Ompelupidennys

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Memory

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja Memory »

eilen kävin kyselemässä paljonko maksaisi tällainen ompelupidennys, kun on jo hiukset kustantanut itse (aitoa hiusta), vastaukseksi sain, että vaikka opiskelija tekisi, niin hinnaksi tuli 280 euroa, ottaen huomioon, että maksoin jo hiuksista 85 euroa... tämän lisäksi siellä sanottiin, että vaikka nämä hiukset mitkä ostin, on tarkoitettu ommeltaviksi, ne voi myös liimata, jolloin ne pysyvät pidempään...
mutta oli liian hintava, niin en voi ainakaan vielä pidennyksiä siis ottaa.
stelectra

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja stelectra »

Siskon kaveri teki viime viikolla siskolle aitohiuspidennykset ompelemalla. Tuli tosi hyvät vaikka siskolla on värjätty vaalea tukka joten ajattelin ettei voi millään olla saman värinen se hius. Nyt tämä ihminen tekis mullekin tämän viikon torstaina jos haluan???!!!

Mulla on musta tukka, onko mustaa irtohiusta (aitoa hiusta) eri sävyjä vai voinko luottaa että olisi saman värinen?
Roksane
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 14 Kesä 2006, 21:35

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja Roksane »

On muistaakseni natural black (#1b) ja jet black (#1). Itse en tosin huomaa silmämääräisesti näissä mitään eroa.
stelectra

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja stelectra »

No niin hiusten pidennykset laitettiin eilen..

Väri ihan ok mutta oma tukka hieman lainehtiva, pidennys aivan suora:(

Miksi ei tukkaa saa pestä parina ensimmäisenä päivänä?
Roksane
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 14 Kesä 2006, 21:35

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja Roksane »

Hyvä kysymys, mitähän väliä, jos on ompelupidennys. Ehkä se pari päivää on hyvä päänahan totutella hiusten painoon, kun sitten märkinä painavat huomattavasti enemmän ja ehkä rasittavat päänahkaa kohtuuttomasti parin ekan pvän aikana?
stelectra

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja stelectra »


Siskon kaveri laittoi pidennykset eikä sisko ollut tajunnut sanoa että mulle laitettiin permanentti (tosin huonosti tehty)..

On tosi vaikea laittaa hiukset kiinni tai pitää auki, kun  oma tukka sojottaa alta:(

Yritin saada pidennykset hieman lainehtivaksi mutta en onnistunut.
Kamala tuskanhiki kun mietin kun saa tapella tukan kanssa taas aamulla..

Ostin suoristusraudankin mutta en silti saa omaa tukkaa "sulautumaan" pidennyksiin:(

stelectra

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja stelectra »

Onko jollain kokemuksia hiusten värjäämisestä kun on ompelupidennykset päässä?

Parin viikon sisällä pitää värjätä juurikasvu taas ja ajattelin hieman tiedustella asiaa...


Firestarter
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 395
Liittynyt: 17 Loka 2007, 11:56

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja Firestarter »

^
On toki. Jo moneen otteeseen olen vaalentanut juurikasvuni näiden pidennysten kanssa, ja periaatteessa homma hoituu aivan samoin kuin aiemminkin. Hiukan varovaisempi olen ollut ettei väriainetta menisi pidennyksiin mutta aina sitä vähän niihinkin osuu.
Ninamia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 410
Liittynyt: 29 Syys 2006, 09:17

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja Ninamia »

^^ Olen myös värjännyt tyvikasvua (hiukset on tummanruskeet, omat vaaleammat ruskeat). Onnistuu ihan hyvin, mutta hieman saa varoa ettei kovasti mene pidennyshiuksiin. Lisäksi kun pidennyksen ottaa pois, joutuu sävyttämään uudestaan, koska silloin huomaa että ei ihan tasaisesti ole lettikohtiin tuo väri mennyt. Mutta onnistuu siis kyllä ihan ok.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe
Nanette
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 02 Marras 2008, 03:27

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja Nanette »

Jos laittaa tämän ompelupidennyksen ja tuossa päällä on yli 10cm hiusta, sivuilla varsinkin on jotain 40cm, mutta siis ihan niskassa on ehkä pari sentistä hiusta. Onko joku laittanut ylipäätään tälläiseen hiukseen ollenkaan pidennystä jossa on niskassa niin lyhyttä? Miltähän hiukset näyttää kun siellä pitkien hiusten alla on niin lyhyttä? Ei tietenkään voi pitää kiinni kuin kauhean lakka kerroksen kanssa kun siellä on niin lyhyttä, mutta näkyisikö se hassusti kun hiukset olisi auki.
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.
Nanette
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 02 Marras 2008, 03:27

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja Nanette »

^Minulla on siis sellainen Victoria Becham polkka. Eteen saa varmasti todella hyvin tai siis sivuille sillä niitä ei ole pätkitty laisinkaan. Takaa sitten mittasin kun siinä kohtaan mihin alin letti tulisi olisi n. 11cm hiusta. Mitä ylemmäksi mennään niin sitä pidempää sitten olisi.
Sitä nyt vain mietin, että sehän näyttää kauhealta kun ihan niskassa siis on ihan lyhyttä niin sehän näkyy sitten sieltä alta. Eli hiukse on pidettävä juuri oikein takana auki sillä jos ne vetää tuohon toiselle sivulle on niskassa kivaa pikkuhiusta. En vain osaa ajatella voiko pidennystä edes laittaa tuollaiseen leikkausmalliin?
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.
ZaparoZanna

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja ZaparoZanna »

Mihin kohti se alin ommel tulisi? Minulla on polkkatukka ja lyhimmät hiukset eli tuolla niskassa muiden hiusten alla olevat ovat n. 8 cm. Takatukka muuten on paljon pidempi. Taitaa silti olla liian lyhyt?
p.ehko

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja p.ehko »

Tarkoitus ois kiristyttää ompelupidennystä ja nostaa alimmaista lettiä ylemmäksi koska nyt näkyy letti ikävästi, kun laittaa ponnarin. Eli se alin letti on laitettu ihan alas hiusrajaan.
Mulla on suht paksu tukka niin tarkoitus olisi myös lisätä tuota hiusta kun tuntuu niin ohuelta tuo pidennys.

Ylin letti lähtee korvan päältä, korvan takaa. Oisiko ideaa laittaa myös ylemmäksi ja lähemmäs "sivuhiusrajaa" vaikka yksi letti, kun tuntuu et tää ois vaan "takatukka"? Oma etuhius on niin pitkää et yllää ponihännälle.

Vähän jännittää toi tyven värjäys  :-\ pelottaa että hius menee takkuun ja sit se pidennys on entinen.
Mut on tää kiva tää tukka silti vaikka yllättävän paljon se vaatii hoitoa. Minä harjaan tätä joka välissä ettei vaan mene takkuun  ::)
Nanette
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 02 Marras 2008, 03:27

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja Nanette »

Firestarter kirjoitti: ^
Sinetit olisivat ehkä vähän parempi vaihtoehto juuri siksi että ne kiinnityskohdat voivat loistaa lyhyiden hiusten keskeltä aika räikeästi. En ole siis mikään asiantuntija, mutta itselläni on ompelupidennys ja näin asian näkisin.
Kannattaa varmaan käydä kyselemässä jostain jossa pidennyksiä tehdään  :)
En usko, että kiinnityskohdat näkyvät mitenkään sillä minulla on aivan järkyttävän paljon tätä hiusta päässä. Joten hyvin riittää peittämään kyllä nuo hiukset ne kohdat ettei tule siis sellaista lettikalju kohtaa.
Sitä minä vain mietin, että miten ne lyhyet muka sulautuu sinne pitkiin siellä alla? Jos juuri niskassa on vain pari senttistä hiusta? Näkyykö ne sieltä pahastikin? Vai pitäisikö kasvatella ihan nuo niskahiukset johonkin 10 senttiin?
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.
p.ehko

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja p.ehko »

Minulla on melkein puolipitkä  oma tukka (ts . yltyy harteille) ja se kyllä erottuu tuolta seasta niin että kun oma tukka kääntyy latvoista ylös päin....  oon suoristusraudalla painellut latvoja ja suht hyvin se suoristuu mutta aika helposti se alkaa kääntyä taasen. Mulla on muuten piikkisuora hius, latvoista kääntyy ulospäin kun kasvaa pidemmäksi  . Kellään vinkkejä mitä tehdä? Viimeks kokeilin silleen et laitoin vähän kiharaa koko päähän. Tuo kihartaminen vaan et oo mun juttu vaan se suora pitkä tukka.

:-\

Vastaa Viestiin