Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Miracle »

^Halvan paikan olet sitten kyllä löytänyt. Täällä päin monessa paikassa maksaa pidennys tuplasti enemmän.
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

^^ no onpa edullinen, koska olen kuullut että voi maksaa 1000 e parhaimmillaan tollaset ja pidinkin halvalla kun sain itse 480 e remy-hiuksella.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
Kronia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2144
Liittynyt: 07 Helmi 2007, 08:22

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Kronia »

No sepä minuakin ihmetytti, yleensä soitellessani hinnat ovat pyörineet siinä 500€/100 sinettiä paikkella. Paikka oli aika pieni ja muutenkin hintatasoltaan reilusti normaalia Turun keskustapaikkaa halvempi (esim. pesu-kuivaus-leikkaus 25€). Tarkistin kyllä, että tuohon hintaan kuuluu hiukset, työ ja rajan "häivytysleikkaus". Huomenna lupasi soittaa mulle varmistettuaan, että tilauspaikassa on haluamaani väriä varastossa, jolloin aika olisi ensi viikolla. Kuulemma 100kpl pitäisi riittää hyvin kun mulla on kuulemma sen verran pieni pää&nbsp; ;D (pitäisiköhän se ottaa hyvänä vai huonona asiana).

Ilmoittelen kyllä sitten täällä foorumilla, että millainen on lopputulos..

Muoks. Höh, kampaaja soitti ja kertoi saavansa hiukset vasta viikolla 17&nbsp; :P Noh, ehkä mä kestän sen verran odottaa...
Viimeksi muokannut Kronia, 13 Huhti 2007, 09:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood
EyeCandy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 428
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 15:03

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja EyeCandy »

Kylläpä on halpaa siellä! Toisaalta mun mielestä 100 sinettiä on tosi vähän. Mutta joillekin se riittää paremmin, sehän riippuu omista hiuksista ja päästä. Mulla on aina ollut 175-200 sinettiä, ehkä mulla on niin iso pää&nbsp; ;D
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

^jos pää on tosiaan pieni, niin 100 sinettiä riittää aivan mainiosti kyllä.
Mulla oli kyllä 200-250 sinettiä päässä, koska tahdoin sellasen tosi muhkeen tukan, muuten ei olisi tuntunut missään, koska oma tukkakin on tosi paksu.

Kronia, mikset osta itse tukkaa? :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
Kronia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2144
Liittynyt: 07 Helmi 2007, 08:22

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Kronia »

Laiska vätys kun olen :) Kun tuohon kokonaishintaan koko paketti irtoaa, niin voin tän vajaan pari viikkoa odotellakin. Ompahan sitten ainakin siihen mennessä tili tullut, eikä tarvi vinguttaa visaa&nbsp; :D

No, jos sata kappaletta ei loppujen lopuksi riitä, niin sitten vaadin, että laitetaan lisää. Tein nimittäin tuossa vaiheessa, kun määrästä puhuttiin, hyvin selväksi, etten mitään säälittävää ohutta ruoskaa halua histeni alle roikkumaan... Tiedostan kyllä myös sen, ettei mun pieneen päähäni pysty loputtomasti sinettejä tunkemaan, jos haluaa tuloksen olevan luonnollisen oloinen ja sinettien pysyvän piilossa. Noh, kastotaan miltä näyttää...
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood
maarit
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 253
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja maarit »

Halvin paikka minkä mä oon löytäny on tainnu olla 300e 100 sinettiä ja jos tuohon lisää työn niin se on varmaan siinä 450e paikkeilla. Pitäisköhän munkin lähtee turussa käymään kun saa noin halvalla.&nbsp; :D Jos Hairiumista tilaa niin pelkät hiukset maksaa 200e. Ennen sai mun mielestä paljon halvemmalla.
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Surrur »

Miten pitkät hiusten pitää olla, että voi laittaa ompelupidennyksen?
Oma tukka on nyt niin lyhty (n.10cm), että siihen ei varmaankaan voi vielä laittaa, mutta olisi kiva tietää suunnilleen, kuinka kauan sitä pitää vielä kasvattaa, että saa pidennyksen.
En kuitenkaan haluaisi sellaista takatukka-kampaustakaan, missä päällihiukset ovat selvästi lyhyemmät kuin niskasta alkavat jatkeet&nbsp; ::)
Roksane
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 14 Kesä 2006, 21:35

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Roksane »

Kyllä pidennyksen voi laittaa jo 10 cm hiukseen, mutta tietenkin mitä pidempi oma hius, sitä luonnollisemman näköinen lopputulos.

Oman pidennykseni laittaneella kampaajalla oli n. 10 cm hiukset ja niissä kokopään pidennys. Kyllä ne lyhyemmät päällihiukset erottuivat, mutta ei musta mitenkään häiritsevän paljon ja pidennys kyllä näytti ihan hyvältä!
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^sinetti/liimapidennys varmasti onnistuukin noinkin lyhyeen hiukseen, mutta ompelupidennys tuskin onnistuu, koska ei riitä hiuksia peittämään ompelukohtaa.
Roksane
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 14 Kesä 2006, 21:35

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Roksane »

Sillä mun kampaajalla oli nimenomaan ompelupidennys. Mut todennäköisesti sineteillä tosiaan saa kyllä luonnollisemman lopputuloksen.
EyeCandy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 428
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 15:03

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja EyeCandy »

Muotoilusta...

Sellaista olisi kiinnostavaa kysyä, että miten te joilla on sineteillä pidennykset, muotoilette hiuksenne?

Mitä muotoilutuotteita käytätte ja miten olette muotoilleet pitkät hiukset?

Mä olen aika paljon suoristellut Ensin lämpösuojaa, Tigin Smooth & Shine, ja sitten kuivannut kuivaajalla ja melko kuivana suoristan raudalla. Lopuksi saatan tupeerata päällimmäisiä omia hiuksia ja laittaa lakkaa juuriin. Suihkutan myös Redkenin kiiltotuotetta Vinyl Glam (vai mikä se nyt oli).

Myös kihartaminen on kivaa välillä, jos on paljon aikaa. Silloin olen käyttänyt melko kuiviin hiuksiin lämpösuojan lisäksi Redkenin yhtä muotovaahtoa ja sit kiharrellut.

Mutta olis kiva saada vinkkejä tuotteista, jotka on erityisen hyviä pidennysten muotoiluun ja erilaisista kampauksista ym.

**hämäävät punakorostukset poistettu
Viimeksi muokannut EyeCandy, 19 Huhti 2007, 23:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kultamarja

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Kultamarja »

Kakai kysymystä niille jotka ovat ostaneen hiusnauhansa hairiumin nettikaupasta: onko hius kihartunut? onko joku koittanut permanentata sitä?
maarit
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 253
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja maarit »

Kyllä mä oon ainakin saanut siihen korkkiruuvi kiharat ja yleensä kun oli yöllä letillä niin aamulla oli kiharalla. Minkä väristä hiusta oot ajatellu? Vaaleisiin hiuksiin en permanentti ainetta en uskaltaisi laittaa,
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Sekalaisia kysymyksiä pidennyksistä

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

Mä en laittaisi permanenttiainetta minkään värisiin hiuksiin. Ihan siksi, että on se hius kuitenkin jonkinverran rasittuneempaa ja kokemukseni mukaan haaroittuukin helpommin kuin oma luonnonkiharani.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
Vastaa Viestiin