Fudge

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
sipe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 977
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:38

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja sipe »

Dynamite rebuilder: silkkaa silikonia ympättynä karkki-tuoksuun. Saahan sillä mahtavan sileän ja hoidetunnäköisen tukan, mutta aine ei kyllä jaksa vakuuttaa meikäläistä pätkääkään

1+shot: Aika turha tämäkin. Paljon silareita ja hajusteita.

Pump Up Firm Hold Foaming Gel: Tämä on muotoilutuotteiden aatelia! Ainoa muotoilutuote, jolla saan raskaan tukkani irti päänahasta ja myös pysymään kohollaan. Ja mikä parasta: ei sisällä lainkaan alkoholia! :-*
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Penny »

Sain kampaajalta pikkuputelin Fudgen Unleaded conditioneria ("A daily moisture-based conditioner"), ja testailin eilen. Cyclomethicone ja Amodimethicone olivat ihan INCIn etupäässä, ja koostumus täten hieman kuin Tigin Fashionistassa, eli sellaista venyvää purkkamaista tahnaa, joka ei meinannut tulla putelista ulos millään. Paitsi että tämä oli paljon paksumpaa kuin Tigi.

Tukka ei tuntunut oikein miltään (??) aineen poispesun jälkeen, ei sileältä eikä karhealta tms. Hieman kuivuttuaan oli kuivahko/takkuinen joten oli pakko suihkia AC-suihketta tilanteen helpottamiseksi. Tänään hius taas on erikoisen paksun tuntuinen &  kivan sileä, muttei kyllä tarvitse ostaa moista ainetta kaappiin.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Lauris
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 255
Liittynyt: 22 Elo 2006, 11:54

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Lauris »

Ainoa Fudgen tuote jota olen käyttänyt on Hair Shaper -vaha, johon olen kyllä ollut oikein tyytyväinen. Mukava pito, ei kovin rasvainen, toffeemainen tuoksu. Voin suositella ainakin lyhyille hiuksille.
Natalija
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 258
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 19:55

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Natalija »

Mä haluaisin käyttöohjeita tuohon Pump up -geeliin. Olen muutaman kerran sillä yrittänyt saada nostetta hiuksiin, mutta tulos on aina ollut jotenkin klähmäinen ja tahmainen, eikä nostetta nimeksikään. Laitankohan sitten liikaa... Muut ovat tuntuneet saaneen sillä huipputuloksia, miten mä onnistun tyrimään ::)...Hukkaostos siis tähän mennessä, mutta kovasti haluaisin kyllä saada tuosta tehoja irti! Eli onko teillä jotain jippoja tuon käyttöön?
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Mulla on melko samanlaiset hiukset kuin sulla, eikä tuo Pump up tee mullakaan mitään meganostetta hiuksiin. Kait se on ihan ymmärrettävää että kun on pitkät, aika paksut hiukset niin ne painaa eikä samanlaista liftiä voi saada kuin lyhyisiin hiuksiin. Tuo Pump up toimii mulla lähinnä niin että vähän nostaa juurista hiuksia ilmavammiksi ja sitten ylipäätään saa hiukset näyttämään vähän runsaammilta. Helposti tosiaan tulee lähmäinen tulos, itse laitoin viimeksi ehkä puolikkaan kananmunan verran tai vähän enemmän vaahtoa hiuksiin, eli sitä geeliä sai laittaa aika vähän kun se kuitenkin vaahdottuessaan paisuu niin paljon. Kokeile ainakin niin että laitat vähän vähemmän, jos se vaikka auttaisi, eipä sitä oikeaa määrää itselleen selvitä muuten kuin testailemalla.  :) Levitän aineen pää alaspäin hiukset lattiaa kohti roikkuen, jotta saan aineen levitettyä pääosin juuriin, sitten levittelen loput pituuksiin.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Sandaali
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 12:48

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Sandaali »

Pump uppia ei tosiaan kannata paljoa laittaa ettei tule tahmaiset hiukset. Itse käytin sitä lähinnä föönauksen alla pää alaspäin.
tenn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 702
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 20:25

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja tenn »

No nyt on löytynyt uusi lempparituote, Fudgen Hair Putty!! :-* Aivan ihana muotoiluvoide, jolla saa pitoa muttei kuitenkaan tee hiuksia rasvaisiksi, tuuheuttaa kaiken lisäksi kun käyttää föönauksen alla. Ostin tämän sieltä Hairstockin ystävämyynnistä 2€:lla (nyt harmittaa etten ottanut kahta..) poikaystävälleni, mutta olen itse käyttänyt tätä lähes joka päivä.. ::)
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Seela »

Natalija kirjoitti: Mä haluaisin käyttöohjeita tuohon Pump up -geeliin. Olen muutaman kerran sillä yrittänyt saada nostetta hiuksiin, mutta tulos on aina ollut jotenkin klähmäinen ja tahmainen, eikä nostetta nimeksikään. Laitankohan sitten liikaa... Muut ovat tuntuneet saaneen sillä huipputuloksia, miten mä onnistun tyrimään ::)...Hukkaostos siis tähän mennessä, mutta kovasti haluaisin kyllä saada tuosta tehoja irti! Eli onko teillä jotain jippoja tuon käyttöön?
Sain tämän käyttöön tarkat ukaasit kampaajaltani eli purkkia ei saa missään nimessä ravistaa. Sitä laitetaan niin pieni määrä kuin mahdollista eli kun suutinta nopeasti painaa niin ehkä sellainen viiden sentin kolikon kokoinen läntti. Se sekoitetaan kevyesti käsissä ja hierotaan hiuksiin. Sitten kunnon föönaus päälle ja avot  :) Mutta tosiaan kuten joku jo sanoikin ei pidä olettaa että tämäkään aine fysiikan lakeja uhmaa eli jos omaa pitkät hiukset niin ei se niitä ilmaan nosta  ;) mutta tosiaan antaa nostetta ja käsiteltävyyttä/runsautta todella mukavasti.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
Tristy

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Kumpikohan on parempi; Oomf Booster vai toi Pump up? Vai kannattaako kumpaakaan välttämättä ostaa? Tuo geelimäinen koostumus kyllä vähän epäilyttää Pump upissa.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Tuo Pump up on geelimäisessä muodossa tullessaan ulos purkista, mutta kädellä kohoaa samantien sellaiseksi ilmavaksi vaahdoksi.

Edit: kokeilin sekä Pump upia että oomf boosteria kun molemmat omistan, että saisi vähän vertailua noista. Pump upista tulee vähän jämäkämmät hiukset ja tuuheutta ihan mukavasti. Oomf booster jätti hiukset pehmeämmiksi mutta tuuheutti myös ihan suht hyvin, kuitenkin vähän vähemmän kuin pump up. Hiukseni ovat lapaluiden alle yltävät, kerrostetut ja suht paksut. Lyhyemmissä hiuksissa tuuheutusta ja nostetta tulee varmasti enemmän. Seuraavaksi ajattelin kokeilla molempia yhtä aikaa ja testata tuleeko paras tuuheutus yhdistelemällä noita.
Viimeksi muokannut Hunajapupu, 27 Syys 2006, 21:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
petomaani

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Oiskos kellään kokemuksia Fudgen Unleaded de Frizz- kiiltoseerumista?
Kalastaja

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Kalastaja »

Onkohan kenelläkään kokemusta Erekt-suoristusvoiteesta? Itse olen miettinyt sen ostamista että saisi epämääräiset permanentinjämät suoriksi :) Eli jos joku on kokeillut, onko hintansa väärti? Toimiiko ilman suoristusrautaa? Tai muita kommentteja kaipailisin!
Anissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2364
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 16:34

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Anissa »

Mulla on Fudgen Silicone shine Head Polishia ja oon tykännyt siitä latvasuojana.Pelkkää silariahan se oikeastaan on,mutta ajaa asiansa,poistin sen vielä jostain kampaamosta eurolla,eli hintaansa nähden ylivoimaista tavaraa. ;D
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.
Jadele
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 202
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 11:09

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Jadele »

Mikä on halvin hinta jolla olette nähneet myytävän fudgen suoraväriä, ja mistä olette ostaneet?
Hairstoressa näyttää olevan 15euroa per pullo. Onkohan saatavilla tuon halvemmalla?
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Surrur »

Haluisin jonkun tuotteen föönauksen alle, ja Fudgella näytti olevan ainakin kahta: Hair putty ja Elastik. Onko kenelläkään kokemuksia jommasta kummasta tai peräti molemmista, että minkälaisia tuotteita ovat? Jotain tuuheutusta lähinnä kaipaisin.

Pakko saada Fudgeja, kun ne tuoksuu niin ihanalta  ;D
Vastaa Viestiin