Goldwell colorance

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
bbee

Goldwell colorance

Viesti Kirjoittaja bbee »

Nonniin tänne voi laittaa sitten värjäilykokemuksia jne!!

Olen nyt tutustunut itsevärjäilyn ihmeellisen maailmaan ja aloittanut näillä goldwelin soft vaahtoväreillä, ja hommahan on helppoa kuin heinän teko!

-Sekoitan väriä OH hoitikseen ja annan vaikuttaa puolisen tuntia, toistan käsittelyn parin viikon välein

Edessä olisi vielä kevytsävytteen kokeilu samoilla väreillä mitä olen näitä vaahtoja testinyt.
Alatukka on 5R ja päälle olen laittanut keltaisuutta taittamaan 10v. Ja tästä voisikin hieman keskustella?`Joku puhui että ko värin valmistus on lopetettu. Minulle sanottiin Stopissa, että ei ole lopetettu kyllä sitä saa vielä tukusta  ??? Ketä nyt sitten uskoa ja pitäisikö hamstrailla....
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Goldwell colorance

Viesti Kirjoittaja Ice »

10v on tosiaan lopetettu, sekä kevytväri että suoraväri. Näin kertoi minulle maahantuoja keväällä :)

Tukuilla voi sitä olla, eiväthän ne niitä hukkaan heitä vaan myyvät kaiken pois :) itse hamstraan jos jossain vaan näkyy, yhtä hyvää väriä ei ole löytynyt
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
bbee

Vs: Goldwell colorance

Viesti Kirjoittaja bbee »

Hei Ice!

Onnistuukohan juurikasvun värjääminen tuolla colorancen kestosävytteellä? Oma väri n.8 maantienharmaa ^^ Vai pitääkö ostaa blondausainetta.
Sarastus
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 285
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:18

Vs: Goldwell colorance

Viesti Kirjoittaja Sarastus »

Vieläkin ihmettelen tuota 10 veetä että kuinka isot varastot kampaamokaupoilla on kun kyseistä väriä vielä kaikkialla näkyy.
En tosin valita ja omastakin varastosta löytyy 3 ja puoli pulloa.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Goldwell colorance

Viesti Kirjoittaja Ice »

kevytväri ei vaalenna hiusta, eli juurikasvun vaalennus ei onnistu, mutta tummemmaksi värjäys kylläkin :) kevytvärihän haalistuu myös ajan myötä pois

eli jos haluat juurikasvun vaaleammaksi, tarvitset ensin värinpoiston, värimuutoksesta riippuen kevyen/vahvan tms ja sitten sitä väriä päälle :)

yleensä vaalennetussa tukassa kevytväri myäs pysyy paremmin kuin kestoväri. Samoin luonnonkiharassa hiuksessa, että permanentatussa hiuksessa on sama juttu. Hius on käsittelyjen jäljiltä tai luonnonkihara luonnostaan senverran auki, että kun siihen lyödään kokonaan avaava kestoväri, hius jää enemmän auki ja väripogmentit pääsevät valumaan pois. Mutta kevytväri avaa vaan osittain, joten ne eivät valu ihan niin herkästi

täällä päin ei enää ole kymppiveetä missään :-[
Viimeksi muokannut Ice, 23 Tammi 2006, 21:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
si3nna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:16

Vs: Goldwell colorance

Viesti Kirjoittaja si3nna »

Typerää kun tuon 10V:n ovat menneet lopettamaan! En kyllä meinaa millään uskoa etteikö sille riittäisi kysyntää  ??? Olen tuosta tykännyt kovasti, pitkällä vaikutusajalla (30-45min) taittaa keltaisuuden kokonaan. Ehkä tuota täytyy sitten hamstrata, vielä kun löytyy. ;)
bbee

Vs: Goldwell colorance

Viesti Kirjoittaja bbee »

Mitenkäs muuten tuollaisten purkkien säilyvyys? Viitsiikö hirveää kasaa lähteä hamstrailemaan  ::)
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Goldwell colorance

Viesti Kirjoittaja deko »

mooniga kirjoitti: Mitenkäs muuten tuollaisten purkkien säilyvyys? Viitsiikö hirveää kasaa lähteä hamstrailemaan  ::)
Säilyy hyvin jos on tasalämpöinen paikka eli kannattaa ehdottomasti hamstreilla.
this too shall pass.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Goldwell colorance

Viesti Kirjoittaja Ice »

sille ei riitä kysyntää, enkä ihmettele yhtään. Montako oikeasti vaaleaa päätä suomessa kävelee päivittäin vastaan? kaksi tai kolme, loput on harmaata tai ruskeaa.. niin,  kaikki alle kympin on hiekanruskeaa, ainakin minun silmääni ;)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Goldwell colorance

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Tarttuuko colarance vaahto värjäämättömiin juuriin ollenkaan? Tarkoituksena olisi hieman tasoittaa väriä (peruskutonen, vähän latvoista punertava) ja juurikasvua (perusseiska). Peittäisiköhän tuo Soft color 6N noita värieroja, punerrusta ja vaaleampia juuria?
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Goldwell colorance

Viesti Kirjoittaja Ice »

kyllä vaahto peittää punerruksia ja vaaleuksia asteen-pari :) en nyt juur muista millainen tuo 6N on,mutta periaatteena että jos on kylmä väri sen paremmin se punertavuutta peittää
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
JoJo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 390
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 17:03

Vs: Goldwell colorance

Viesti Kirjoittaja JoJo »

Mulla ei vaahto tartu terveeseen tyveen, harmi :(
~vail~

Vs: Goldwell colorance

Viesti Kirjoittaja ~vail~ »

Sävyttelin tuolla vaahdolla syvyyttä 3N ja ihmeen tasaisesti tuli. Kuparinkin sain kätkettyä :-*
Se värin jälkeen tuleva karheus vain oli ilkeää, kun oon tottunut että suihkusta tullessa hiukset on liukkaat ja selkenevät pienellä kosketuksella. Laitoin värin irtoamisen pelosta huolimatta Nutri Gloss naamion vielä pieneksi hetkeksi, jotta sain sen pehmeyden hiukseen. Silti selvityksessä jäi pari takkukasaa sormiin :-\

Sävyyn olen tyytyväinen, tyveenkin otti oikein hyvin. Ainoa mikä kirpaisi oli hinta. Hairstoren postimyynnissä pullo on 9 euroa ja liikkeessä täydet 13 euroa. Jo kahden pullon tilaaminen toisi euron säästön vaikka postikulut ottaakin huomioon ???
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Goldwell colorance

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Ananas kirjoitti: Tarttuuko colarance vaahto värjäämättömiin juuriin ollenkaan? Tarkoituksena olisi hieman tasoittaa väriä (peruskutonen, vähän latvoista punertava) ja juurikasvua (perusseiska). Peittäisiköhän tuo Soft color 6N noita värieroja, punerrusta ja vaaleampia juuria?
Vihdoin pääsin tuota testaamaan. Harmillisen vähän tarttui juuriin, korkeintaan hiukan meni harmaanpaan päin. Muualla, aiemmin värjätyssä tukassa lisäsi kiiltoa ja syvensi sävyä ihan kivasti.
rolla

Vs: Goldwell colorance

Viesti Kirjoittaja rolla »

Mulla ei tyveen tarttunut lainkaan ja kiiltoakin toi vaan parille pesuvälille. Siis omaan päähäni yhtä tyhjän kanssa mahonki sävy.
Vastaa Viestiin