Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
murungi

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja murungi »

Minun kysymys koskee sinettipidennyksiä eli löysin ebaysta potentiaaliset hiukset; toiset ovat remya ja toiset "perus" aitohiusta. Remyt ovat tosin liimasinettejä ja nuo "perus"aidot ovat keratiinia. Kummat ovat siis paremmat? Vai voiko "glue" tarkoittaa myös keratiinia, vai onko se automaattisesti sitä lähmäistä liimaa? Itse siis ole käsittänyt, että parhaimmat olisi remyt ja keratiinisinetit, mutta noissa ne menevät juuri ristikkäin  ???
Marika_

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Marika_ »

Tietääkö kukaan kampaajaa Leppävaarassa, joka kiinnittäisi aitohiusnauhan ompelemalla tai micro ringeillä?
JuneGrace

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja JuneGrace »

Monessako kerroksessa ompelupidennys normaalisti tehdään? Yöutubessa törmännyt nyt useamman kerran 3-4 kerroksella ja tuplahiusnauhalla tehtävään, niin alkanut ihmetellä, ei kai se nyt ihan noin perinteisesti mene..? ???

Oma lehmä ojassa, ajatuksen tasolla edes vähän haluaisi leikitella sillä mahdollisuudella, että voisi päästä noin helpolla... >:D
Mindela
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1225
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 00:55

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Mindela »

^^ No ei tuossa mitään ihmeellistä mun mielestä ole? 2-5 kerrosta taitaa olla usein käytössä, tuplahiusnauha vissiin joskus myöskin.
ninn-i

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja ninn-i »

Onko pidennyksille käypä shampoo se XZ:n Aito Omena? Kyseessä siis tämä http://www.xz.fi/xz-original/aito-omena/
Entäs  Erittäin hieno suomalainen mustikka hoitis?
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Mena »

Kyllä tuo XZ shampoo varmaan sopii. Hoitoaineeksi ottaisin kyllä jonkun silikonipitoisen, itse käytän Gliss Liquid Silkiä. Ainakaan mun pidennykset ei pysy sileinä ilman silikonia.
Hansu35

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Hansu35 »

Auttakaa naista mäessä, pliis!

Etsin uutta kampaajaa pk-seudulta. Tykkään ekstrapitkistä sinettipidennyksistä. Nyt mullon 60-senttiset B*longit. Onko pk-seudulla siis ketään, joka osaa todella tän pidennyshomman? Vanha kampaajani teki hyvää työtä mutten jaksa kuunnella sen rasistisia juttuja enää.
Takku J

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Takku J »

Hei! Osaako joku sanoa, mistä saisin ostettua huonointa laatua, eli siis non-remy- aitohiusta pk-seudulla? Tai edes tilattua? Upeeta jos joku tietäis  :)
Rosaw

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Rosaw »

Takku J kirjoitti: Hei! Osaako joku sanoa, mistä saisin ostettua huonointa laatua, eli siis non-remy- aitohiusta pk-seudulla? Tai edes tilattua? Upeeta jos joku tietäis  :)
Lyö ebay hakuun hair extension, ja lajittele havimmasta alkaen, luulisi ettei ole kovin laatukamaa ne halvimmat :P
baom

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja baom »

En tiedä oisko tää kuulunu paremmin tonne värjäyspuolelle mut enivei.
Mulla on nykyisin vaaleat, n.8-asteiset rastat ja kaipaisin näihin vähän lisää pituutta. Kaapissa on tarpeettomaksi jääneet mustat aitohiuspidennykset jotka ovat kunnoltaan jo valmiiksi aika huonot. Onko noita pidennyksiä edes mahdollista saada vaalennetua saman väriseksi kuin muu tukka? Yhden värinpoiston niihin jo tein ja tuloksena niistä tuli kastanjanruskeat. Pidennysten kunto tottakai kärsii mutta sillä nyt ei oikein ole väliä, mitä takkuisemmat sitä paremmat ;)
Pikkuinen

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Pikkuinen »

Miten Simplyn sinetit yleensä jaetaan laitettaessa? Minulla on kampaaja mielestäni laittanut sellaisenaan, ja on kyllä kauhean isot mötikät päässä!
Bambi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 659
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:29

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Bambi »

Mulla on jatkuvasti Great lenghtsit päässä, mutta sinetithän molemmissa merkeissä luulisin olevan suunnilleen samankokoiset. Mulla kampaaja on esim. alahiuksiin (niskan alueelle) missä sinetit eivät näy niin laittanut kokonaisia ja sivuille missä näkyy helpommin niin jakanut ne puoliksi.

Voi olla että ne alussa vaan tuntuu möykyiltä, musta ne aina pari päivää tuntuu hankalemmilta, ennen kun on ekan kerran pessyt hiukset.
enigmatia

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja enigmatia »

Tietääkö kukaan mitään ProLock tekniikasta? Ajattelin ottaa ns. tuuhennoksen päähäni ompelutekniikalla, mutta nyt sitten olen lukenut niin paljon kauhutarinointi kaljuläiskistä, että en taida uskaltaa...

EDIT: Täältä siis bongasin ko. tekniikan, googlettamalla ei muualta löydy, mikähän lie kyseessä?

http://www.hiustenpidennykset.com/_mgxr ... 10760.html
Viimeksi muokannut enigmatia, 12 Maalis 2012, 23:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Mena »

Onko tuo sama kuin micro lock / micro ring? Mulla on ollut ringeillä yksittäisiä osioita ja valuivat tosi pahasti. Olen laittanut myös parille kaverille micro ringeillä hiusnauhaa kiinni, toisella pysyi tosi hyvin ja toisella ei ollenkaan. Eli ihan hiuslaadusta kiinni ilmeisesti. Ringit ovat metallia ja mulla ei yksittäisillä osioilla tehtynä päänahka tykännyt kovin hyvää.
enigmatia

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja enigmatia »

Luulen kans, että on sama asia kuin micro ring tai loop. Olen myös lukenut, että ringit on vahingoittaneet omia hiuksia, joten senkin idean tumppasin.

No sitten törmäsin tähän: http://www.primebeauty.fi/www/wp-content/uploads/2012/03/BLONG_SwiftHair_kiinnitysohje.jpg

Harmi vaan, kun edes B-longin nettisivuilta ei löydy mitään tarkempaa tietoa tai kuvia tuosta tekniikasta. Hinta ainakin on suolainen... mutta vaikuttaa kyllä kiinnostavalta, jos vaan ois sitä fyffeä.

Vastaa Viestiin