Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Shirley
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 343
Liittynyt: 10 Kesä 2012, 12:22

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Shirley »

Kyllä hennaaminen tekee sitten hyvää tälle päälle! :) Värjäsin eilen hendigolla hiukset (pituudet) ja ovat olleet sen jälkeen ihan erilaiset kuin sitä ennen. Ovat sileät, pehmeät ja kiiltävät ja värierotkin tasoittuivat. Muuten ovat olleet viime aikoina rasittavan höttöiset ja takkuiset, mutta nyt hennaamisen myötä tuntui tulevan vähän rakennettakin ja höttöisyys katosi.  :T Ehkä leikkaamistakin voi nyt siirtää vähän myöhemmäksi.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.
kemp
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Loka 2012, 05:09

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja kemp »

Kun otin teippipideenykset pois on saannut taas pidettyä hiuksia sotkunutturalla ja voiiii että miten ihanaa

<3 <3 <3 <3

Laitan letit yöksi, että olis vielä vähän muhkeempi lopputulos, mulla kun ei ole se tuuhein tukka päässä.
Nyt mulla on ollut jo kolme hyvää hiuspäivää!!!!
I like it!
Moriem
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 124
Liittynyt: 02 Helmi 2012, 23:50

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Moriem »

Opin tekemään ranskanletin! Fishtail seuraavaksi?
Tummanruskea keskipitkä 2b M iii.
http://moriemblog.blogspot.fi/
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja elly »

Hiusvärin haalisteleminen onnistui hienosti, väri on ihana ja öljymuhitteltelun ja CO-pesun jälkeen tukka tuntuu ja näyttää niin kivalta!&nbsp; <3
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja wilma »

Pitkä juurikasvu on taas peitetty ja tukka näyttää todella kivalta! Kastanjanruskea/tummanruskea väri sopii mulle paremmin kuin luulinkaan, ihanaa vaihtelua vuosien punaisen ja oranssin värin jälkeen.&nbsp; :)
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Rakastan uusia liukuvärjättyjä hiuksiani &nbsp;;D Värjääminen itse on kyllä hankalaa, mutta luulen, että nämä ovat sen vaivan arvoiset. Paras väri hiuksille tällä hetkellä.
julietjones
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 546
Liittynyt: 10 Elo 2009, 18:39

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja julietjones »

Pitkän harkinnan jälkeen tukka takaisin mustanruskeaksi - ja ihan oikea valinta oli. Tykkään tukastani ihan täpöllä nyt, vaalea sopi mulle nuorempana mutta ei enää nyt kolmenkympin huonommalla puolella. :)
1b F ii. Lähestulkoon kaikki hiusvärit testattu, päädytty mustanruskeaan. Pitkäaikaiset suosikit: XZ-sarja, Joico K-Pak rekku + IH, Poly Color musta. Kasvatus takaisin pitkäksi käynnissä, nyt rikottu olkapäämitta.
vilmalotta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 395
Liittynyt: 09 Heinä 2007, 19:39

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja vilmalotta »

Lyhyt tukka on NIIN hyväkuntoinen. Vieläkään en oo ihan varma, sopiiko tää mulle, mutta laitetaan sopimaan. Huomenna vielä väriä.
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Husky »

Pesun jälkeen hiukset teki lähes täydellistä korkkiruuvikiharaa jonka sai hienosti laitettua pinneillä niskaan kiinni! Kerrankin.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Sain hepulin ja kreppasin koko tukkani! <3 Tää on ihana karvalakki, ja kerrankin mun tukkaan saa tehtyä hienoja kampauksia ilman että menee hermot. Lisäksi tällainen peikkopehko sopii mulle niin hyvin, että ottaisin heti rastatkin jos päänahka vaan sen kestäisi. Eikä muuten näytä sillai huonosti kasarilta kun ottaa huomioon mun muun olemuksen. Harmi että tää kestää maksimissaan pari päivää...
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
piste
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 523
Liittynyt: 16 Joulu 2012, 10:53

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja piste »

Eilen pesin tukan (vedellä) enkä jaksanut odotella kuivumista (väsy) eikä kuivaaminen tullut kysymykseenkään, niin menin vaan nukkumaan märällä tukalla. Aamulla mun tukka sojotti sivuilta silleen tosi hassusti, ja lisäks tukka yritti jotenkin jännästi lainehtia. En saanut sitä pois kampaamalla. (Lisäks tukka tuntui tosi paljon paksummalta, en tiedä mistä johtui... ja vähän karhealta, mutta musta se oli jees.) Ekaks aattelin et ei vitsi, kauheen näköstä, mut sit totuin siihen ja rupesin tykkäämään! Äitikin sano et se näyttää niinku tukkaa olis laitettu.
Nyt päivän mittaan se on normalisoitunut, mutta kyllä tukka vielä tuntuu paksummalta ja sojottaa vähän sivuille.
edit. Tää sojotus on kyllä tosi jännä juttu. Eilenkin tukka sojotti, mutta vaan toiselta puolelta ja paljon lievemmin kuin tänään. o__o
Viimeksi muokannut piste, 02 Elo 2013, 16:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
vilmalotta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 395
Liittynyt: 09 Heinä 2007, 19:39

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja vilmalotta »

Vitsit, miten hyvin leikatut hiukset! Tottakai ne eilen kampaajan jälkeen näytti hyvältä, mutta pesin aamulla ja sain ne lähes itsestään ihan yhtä hyvännäköiseksi! Jee&nbsp; :D
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Hiukset ei tippuneet päästä, eikä erityisesti kuivahtaneet kuin tein värinpoiston ja värjäsin kaksi kertaa Poly Colorilla&nbsp; ::) Värikin on ihan ok. Lopullisen onnistumisen näkee vasta sitten, kun juurikasvu alkaa tulla.
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Istuskelin oikein ergonomisesti etukumarassa tietokoneella ja ihmettelin että mikä hipoo mun tissejä kokoajan ärsyttävästi... Mun tukkahan se siellä! Yllätys, ulottuu jo kutittavasti tissivakoon. ;D
Kasvun lisäksi ilostuttaa se että päänahka rauhallisemmalta kuin aikoihin, tukka tuntuu karkealta ja tuuhealta mutta hyväkuntoiselta, ja näyttääkin vielä kivalta!
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Pesun jäljiltä ihana, tuuhea tukka. <3 Hiukan jopa oikeanlaista painoa tässä pehkossa ja näyttää tuuhealta kuin mikä.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
Vastaa Viestiin