Fudge

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^ Ostin nuo ja ajattelin ehkä tänään kokeilla miten toimivat mulla.

Fudgen pullot on muuten tosi tylsän näköisiä, moottoriöljypulloja niinkuin joku sanoikin. Ei oikein siinä mielessä innosta ostamaan. No mutta se onkin vain sivuseikka, sisältö ratkaisee  ;)

No niin. Kokeilin eilen Pump Uppia ja Oomf Boosteria. Vau, todellakin toimii. Tukka oli tosi paksun näköinen ja tuntuinen, vaikka pituutta on puoleen selkään. Näillä tuntuu saavan kunnon biletukan.
Viimeksi muokannut pinkpepper, 11 Joulu 2007, 15:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Kiva että toimivat sullakin! Mä odottelen nyt innolla noiden testausta uudemman kerran, kun hiukset on lyhentynyt nyt reilusti ja ovat vain lapaluihin asti pitkät. Nyt varmasti tulee jo kunnolla tuuheutta näihin, kun toimivat niin hyvin jo silloinkin kun tukka oli vielä puoleen selkään.

Nuo Fudgen pullot ovat kyllä tosi ankeita, pullojen perusteella tulee väkisinkin mieleen että tuo on jokin miesten hiustenhoitosarja. Makea purkkatuoksu osassa tuotteita vihjaa kyllä sitten ihan toista, joten jotenkin nuo on vähän ristiriitaisia nuo tuotteet pakkaukseltaan ja tuoksuiltaan. No, tärkeintähän se tosiaan on että nuo toimivat. Voisi uskaltautua kokeilemaan jotakin muutakin muotoilutuotetta Fudgelta jossain vaiheessa kun olen niin tyytyväinen Pump uppiin ja Oomf boosteriin.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Skyscraper lakka on kuulemma ainakin ihan hyvää.

Kokeilin Pump Uppia ja Oomf Buusteria uudemman kerran ja toimii edelleenkin loistavasti! Mun pitkä, paksu ja tuuhea tukka on todella tuuhea noiden + föönauksen jälkeen. Eron todellakin huomaa. En olisi uskonut, että jokin muotoilutuote saisi näin pitkän ja raskaan tukan nousemaan tyvestä saakka tuuheaksi - mutta totta se on! Tuoksutkin on tosi kivat. Näillä aion taikoa tukan tuuheaksi myös uutena vuotena (vaikka mun tukka on kyllä tosi tuuhea jo ihan pelkän pesun jäljiltäkin). Uskaltaakohan näitä kokeilla jos joskus tukkaa leikkaa lyhyemmäksi  ;D Jää vielä ihan pystyyn  ;D
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Mena »

Nyt on testattu Color Lock shampoo ja hoitoaine. Molemmat tuoksuivat kivalta purkista haistettuna, mutta sitten pestessä ei tuoksunut ainakaan mun nokkaan oikeastaan miltään.  ???
Shampoo oli aika pesevää, pesi melkein narskuvaksi asti. Tuntui aika teolliselta ja jätti aika takkuun hiukset. Vei väriä pois aika vähän joka taitaa olla tämän shampoon ideakin. Hoitoaine tuntui myös jotenkin teolliselta. Selvitti hyvin mutta huuhtelun jälkeen hiukset jäivät nahkean tuntuisiksi ja latvat vähän takkuun. Kuitenkin harjalla selvisivät ihan ok (mä siis harjaan hiukset aina märkänä/kosteana luonnonkähärän takia).
Lopputulos: En kyllä ehkä ostaisi uudelleen mutta kyllä näillä nyt päänsä pesee. :)
Hoitoaine tuntui muuten aika samalta kuin Goldwellin Dualsenses värjättyjen hiusten hoitoaine.
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Seela »

Täällä on testattu kolmen pesun verran Wet Head -shampoota ja hoitoainetta. Molemmissa on ihan kiva tuoksu - jota en edes yritä kuvailla  ;) ja molemmat on sellaisia kermaisia ja vähän violetteja mömmöjä. Odotukset ei olleet korkealla mutta tarjoukseen oli pakko tarttua.

Shampoo oli aika pesevää mutta ei jätä hiuksia narskuvaksi. Hoitoaine selvittää hiukset nopeasti ja olenkin testannut näitä vain lyhyellä vaikutusajalla kun ovat silikonimömmöjä molemmat. Olen näihin yllättyneen tyytyväinen, parempia kuin odotin. Minulla on useita muitakin silikonipommeja jotka tekee hiuksista aivan kamalat ja toistaiseksi vain Loreal Professionalin Vitamino Colourit on toimineet täydellisesti. Näillä tulee ihana biletukka nopeasti eli hiukset ei jää pörröön vaan niistä tulee sileät ja kiiltävät. Ei ole toistaiseksi edes kutittanut päänahkaa mutta katsotaan ajan kanssa enkä tosin aio käyttääkään näitä säännöllisesti vaan silloin kun hiukset kaipaa silotusta heti eikä vasta pesupäivää seuraavana päivänä.

LF:n tarjouksen ansiosta näissä 500 ml:n pulloissa on todella hyvä hinta-laatu -suhde.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Fudgen pullot ovat muuten uudistumassa elleivät sitten ole jo. Muistaakseni kouluttaja sanoi että uudet pullot olisivat valkoisia koska nuo vanhat eivät houkuttele yhtään ostajia. Tigillä ja fudgella on sama maahantuoja ja yleensä samassa kampaamossa on fudge ja tigi rinnakkain niin kummankohan asiakkaat valitsevat ::) Fudgella on monta muotoilutuotetta jota tekisi mieli kokeilla. Täytyypä lukasta tota vihkosta paremmin.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Mena »

Minkävärisiä ne vanhat pullot sitten ovat? Nimittäin noi mun on valkoisia missä oranssit korkit.
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

^Ilmeisesti juuri valkoisia. Osa hoitotuotteista oli jo maaliskuussa valkoisia ja muotoilutuotteet niitä moottoriöljypulloja mutta en hokassut minkä värisiä niistä tulee/tullut.
Winnie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 493
Liittynyt: 05 Joulu 2006, 13:03

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Winnie »

Onkohan kenelläkään kokemuksia Fudgen Membrane Gas -muotoilutuotteesta? Kampaaja laittoi tuota eilen omiin hiuksiini ja lopputulos oli aika kiva, toi mukavasti nostetta ja pito oli hyvä. Löysin tuosta ainakin kuvailun, jonka mukaan kyseessä on kuitukaasu, eli lakka joka toimii kuin vaha. Osaisiko joku sanoa onko tuossa incissä alkoholi miten ylhäällä?

Edit. Kävin sitten tänään ostamassa tuon HS:lta. Suihke on mukavan hienojakoinen ja pito normaalia hiuslakkaa parempi. Tuo mukavasti volyymia ja kestokin on ihan ok. Alkoholi löytyy tietysti ensimmäisenä inci-listalta, joten en varmaan ihan jokapäiväiseen käyttöön tuota ota, mutta auttaa varmaan aamuina kun en jaksa pestä hiuksia.
Viimeksi muokannut Winnie, 15 Touko 2009, 20:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2aMii
Herbina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 563
Liittynyt: 19 Touko 2009, 10:58

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Herbina »

Vaikuttaisi vähän siltä että Fudge ei kuulu varsinaisesti jengin suosikkisarjoihin, koska tämä keskustelu on ollut pitkään niin hiljainen. Mulla on ollut vajaan vuoden käytössä Fudgen Colour Lock -hoitoaine ja olen ollut siihen tyytyväinen. Tuoksu on ihana toffee (ei kuitenkaan jää ällösti hiuksiin leijumaan) ja hiukset jää mielestäni sileäksi niinkuin pitääkin, myös väri säilyy hyvin päässä. Esim. kampaajani ihmetteli kun punaiset raidat kestivät mulla todella pitkään, yleensähän ne haalistuu nopeasti. Peukkua siis tälle, ei ole kamala silikonipommikaan.  :ts
Nea/ Fashioned in Finland
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2673
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 18:53

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland »

Eka Fudge hankittu  :3 . Olen etsinyt TODELLA pitävää hiuslakkaa ja nyt sattumalta törmäsin Fudgen Cementiin. Päätin ottaa testiin, kun vanha alkaa kyllästyttää ja pitokaan ei ole tarvitsemani (sain taas ostaa reissusta pannan, ettei tukka roikkunut silmillä  ::)). Tämä on kyllä m i e l e t ö n, jos ei tällä etutukka pysy kaukana silmiltä niin ei kyllä millään  ;D . Tosiaan pito on lähes kuin sementillä!
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

_____________________________________
http://fashionedinfinland.blogspot.com/
DiiDii
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 120
Liittynyt: 21 Tammi 2012, 17:21

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja DiiDii »

Olen tainnut löytää yhden suosikin lisää, fudgen smooth shot shampoo ja hoitis, pehmentää ja silottaa hiukset hyvin :ts
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Husky »

Kampaamo, jossa käyn vaihtaa kokonaan Fudgeen ja ostinkin sitten tarjouksesta juuri tuon Smooth shotin shampoon ja hoitiksen. Kampaaja vähän sanoi, että myös tuuheuttava olis voinut olla mulle hyvä, mutta kaipaan enemmän kosteutusta. Purkit oli kivoja tuubeja, toivottavasti vaan sokeana en suihkussa sekoita shampoota ja hoitista, kun teksteistä oli vähän vaikea saada selvää. Käyttökokemuksia myöhemmin sitten!
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Vastaa Viestiin