Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Jee! Huomasin juuri, että hiukseni ovat kiiltävämmät kuin aiemmin!  :) Aiemmin ei ole juuri kiiltänyt tämä pehko. Mun hiuksia jopa luokkakaveri kuvaili "elinvoimaisiksi".  :-* Ja kohta olen saavuttanut tavoitepituudenkin, eli rintsikoitten hakasiin asti. ehkä joku 3cm vielä, luulen kyllä että tuo tavote venyy kyllä vähän pidemmäksi.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
michelangelo
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 242
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 16:17

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja michelangelo »

Rupesin miettimään asiaa.
Tosiaan minullahan oli pälvikalju takaraivossa mutta huomasin tässä, jotta siihen on alkanut kasvaa hiusta taas. Vähän siinä yhä on vain, mutta suuri helpotus. Eli olikohan se kunnon kalju? Taisi olla ns. hetkellinen.

Ylipäätänsäkin on suihkussa mukava katella hiusten väriä (varsinkin tehohoidon jälkeen hiukset näyttää upean värisiltä, ikäänkuin vaaleita ja kullertavia raitoja olisi paikoitellen) ja se on ihana tunne kun saa päänahan puhtaaksi.
Kunhan siili tulee niin saa putsailla vaan hellästi päänahkaa.
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja marenki »

Tukkani on saavuttanut pisteen, jossa hoidolla ei enää näytä olevan merkitystä. Ainakin väliaikaisesti voin pestä ja hoitaa tukkaani millä tahansa, parempia tehiksiäkään en ole käyttänyt varmaan kolmeen viikkoon. Toisaalta tämä on surkeaa, sillä olen laittanut hiustenhoitotuotteisiin ihan "kivasti" rahaa, nyt taas ei ole mitään järkeä käyttää parhaimpia puteleita, kun parin euron Pro-vitamin systeme-tehis toimii tässäkin päässä kivasti. Luulen, että on aika laittaa O&H kavereineen kesälomalle  :D. Jaksan edelleenkin ihan pöljänä tutkailla tukan kiiltävyyttä  ::)

Muok.27.4. Tukkani on saavuttanut pisteen, jossa hoidolla ON merkitystä. Tukka ilmeisesti säikähti huonompaa hoitoa ja käyttäytyy ihan kummasti. O&H saa tulla takaisin, rakas!
Viimeksi muokannut marenki, 27 Huhti 2006, 23:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saheli

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Saheli »

Vaikka eilen narisin kasvattajaketjussa, niin tänään hiukset vaikuttavat taas paremmilta ja ihan kasvatuskelpoisilta. Pitkälti tämä tunne johtuu hoitoainepesuista ja Tigin O&H:sta. Värikin näyttää paremmalta.
Hanzku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 435
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:47

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Hanzku »

Minä oonkin yllättäen tykästynyt uuteen lyhyeen tukkaan! Tämähän näyttää tosi hyvältä kun sen suoristaa! Ainoa miinus on, ettei sitä saa ponnarille, mutta nyt uudella tukalla huomasin ettei mulle kiinni olevat hiukset oikeestaan niin hyvin edes sovi että kannattais jäädä kaipailemaan.
Suomineito

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Suomineito »

Mun hiukset on olleet oikein mukavat viimeaikoina. :D Liukkaat, pehmeät ja hyväkuntoiset. Ja ne on jollain tapaa tuntuneet ja näyttäneet pidemmiltäkin tänään. :) Pesin aamulla hiukseni ja pidin sitten niitä yli tunnin suihkumyssyn alla hoitoaineiden vaikuttaessa. Sillä on suotuisat vaikutukset mun pehkoon!
Minnie

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Minnie »

Huono päivä muuten, mutta hyvä tukkapäivä sentään, ja kolmas perättäinen :)

Suuremman eron kuin muistinkaan  tekee sopiva syväputsari. Ei liika voimakas, vaan hellävarasen tehokas sellainen. Nyt en jätä enää näin pitkää väliä käytössä, hiuksista tuli huomattavan paljon pehmeämmät ja tehohoidostakin sai suuremman hyödyn irti (testasin samaista tehistä viikko aikasemmin eikä tulos ollut näin hyvä). Eilen sitten vielä  katkaistiin muutama sentti  latvoja poies ja hyvältä tuntuu. Suurin ero on siinä että vaikka kriittisessä valossa katselee hiuksia takaa peilin kanssa, eivät ne näytä juurikaan pörröiselle tai kuivalle enää :) Lisäksi oon löytäny muutamia hyvin sopivia tuotteita (hajujenkin puolesta). Välillä näinkin.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Oon tosi ilonen mun hiuksista, kun nämä on taas mustat! Niin kiiltävät ja pehmoiset. Pitää nyt vain hoidella hyvin, kun niin paljon käsittelyjä alla, mutta ei tosiaan uskois, että olis. Saan kiittää siitä vain hyviä kampaamotuotteita, että hiukseni on kestäneet kaiken maailman käsittelyt.

Enköhän mä nyt ihan mustassa pysy ::)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Manna »

Pesin hiukset poikkeuksellisesti vasta tänään aamulla (yleensä siis illalla) ja hiukset ovat ihan eri näköiset vielä nyt illalla - ihan puhtaat! Ei ollenkaan sellaiset rasvaisen epäsiistit kuin yleensä. Nyt mietin, että pitäisikö jatkossa pestä aina aamuisin...
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Ippa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 476
Liittynyt: 14 Maalis 2006, 20:06

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Ippa »

*manna*,

mä olen maailman kehnoin aamuihminen, mutta yhdestä asiasta en jousta - tukan pesen aamuisin. Syynä on juuri tuo raikkauden tunne, jonka silloin saa hiuksiin koko päiväksi. Nukuttu yö kun tuntuu selvästi nuhjuisuutena kuontalossani, vaikka periaatteessa hius olisikin puhdas.
Myös muotoilu on aamupesemisen jälkeen helpompaa, kun tukkaa ei tarvitse kostuttaa uudelleen. Nyt olen tämänkin eron huomannut, kun sain pesuvälin pidennettyä joka toiseen päivään. Välipäivän aamuna tukan laitto on selkeästi epäkiitollisempaa puuhaa. (En tosin jaksa useinkaan kastella tukkaa uudelleen, vaan teen ilmakihartimella sen minkä pystyn.) Värin kestävyyden vuoksi kuitenkin muutokseen ryhdyin.
Viimeksi muokannut Ippa, 14 Huhti 2006, 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Manna »

Ippa,

taidanpa kokeilla ensi viikolla miten hyvin sitä jaksaa ja viitsii pestä hiukset aamulla. Pidän sellaisista rauhallisista aamuista ja tykkään tehdä asiat rauhallisesti. Päivä alkaa huonosti, jos on kiire. Viidessä minuutissa ehtii kyllä pestä hiukset kun vaahdottaa vain kerran.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Merial
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 662
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 09:07

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Merial »

Tuli tänään värjättyä Castingin sävyllä ruskea. Muutaman kuukauden kestänyt ruljanssi ja jatkuva tyytymättömyys hiusten väriin saatiin päätökseen. Se ainoa oikea oma sävy vihdoinkin löytyi, vaikka pari värinpoistoa ja useita väripulloja se vaatikin. :)
Tukka hyvin, kaikki hyvin!
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Joskus halvemmatkin aineet näemmä riittää. :) Pesin viimeksi yhdellä honkkarin halpishoitiksella, tai siis co-pesu. Latvoihin ja pituuksiin en laittanut mitään muuta kuin Pro Vitamin värjättyjen hiusten hoitoainetta, ja voi hitsi että tukka tuntuu hyvälle. Tietenkin tämä on jotain silikonin lumetta, mutta..
Paljon on kiittämistä värin takia, sillä tämä väri on jotenkin.. En osaa kuvailla, mutta kauniisti haalistunut ja ihanan pirteä. :) Mahtavasta juurikasvusta huolimatta tuntuu hyvältä, joten taidan värjäillä vasta joskus kuukauden päästä ylppärijuhlia varten sitten.

Kaiken lisäksi huomasin, että hiukset ovat aukinaisina nyt viimein kyynärpäähän asti. Vyötärömitta tulee eikä sitä vaan voi estää, vaikka tukka nyt jotenkin ohuemmalta tuntuukin.
Antaa kasvaa pidemmäksi vaan. :)
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Penny »

Henriikka kirjoitti: Kaiken lisäksi huomasin, että hiukset ovat aukinaisina nyt viimein kyynärpäähän asti. Vyötärömitta tulee eikä sitä vaan voi estää, vaikka tukka nyt jotenkin ohuemmalta tuntuukin.
Antaa kasvaa pidemmäksi vaan. :)
Täällä ihan sama juttu tuon ohuemmalta tuntumisen kanssa. Onko sulla Henriikka esim. lähtenyt hiuksia enemmän kuin ennen, vai mistä luulet tuon johtuvan? Olen miettinyt, että josko nämä hiukset on nyt saavuttaneet maksimipituutensa, tulleet elinkaarensa päähän ja alkavat tippua sankoin joukoin... hiuksia on nimittäin lähtenyt jo jonkun aikaa runsaammin kuin ennen ja päälaella pörröä on enemmän kuin koskaan. Toisaalta voi olla kyse myös siitä, että tukka tuntuu parempikuntoiselta kuin aikoihin (mm. MB:n ansiosta), jolloin se tuntuu myös ohuemmalta.

Ilonaiheita tänään: tukka tuntuu tosi pitkältä, pehmeältä ja tämä punertava värikin näyttää vaihteeksi ihan hyvältä. ;)
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Penny kirjoitti: Täällä ihan sama juttu tuon ohuemmalta tuntumisen kanssa. Onko sulla Henriikka esim. lähtenyt hiuksia enemmän kuin ennen, vai mistä luulet tuon johtuvan? Olen miettinyt, että josko nämä hiukset on nyt saavuttaneet maksimipituutensa, tulleet elinkaarensa päähän ja alkavat tippua sankoin joukoin... hiuksia on nimittäin lähtenyt jo jonkun aikaa runsaammin kuin ennen ja päälaella pörröä on enemmän kuin koskaan. Toisaalta voi olla kyse myös siitä, että tukka tuntuu parempikuntoiselta kuin aikoihin (mm. MB:n ansiosta), jolloin se tuntuu myös ohuemmalta.
En oikeastaan tiedä. Viime aikoina hiuksia on tuntunut lähteneen ihan kauheasti enemmän kuin ennen. Toisaalta sitten tuo saattaa olla sittenkin ihan normaalia lähtöä, koska ei se nyt kovin mittavaa ole ollut.. Ehkä olen vaan niin ylihysteeriseksi tullut, kun ylppärijuhlat tuossa kuukauden päästä ja olisi kiva, jos olisi paljon tukkaa päässä.
Tuo elinkaaren loppuminen voi hyvinkin olla kyllä kyseessä. Päälaella en ole ainakaan vielä huomannut erityisemmin lyhyitä hiuksia.

En tiedä sitten. Tuokin teoria kuulostaa ihan osuvalta, että tukka olisi oikeasti vähän paremmassa kunnossa kuin ennen. Kyllähän yhä latvat kovasti kiukkuilevat, mutta hyväkuntoista ja lähes värjäämätöntä ( = korkeintaan kaksi kertaa kestovärillä laitettua ) hiusta on todella pitkälti juuresta. Jotenkin hiukset tuntuvatkin littanammilta kuin ennen päälaelta, ehkä niitä vaan pitäisi räjäytellä kestovärillä silloin tällöin.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Vastaa Viestiin