Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Magda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 663
Liittynyt: 25 Loka 2006, 23:11

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja Magda »

Mulle tää ei ehkä hiusten puolesta ole harrastus mutta kaikkien oheistuotteiden osalta kyllä. Mulla on kymmeniä purnukoita pelkastään shampoota ja sitä vois melkein sanoa keräilyks. On se toisaalta itsensä hemmottelua ja luksusta arkeen kun käyttää tuotteita, joista pitää. Ehkä sit isona, kun oon rikas ;) ja on varaa käydä kaiken maailman kauneushoidoissa ja kampaajalla pelkästään pesettääs hiukset niin noista nyt kalliista hiustenhoitoaineista menee se hemmotteluefekti pois.

Kyllä tää merkitsee myös sitä, että hiukset on terveen näköset ja pukee muuta olemusta. Ehkä tästä hiustenhoidostakin on kehittymässä harrastus. Varsinkin kun bussissa kattelee kuinka kauheita hiuksia ihmisillä on.

Toisaalta jos on oikein paha bad hairrrrrday saatan hetken mielijohteesta mennä kampaajalle ja tehdä jotain radikaalia. Yleensä se tulee, kun yrittää kasvattaa ja joka paikka on täynnä hiuksia - ihan kun olis joku karvanlähtöaika.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja Surrur »

Mullekin hiustenhoito tuo semmosta jännää rentoutusta ja hyvää mieltä&nbsp; :) Kun tukka on hyvin ni tuntee näyttävänsä muutenkin hyvältä. Muutenkin oon alkanut innostumaan hiustuotteista ihan kauheasti, ja musta on oikeasti hauskaa seistä suunnilleen tunteja katselemassa hiustuotteita ja niiden INCejä, joiden päälle en edes (vielä) kauheasti ymmärrä&nbsp; ;D
Ja ennen kaikkea toivon, että saan hiustenhoidon avulla kasvatettua pitkän ja kauniin tukan!
almiros
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 965
Liittynyt: 03 Joulu 2006, 18:38

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja almiros »

Harrastus ja vapaa-ajan viejä&nbsp; ;D Tällä hetkellä en ole kiinnostunut juurikaan mistään muusta kuin hiustenhoidosta&nbsp; :o
hennaaja
iherb alekoodi DUW569
Inotti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 20 Loka 2006, 17:49

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja Inotti »

No jos totta puhutaan, niin ei yhtään mitään. Paitsi halun tuijotella omaa tukkaa jatkuvasti ja toivoa, että ne kasvaisi nopeammin, jos tuijotan niitä.&nbsp; :) Onhan hiustenhoito toisaalta ihan hauskaa puuhaa.
hiukset: 1bFii Hiuskriisi<br />Hiusmittauksia
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja Husky »

Olen aina ollut kiinnostunu siitä, miltä hiukseni näyttävät koska olen muusta ulkonäöstäni ollut hyvin epävarma ja olen vieläkin. Hiukset ovat jotenkin tuntuneet aina olevan se osa ulkonäöstäni johon olen itse voinut vaikuttaa, kasvonpiirteet ja muut ovat vain olleet mutta tukalla eli leikkauksella, muotoilulla ja sen kunnolla olen jotenkin voinut vaikuttaa siihen miltä näytän. Ei ulkonäkö kuitenkaan minulle ole tärkeintä vaan se, miltä itsestä tuntuu. Kiva tukka vaikuttaa siihen, että tunnen itseni kotoisaksi omassa olemuksessani.

Mulla ei ole paljon rahaa tuhlattavaksi hiusten hoitoon joten satsaankin markettituotteiden helmiin, muotoilutuotteet ovatkin sitten kampaamotuotteita koska lyhyessä mallissa se muotoilun osuus jotenkin korostuu. Pitkän tukan saa näyttämään kivalta vähemmälläkin muotoilulla mutta lyhyt tukka vaatii oikeat ja kunnolliset tuotteet ja niitä ei tunnu minulle marketeista löytyvän. Hiustenhoito on siis tavallaan itsensä hellimistä ja hoitamista mutta myös omaan ulkonäköön panostamista. Olen kuitenkin sitä mieltä, että jos ei ole sinut itsensä kanssa ei hiustenhoidolla ja pakkelilla voi sitä peittää.

Hiustenhoito on hemmottelua ja ihan kivaa puuhaa.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

Olen aina ollut tosi tarkka ulkonöästäni ja laittanut itseni vimpan päälle meikkiä ja asusteita myöten. Nyt myöhemmällä iällä olen alkanut sijoittamaan niihin enemmän ja enemmän rahaa, koska tahdon että hiukseni ovat täydelliset.
Tunnen oloni paljon paremmaksi jos tukkani on pehmeä, silkkinen kuin jos se olisi lakalla kovaksi suihkutettu hamppukasa. Hoidan hiuksiani siis siksi, koska se kohottaa itsetuntoa kun tietää niiden näyttävän hyviltä ja koska kaikennäkönen ulkonäköön liittyvä hömpötys kiinnostaa :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
Fantti
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1056
Liittynyt: 22 Syys 2006, 13:58

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja Fantti »

Joskus harvoin nautintoa kun aikaa istua pitkäksi aikaa suihkuun hyväntuoksuisten aineiden pariin, mutta siihen ei tarvita kampaamojen tuotteita vaan parin euron xz riittää&nbsp; :) Kampaamotuotteet ei tee minun hiuksilleni mitään enempää kuin esim. ng, joten onneksi ei tarvitse ns. turhuuksiin sijoittaa. Eriasia oli pitkällä tukalla, niin teho oli pikkasen parempi kampaamotuotteilla, mutta lyhyeen tukkaan ei ole ollut vaikutusta.
jeppu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 375
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 16:23

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja jeppu »

Tämä on niin kulunut fraasi mutta minun kohdallani kyllä melkoisen totta: " Tukka hyvin, kaikki hyvin". Kun mä tiedän että mun hiukset näyttää ihan pirun hyvältä, niin olen itsevarmempi ja hyväntuulisempi jolloin kaikki tuntuu helpommalta&nbsp; :D Mun mielestä hiuksiin on hyvä panostaa, ne on kuitenkin aika suuri osa ulkoista olemusta (varsinkin jos niistä tekee sellaisen). Terveet, hyvännäköiset hiukset antavat myös vaikutelman siitä että huolehdin itsestäni, yhdessä muiden ulkonäöllisten seikkojen kanssa. Lisäksi saan suurta nautintoa hiustenhoidosta, voisin sanoa hiustenhoitoa mun harrastukseksi.&nbsp; :)
1c M ii BSL
peppi

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja peppi »

^ Veit sanat suustani, en olisi itse osannut paremmin sanoa&nbsp; ;D
Bamboo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1523
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:47

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja Bamboo »

Itse hiustenhoidosta haluan päästä mahdollisimman helpolla. En jaksa muhitella tehiksiä tunteja päässä, mutta onneksi olen löytänyt sekoituksen, jolla saan hyvän lopputuloksen parissa minuutissa.

Hyvännäköiset hiukset todella vaikuttaa fiilikseen, ja jopa itsetuntoon. Siksi nykyään en vain laita hiuksia ponnarille, vaan tykkään kihartaa hiukseni ja tehdä erilaisia tyylejä hiuksiin. Kiilto ja hiusten pehmeys on tärkeitä mulle. Jos hiukset on huonosti, tuntuu että jotain on ulkonäössä vialla.&nbsp;

Voi sanoa, että hiukset on nykyään tärkeä osa mun persoonaa. Niin hassulta kuin se kuulostaakin&nbsp; ;D
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini
Paulina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 866
Liittynyt: 02 Kesä 2006, 15:44

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja Paulina »

Hullu uusi (?) harrastus... ajattelin juuri, että käyn ostamassa muistikirjan ja alan pitää hoitopäiväkirjaa, ts. millä olen pessyt ja hoitanut, oliko pikahoitis vai tehis, ja kuinka pitkällä vaikutusajalla + käytetyt jätettävät/muotoilu/viimeistelytuotteet kyseisellä pesukerralla. Kannattaa varmaan miettiä tarkkaan, kenellä tästä uudesta "harrastuksesta" kertoo, ettei tule tällaisia ilmeitä:&nbsp; :o tai näitä&nbsp; ::).
jeppu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 375
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 16:23

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja jeppu »

^ ;D Totta. Ihan kaikki ei välttämättä ymmärtäisi!
Samoin kun tässä yksi päivä kuljin uuden tuttavuuden kanssa keskustan läpi, kun se sitten yhtäkkiä huudahti että "Hei! Mun täytyy käydä äkkiä ostamassa uusi shampoo!". Mun ilme varmastikin kirkastu huomattavasti, ja olin jo että "Joo, tossahan on toi..."&nbsp; ja kaveri sitten siihen loppuun että "Joo! Valintatalo!". "Hairlekiini....", mä lisäsin mielessäni, mutta enhän mä kehdannut sille alkaa paasaamaan silikoneista sun muista (kun sen verran uusi tuttavuus vielä oli ja siksi olisi tuntunut vähän tökeröltä), joten katselin nieleskellen vierestä kun se osti Sunsilkin shampoon. Siltä olisi varmastikin pullistunut silmät päästä jos olisin vienyt sen Hairlekiiniin ja yrittänyt saada sitä ostamaan jotain tyyliin Tigiä&nbsp; :D

Mutta juu, menenpä tästä pesemään hiuksiani&nbsp; :D
1c M ii BSL
Paulina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 866
Liittynyt: 02 Kesä 2006, 15:44

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja Paulina »

Juu, luonnollisesti siihen kirjaan tulee myös kampaamokäynnit ja värjäykset, niitä olen yrittänyt kyllä raapustaa kalenteriin.&nbsp; ;)
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja deko »

^ nytkö vasta aloitatte hiusjournalin? No, parempi toki myöhään kun ei milloinkaan... ;D minä olen jo&nbsp; vuosia ostanut aina vuodenvaihteessa toisen ison kalenterin pelkästään tukkajuttuja varten. Siis pesut ja hoidot, tehisten seokset ja vaikutusajat, leikkaukset ja värjäykset lähtötilanteineen ja lopputuloksineen. Niitä on hauska jälkeenpäin selailla. Ja pieni analyyttinen deko tykkää näprätä.

Ei siis elämää ;D
this too shall pass.
petomaani

Vs: Mitä hiustenhoito antaa sinulle?

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Kyllä mulle tulee hyvä mieli, kun olen saanut hoidatettua kuontaloani jotenkin spesiaalihyvin ja tukka on ihanan pehmee ja sellai "leijuvan kevyt" (mitenhän tota nyt kuvais?) Nyt on taas tärkeessä roolissa vihertävyyden poisto, onneks on tarvittavat tärpätit saatuna Hairstorelta. Tänään ois tarkotus tehostaa taas hoitoa. :)
Vastaa Viestiin