Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja versicolori »

Viimein oon keksinyt toimivan yökampauksen! Enää ei jää hiukset selän alle litistymään eikä tukista mistään, ei tarvitse herätä päänahka hellänä ja/tai hiukset lytyssä ja kaiken päälle hiukset näyttää yleensä tosi hyvältä yökampauksen jäljiltä  :l 
Mimiya
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 123
Liittynyt: 14 Maalis 2008, 15:21

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Mimiya »

Nyt kun en oo pitkään aikaan (4 kk) käynyt kampaajalla, niin on ollut kiva huomata ettei mun oma juuresta puskeva väri olekaan mikään kauhea, vaan itse asiassa tosi lähellä pituuksien vaaleaa sävyä. Hius on myös aika lailla pisimmillään nyt ja kiitos himohoidon latvatkin ovat siistit :-* Ei oikein raaskisi leikata, mut ehkä vähän vois kummiskin ennen kesää.
Helposti innostuva humanisti ja ikuinen ihmettelijä.
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Miten niin näin kamalassa kunnossa oleva tukka voi kiiltää näin hulluna? Siis mun latvat on monesti kuivat, ihan mielettömän haaroittuneet, epätasaiset eli koko tukan pituudelta on katkenneita pätkiä ja tosi pahasti rakennevaurioittuneet (venyvät märkinä aivan kuin purkka, ihan kammottavaa), mutta silti ne kiiltävät ainakin tänään ihan mielettömästi. En tiedä katoaako tämä sitten joskus sadan vuoden päästä kun väri on kasvanut pois jäljellä on vain neitsythiusta. No, mutta hauskaa tämä. :)
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
kaksisarvi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 04 Touko 2011, 11:54

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja kaksisarvi »

Mä en voi uskoa, että mun tukka on jo kaikkialta näin "pitkä". :D Semmoinen olkapäämittainen. Otsatukkakin yltää jo leuankärkeen. Ihmeellistä, että mä sain sen vihdoinkin kasvatettua pois. Oon jo vuosia vekslannut sen kanssa. Tukka ei enää edes ole niin kovin "takapainotteinen" kuin ennen, alkaa olemaan suht tasainen eli hullu takatukan napsiminen kannatti kuitenkin. Tätä voi jo laittaakin vaikka miten. Kuntokin on todella hyvä, vaikka jouduinkin rääkkäämään tätä, kun halusin hennaoranssista eroon. Oon löytänyt sopivat tuotteetkin vihdoinkin. ;D
Punapää
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 04 Loka 2012, 21:38

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Punapää »

Hah, sain kunnon tupeeraamisella aikaan suht normaalin näkösen sotkunutturan! En oo mun ohuesta ja lyhyehköstä tukasta meinannut koskaan saada sitä aikaseks, mutta nyt onnistu.&nbsp; ::)
Eudokia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 672
Liittynyt: 07 Maalis 2007, 21:59

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Eudokia »

Kannatti uhrata aikaa kampausten kokeilulle kun keksin pyöräyttää kivan huolettoman nutturan ja kiinnittää sen pienillä klipseillä. Hiukset ulottuu sentin päästä kainaloihin kun jouluna oli himpun päälle solisluupituuden. Kynsiä saan leikellä kolmen päivän välein kun pidän lyhyinä. Joku ihmeen kasvuspurtti on siis hiuksillakin.

Värjään hiukset neljän kuukauden välein kun juurikasvu ei ole kovin häiritsevä värieroltaan. Olen rakastunut vaivattomiin hiuksiini.&nbsp; :)
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja wilma »

Mä värjäsin joku aika sitten mun kuparin värisen tukan kastanjanruskeaksi, ja voi pojat että tää on ihana väri!&nbsp; :D Väri vaan kiiltää ja kiiltää ja värin ylläpitäminen on huolettoman helppoa, kerta viikkoon sävytys ja väri näyttää hyvältä. Enpä muista koska mulla olisi viimeksi ollut näin kiiltävät hiukset.&nbsp; :D
Strix

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Strix »

Vaikka aluksi luulin että kampaaja leikkasi mahdottoman määrän kerroksia ja olin skeptinen uuden otsatukkani suhteen, olen tykännyt leikkauksesta kovasti. Erityisesti vapaasti kun antaa kuivua niin näyttää mahdottoman kivalta ja sen helppohoitoisempi. Pituuskin yltää yhä siihen nänniin ja kaverit on lohdutellut että kyllä sitä tukkaa vielä on :)

Parasta on kuitenkin että kampaaja kiskaisi ne viimeisetkin punertavat latvat ja kehaisi omaa väriä vielä perään. Olen minäkin tyytyväinen&nbsp; <3
kemp
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Loka 2012, 05:09

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja kemp »

Oon ihan rakastunut korkealla olevaan sotkunutturaan. Paras on silloin kun pesen hiukset edellisenä iltana, laitan kahdelle ranskanletille, aamulla avaan ja hieman tupeeraan ja sit vaan nutturalle.
Paranee vaan päivän mittaan koko nuttura.
Jotenkin alkanu viimeaikoina ahdistaa jos hiukset on auki, johtuu varmaan siitä että kasvuvahe ja mitäänsanomaton välipituus tällä hetkellä.Mutta toi kampaus auttaa jaksamaan hahah

Toinen good hair day kampaus on kun laittaa reilun sivujakauksen, hiukset kiinni ja etuhiukset löysästi pinnillä kiinni sivulle.
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Tukka rekutuksen jäljiltä. <3 Eihän mun ihan vielä tarviikaan saksiin tarttua...
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
anilliini
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 107
Liittynyt: 15 Touko 2012, 22:18

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja anilliini »

Hiukset on jo mukavan pitkät ja kiharat. Sain laitettua ne kivasti auki viikonloppuna. Joku tuijotti minua baaritiskillä ja olin varma että se katselee minun hiuksia, vaikka tuskin mieshenkilöä hirveästi hiukset kiinnostaa, ehkä muuten vain katseli :D Tulin hyvälle mielelle. Kai nuo kasvoja kehystävät kiharat on jotenkin niin osa omaa minäkuvaa nykyään.
2a/2c M ii bsl (Edestä kiharammat)
Trillian
Haiven
Haiven
Viestit: 33
Liittynyt: 30 Touko 2012, 23:46

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Trillian »

Tykkään mun hiuksista ihan kamalan paljon!&nbsp; <3 Ne kerää jatkuvasti kehuja, ja on vaan niin vaivattomat, nyt kun osaan parin vuoden kokemuksen jälkeen jo hieman kontrolloidakin tätä luonnonkikkuraa. Suihkun jälkeen tarvii vain hieman panostusta muutaman jätettävän lisäämisen muodossa, ja sen jälkeen tukka on kaunis ja helppo ainakin viisi päivää putkeen.&nbsp; :l
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Sain vihdoinkin värjätyyä hiukset. Ne on taas upean punaiset, kiiltävät ja ilmavat. 1,5kk juurikasvua ja colormaskin loppumisen jälkeistä haalistunutta punaista ei voi kuvailla kuin sanoilla: järkyttävää, mutta nyt on taas punaiset hiukset ja onnellinen kantaja :D.
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
kaksisarvi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 04 Touko 2011, 11:54

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja kaksisarvi »

Pesin hiukset tänään, ja nyt ne ovat ihanan silkkiset ja kiiltävät. Edellisen pesun jälkeen ne oli vaan oudot ja kiillottomat, kun olin lätrännyt hiusnaamiolla. Päädyinkin sitten vaan laittamaan tukkaan runsaasti öljyä, jonka nyt pesin pois, ja tukka näyttää ja tuntuu hyvältä. :) Lisäksi se on pysynyt koko päivän ylhäällä yhdellä puikolla, mikä tuntuu mahtavalta, kun mun hiukset on olleet niin lyhyet niin kauan.
Punapää
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 69
Liittynyt: 04 Loka 2012, 21:38

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Punapää »

Juurikasvun vaalennus ja kunnollinen punaisen suoravärin muhittelu päässä paransi hiusten ilmettä aika roimasti...&nbsp; :l
Vastaa Viestiin