Kasvojen muoto ja hiusmallit

Leikkaukset sekä kampaukset
octagon
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 408
Liittynyt: 27 Helmi 2007, 15:45

Vs: Kasvojen muoto ja hiusmallit

Viesti Kirjoittaja octagon »

Ootteko koskaan kiinnittäny huomiota miten neliömäinen pää Tarja Turusella on?

Mun mielestä kuvan hiusmalli pistää silmään ja pahasti...  Korostaa korkeeta otsaa ja ylipäätänsä kulmikkuutta. No mut se on vaan mun mielipide 


Mulla on aika saman muotoinen naama ja nuorempana kyllä sopi hyvin ainakin tosi lyhyt pixie-tukka, kihara pitkä tukka sekä pitkä tukka joka oli tiukasti kiinni takana. Vanhemmiten ei sovi oikein mikään, täytyy toivoa ettei Tarjalle käy iän myötä samoin kuin on käynyt mulle: kaula muodostu vuosirenkaiden kokoelmaksi ja leveiden leukaperien alle roikahda läskihelttapussit jotka tekee naaman muodottomaksi  :o
Tohtori Sykerö
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Helmi 2010, 22:37

Vs: Kasvojen muoto ja hiusmallit

Viesti Kirjoittaja Tohtori Sykerö »

Sommarsnö, mun mielestä ainakin noista kahdesta vaihtoehdosta, jotka on noissa postaamissasi kuvissa, toi alempi sopii sulle paljon paljon paremmin kuin tuo ylempi! Koska kasvosi näyttävät melko pitkiltä ja kapeilta, niin tuo epäsymmetrinen ja rikottu hiusmalli tasapainottaa kokonaisuutta tosi nätisti. That's my opinion. ;D
Kutakuinkin 1b M ii - kuontalo, jossa chelsea cut -tyyppinen leikkaus. Värjätty rehuilla sinimustaksi. Kasvattelu käynnissä, tavoitteena klassinen bob.
Antur
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1510
Liittynyt: 04 Marras 2008, 04:08

Vs: Kasvojen muoto ja hiusmallit

Viesti Kirjoittaja Antur »

Plah. Kuten tässä nyt jo varmaan vuoden on jankannut, olen toisaalta tuhannen kyllästynyt tähän suoraan pitkään tukkaan ja toisaalta taas en, en osaa vieläkään (!!) päättää mitä tälle tekisi. Any ideas, anyone? Naaman malli ja toisaalta hiusten "ongelmat" asettavat tiettyjä rajoitteita, otsalla on vahvat pyörteet jotka kääntävät jakauksen keskelle päätä (toinen siis oikealle ja toinen vasemmalle), hiusrajassa on tuollainen "kärki" kuten kuvassa näkyy ja äh. Lyhyttä malliahan tässä on jo pieni iäisyys metsästetty, mutta en tiedä... Minulla kun ei ole harmainta haisua millainen ylipäätään edes sopisi, jostain "erikoisemmasta" (ns. rockimmasta, inhoan tuota termiä mutta lienee valtaosalle kuvaava) haaveilen mutta olen ihan varma että lopputulos olisi tässä päässä karmea. Apua  :(

Kuva
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."


Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.
Jenni.
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1638
Liittynyt: 03 Kesä 2006, 14:42

Vs: Kasvojen muoto ja hiusmallit

Viesti Kirjoittaja Jenni. »

En tiedä onko tämä nyt välttämättä oikea ketju tälle, mutta kokeillaan nyt kuitenkin. :) Mä haluan kovasti uuden hiusmallin, en vain tiedä millaisen ja ajattelin kysellä teidän mielipiteitä mikä mulle sopisi. En haluaisi kuitenkin kauhean lyhyttä, toisaalta kiinnostaisi kokeilla sellaista pitkää toispuoleista otsista. (Mikäli joku ymmärtää mitä tarkoitan ;D) Kampaaja on ens kuussa, saa nähdä pyydänkö silloin jo jotain uutta vai pätkäisenkö tukkaa vain. Laitan linkin kuviini Irc-galleriaan koska tällä koneella ei ole kuviani..

http://irc-galleria.net/user/%5Bjensku% ... 08999-mina
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.
Tohtori Sykerö
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Helmi 2010, 22:37

Vs: Kasvojen muoto ja hiusmallit

Viesti Kirjoittaja Tohtori Sykerö »

En voi nyt olla kommentoimatta kahteen edelliseen viestiin sellaista, että teillä molemmilla näyttää olevan tosi kaunis paksu tukka! Elkää ainakaan antako kenentään taidottoman kampaajan tärvellä upeita kuontaloitanne. ;)

Mulle tuli noista Antarin hiuksista ja kasvonpiirteistä mieleen, että hiusmallia voisi ihanasti elävöittää sellainen voimakas, reippaasti rikottu kerrostaminen, niin että alimmat hiukset jäisivät kuitenkin pitkiksi, mutta kokonaisuuteen tulisi kontrastia. Sitä voisi sitten pöyhiä ja asetella miten mielisi. Lyhyt otsatukka ei varmaan ole paras vaihtoehto, jos sulla on voimakkaita pyörteitä otsalla, koska se todennäköisesti törröttäisi sitten aina ei-haluttuun suuntaan. Sellanen "hapsutettu" pitkä otsis, joka tarpeen tullen yltäis vaikka just ja just korvankin taakse, vois olla kiva. :)  Sitä vois pitää sivulla tai kammata suoraan taakse ja vaikka kohottaa fiftarityyliin tai mitä sitten huvittaakin. Tämmösiä fantasioita mulle tuli mieleen. ;D

Lisäystä: Niin ja Jennin kuvista muotoitui ekana sellainen ajatus, että se jo vois elävöittää sun hiustyyliä tosi paljon, jos kampaisit etuhiukset pois kasvoilta ja kiinnittäisit ne jotenkin kivasti taakse, koska sulla on tosi nätit kasvonpiirteet, ja sun otsa jää mun mielestä ihan turhaan nyt noiden etummaisten hiusten taa piiloon. :) Esmes jotenki tälleen http://img5.allocine.fr/acmedia/medias/03/21/43/032143_ph1.jpg tai tälleen http://images.askmen.com/galleries/actress/gwyneth-paltrow/pictures/gwyneth-paltrow-picture-6.jpg ... Kuhan ehottelen... ;D
Viimeksi muokannut Tohtori Sykerö, 19 Helmi 2010, 18:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kutakuinkin 1b M ii - kuontalo, jossa chelsea cut -tyyppinen leikkaus. Värjätty rehuilla sinimustaksi. Kasvattelu käynnissä, tavoitteena klassinen bob.
mittt
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 80
Liittynyt: 04 Tammi 2010, 01:27

Vs: Kasvojen muoto ja hiusmallit

Viesti Kirjoittaja mittt »

Octagon, kiitos mielipiteestäsi. :) Taidat olla aika oikeassa!

Nyt olen saanut jo lähes päätettyä (kiitos myös teidän kommenttien!), että kerrokset ja rikotut saa kyllä kasvaa pois kokonaan. Pääsen onneksi pian prturiin leikkaamaan latvat pois, eli tämän alimman kerroksen, nyt nää on ihan karmeet kun alin kerros on semmonen luiru.

Mutta otsis on vähän ongelma, kun en tiedä mitä sille haluan tehdä. Toisaalta tommonen Hayleyn otsis olisi ihana, joku tämmönen siis. Toisaalta ihan suoraa olisi kiva kokeilla, mutta en taida ainakaan sellaista nyt leikata. Ja toisaalta sitten olisi kiva nyt kasvattaa nämä ihan pitkäksi, kun olen jo niin hyvässä vaiheessa.  :D Toi on kivannäkönen pitkä otsatukka -malli, tosin tossa on laineita ja näköjään vähän kerroksiakin? Mutta tossa ei taida olla kasvojen ympäriltä rikottu hiusta.

Mulla on kai aika korkea otsa, tai ainakin aika "ulkoneva" tai semmonen..  ;D Ja ainakaan näillä hiuksilla en oo kyllä yhtään tyytyväinen sivuprofiiliini.. En tiedä olisiko mulle siinä mielessä parempi joku enemmän otsaa peittävä otsis.
Jenni.
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1638
Liittynyt: 03 Kesä 2006, 14:42

Vs: Kasvojen muoto ja hiusmallit

Viesti Kirjoittaja Jenni. »

Tohtori Sykerö kirjoitti: Lisäystä: Niin ja Jennin kuvista muotoitui ekana sellainen ajatus, että se jo vois elävöittää sun hiustyyliä tosi paljon, jos kampaisit etuhiukset pois kasvoilta ja kiinnittäisit ne jotenkin kivasti taakse, koska sulla on tosi nätit kasvonpiirteet, ja sun otsa jää mun mielestä ihan turhaan nyt noiden etummaisten hiusten taa piiloon. :) Esmes jotenki tälleen http://img5.allocine.fr/acmedia/medias/03/21/43/032143_ph1.jpg tai tälleen http://images.askmen.com/galleries/actress/gwyneth-paltrow/pictures/gwyneth-paltrow-picture-6.jpg ... Kuhan ehottelen... ;D
Kiitos muuten vinkistä. :) Täytyypä muuten kokeilla. Sittenkun vielä osaisin kiinnittää hiukseni jotenkin noin, olisi kauhean kiva. ;D
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.
Tohtori Sykerö
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Helmi 2010, 22:37

Vs: Kasvojen muoto ja hiusmallit

Viesti Kirjoittaja Tohtori Sykerö »

^ Eihän siihen mitään ihmeitä vaadita, yksinkertaisimmillaan vaan kammataan etummaiset hiukset taakse ja pienellä ponnarilla takaa kiinni, ja vähän löysätään niin että kampaus asettuu silleen rennon luonnollisesti. ;)  Teknisempiin versioihin löytynee jotain tutoriaalejakin netistä... Kannattaa kokeilla myös jotain nättejä pinnejä ja klipsuja. :)
Kutakuinkin 1b M ii - kuontalo, jossa chelsea cut -tyyppinen leikkaus. Värjätty rehuilla sinimustaksi. Kasvattelu käynnissä, tavoitteena klassinen bob.
Jenni.
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1638
Liittynyt: 03 Kesä 2006, 14:42

Vs: Kasvojen muoto ja hiusmallit

Viesti Kirjoittaja Jenni. »

^ Joo ei siihen ihmeitä vaaditakkaan, paitsi multa. ;D Mä en oo meinaan mikään hiustenlaittaja, joskus vahingossa saattaa onnistua joku kokeilu. Mutta täytyy tosiaan kokeilla tuota joku päivä, jos vaikka onnistaa. :D
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.
cebe

Vs: Kasvojen muoto ja hiusmallit

Viesti Kirjoittaja cebe »

en oikeen tienny et mihin keskusteluun tää kuuluis, joten pistinpä tähän.
http://www.skt.fi/tigiphotoawards/gaala/images/participants/131_kuva.jpg
eli oisko kellään kokemusta tämmösestä tukasta?  :) mun mielestä tosi upee, mut mietin täs vaan et sopiikohan mulle..
et minkä mallisille kasvoille toi sopis ? jja kaikkee muutaki voi kertoo, et esim. onko vaikee laittaa aamulla jne  :)
tiikeri
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 180
Liittynyt: 07 Syys 2007, 14:54

Vs: Kasvojen muoto ja hiusmallit

Viesti Kirjoittaja tiikeri »

Tässä olis jotain kuvaa. Luonnostaan tukka on aika suora keskimmäisessä kuvassa kiharrettu: http://i45.tinypic.com/1y4xop.jpg  muoks. vielä yksi kuva http://i48.tinypic.com/bil6j9.jpg


Suurin ongelma on  tämä otsatukka. Mitähän tälle tekisi? Vino, pyöreä, graaffinen "aallon muotoinen" , ylipitkä vai sivuotsis, vai jotain aivan muuta? Vai pitäskö kasvattaa vallan pois? Äkkisältään olisin itse taipumassa lyhyehköön sivuille pitenevään kaarevaan , muuten ole ihan varma. Itse pelkään että kovin pitkä otsis ainakin piilottais silmät ja tois liikaa mun valtavaa noidan nenää esille.

Tukkaa on aikapaljon ja kasvot ovat tukan määrään (hiukset kun ovat vielä tummatkin joten aika "raskaat") ja kroppaan suhteutettuna aika pienet (vaikka nenä onkin iso ja terävä) Itse olen sitä mieltä että mulle sopii parhaiten joku aika pyöreä ja rikottu malli, tähän sojottavaan pörröön on mitään kauhean selkeä linjaista turha yrittääkään, toistaiseksi olisi haaveena kasvatella vähän pidemmäksi. Mutta kaikenlaisia muitakin ehdotuksia otetaan silti vastaan miellellään!

( Nyt kun noita kuvia katsoo alkaa tehdä mieli kiharaa..0_0)

Muoks. Mulle tuli ekana mieleen et Anturille vois sopia joku vähän tän tyyppinen http://www.ukhairdressers.com/style/ful ... ?pic=12625. Must toi malli on kaikkiaan aika ihana ja tuli vaan mieleen. (Mut ihan vaan päähän pompsahtanut ajatus en osaa sen syvällisemmin kuvitella kuinka sopis sun kasvojen malliin.)
Viimeksi muokannut tiikeri, 01 Maalis 2010, 16:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olkamittainen hennattu paksu, kuivahko ja taipuisa tukka. Kasvatus käynnissä.
Tohtori Sykerö
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Helmi 2010, 22:37

Vs: Kasvojen muoto ja hiusmallit

Viesti Kirjoittaja Tohtori Sykerö »

^ Ihanasti sopii toi polkka sulle mun mielestä! :T  Tosin tosta kiharretusta versiosta en tykkää ihan niin paljon. ::)  Mun mielestä ton hiusmallin kokonaisuuteen ja sun kasvojen malliin noiden kuvien perusteella sopii parhaiten tuommoinen ihan symmetrinen otsis niin kuin siinä jo onkin, mutta se voisi tosiaan olla ehkä hieman kaarevampi, jolloin se kehystäisi kasvoja ehkä vielä paremmin ja sulautuisi muihin hiuksiin. (Oli taas aivan pakko tulla pätemään... ;D :3)
Kutakuinkin 1b M ii - kuontalo, jossa chelsea cut -tyyppinen leikkaus. Värjätty rehuilla sinimustaksi. Kasvattelu käynnissä, tavoitteena klassinen bob.
Antur
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1510
Liittynyt: 04 Marras 2008, 04:08

Vs: Kasvojen muoto ja hiusmallit

Viesti Kirjoittaja Antur »

tiikeri, KIITOS! Tuo on aivan mahtava  :-* Ihan ensimmäinen kuva johon ihastuin ensinäkemällä, nyt sitten pähkäämään saisiko tuonsuuntaista mitenkään sovitettua tähän päähän. Saas nähdä mitä käy, saattaa lyhentyä tukka puoli metriä ennen kuin arvaakaan... ;D Liekö tuo kovin hankala laitettava, ei kai. Varmaan tuossakin on monta asiaa mitä en äkkiseltään osaa ottaa huomioon, kun iät ja ajat olen pitkätukka ollut...
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."


Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.
tiikeri
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 180
Liittynyt: 07 Syys 2007, 14:54

Vs: Kasvojen muoto ja hiusmallit

Viesti Kirjoittaja tiikeri »

^ Puolet kiitoksista menee Lusciokselle hän laittoi ton kuvan jonnekin tänne fooremille aiemmin ja mä olen sitä sen jälkeen kuolaillut  ;) Ei vaan kuitenkaa ehkä olis ihan mun juttu vaikka upea onkin.
Olkamittainen hennattu paksu, kuivahko ja taipuisa tukka. Kasvatus käynnissä.
sannaofia

Vs: Kasvojen muoto ja hiusmallit

Viesti Kirjoittaja sannaofia »

Voisitteko te ihanat ihmiset auttaa minunkin päässäni! :D Tuntuu ettei omat kasvot ole minkään muotoiset. Tässäpä osviittaa:

Kuva

Hiukset on kuvassa kiinni, mutta siis otsa kapea ja sekä leuasta, että poskipäiden kohdalta leveä. Kampaajalle tieni käy, kunhan keksin, mitä siellä tehtäisiin! Tällä hetkellä hiukset siis päätä myöten, jotain vanhoja kerrostuksia jäljellä. Pituus vähän yli olkapäiden, mutta siitä lähtee kyllä roimasti, kun pyydän kampaajaa leikkaamaan kuivat pois. Eli mikä olisi teidän silmään hyvä pituus/malli? Kiitos!
Vastaa Viestiin