Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Kirppu
Haiven
Haiven
Viestit: 39
Liittynyt: 10 Joulu 2012, 13:53

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Kirppu »

Ah, mun hiukset on näyttäneet hyvältä tänään. Eikä pääkään ole juuri kutissut! Myöskin väri alkaa miellyttää kun hiukset ei oo niin tummat enää mitä aikaisemmin (tai niin mä ainakin luulen) eikä niin punertavat.
1b M ii keskiselkä/vyötäröpituus
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja elly »

Hiusvärini on ollut hetken mahdollisimman lähellä omaa sävyäni, ja sain kuulla sen olevan paras sävy, joka minulla on koskaan ollut. Myös hiuksista erittäin tarkka äitini sanoi, että todella luonnolliset ja kiiltävät hiukset. Oma juurikasvuntynkä näytti tänään ihanan superkylmältä ruskealta ja nuttura onnistui kauniisti ja pysyi hyvin. Eilenkin tukka pysyi suoristettuna ja sileänä kiukuttelematta. Viikko sitten oli tukkahelvetti irti, mutta nyt on ollut muutaman päivän ajan pelkkää poutaa! <3
Eudokia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 672
Liittynyt: 07 Maalis 2007, 21:59

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Eudokia »

Hiukset on siinä mukavassa mitassa, että yltävät vaivatta kiinni ja nutturasykerölle.&nbsp; :) Lisäksi viihdyn tummanruskeassa värissä ja hiukset ovat pehmoiset ja kiiltävät ja takuttomat, vaikka en käytä edes kampaa/harjaa. Olen syönyt todella paljon paremmin ja muistan pitää huolta ravitsemuksesta ilman muiden opastusta. En tahdo, että hiukset karisee ja harvenee.&nbsp; :D Nyt on pituutta kepeästi yli solisluiden ja kasvavat nopeasti. Kolme viikkoa värjäyksen jälkeen oli jo sentin juurikasvu. Ensi jouluna onkin sitten jo pitkä tukka, jos ei mitään tule esteeksi.&nbsp; O:)
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am
nysimum
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 370
Liittynyt: 23 Joulu 2011, 11:05

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja nysimum »

Tukka kasvaa kuin kasvaakin! Ja on ihanaa huomata, että hiukset on vihdoinkin oikeasti hyväkuntoiset, huima muutos vuoden takaiseen tilanteeseen :)

Lisäksi laineet alkaa tulla tosi kivasti esille <3 Ihanaa vaihtelua, kun oon aina aiemmin ollut suoratukkainen. Hiukset tosin ovat nyt vielä niin tyhmän mittaiset (solisluihin), että näyttävät hölmöiltä auki, ja pidänkin niitä yleensä kiinni, jolloin ne laineet ei niinkään ponnarissa kunnolla näy. Mutta nyt jouluna olin vanhemmilla hetken aikaa tukka auki, ja äiti luuli mun tehneen kihartimella kiharoita eikä meinannut uskoa että ne on ihan omasta takaa ;D Kunhan pituutta tulee lisää, mulla tulee olemaan tosi nätit hiukset!
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia
Elsinen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 475
Liittynyt: 06 Kesä 2012, 17:08

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Elsinen »

Kerrostukset olivat taipuneet tosi nätisti takinkauluksen ja hupun sisällä. Yritän kasvatella kerroksia pois, mutta voisin pitääkin ne jos aina taipuisivat yhtä helposti ja kivasti :)
Redsea

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Redsea »

Hiii! Värjäsin mun kulahtaneen punaisen tukkani tummanruskealla hennalla ihanaksi ruskeaksi! Väri on sopivan sävykäs, luonnolinen, tumma ja vaalea! Ihan älyttömän ihana, olen iloinen kun kasvatan omaani takaisin ja nyt tää väri on aika lähellä sitä :O Ja sitten viellä mun raksu osti mulle babupiikisen hiusharjan ja se teki mun tukalle ihmieitä. Taidan oikeasti ruveta rakastamaan tätä mun lyhyttä suoraa tukkaani (tänään peilistä kun katsoin näytti ihan siltä kun etuhiukset korostaisi mun leukaa... :l ) Toivottavasti tämä olo jatkuuu piiitkään....
kemp
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Loka 2012, 05:09

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja kemp »

mulla oli yönyli tyrniöljyhoito hiuksissa. aamulla pesin hiukset linnan koivushampoolla ja laitoin latvoihin XZ:n xylitol-hunaja hotoainetta. hiukan hiusten latvoihin vielä cutrinin oil treatmentia, kuivasin vähän (tresemmen lämpösuihke). letitin kahdelle ranskanletlle, annoin olla aamun ihan rauhassa (n.3 tuntia). avasin kiharat ja suihkautin 4 reasonsin super shaperia. hiukset oli ihanan pehmeät, kiiltävät ja tuuheat ja kiharat pysy koko päivän vaikka pohjalla oli tosi hoitavia tuotteita eikä mitään super shaperia vahvempaa muotoilutuotetta. ehkä hiuksista tuli jopa liian kiiltävät ja sileät. oon enemmän sellanen karheamman tukan ystävä. anyway, kivat olivat kuiteski ja toi tyrniöljyn yön yli muhittelu oli kiva!!!
Jenni.
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1638
Liittynyt: 03 Kesä 2006, 14:42

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Jenni. »

Tukkani oli varmaan bsl-mittainen ja latvoista huonokuntoinen. Avomies leikkasi tänään vihdoin ja viimein mun tukan joka lyheni olkapäämittaan. En kyllä osaa taas elää tämän kanssa :D
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.
Katzenparade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 850
Liittynyt: 26 Heinä 2012, 14:43

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Katzenparade »

Munkin lyhentynyt tukka aiheuttaa riemunkiljahduksia (okei nyt vähän liioittelen). Mutta on vain niin ihanaa, että voi haroa näitä kutreja ja nää tuntuu nyt niin hyväkuntoisilta ja sileiltä &nbsp;<3
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers
Gekko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 652
Liittynyt: 21 Syys 2011, 08:58

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Gekko »

Whoo, onpas mukava hiuspäivä tänään. Ensinnäkin hennasin juurikasvun piiloon ja hennauksen jälkeen hiukseni ovat aina muutenkin aivan ihanan tuntuiset, joten tuo jo tekisi Good hair dayn. Sitten tasoittelin latvaa sellaisen sentin verran, sain vielä ihan suoran latvankin eikä mennyt vinoon - viimeksi meni, mutta ei niin paljon että minua olisi haitannut, mutta nytpä oikeni sekin. Ja kaiken lisäksi uusi mittaus kertoi, että tukan pituus on huijausmitalla vihdoin 60 senttiä, siis tasoituksen jälkeen. Huomasin myös rintsikkavarastoani sovitellessa, että joo, on se BSL. <3
Hennatut vyötärömittaiset hiukset 1b M ii.
Punapää
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 04 Loka 2012, 21:38

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Punapää »

Värjäilin tuksan eilen hiukan tummemman punaseksi, ei niin muovinen punanen enää. Lisäksi vaalensin ja värjäsin pois juurikasvunkin. Tukka vaikuttaa myös vähän kasvaneen? &nbsp;:)
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja wilma »

Vaihtelu virkistää, pitkän aikaa värjäilin Ferian 7.4 värillä, eilen lätkäisin juurikasvuun + lopuksi koko päähän 7.46 värin. Ihan mieletöntä kuinka näin pieni muutos on kuitenkin niin iso muutos, ihanaa vaihtelua.&nbsp; :D

Ensi viikolla vielä kampaajalle tasaamaan ylikasvanutta polkkaa niin tukka on taas hetken aikaa täydellinen.&nbsp; :)
Gekko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 652
Liittynyt: 21 Syys 2011, 08:58

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Gekko »

Jipii, opin tänään tekemään taas uuden kampauksen, tarkemmin sanottuna tämmöisen Chinese Braided updon johon katselin tästä ohjeet. Onnistui ihan nätisti, joskin pinnejä piti hyötykäyttää enemmän kuin laissa sallitaan. Harmi ettei puikkokampaukset ja pipot sovi yhteen, mutta kohtahan tässä on kevät, niin päääsee käyttämään muuallakin kuin kotona peilin edessä harjoitellessa.
Hennatut vyötärömittaiset hiukset 1b M ii.
SC
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 483
Liittynyt: 24 Kesä 2009, 11:06

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja SC »

Ensimmäinen indigo värjäykseni onnistui loistavasti. Väristä tuli todella tasainen tummanruskea. Poistin ensin kaupan kemikaaliväriä vaalennusvoiteella, hennasin ja laitoin indigon 45 minuutiksi. Eipä ole kemikaaliväreihin paluuta :).
1aFMii,&nbsp;kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy
Retro

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Retro »

Kaikkien näiden kasvatusvuosien jälkeen latvat hipoivat tänään solisluita.&nbsp; :ts
Vastaa Viestiin