Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Tintu »

^ovatko lämpimiä/kylmiä? Ja mistä tilasit? Viimeksi kun Directionsia kurkin, en löytänyt mistään kohtuullisilla hinnoilla.
rockabillykhaleesi

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja rockabillykhaleesi »

^Britti-eBaysta saa, esim. tältä tai tältä myyjältä. Olen yleensä tilannut 3-4 purkkia kerralla, ja hintaa tulee postikuluineen vähän reilut 5 € per purkki.
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Tintu »

^huh, aika paljon verrattuna miten sitä tähän pehkoon kuluu :-\  

Edit: Höhö, kun tsekkasin tuon toisen myyjän niin ainoa tuote mikä näkyi oli anal bleaching cream ;D Ei ihan sitä mitä etsin...! Mutta löysin kuitenkin värit, kiitos.
Viimeksi muokannut Tintu, 31 Loka 2014, 18:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
keesha
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1682
Liittynyt: 01 Elo 2008, 10:20

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja keesha »

^ No eipä tuosta nyt paljoa halvempaa enää ole. :D ::) Itse haluan kyllä jatkossa käyttää tuota Special Effectsiä, mutta se onkin jo huomattavasti kalliimpaa kuin esim. tuo Directions. Siitä sarjasta löytyy myös tummanpunainen Blood red ja Devilish, mutta niitä ei vissiin kannata sit edes ehdottaa n.15e purkkihinnalla. Jos sitä Special Effectsiä saisi vitosella per purkki niin olisin superonnellinen. Jos ei halua pistää rahaa siihen värjäyksen ylläpitoon, niin kestävästä punaisesta ei varmaan kannata sitten haaveilla.
Viimeksi muokannut keesha, 30 Loka 2014, 18:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Tintu »

^Olipas harvinaisen hyökkäävä vastaus, en kyllä koe että toisen rahatilanteesta kannattaa noin ilkeästi alkaa kuittailemaan :-\
Ensinnäkin, olen ylläpitänyt punaista suoraväreillä jo kuutisen vuotta. Toiseksi, käytän Elumenia, kampaamovärejä sekä suoravärejä, sekä mahdollisimman hyviä hoitotuotteita. Etsin vain mahdollisimman riittoisaa suoraväriä kuten Crazy Color jota olen saanut aikaisemmin sekoiteltua hyvin niin että kaksi pulloa kestää pari kuukautta, joten en mielelläni osta pieniä purnukoita joiden riittoisuus ei välttämättä ole paras mahdollinen. Mutta kartoitan tässä vaihtoehtojani ja vertailen hintoja, en mielestäni ansaitse tuollaista äksyilyä osakseni sen takia.
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Jenje »

^ Ei tässä nyt varmaan kenenkään rahatilanteesta kuittailtu. :)

Tottahan tuo on, mitä keesha sanoi, että 5e purkista Directionsia on varmasti halvin hinta mitä ylipäänsä on mahdollista löytää. En nyt jaksa kaivella tarkkoja tietoja noiden pakkausten koosta, mutta molempia käyttäneenä mun mielestäni Directionsin purnukassa on tavaraa vähintään saman verran kuin tuossa Crazy Colorsissa.

Älä nyt Tintu ota tätä mitenkään itseesi, mutta sulla tuntuu kovin usein olevan sellainen tyyli, että kysyt täällä foorumilla jotain, ja sitten kun sulle vastataan (ihan asiallisestikin) jotain mistä itse olet eri mieltä, niin otat sen jonain henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja ***tuiluna ja käyt puolustuskannalle. Sä taidat kuitenkin vaan ihan turhaan pahoittaa mielesi, kun ihmiset tosiaan ihan vilpittömästi yrittävät vain auttaa. :)
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Tintu »

^no kyllä mielestäni oli tuo viesti aika ilkeästi kohdistettu, että "jos ei halua pistää rahaa niin ei kannata sitten haaveilla" ja "ei varmaan kannata sit ehdottaa". Asiat voi sanoa nätimminkin. Ja kyllä, olen herkkä, mutta en myöskään tykkää hyökkäävästä tyylistä.

Löysin värit, katsotaan miten tuo Rubine ja Dark tulip toimivat omassa tukassa :)
keesha
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1682
Liittynyt: 01 Elo 2008, 10:20

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja keesha »

^ Joo, no tarkoitukseni oli lähinnä korostaa sitä, että ei tuosta halvemmalla punaista väriä oikein voi saada. Ja että punaisen tukan yhtälössä ei voi saada kestävää punaista ja päästä kovin halvalla (no, näkökulmasta riippuen). Ei siis ole tarkoitus kuittailla varallisuudesta. :)

edit. Niin ja mielestäni myös on tosi kivaa, jos joku viitsii ebaystä etsiä myyjän jota suositella ja jolta edullisesti saa väriä. Mulle jäi Tintun aiemmasta viestistä siis tunne, että hieman kiittämättömänä otit vastaan tuon neuvon ja siksi kommentti omassa viestissäni "ei kannata sit ehdottaa".
Viimeksi muokannut keesha, 31 Loka 2014, 20:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.
Kathy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 842
Liittynyt: 04 Elo 2010, 16:19

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Kathy »

Mulla tuo Special Effects on tullut halvimmaksi loppupeleissä, koska se kestää ja muut ei. Riittoisuudesta sen verran, että tässä on saman verran tavaraa kuin Crazy Colorissa (100 ml) ja levittyy mielestäni yhtä hyvin. Directions (88 ml) ei ole mielestäni ollenkaan yhtä riittoisaa, mutta nämä ovat tukkakohtaisia asioita ja riippuvat mm. huokoisuudesta jne.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)
Monty
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 581
Liittynyt: 19 Heinä 2012, 12:10

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Monty »

Mä ainakin jatkoin tuota Special Effectsiä silarittomalla hoitoaineella, se on itsessään melkoista jankkia. Hyvin värjäsi ja pysyi.
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Miltähän valmistajalta löytyisi tumma violettiin taittava mahonki? Mieluiten 5 asteinen, kun oma tukka imee värin aina vähän tummemmaksi.

Tämmönen: http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/ ... ac62ec.jpg
Viimeksi muokannut Sinimusta, 15 Marras 2014, 17:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maasha
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 115
Liittynyt: 23 Tammi 2009, 11:24

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Maasha »

Osaisiko joku vinkata hyvästä mahongin punaisesta(ko) hiusväristä? Haen siis sellaista punaista, mitä ysärin loppupuolella tuntui olevan kaikilla punapäillä :D Tämän tyylistä http://www.coscraft.co.uk/1852-thickbox/jem-in-mahogany-red.jpg
Tuntuu, että kaupoissa ei ainakaan ole, kuin kuparia ja kirkkaan punaisia hiusvärejä.
2b M iii
Kathy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 842
Liittynyt: 04 Elo 2010, 16:19

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Kathy »

Argh, kokeilin Directionsin Pillarbox Rediä, koska mun Special Effectsit ovat vielä matkalla... No ei olisi kannattanut! Tyvi meni pinkiksi, väri jäi liian läpikuultavaksi huokoisissa päällishiuksissa ja pari pesua on kulahduttanut tämän ihan kunnolla. :# Never again!
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Millä värillä saisi värjättyä punaisen kuparin?

Tämmöinen:
Kuva

Joku muu kuin Lorealin recital preference. Ne ei toimi minulla.
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja miolla »

^ Henna poissuljettu?
Vastaa Viestiin