Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Kävin tänään citymarketissa ja näin tämän "uuden" Garnier Nutrisse Cream sävyn 7.40. En muista onko tuolla sarjalla ollut tämä väri ennenkin, mutta ei ainakaan pitkään aikaan ja ainakin paketin kuva on uusi. Onko joku testannut? Näyttää ihanalta, voisin kokeilla kunhan saisi tätä hennaa vähän vaaleammaksi :)

Kuva
Viimeksi muokannut Jewely, 11 Huhti 2013, 15:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eläimellisyys
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3186
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:28

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Eläimellisyys »

hiilihapp0 kirjoitti: Kiitoksia vastauksista! :)
Ehkä käyn vilkaisemassa tuon Elumenin topiikin josko sieltä irtoaisi hyödyllistä tietoa. Ehkä blondailen nämä pinkit pois ja isken punaisen shokkivärin päähän.
Jos haluat kirkkaanpunaista pinkin päälle niin blondaus on ihan turhaa hiusten rääkkäystä. Punanen kyllä peittää sen pinkin kun ovat kummiski aika samaa sävyä :) Kannattaa tosiaan tutustua elumeniin, punaiset kestovärit pysyy yhtä huonosti kuin suoravärit. Ehkä yksi kestovärjäys on tarpeen ennen Elumenia niin peityy hyvin. Kirkkaimmat kirkkaanpunaiset on mun mielestä Ferian 7.66 ja Liven Real Red (joka on ehkä himpun verran lämpimämpi ja taittaa siksi ehkä sen pinkin paremmin kirkkaanpunaiseen).
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Kääk. Color Mask loppu. :s Toivottavasti täältä tai saksasta tai belgiasta saa jotain vastaavaa tuotetta, muuten oon lirissä. :D Tai sitten vaan ostamaan suoraväriä ja sekoittelemaan hoitoaineeseen.
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Jewely »

^Varmaan Lorealin Chroma Care-värihoitoa saa sieltäkin päin? Olen meinannut monesti sitä ihan Suomestakin ostaa, mutta Stockan hinta on hieman suolainen, joten en ole kokeillut :>
Suvivilja
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 429
Liittynyt: 08 Marras 2011, 19:37

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Suvivilja »

Kuuku kirjoitti:
hiilihapp0 kirjoitti: Kiitoksia vastauksista! :)
Ehkä käyn vilkaisemassa tuon Elumenin topiikin josko sieltä irtoaisi hyödyllistä tietoa. Ehkä blondailen nämä pinkit pois ja isken punaisen shokkivärin päähän.
Jos haluat kirkkaanpunaista pinkin päälle niin blondaus on ihan turhaa hiusten rääkkäystä. Punanen kyllä peittää sen pinkin kun ovat kummiski aika samaa sävyä :) Kannattaa tosiaan tutustua elumeniin, punaiset kestovärit pysyy yhtä huonosti kuin suoravärit. Ehkä yksi kestovärjäys on tarpeen ennen Elumenia niin peityy hyvin. Kirkkaimmat kirkkaanpunaiset on mun mielestä Ferian 7.66 ja Liven Real Red (joka on ehkä himpun verran lämpimämpi ja taittaa siksi ehkä sen pinkin paremmin kirkkaanpunaiseen).
Ei hiilihapp0 tuon peittävyyden takia ymmärtääkseni vaalentamassa ollutkaan, vaan sen takia että suoraväri pysyy paremmin vaalennetuissa hiuksissa  ;) (Itse asiassa kuin tauti, voi jäädä pysyväksikin, oman kokemukseni mukaan.)

edit: Lisään nyt tähän vanhaan viestiin, ettei tule kahta peräkkäistä; onkohan kukaan täällä vielä kokeillut tätä Casting Creme Glossin uutta Love Apple -sävyä?

Kuva

On niin ihana että olen silmäillyt sitä jo jonkin aikaa, vaikken vielä sortunut ostamaan ;)
Viimeksi muokannut Suvivilja, 22 Huhti 2013, 15:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
* 1b F ii *
Heiku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 19:01

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Heiku »

^Pikkusiskolta värjättiin tuolla värillä pari kuukautta sitten :) ainaki värinpoisto-oranssin päälle laitettuna tuli lähes paketin värinen tukka, ehkä pikkasen tummempi mutta selkeesti punanen. Haalistu kuitenki aika nopeeasti punaruskeaksi kun sisko ei käyttäny mitään suoravärejä tms.
Suvivilja
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 429
Liittynyt: 08 Marras 2011, 19:37

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Suvivilja »

^ Ok, varmaan piakkoin kokeilen itsekin :) Haalistuminen ei minua niin haittaa, en odotakaan tuloksesta pysyvää.
* 1b F ii *
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Mikähän kuparinen kestoväri ei tekisi juuresta kirkkaan neonoranssia? Mulla on aina se ongelma, että en saa kuparista hiusväriä ylläpidettyä samanvärisenä eli sellaisena luonnollisempana kuparina, koska kaikki 7.40 hiusvärit vetävät juuren liian kirkkaaksi. Latvat vieläpä jäävät yleensä luonnollisemmiksi, joten sitten on kiva väriero juuren ja latvan välillä. Oisko mun sit paras vaalentaa juurta hieman ja laittaa siihen kuparista suoraväriä? Vai kannattaisiko kokeilla Lorealin Excellence Creme 7.43 tai Recital Preference 7.43 värejä? Edit. Tai Four Reasons Take away color Marmelade 7.43? Tuleeko noilla tarpeeksi kupari? En halua liian ruskeaakaan :)
Viimeksi muokannut Jewely, 24 Huhti 2013, 21:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kitkat
Haiven
Haiven
Viestit: 40
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 09:57

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Kitkat »

Mulla on latvoissa Recitalin 7.43 ja sulautuu kyllä aika täydellisesti omiin hiuksiin (oon siis itekin punapää ja kasvattelen omaa väriä). Aluksi väri on tummempi, mutta haalistuu pesussa. Noissa kuvissa värin laittamisesta on varmaan 1,5 kk, toinen otettu salamalla ja toinen ilman. Aiemmin oon käyttänyt CCG 834, mutta se haalistui paljon nopeampaa ja oli sit liian vaalea. Excellencea oon joskus kokeillu, mut se oli muistaakseni tosi rusehtava väri.
Kuva
Kuva
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

Minulla on Jewelyn ongelman vastakohta  ;D En saa tukasta sitä kirkuvan oranssia vaan luonnollisen oranssin. Mietin, että pitäisikö siirtyä vaalennusaineisiin ja suoraväriin.
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Jewely »

^Hehee, vaihdetaan hiuksia :D Mulla ainakin tuli ihan törkeen kirkas oranssi kun laitoin eka Rialia ja sitten ton Garnierin värin mikä näkyy tän sivun alussa! Värjäyksestä on kohta kaksi viikkoa ja juuret on edelleen todella kirkkaat. Latvoihin toi ei sit tarttunutkaan hyvin mutta laitoin mandarin ja curry colormaskia sekaisin niin nyt tää on melko tasainen. Haluan pitää tän kirkkaana kuparina että oon selvästi hämärässäkin punapää, mutta neonoranssi on vähän liikaa :D Taidan kokeilla seuraavaksi tuota 4R:n Marmeladea ja sitten colormaskeja perään. Colormaskit on muuten tarjouksessa Sokoksen verkkokaupassa ja vieläpä ilman postikuluja :)
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Noniin että sillälailla, laitoin äsken päähän Four reasonsin 7.43 Marmeladen ja sain ruskean tukan  :#  Ei oo enää todellista, ihan sama mitä päähän laitan niin siitä tulee joko neonoranssi tai ruskea. Mun värjäilyt on nyt vähällä loppua tähän, en todellakaan jaksa joka kerta pettyä kun en ikinä saa lähellekään sitä mitä edes yritän hakea, vaikka mun hakemat lopputulokset ei todellakaan oo mitään mahdottomia. Onko paljon pyydetty että haalistuneesta kultakuparista sais juurikasvun häivytettyä ja väriä vähän kirkkaammaksi ja että se pysyis tummuusasteessa 7. Nyt mun pää on tosiaan tämmönen ehkä 6.34 tai 6.43. Toivon todella että tää "kestosävyte" häipyy mun päästä ja hitusen nopeasti kanssa. Toista kertaa ei oo tulossa.
Rosilda
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 285
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 23:33

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Rosilda »

Osaako joku sanoa, miten Garnier Nutrissen 7.40 -sävy ja Ferian 7.40 eroavat toisistaan, vai eroavatko? Olen kyllä joskus monta vuotta sitten värjännyt vastaavalla Garnierin sävyllä, mutta en ole varma, onko tuo nykyään samanlainen. Muistaakseni siitä tuli silloin aavistuksen verran vaaleampi kuin Ferialla, mutta en mene sitäkään vannomaan. :)

Jjonsku

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Jjonsku »

Itse en kauaa blondina viihtynyt, kaks viikkoa, nyt on punaiset <3 :D
Sinimusta kirjoitti: Minulla on Jewelyn ongelman vastakohta &nbsp;;D En saa tukasta sitä kirkuvan oranssia vaan luonnollisen oranssin. Mietin, että pitäisikö siirtyä vaalennusaineisiin ja suoraväriin.
Itse aikoinaan vahingossa tuli juurikin kirkuvan oranssi.. Olin kirkkaan pnaisella joskus värjännyt, lopputulos ei miellyttänytkään -> Heitin värinpoiston -> Lopputulos aivan kirkuvan oranssi..

Peräkkäiset viestit yhdistetty.
Viimeksi muokannut Jjonsku, 20 Kesä 2013, 18:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jjonsku

Vs: Parhaat punavärit ja punaisen värin ylläpito

Viesti Kirjoittaja Jjonsku »

Etsin lähikaupasta suoraväriä jolla saisin ylläpidettyä tätä punaista, mutta yllätys yllätys sitä ei sieltä löytynyt.. Mukaan tarttui kuitenkin punainen elintarvikeväri, kun jostain muistelin että sitä kun sekoittaa hoitoaineeseen, niin tulee ns 'colormask'&nbsp; ;D vai mikä lie, kuitenkin jotain jolla saa punaista väriä ylläpidettyä.. :D Muistanko ihan väärin??? Ja missä suhteissa sitä kuuluisi hoitoaineeseen sekoitella? Auttakaa tyhmää..
Vastaa Viestiin