Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Ice »

^ Vähän kumpaakin, kyllä ne kaakelilaastit ja pyyhkeet iloiseksi itsensä useimmiten imevät pesuissa. Haalistuvat toki ajan kanssa että nopeasti kloriitilla.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Riia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 811
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:13

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Riia »

^^Mä olen saanut paintboxilla valkoisen talvitakkini selkämyksen kauniin punakirjavaksi >:( Ja enkä ole saanut sitä pesussa pois, joten ihan aiheesta siis toi varoitus.
Kutrit: Alaselkään ulottuvat, tummat ja muutamalla punaisella raidalla tehostetut, kuivat, karkeat ja luonnonkiharat.
Luna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1946
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 00:04

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Luna »

^Miten kyseinen värjääntyminen on tapahtunut? Heti värjäyksen jälkeen esim sateessa levinnyt takkiinkin tms? Uskaltaakohan tuota sitten suositella  ??? Tosi ikävää jos kaikki paikat on punaisena.
Riia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 811
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:13

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Riia »

^Ihan pitkällä aikavälillä on takkiin tarttunut, esim. lumisateessa. Irtoaa pesussa ainakin mun päässä tosi hitaasti, mutta on muuten tosi hyvä punaväri. Suoraväreistä paintboxilla on parhaat punasävyt, ainakin mun mielestä. Kannattaa suosia tummia vaatteita ja punaisia pyyhkeitä jos paintboxilla värjää ;)
Kutrit: Alaselkään ulottuvat, tummat ja muutamalla punaisella raidalla tehostetut, kuivat, karkeat ja luonnonkiharat.
Luna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1946
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 00:04

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Luna »

^Katsoin että paintboxilla on ainakin kolme punaista, Chili, Corvette ja joku Cherry. Osaatko suositella mikä olisi semmoinen vahva punainen, mikä ei ole violettiin päin? Hieman hankalaa tämä toiselle värien etsiminen, tuntuu että olen lopputuloksesta vastuussa kampaajan tavoin  :D
Riia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 811
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:13

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Riia »

^Corvette on kyllä ihan kunnon peruspunainen. Cherry bomb on sitten jo vähän lilahtava ja chili on enemmän oranssiin vivahtava. Itselläni on ollut vakikäytössä corvette ja chili.
Kutrit: Alaselkään ulottuvat, tummat ja muutamalla punaisella raidalla tehostetut, kuivat, karkeat ja luonnonkiharat.
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Hue »

^ Tuota vaatteiden, suihkuhuoneen lattioiden/seinien ja pyyhkeiden värjäytymistä tapahtuu ihan kaikkien suoravärien kanssa. Se vika suoraväreissä on, mutta muuten ovat punatukkaisen ihmisen pelastus!  ;)
tnn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 629
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 18:31

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja tnn »

Onko tuo Fudgen Corvette yhtään lämpimään vivahtava? Tota kun saisi LF:sta ja Haarshopista tilattua, niin kiinnostaa. Olisi etsinnässä todella kylmä punainen, muttei ihan pinkki. Igora Action Painthan sellainen olisi, mutta jää toistaiseksi ostamatta, kun Hairstoren hinnalla sitä ei pihinä oikein raaskisi ostaa, eikä saa tilattua.
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

^ Hiusstudio Kristiinasta saa Igoraa hintaan 12e/tötsä. Ja voi tilata netistä. :)
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Surrur »

Mitä tykkäätte L`orealin Serie Expert Gloss Color-värishampoosta? Siitä punaisesta siis, mahonki-niminen sävy.
Itse oon näitä joskus käyttänyt punaisen tukan ylläpitoon, ja taisin olla ihan tyytyväinen.
Halusin vaan tietää, onko muilla kokemuksia ta jopa mahdollisuuksia vertailla muiden sarjojen punashampoisiin?
Fantti
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1056
Liittynyt: 22 Syys 2006, 13:58

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Fantti »

Tekisi taas mieli läträillä väreillä kun kampaajallakaan ei saa kirkasta punaista, mutta tosiaan tuo kylppäri ongelma on niin hirveä, että joudun hankkimaan itselleni uhrin minne mennä värjäämään  ;D Mulla niin kamalia kokemuksia, että vaikka on kuinka varovainen, niin pieni tippa roiskuu aina ja sitten se on ja pysyy siinä kuukausia ja jopa vuosia  >:( Nyt en raaski kyllä alkaa uutta kylppäriä pilaamaan. Tulen vain vihaiseksi jos väripisaroita kaakeleissa.
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

^ Päällystä seinät sanomalehdellä niin ei haittaa vaikka roiskuu. Näin minä teen, itsekseni kun sählään värien kanssa niin AINA roiskuu  ::)
Cherry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:51

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Cherry »

Rumble kirjoitti: Mitä tykkäätte L`orealin Serie Expert Gloss Color-värishampoosta? Siitä punaisesta siis, mahonki-niminen sävy.
Itse oon näitä joskus käyttänyt punaisen tukan ylläpitoon, ja taisin olla ihan tyytyväinen.
Halusin vaan tietää, onko muilla kokemuksia ta jopa mahdollisuuksia vertailla muiden sarjojen punashampoisiin?
Olen kokeillut tuota ja lifetexin vastaavaa, ja mun kokemuksen mukaan lifetexilla sai paremmin sävyä.
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.
tnn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 629
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 18:31

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja tnn »

Uskaltaisikohan tuolta Hiusstudio Kristiinasta tilata, olis kyllä ihan hyvät hinnat.. Onko kukaan täältä tilannut, kun mietin vaan noita toimitusaikoja sun muita?
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.
Gizette

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Gizette »

Atwa kirjoitti: Onko tuo Fudgen Corvette yhtään lämpimään vivahtava? Tota kun saisi LF:sta ja Haarshopista tilattua, niin kiinnostaa. Olisi etsinnässä todella kylmä punainen, muttei ihan pinkki. Igora Action Painthan sellainen olisi, mutta jää toistaiseksi ostamatta, kun Hairstoren hinnalla sitä ei pihinä oikein raaskisi ostaa, eikä saa tilattua.
Kyllä Fudgen Corvette on kylmä punainen (haalistuu pinkkiin päin). Olen käyttänyt sitä viimeisen vuoden verran. Käytän välillä myös Igoran punaista Action Paintia.
Vastaa Viestiin