 Touko 2006, 11:36

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja purppura »

Millaista muotovaahtoa suosittelette hieman leuan yli ulottuvalle hiukselle? Hiukset ovat sellaiset peruspaksut eivät ohuet muttei todella paksutkaan.  Nyt on ollut käytössä VO5 vaahto, mutta vaahto tuntuu häviävän käsiin ja alkoholin takia kuivattaa hiuksia. Olisiko Osis Grip millainen? Alkoholittoman ostaisin mieluummin.
purppura
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1735
Liittynyt: 28 Touko 2006, 11:36

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja purppura »

^ Kiitos suosituksista,  pitää käydä maanantaina katsomassa jos Tigiä löytyisi täältä kampaamosta.  :)
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Mä oon aina käytsinyt paljon muotovaahtoja.. Oon kyllä saanut samasta aiheesta kuulla olevani totaali out  8)
Ehkä vaahdot on nyt tehny comebackin? Anyway mun pöyhkeän taipuisaan tukkaan aikas kiva tuote. Ajattelin seuraavaks kokeilla garnieria, ihan vaan kun sen tuoksua on niin hehkutettu.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Merial
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 662
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 09:07

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Merial »

Jadele kirjoitti: Olettekos kokeilleet Andrew Collingen tuuheuttavaa muotovaahtoa?
Pitäisi ostaa joku uusi vaahto ja tuo vaikuttaa kiinnostavalta kun olen tykännyt saman sarjan muistakin tuotteista hoitosuihkeesta ja poispestävästä hoitiksesta.
Itse tuota juuri päähäni pistin ja föönäsin, koostumus oli kevyttä (vaahto kevyempää kuin esim. Fructiksen vastaavassa) ja levittyi mukavasti, tuoksu ihan neutraali, raikas. Tuuheutti kyllä jonkin verran ja jätti hiukset liikkuviksi ja luonnollisiksi. :) Katsoo nyt, miten pitää, usein kyllä en ole siihen kiinnittänyt huomiota kun en ole koskaan oikein ollut siinä uskossa että mikään muotoilutuote pystyisi pitämään tätä kuontaloa kasassa koko päivää.

Ediit. Seuraavana päivänä herätessäni hiukset eivät olleet rasvoittuneet niin paljon kuin normaalisti. ??? Noh, jännä huomata.
Viimeksi muokannut Merial, 07 Huhti 2007, 13:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tukka hyvin, kaikki hyvin!
hubbabubba
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2348
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 20:03

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja hubbabubba »

Tänään tarttui mukaan Matrix - Vavoom Volumizing Foam muotovaahto. Stockalla olin, en tahtonut mitään markettisarjan vaahtoa, mutta en sillä hetkellä ollut valmis maksamaan monia kymppejä muotovaahdosta, josta en ole ensin lukenut ja kysellyt täällä..  ;D Hintaa tällä Matrixilla oli vaan 8.50€. Voin kertoilla kokemuksia sitten kun olen käyttänyt sitä ekan kerran.
Kuva
    *  Maximum volume, lift and body
    * Brushable styles with lasting memory
    * Lightweight


Kokeiltu on ja  :-* Tämä tosiaan tuuheuttaa! Jättää hiuksen kivan tuntuiseksi ja näköiseksi. Tuote on aika neutraalin tuoksuinen ja hiukset tuntuu ihanan ilmavilta. Suosittelen.
Viimeksi muokannut hubbabubba, 12 Kesä 2007, 12:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja Miracle »

^Kokeilitko tuota föönin kanssa vai ilman fööniä? Mulla olis haussa joku hyvä tuuheuttava muotovaahto, joka toimisi myös ilman fööniä. Joicon vaahto mulla oli ja se ajoi hyvin asiansa, mutta se meni rikki kun tiputin sen lattialle!  :P
hubbabubba
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2348
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 20:03

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja hubbabubba »

Laitoin vaahtoa lähes kuivaan tukkaan ja pikkusen ilmakihartimella muotoilin. Voin kertoilla miten toimii myös ilman föönia tai ilmakiharrinta. :)
devil

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja devil »

Yleensä en muotovaahtoa käytä, kun on aika pitkät hiukset, mutta äidille ostin tuon Joico K-Pak Thermal Design Foamin ja on tykännyt siitä hirveesti. Itsekin kerran kokeilin, ja eipä tuo hullumpi ole.
hubbabubba
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2348
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 20:03

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja hubbabubba »

Matrixin vaahtoa kokeiltu nyt myös ilman fööniä. Toimii loistavasti! Paras muotovaahto jota olen käyttänyt. Hintakaan ei ole paha tälle 250ml purkille, 8.50€

Incistä en sitten tiedä. Osaako joku tulkata tätä paremmin?
Hajusteet aika incin alussa, mutta ei tämä mielestäni ole kovin voimakashajuinen. Kun vaahtoa on juuri pursottanut pullosta tuoksuu se jonkun verran, sitrukselle ehkä. Hiuksissa en huomaa hajua lainkaan. Silikoniakin on, mutta se on incin loppupäässä.

Aqua/water, isobutane, propame, vp/va copolymer, pvp, poluquaternium-4, poluquaternium-11, parfum/fragrance, methylparaben, olealkonium chloride, steareth-20, cocamidopropyl betaine, propylparaben, cyclopentasiloxane, polyquaterniu-7, butylphenylmethylpropional, ethyl linoleate, ethyl linolenate benzyl salicylate, lomonene, ethyl oleate, peg/ppg-18/18, dimethicone, benzophenone-4
assta

Vs: Muotovaahdot

Viesti Kirjoittaja assta »

Onko kellään käytössä Osiksen Volume Shot -muotovaahto ?
Harkitsen tämän ostamista mutten löytänyt täältä minkäänlaisia kommentteja kyseisestä tuotteesta (:
Vastaa Viestiin