Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Lafanque

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

Olin aamulla vakkarikampaajallani, ja nyt mulla on niin gorgeous luxurious fiilis! Tukka on syvänmusta, piikkisuora, megakiiltävä, tuuhea ja ihan puhdasta silkkiä :D! Pesussa käytettiin Redken Extremea ja ainakin Rescue force meni tukkaan, muotoilussa Tigin After partya, Spoil me:ta, Fashionista Spritz&Shinea ja Camera readya. Suoristus isoimmalla GHD raudoilla. Ja taas tuli kampaajilta tukkakehuja! En malta pysyä tämän kanssa nyt kotona, pitää kohta suunnata keskustaan esittelemään mun järjettömän upeeta t***a ;D Ihanaa taas kk:n päästä kampaajalle, kuukauden paras päivä melkeinpä!
<3
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

^ tuli tuosta LF:n viestistä mieleen, että mun tukka on ainakin kampaajalta tullessa tosi karhea, kun siihen tungetaan kaikkia muotoilutuotteita. Poikaystäväkin sanoi joskus että ihan eri tukalta tuntuu. Vai onko mun nuppiin käytetty vääriä aineita? ;) Kun tuntuu että pelkkä muotovaahtokin saa tuon karheusefektin aikaan, "pelkältään" tukka kun on oikein sileä.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Minni
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 14:39

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Minni »

Sama juttu. Viimeksi kampaajalla käydessä ihan pelkäsin hiusteni puolesta, koska ei niihin laitettu jätettävää hoitoainetta, pelkkää tuuheuttavaa (ja takuttavaa!) suihketta. Sekin suihke oli kampaajani mielestä hoitavaa. :o&nbsp; Hiukseni olivat ihan kamalan tuntuiset! No, väri oli hyvä, joten ei se käynti ihan pieleen mennyt. ::) Pitäisi varmaankin vaihtaa kampaajaa. Siinä paikassa missä käyn, on muuten ihan osaavaa porukkaa, ja edukkaat hinnat, mutta tuotteiden käyttö, varmaan säästösyistä, on ihan minimaalista. >:(
Lafanque

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

No onpas outoa jos tukka on karhea kampaajan jälkeen! Apuaa, en itse edes uskaltaisi käydä kampaajilla koskaan jos en ois täydellisen tyytyväinen kampaajakeikan jälkeen. Peilin hinnoilla vaadin kyllä täydellistä silkkisyyttä ja pehmeyttä, muuten en ois niiden vakioasiakas :D Mun hiukset on niin äärettömän pehmeät kampaajan jälkeen, että en todellakaan pääse kotihoidolla/-muotoilulla vastaavanlaiseen tulokseen. No okei lähelle kyllä, mutta ihan samaan en voi sanoa yltäväni ;)
Kampaajani laittaa mun hiuksiin about saman verran muotoilutuotteita ja hoitotuotteita mitä itsekin laitan aina, mutta ne vaan saa tän niin makeeksi.
Mä en missään tapauksessa kävis paikassa jossa tuotteiden käytöstä tingittäisiin.

Käytääkö RQ (RockQueen siis&nbsp; ;)) sitten itse muotoilutuotteita?

Niin ja nyt on sitten jo pyörähdetty kaupungilla tukan esittelykierroksella ;D


RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Lafanque kirjoitti: Käytääkö RQ (RockQueen siis&nbsp; ;)) sitten itse muotoilutuotteita?
Otsatukassa vaan, niin siksi se on vähän shokki kun yleensä-niin-sileät pituudet ja latvat on ihan sileät ja pehmeät, ja kun niihin sitten tunkee jotain ylimääräistä niin yök ;D Ja kyllä tää sama efekti oli kun kävin (omasta mielessäni) laadukkaassa kampaamossa, Pursimiehenkadun Tyylissä. Mun tukka vaan ei tykkää hyvää moisista mömmöistä. Hoitoaineet tietty aiheuttaa eri efektin, mutta tarkoitin nimenomaan näitä muotoilevia kamppeita.
Viimeksi muokannut RockQueen, 27 Loka 2006, 21:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Lafanque

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

^ Yea, mun tukka käyttäytyy eri tavalla, ja nimenomaan kaikki kiillttovat/suoristavat/silottavat muotoilut on niin herkkua. Ilman niitäkin tukka on kyllä varsin sileä, mutta vähän liian huolettoman/tuuhean näköinen mun tyyliini. Ja muotoilun jälkeen tosiaan vieläkin silkkisempi.
Sun pitänee sanoa sun kampaajalle että ei muotoilua koko tukkaan kiitos! Itse koitan vahtia tarkkaan mitä mun kutreihin laitetaan/jätetään laittamatta. Onneksi nyt kun on vaan pari kampaajaa jolla käy ei tarvitse murehtia kampaajakeikan aikana mitä ne mun tukkaan heittää, ja saa luottaa heidän taitoihinsa. Paljon mukavampaa/helpompaa toki niin :)
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Laitappas Fankku uutta kuvaa joskus sun silkkitukasta. Kuulostaa niin kauniilta.&nbsp; :)
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.&nbsp;&nbsp; - Arvo Ylppö
Lafanque

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

Tänx Ulpu :-*! Voi laittaisin tosi mielelläni, mutta mun pitää ilmeisesti vaan pyytää jotain frendiä ottamaan tukasta kuvaa, sillä en selvästikään osaa ite ottaa onnistunutta t***a :D Mutta ehottomasti laitan heti kun kuvan saan!
Mella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 994
Liittynyt: 23 Syys 2006, 17:03

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Mella »

Nyt loppui hiusvärikokeilut, täydellinen sävy on vihdoinkin löytynyt! Ferian 3D erittäin kirkas tuhkanvaalea.&nbsp; :-*
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Lafanque kirjoitti: Sun pitänee sanoa sun kampaajalle että ei muotoilua koko tukkaan kiitos! Itse koitan vahtia tarkkaan mitä mun kutreihin laitetaan/jätetään laittamatta. Onneksi nyt kun on vaan pari kampaajaa jolla käy ei tarvitse murehtia kampaajakeikan aikana mitä ne mun tukkaan heittää, ja saa luottaa heidän taitoihinsa. Paljon mukavampaa/helpompaa toki niin :)
Joo, vahtisin kyllä, mutta minkäs teet kun ilman rillejä ei näe! ;D Eli mulla ei koskaan ole hajuakaan mitä mun päähän tungetaan, ellei erikseen sitä sanota.
Joo, ja mäkin odottelen innolla kuvia Fankun tukasta!&nbsp; :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Lafanque

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

No hei RQ, mullakin on lasit ja ihan törkeen paljon miinusta :D Mut kylmä vaan silti oon onnistunut vahtimaan mitä mun päähän laitetaan, itseasiassa se onkin helppoa kun tää nykyinen vakkarini selittää kokoajan mitä tuotetta hän mulle laittaa, ja jos se ei muista mainita niin kysyn ite mikä tuote nyt menossa. Ja kyllähän tuoksusta tunnistaa tuotteet, eikös vaan..;) Mä ainakin oon oppinut oikeesti tunnistaan osan, ja on helppoa kun tietää että kaikki tuotteet kampaajallani on joko Redkeniä tai Tigiä, ja niiden tuoksut tunnen kyllä superhyvin. Että siitä vaan imppaamaan kuules ;D!
Kuvaa tulee heti kun semmosen edes ok tasoisen saan! :)
Viimeksi muokannut Lafanque, 30 Loka 2006, 14:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
petomaani

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Vaikka juurikasvua on tullut ihan mielettömästi kesältä, shampoo- ja hoitistuotteet näkyy tehneen tehtävänsä - rajat ovat häilyvät eikä juurikasvun "jyrkkää reunaa" (mikä tavallisesti on viivottimella veetty meikäläisen kallossa) erota!&nbsp; :)
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Manna »

Mä en käsitä mitä olen onnistunut tekemään oikein, sillä hiukseni ovat tajuttoman kuohkeat ja puhtaat vielä iltapäivällä, vaikka olen pessyt hiukseni eilen. Käytin pesuun Joicon K-Pakkia ja hoitoaineena kestovärin mukana tullutta hoitoainetta (loistoainetta uimisen jälkeen). Tänään olen laittanut tismalleen samoja muotoiluaineita kuin normaalisti ja lopputulos on 10 kertaa parempi.

Tänään on kylläkin ollut paljon kuivempi ilma, eikä sellainen kostea, joka lätistää.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Bamboo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1523
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:47

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Bamboo »

Vaalennuksen jälkeen mun hiukset meni ihan takkuiseksi ja kuivaksi. Mutta nyt vihdoin hiukset ovat sileät ja kiiltävät. Niin, ja mun ruskeahiusväri on niin hyvännäköinen&nbsp; ;D.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini
Fry

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Fry »

Oooohlalalaa, kerrankin tukka tuntuu ja näyttää suht hyväkuntoiselta ja kiiltävältä.. Luonnonkiharatkin alkoivat yks kaks miellyttämään&nbsp; :D
Vastaa Viestiin