Fudge

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
tenn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 702
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 20:25

Fudge

Viesti Kirjoittaja tenn »

Kiinnostaisi kovasti tietää millasia kokemuksia teillä on Fudgen tuotteista?  :)

Edit. Laitan tähän nyt että olen kokeillut Fudgelta ainoastaan Hair Varnish-vahaa, ihan perustuote, tykkään kyllä, sekä sitten Fat Headia, se kyllä pitää tukan paikoillaan, tosi hyvä tuote!  :)
Kiinnostaisi shampoot ja hoitoaineet erityisesti..
Viimeksi muokannut tenn, 15 Huhti 2006, 16:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Chaos »

No mulla on ollut Fudgen Detangler selvittävää suihketta ja se on todella ihanaa! Varmasti ostan uudestaankin. Hiukset jää todellakin sileiksi ja siinä suihkeessa on ihana tuoksu :-*

Muita tuotteita en ole Fudgelta käyttänyt. Kiinnostaisi muakin tietää niiden shampoista ja hoitoaineista esimerkiksi!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Todia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:38

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Todia »

olen testannut putilon fudgen dynamite hair rebuilderia (tai jotain sinne päin..?), ja se toimi kyllä oikein hyvin. antoi ryhtiä ja volyymia. aika samanlainen koostumus kuin tigin dumb blonde-tehiksessä. eli oikein kivaa, paksua mönjää.
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903
Euphoria

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Ainakin Fudgen Oomf-shampoo ja hoitoaine ovat melkoisia silikonipommeja.
Sandaali
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 12:48

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Sandaali »

Olen käyttänyt Fudgen Unleaded 2 -sarjasta kaksi putiloa hoitoainetta ja yhden putilon shampoota. Nämä olivat muistaakseni ensimmäisiä kunnon kampaamotuotteita mitä hankin, joten hirveästi vertailukohteita ei ollut. Mutta tykkäsin silti kovasti! Silikonia noissa on (en muista sitten kuinka paljon?), tuoksu ihanan raikas, olisikohan ollut greippi.  Hinta ei ole paha, ainakin silloin oli 16e/500ml. Tuosta Detanglerista (hoitosuihke) tykkäsin myös, sitä oon kans käyttänyt pari putiloa. Paljon parempi kuin esim. tuo BC Moisture Kick -suihke joka mulla on nyt kaapissa.

Muotoilutuotteista oon käyttänyt Skyscraper-lakkaa, joka oli aivan mainiota, ei mitään valittamista. Pump up-geelivaahtoa aion hankkia lisää sitten kun vanhat joskus loppuvat. Antaa tosi hyvän tuen ja on alkoholion! Tätä kun laittoi päähän ja föönasi pää alaspäin, niin tukkaa todellakin sai kammata alaspäin, ettei jäisi ihan taivasta kohti.. ;D
Euphoria

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Tänään taidan pestä ja hoitaa tuolla Oomfilla, koska muuten ne pullot vain lojuu tuolla kaapissa. Onhan ne syväputsarit keksitty, jos silikoni kerrostuu päähän.
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

Oompf shampoo ja hoito olivat ok, mutta Unleaded 2 sh ja h oli ihan kökköä ja sain hilsettä. Samoin detanler hoitosuihke oli huonoa. Skyscraper lakka yksi parhaista lakoista.
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Itse olen käyttänyt/käytän Fudgen Wet Head shampoota ja hoitoa, sekä unleaded hoitosuihketta.
Minulla on värjätyt, luonnontaipuisat, paksut hiukset, kuivat ja liian kuparisen veden "pilaamat".
Shampoo ja hoitoaine tuntuvat tukassani oikein hyviltä, VÄLILLÄ käytettynä! Yhdessä vaiheessa kun käytin vain yksinomaan näitä, niin lopulta tuntui siltä että hiuksista rupesi tulemaan jotenkin kuivat... Sitten rupesin käyttämään myös Tigin tuotteita välillä ja sitten taas välillä fudgea, niin jo tuntui taas hyvältä :). Eli salaisuus lienee siinä, että hiukset tykkää vaihtelusta, ainakin minun hiukset!¨
Unleaded hoitosuihkeesta taas itsellä ei ole hirveän kehuttavaa sanottavaa, tai noh ... Kiiltoa se mielestäni antaa kyllä ihan ok:sti , mutta ei kyllä tunnu minun hiuksia erityisesti silottavan eikä kosteuttavan, melkeinpä tuntuu että se jotenkin kuivattaa jopa ... En tiedä, mutta olenpa sitä silti käyttänyt  ;D
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Tuittunen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 298
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 23:53

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Tuittunen »

^minullakin toimii "wet hed" shampoo ja hoitoaine silloin tällöin muiden lomassa.  Muutoin tulee liian liukkaat, päätämyöten menevät hiukset jos kahteen kertaakin peräkkäin pesee. Mutta silloin tällöin käytettynä siis ihanaa ainetta molemmat  :-*

LF:ltä tuli shampoon ja hoitoaineen mukana paketissa Fudge One Shot Plus, jonka sanotaan olevan hyvä värjätylle tukalle, ihan pehmeä tulikin ja jämäköittää hiusta mukavasti, ei tunnu kosteuttavan kuitenkaan, ikävä kyllä se tuntuu saavan värin karkaamaan päästä, eli jos koskee niin kädet on ihan värissä (suoravärillä olen värjännyt) ja samoin kammat ja harja jne... ihan näkyvästi on väriä kaikessa, millä vain koskee hiuksia vaikka värjäyksestä olisikin aikaa...  :-\
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Käytän Fudgen wet head shampoota ja hoitista, sekä jätettävää detangler hoitissuihketta aina silloin tällöin, mutta nyt vasta tajusin, kun hieman täältä olen noista Inceistä oppinut jotain, että Fudgen kaikki tuotteet ovat ihan ällistyttävän silikonipitoisia, kääks  :o ... Ei sillä että mä nyt niitä välttelisin, eikä ne mulle tunnu pahaa ainakaan tekevän tms., mutta ihmettelen vain hiukkasen, että onko nää Fudgen tuotteet nyt yhtä huonoiksi verrattavina kuin jotkut markettimömmöt kuten elvitalit, sunsilkit, fructicset,pantenet jne. jotka sisältää myös runsaasti silikonia ... Nää fudgen tuotteet tuntuvat sisältävän vieläkin enemmän silikonia kuin markettimömmöt  :o ...
Onkos kellään vähän asiantuntevammalla ihmisellä kokemusta fudgen incin järkevyydestä/hoitavuudestä ??
Voin näpytellä tarvittaessa ne Incit tonne Kysy Inceistä ketjuun.

Kampaamo missä käyn, niin siellä myydään Tigiä ja Fudgea, kumpiakin suosittelevat, niin jos Fudge on vieläkin hirveämpää silikonimössöä jolla ei ole mitään merkitystä, sitäkään vähään kuin jollakin markettimömmöillä, niin miten ihmeessä joku kampaamo tälläisiä tuotteita myy  ::).
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Bambi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 659
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:29

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Bambi »

Käytin aikoinaan Fudgen suoravärijä. Red Corvette oli värini. Oli hyvä punainen sävy ja pysyi hiuksissa pitkään. Nykyään olen tyytynyt ihan Color Pulsen sykkivään punaiseen (lähinnä varallisuussyistä ja se on mulla aika riittoisaakin tuo C.P.).
aubergine
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 85
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 12:37

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja aubergine »

Mulla on ollut kaapissa kauan Fudgen Hair Cement aerosoliton hiuslakka. Nimi kertoo kaiken. On tosiaan kuin sementtiä. Suihkusysteemi meni heti täysin tukkoon ja muutenkin lakka jäi hiuksiin yhdeksi klöntiksi, jota ei saanut kunnolla edes pesemällä pois. Olisi ehkä aihetta heittää tuo menemään...

Sitten kysyisin teiltä viisaammilta kuinka kauan hiustuotteet yleensä säilyvät? Kaapistani löytyy nimittäin myös Beach Bum shampoo, hoitis ja blonding creme, jotka ostin ehkä pari vuotta sitten...? Jäivät lähes käyttämättä, koska muutuin yhtäkkiä blondista bruneteksi minusta riippumattomista syistä  ;). Kaippa nuokin olisi viisainta heittää pois, jotenkin ei vaan raaskisi. Tuoksu ja koostumus niissä on mielestäni sama kuin uutenakin.
Puggie

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Puggie »

Fudgen Dynamite on ainoa jälleenrakentava tehohoito, joka toimii tässä päässä, joten ainoastaan hyvää sanottavaa siitä! Muut samankaltaiset tehohoidot tekevät tukan vain takkuiseksi, mutta Dynamite tekee tukan sileäksi ja antaa runsautta, eikä vaadi edes sitä kosteuttavaa hoitoainetta peräänsä kuten esim. Joicon K-pakin rekku. Yksi lempparitehohoidoistani Redkenin All Soft Heavy Creamin ja Joicon IHT:n ohella!
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Seela »

Kokemusta löytyy näistä Fudgen putiloista:

- Pump Up Firm Hold Foaming Gel; superriittoisa vaahtogeeli jolla saa pidempiinkin hiuksiin huiman nosteen, muistaakseni silikoniton

- Unleaded Rewire; daily leave-in moisture spray; osuvampi nimi tälle olisi dimethicone-spray... itse en koskisi pitkällä tikullakaan tähän mutta toimii avokin pehkon kesytykseen

- Unleaded Defrizz Lightweight Shine Serum; antaa kiiltoa ja toimii hyvin silikonipitoisena hyvin latvoissa mutta EN ostaisi uudestaan
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
Lafanque

Vs: Fudge

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

Toistaiseksi mulla on ainoastaan Wet head shampoo& hoitis. Nuo eivät mulla mitään ihmeellistä tee, ihana tuoksu niissä on, mutta luulenpa etten uudestaan aio ostaa. Oon kyllä yhä kiinnostunut tästä merkistä, pitää ostaa ja kokeilla muita tuotteita, vaikka muotoilua. Vähän huonosti ko. merkiltä on löytynyt mielenkiintoisilta vaikuttavia tuotteita.
Vastaa Viestiin