Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
lynx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3032
Liittynyt: 01 Syys 2006, 15:32

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja lynx »

Riippuu kyllä jonkun verran hiuksestakin... Kuitenkin ovat ihan oikeaa hiusta, ja riippunee siitä että kenen päästä ne ovat kotoisin. Mun pidennykset olivat aika erilaista hiusta kun mun omat. Ne olivat märkinä ihan selvästi laineilla, mutta kuivuivat ihan piikkisuoriksi. Varmaankin jotain aasialaista hiusta noi, ja olivat kyllä ilman mitään laittoa tosi tönkkösuorat.
Diamond

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Diamond »

lynx kirjoitti: Riippuu kyllä jonkun verran hiuksestakin... Kuitenkin ovat ihan oikeaa hiusta, ja riippunee siitä että kenen päästä ne ovat kotoisin.
Joo, tässä on kyllä vaihtelua.
lenskis

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja lenskis »

Mitkä aitohiuspidennykset olisivat suorat? Mulla laitettu kahdet Great Lengthsit ja molemmat olleet TOSI kiharat. Siis suihkun jälkeen ihan kun jotku nuudelit ja niitä sai tosi kauan repiä suoriksi! Omat on laineikkaat, mutta suoristui pidennysten painosta. Nyt haluaisin suorat, joita ei tarvitse laitella.
Hyx
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 367
Liittynyt: 17 Loka 2009, 18:02

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Hyx »

Viime torstaina laitettiin päähän sinetit, 2 punttia b*longia ja 1 simply naturalia. Molempia mulla on ollut ennenkin päässä. Nyt tosin tukka on vaaleampi, joten pidennyshiuksia on jouduttu käsittelemään.

Millä ihmeellä saan nämä sileiksi? ???  Muhittelin tigin MM hoitsikkaa 15-20min, pistin jätettäväksi OH & puuvillansiemenöljysekoitusta sekä tigin small talkia. Märkänä tuntuivat suht ok:lle mutta kuivana edelleen hamppua. Lisäilin nyt illalla öljyä tukkaan mutta tuli  vain lähmäiseksi, ja koitin suoristaa raudalla. Kalliita tuotteita en viitsi käyttää kun menee litratolkulla. Löytyisköhän markettipuolelta jotain pelastajaa? Mikälaiset on teidän pidennystukkareseptit? Paka tuossa aikasemmin kertoili käyttäneensä Joicon IH:a, mutta hinta on niin suolanen etten kyllä sitä raaski käyttää..  :-[
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!
muutettu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1432
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 06:14

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja muutettu »

^ Jotain halpaa kiiltotippaa vaan eli silarikuorrutus. ;)
So it goes.
MissWorld

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja MissWorld »

Tuli mieleen noista liimattavista hiusnauhoista, mitkä vaan liimataan hiuksiin kiinni, niin kauan ne pysyy hiuksissa ennen kuin pitää uusia? Eikö ne lähde irti, kun käy suihkussa?
Marika_

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Marika_ »

^ Joillakin lähtevät heti ekassa pesussa, riippuu hiuslaadusta. Minulla on aina pysyneet kiinni niin kauan että otan ne pois.
tuutikuu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 227
Liittynyt: 04 Marras 2009, 01:11

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja tuutikuu »

Hyxsoap kirjoitti: Viime torstaina laitettiin päähän sinetit, 2 punttia b*longia ja 1 simply naturalia. Molempia mulla on ollut ennenkin päässä. Nyt tosin tukka on vaaleampi, joten pidennyshiuksia on jouduttu käsittelemään.

Millä ihmeellä saan nämä sileiksi? ???&nbsp; Muhittelin tigin MM hoitsikkaa 15-20min, pistin jätettäväksi OH & puuvillansiemenöljysekoitusta sekä tigin small talkia. Märkänä tuntuivat suht ok:lle mutta kuivana edelleen hamppua. Lisäilin nyt illalla öljyä tukkaan mutta tuli&nbsp; vain lähmäiseksi, ja koitin suoristaa raudalla. Kalliita tuotteita en viitsi käyttää kun menee litratolkulla. Löytyisköhän markettipuolelta jotain pelastajaa? Mikälaiset on teidän pidennystukkareseptit? Paka tuossa aikasemmin kertoili käyttäneensä Joicon IH:a, mutta hinta on niin suolanen etten kyllä sitä raaski käyttää..&nbsp; :-[
Mun pidennyshiukseen en käytä enää mitään Tigejä (ainoastaan S-factorin Serious Conditioner on Tigeistä toiminut). Varsinkin jos tukkasi on vaaleaa ja käsiteltyä, niin aika tujut (ja ehkä kalliitkin) aineet on kyllä ainot mitkä niitä voi silottaa, kosteuttavat hoitoaineet eivät useinkaan riitä mihinkään. Kuten joku jo täällä mainitsikin, kokeile silkki- tai kiiltotippoja, -suihkeita ym. jätettäviä silikonipommeja. Markettituotteista pidennyshiusten kanssa kehuja on saanut Schwarzkopfin Gliss Liquid Silk.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Mena »

Mun tekisi mieli kokeilla laittaa hiusnauhaa microringeillä kiinni omaan tukkaan. Tällä kertaa tavallisilla kierteisillä ringeillä, mullahan on ollut aiemmin pienosiopidennys kiinni silikoniringeillä mutta ne valui parissa viikossa pois. Ongelma: Olen menossa etelään vajaa kuukauden päästä ja huolestuttaa että jos ne ringit päättääkin pysyä kiinni niin... Onko joku onnistunut käymään etelässä pidennykset päässä ilman että pidennys on ollut rastoilla takaisin tullessa? &nbsp;;D Mä mökkeilin kesällä viikon ja pidennys meni niin rastoille ettei sitä saanut enää auki... Hiusten pesu tapahtui kyllä vaan pää alaspäin löylykauhan avulla ja ei ollut voidemaista jätettävää mukana. &nbsp;::)

Edit: Onko teillä laineikas hius suoristunut kestovärillä värjäämisestä? Mietin pitäisikö tilata uusi hiusnauha, kun oma hius on laineikasta ja mun laineikas hiusnauha suoristui silloin kesällä hennauksesta.
Viimeksi muokannut Mena, 13 Joulu 2010, 11:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ninamia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 410
Liittynyt: 29 Syys 2006, 09:17

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Ninamia »

^Mä oon ainakin käynyt Espanjassa rantalomalla pidennys päässä onnistuneesti. Aitohius ompelutekniikalla.
Vältin kyllä merivedessä kastelua ja mukana oli suihkutettavia jätettävia hoitoaineita, joita aika runsaalla kädellä tuli käytettyä...
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Mena »

Onko kukaan vaalentanut itse kotona pidennyshiusta? Tosiaan mulla meni liian tummaksi pidennyshiukset ja oliiviöljyliotus + syväpuhdistava shampoo ei tuottanut sen enempää tulosta kuin että hius on nyt sen 4.6 Nutrissen värinen joka on edelleen liian tummaa.&nbsp; :-\ Mietin uskaltaako niille tehdä vaalennuspesua vai tilaanko suosiolla uudet.
tuutikuu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 227
Liittynyt: 04 Marras 2009, 01:11

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja tuutikuu »

^Mä olen kerran tehnyt kaverin pidennyksille vaalennuspesun. Onnistui kyllä ihan hyvin ja sain karvaa vaaleammaksi. Pidennys ei kuitenkaan ollut enää entisensä, tosin hius oli jo tummennuksen jälkeen aika karmeassa kunnossa. Pidennyskarva tulee pääasiassa Aasiasta, jolloin pintakerros on kuorittu skandinaavista hiusta vastaavaan paksuuteen. Pintasuomut eivät siis toimi enää normaalihiuksen tavoin ja siksi rakennepaikkaavat, hapetteet ym. voivat kerralla pilata hiuksen.
Alli

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Alli »

Osaisiko joku neuvoa pidennyshiuksen värin valinnassa. Hairtradelta olisin tilaamassa hiusnauhaa tai Afrocare/Additional Lengthsiltä teippihiusta. Oma hius on perus vitonen/kutonen, mielestäni ilman mitään kummempia vivahteita. Esim. hairiumista joskus kauan sitten tilaamani ruskea oli selvästi punertavaa. Mitä sävynumeroa suosittelisitte? Vai ostanko vaaleata ja värjään itse?
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Mena »

Osta mieluummin 6-7 ja heitä kylmä sävy siihen päälle jos punertaa. Vaalea hius on huonokuntoisempaa yleensä ja pidennyshiuksessa ei ainakaan mulla pysy värit niin hyvin kuin omassa hiuksessa. Paitsi että #613 vaalea pidennyshius imi mustasta omasta hiuksesta aika kauniisti värit itseensä ja mun raidat olikin sitten harmaat.&nbsp; ;D Mun pitäisi laittaa kaverille pidennys ens viikolla niin että värjätään vaaleaa hiusta vaaleaksi punakupariksi, vähän pelottaa miten se väri pysyy niissä. Varoitin kyllä että varautuu sävyttelemään vaahdoilla sitä parin viikon välein... Ei nimittäin löydy kaverin tukan väristä pidennystä mistään edullisesti.

Mä en ole vielä vaalennuspessyt tota mun reuhkaa, kun laitoin sen myyntiin. Jos menee kaupaksi niin en viitsi edes yrittää alkaa värjäämään vaan tilaan suosiolla uutta. Jos ei mene kaupaksi niin kokeillaan sitten.&nbsp; ::)
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Tintu »

Minkä väriset pidennykset kannattaisi tilata jos haluaa niistä syvän metsänvihreät? Suoravärillä siis ihan värjäisin pidennykset. Oma tukka on nyt kuparinvärinen ja toisessa ketjussa kyselinkin jo että mitä omalle tukalle kannattaisi tehdä jos siitä haluaisi juurikin syvän metsänvihreän? Vähän riskipeliä tämä pidennyksen ja oman pään saaminen samanväriseksi :P&nbsp;
Vastaa Viestiin