Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja calypso »

Ilonaihetta lyhyestä selästä oikeastaan, huomasin äskettäin että hiusten vyötärömittaan ei ole enää pitkä matka. Ensi kesänä viimeistään taitaa hiukseni olla tavoitepituudessaan  8)
Saattaa tosin olla että kasvatan silti vielä pidemmäksi mikäli vain se on mahdollista, tahtoo oikein pitkän tukan!
Mariatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4077
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 17:54

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Mariatar »

Nostellaanpa tätä ketjua...

Hiukseni tuntuvat ihanilta vieläkin toissapäiväisen pesun ja tehohoitamisen jälkeen! Ihanan jämäkät, "raskaat" mutta samalla ilmavat hiukset, ja kaiken lisäksi pehmeät! Me likes.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.
petomaani

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Nyt sitä näkee ittekin että ONHAN se tukka kasvanut ja huimasti onkin!!  :-* Muitten puheisiin sitä ei vaan meinaa luottaa eikä uskoa.. :D
Jeyzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3204
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:06

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Jeyzie »

Huomenna mulla on toivottavasti Good Hair Day kampaajan hoitokäsittelyn jälkeen  8)
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Mulle tehtiin koulussa tänään hieno rusettinuttura ja muutenkin tukka on tuntunut hyvältä ;D
Saheli

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Saheli »

Hiuset nyt ei näytä tällä hetkellä varsinaisesti hyvältä, sillä lojun kotona kuume-lookissa (pesemätön roikko). Mutta hiuksissa ilostuttaa, että virheotsikseni on kasvanut niin, että sen saa korvien taa. Muuten hiukset ovat jo selän puolella, eivätkä kammo-olkapää-mittaiset.
Jeyzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3204
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:06

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Jeyzie »

Mulle tehtiin tänään Graham Webbin korjaava tehohoito, ja tukka tuntuu nyt taivaalliselta! Lisäksi kampaaja laittoi tukkani oikein kivasti. :)
Anna tuulen puhdistaa
nostaa helmoja
heittää hiukset sekaisin
kevätmyrskyn kastella
mekko liimata kiinni vartaloos
niin olet kaunis
kaunis
ja maailma on sun

Treeniblogi! (tauolla)

Ruokablogi!
Liisi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 449
Liittynyt: 20 Touko 2006, 16:48

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Liisi »

Sen jälkeen, kun vaalensin hiukseni värinpoiston ja parin vaalennusvärin avulla, hiukset on olleet pehmeämmät ja kiiltävämmät kuin koskaan! En oikein ymmärrä, mistä se voi johtua. Olin kuvitellut niiden menevän melko huonoon kuntoon moisista käsittelyistä. Olen kyllä hoitanut niitä tosi huolellisesti nyt, mutta niin tein mielestäni ennen vaalennustakin.
2c M i
Cerise

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Cerise »

Olen tyytyväisempi hiuksiini kuin pitkään aikaan, vaikka kovasti vielä kasvattelen.
Hiuksista on tullut kiiltävät, tuuheammat ja terveemmät kuin olivat aikaisemmin.
Toissapäivänä värjäsin hiukset L'oreal Couleur Experte-värillä, kastanjanruskea
kupariraidoilla, oikein kiva <3 Hissanopekin kehui tänään :D
Rimmu

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Rimmu »

Olen nyt kohta puoli vuotta värjännyt hiuksiani mustasta platinanvaaleaan ja nyt alkaa olla hiukset aika hyvät&nbsp; :)
Pituuttakin on tullut aika huomaamatta lisää.
sadelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 21:14

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja sadelma »

Pääsin viikonloppuna eroon rumasta juurikasvusta, kun värjäsin hiuksiani. Nyt väri on taas tasainen ja hiukset kiiltävät. Ja pian pääsee taas kampaajalle leikkauttamaan tätä ylikasvanutta tukkaa.
1bFii
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Manna »

Föönäsin poikkeuksellisesti hiukseni tänään suoriksi ja pyysin avomiestä kertomaan miten pitkä matka on vielä tavoitepituuteen: enää puuttuu noin 7 cm! Se tarkoittaa siis vain vuoden kasvatusta&nbsp; :)
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
bbee

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja bbee »

Jes! Tänään tukka näyttää juuri siltä kuin pitää. On pehmeä, silkkinen, ei kiharru ... Wuhuuu&nbsp; :-*
Sain jopa hiukset laitettua nätisti kiinni. Pitkästä aikaa. Nyt kylille!
Trouper

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Trouper »

Eilen menin huolellisen pesun ja tehohoitamisen jälkeen märillä hiuksilla nukkumaan. Tuloksena toki pehmeä ja pesun jälkeen ihana tukka, mutta kerrankin täydellisen laineikas ja taipuisa - kauttaaltaan ja oikeisiin suuntiin.
Yleensä taipuu mihin sattuu ja pakko suoristaa raudoilla/muotoilla ilmakihartimella jos haluan pitää hiukset auki. Eikä myöskään ollut mun bravuuria, eli kyljellä nukkumisesta sellaista että toinen puoli tukkaa täysin pystyssä ja toinen puoli normaali.
Cerise

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Cerise »

Tukka on viime aikoina saanut paljon kehuja, olen siitä oikein ylpeä. Sävyäkin vaihdoin,
nyt on sellainen kastanjanruskea jossa oli punertavanvaaleita raitoja, mutta nyt raidat on
auringossa (joo, täälläpäin maapalloa paistaa vielä aurinko ihan reippaasti) vaalentuneet blondeiksi.
Eipä siinä mitään, oikein nätin näköiset ovat.&nbsp; :-*
Vastaa Viestiin