Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
scarface

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja scarface »

17.9. leikkautin tukan avattaren kuvan mukaiseksi, jälleen, värjäsin myös kullanruskealla Garnierilla kotosalla. Ja tykkään :) on siisti, sopii mun naamalle ja vahalla saa erinomaisen nätiksi :)
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Värjäsin tänään hiukseni uudestaan oranssilla. Tässä on alla vaalea ja sen päällä yksi kerrros oranssia. Ennen vrjäystä tukka oli laikukas ja väri oli haalistunut pahasti joistakin kohdin. Nyt tukka on tasavärinen ja pidän todella paljon CCG:n 834:sta  :l Täydellinen oranssi. Tämä ei ole liian räikeä minun kasvoilleni ja tässä ei ole sitä punaista.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja wilma »

Juurikasvua pukkaa, malli on ylikasvanut mutta tukka näyttää silti todella nätiltä! Värikään ei ole hullumpi ja juurikasvu näyttää tietyssä valossa jopa sopivan tuonne ihan hyvin.  :D Tukka myös tuntuu superpaksulta, pehmeältä ja terveeltä.
lumimansikka

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja lumimansikka »

Onnistuneen kotiparturikokeilun tuloksena sain taiottua hiuksiini Jessica Biel-sävyisen liukuvärjäyksen. Isolla raudalla onnistui myös nuo laineet, ja työkaverin antamat kehut upposivat kuin veitsi voihin :)

Toinen ilonaihe oli kun sain leikattua samaiselle työkaverille uuden otsiksen ja siitä tuli ihan Reese Witherspoonin näköinen.
Elna H
Haiven
Haiven
Viestit: 37
Liittynyt: 03 Elo 2011, 14:39

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Elna H »

Puoli päivää ulkona tihkusateessa ja kylläpä hiukset kihartuvat kunnolla kerrankin  :l Ihana peikkotukka! Saisivat useimminkin olla näin, edes vesipullolla suihkuttelemalla en saa näin kauniisti niitä kihartumaan.
Tiukukello
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 103
Liittynyt: 10 Loka 2009, 21:25

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Tiukukello »

Pehmeä vasta hennattu hiuksisto <3

(...hennan hajua en tosin taaskaan muistanut peitellä millään, kun ajattelen aina, ettei se niin paha ole. No on se, jos ihmisten ilmoille joutuu menemään.&nbsp; ::))
1bFii APL, hennattu hiuksisto. Hidasta kasvatusta midback:iin..
iHerb-koodi: SIK438
Mai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 04 Syys 2011, 03:57

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Mai »

Mulla on juurikasvua! Yleensähän tämä vaan ärsyttäisi koska mulla se näyttää pälvikaljulta, mutta siinä on todiste että mun tukka kasvaa!&nbsp; ;D
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!
kemp
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Loka 2012, 05:09

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja kemp »

hyvä hiuspäivä maratooni sen kuin vain jatkuu ja jatkuu.
sen jälkeen kun tajusin, että mitä järkeä kasvattaa pitkät hiukset kun ne ei sovi ja leikkasin pidemmän polkkatukan hiukset tuntuu paksummilta, ne näyttävät terveemmiltä ja kehystävät kasvoja paremmin kuin pitkä tukka.
myöskin se että oon löytänyt parhaat tuotteet tuo joka päivään sen onnistuneen fleda päivän.
MUTTA eilen sain tehtyä itselleni täydellisen lettikampauksen, sellanen romanttinen ei mikään siloiteltu lettikampaus vaan just sellanen kuin olisin nukkunut ne letit päässä. sain myöskin paljon kehuja tosta kampauksesta!
ja tänään mulla on maailman mukavin bed head-tukka. meee like it!!!
<3 <3 <3
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

Mulla on vaalea tukka, joka säilyi mustasta blondiksi - projektista huolimatta pitkänä ja hyväkuntoisena :). En ole ollut blondi vuosikausiin, mutta takaisin mustaan en palaa! Rakastan tätä kullanvaaleaa sävyä, josta tuli kampaajan käsittelyiden ansioista juuri täydellinen.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Olen löytänyt täydellisen kombon hiuksilleni: Tigin Urban Antidotes Resurrection + Tigi Bed Head Small Talk &nbsp;;D Tukka kiiltää ja kiittää.
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja versicolori »

Nyt on pisimmät hiukset viimein vyötäröllä &nbsp;<3 &nbsp;onhan tätä odotettu, mutta vielä ei pitäisi innostua kun on latvojen tasausta tiedossa.

edittiä; takaa katsottuna siis ovat vyötäröllä, lopullinen tavoite on saada vyötärömittaan edestäkin katsottuna&nbsp; :)
Viimeksi muokannut versicolori, 28 Loka 2012, 16:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Pakko vähän leijuu miten mun hiukset kiiltää! :o Nää siis suorastaan säkenöi TT:llä harjaamisen jälkeen! Plus ovat aivan silkinpehmeät ja SYOSS jätti nämä täysin takuttomiksi, mutta eivät nyt kuivuttuaan kuitenkaan ole lirut. Latvoihin pitää suihkia jätettäviä, mutta silti oon kyl tosi tyytyväinen ja iloinen! Ja nyt kun oon tajunnut, että näiden laittaminen yöksi kiinni pään päälle saa aikaan tosi kohotetun ja tuuhean vaikutelman!
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
Takiainen

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Takiainen »

Hiukset näyttävät edelleen hirveältä, mutta stressin takia puoleen harventuneet hiukset osoittavat merkkejä elpymisestä! Minulla on yhtäkkiä kauttaaltaan lyhyttä hiusta päässä mikä näyttääpi kyllä aika hoopolta ja tuppaa menemään pystyyn tai putoaa ponnarista kun on niin lyhyttä. Mutta ainakin on uutta hiusta, kun ei tuo minusta katkenneilta näytä eikä ole ponnaripituista hiusta ollenkaan. En ole pitänyt hiuskia leteilläkään pitkään aikaan kun silmä ei kestänyt katsoa niitä liruja. Ehkä parin vuoden päästä hiukset ovat taas ennallaan, sopivasti valmistumiseen mennessä.&nbsp; ;D
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja Kauris »

En enää ikinä vaihda pois CWC-taktiikasta!! Arght miten upeen pehmeet, sileet ja takuttomat hiukset sillä tulee! Latvatkin on kuin vastaleikatut, sileät, takuttomat, pehmoiset ja taipuisat. Oon ottanut tavaksi ennen suihkua muhittaa lähes tunnin SYOSSin korjaavaa hoitista sekä kunnon annoksen kookosöljyä. Kookosöljystä ei jäänyt jälkeäkään pituuksiin, vaikka pesin aika kevyesti luonnonkosmetiikkashampoolla. Ei minkäänlaista lähmää, rasvaisuutta, ei mitään! Vain pehmeyttä, silkkisyyttä ja oikeanlaista raskautta. Ehkäpä kun kärsinyt hiukseni imaisee kaiken kookosöljyn itseensä innolla? ;D Mut ihana ihanaihana tukka! Miinuspuolena on tukan melkoinen lätsähtäminen kun annoin sen kuivua vapaana ilman fööniä, mutta toisaalta nyt hius on sileä ja piikkisuora. Tuuheutta saa laittamalla yökampauksen päälaelle.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
kemp
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Loka 2012, 05:09

Vs: Good Hair Day - Ilonaiheita hiuksista

Viesti Kirjoittaja kemp »

Mä oon muuttamassa ja olin muuttopuuhissa jo pakannut kaikki suurimman osan hiusjutuista jo pois (kuinka fiksua?!?!)
Noh, löysin nurkista jonkun koivu shamppoon (EHS) ja olin just ostanut sokokselta XZ xylitol-hunaja tehohoidon (tää on kyllä ihan huippis tuote).
Pesin sitten shampoolla ja annoin tehohoidon olla päässä ainakin 20min.
pyyhekuivasin hiukset ja laitoin SYOSS beauty elixir absolute oilia latvoihin.
Annoin kuivua itsekseen ja voi jeeeestas sentään, ihanan pehmeä, kiiltävä ja takuton tukka.
Tosin koska oon tottunut sellaseen vähän karheempaan malliin niin olihan se vähän autoa.
Laitoin kuitenkin hiukset kahdelle ranskanletille yöksi ja seuraavana aamuna oli ihanat kiharat.
Suihkautin Redkenin wool shakea sekaan ja se oli siinä. TÄYDELLISET hiukset KOKO PÄIVÄN
<3 <3 <3
on se jännä miten itsensä tuntee aina tosi kauniiksi kun on hyvä hiuspäivä.
Vastaa Viestiin