Ompelupidennys

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Hipsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1701
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 21:37

Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja Hipsu »

Elikkäs mistä te ompelupidennyksen omistajat olette ostaneet hiusnauhanne? Ton hiusextran tiedänkin. Onko muita suomalaisia? Entä ulkomaiset, niitä näyttää löytyvän, mutta uskaltaako niistä tilata?

Nyt on ruvennut niin himottamaan toi ompelupidennys, että ihan hyväkin kun se sinettipidennys peruuntui  ;D

Kertokaahan muutenkin kaikkea kivaa just tästä ompelupidennyksestä.. Saan täällä sitten fiilistellä sitä  ;)
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie
maarit
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 253
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja maarit »

www.hairium.com Tuolta oon ajatellu itse tilata kun saan raha asiat kuntoon. Nyt ainakin tuntuu siltä että vasta huhtikuun lopussa voisi löytyä rahaa sellaiseen.  :-\
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Hairiumista minäkin hiusnauhani hommasin, kun ompelupidennyksen otin. Ainakin mun hiusnauha oli hyvälaatuinen ja tyytyväinen olin. Nyt oon ottanu pidennykset jo pois, mutta laitan ne kyllä jossain vaiheessa takas, kun tuo hiusnauha on vielä niin hyvässä kunnossakin :) Ja myös pidennyksen laitto tapahtui Hairiumissa.
Hipsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1701
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 21:37

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja Hipsu »

_Miracle_ kirjoitti: Hairiumista minäkin hiusnauhani hommasin, kun ompelupidennyksen otin. Ainakin mun hiusnauha oli hyvälaatuinen ja tyytyväinen olin. Nyt oon ottanu pidennykset jo pois, mutta laitan ne kyllä jossain vaiheessa takas, kun tuo hiusnauha on vielä niin hyvässä kunnossakin :) Ja myös pidennyksen laitto tapahtui Hairiumissa.
Minkä hintainen on tuo laitto hairumissa?
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Silloin viime vuoden puolella kun laitoin, niin tuntuveloitus oli 35 euroa ja se tunti siinä suunnilleen meni, ehkä vähän alle. Muistelisin kuitenkin kuulleeni, että hairiumissa ei enää olisi tuota kampaamopalvelua ollenkaan. Mutta soittamalla ja kysymällähän se selviäisi.. :) Mutta hyvää jälkeä ainakin tuli..
maarit
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 253
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja maarit »

Mua kiinnostaisi tosi paljon nähdä miltä se kiinnityskohta näyttää.  :D Jos joillakin on nyt ompelupidennys niin olisi kiva nähdä sellainen kuva missä se näkyisi. Kuinka kapea se letti on mikä hiuksiin tehdään? 5mm levynen vai millanen?  ::) Näyttääkö hiukset pidennyksen jälkeen yhtään paksummilta? Sinetti pidennyksessähän näyttää mutta entäs ompelu?
Metku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 466
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 14:11

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja Metku »

Kinnuselta ostin viime keväänä oman aitohiusnauhani. Tosin lisäsin sillä sävyjä hiuksiini, en pituutta
.
1b F ii
Väri 3.0
Pituus n. 74 cm
Hiuskuvia löytyy Hiuslaatuketjusta (s. 2)
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Sophie kirjoitti: Mua kiinnostaisi tosi paljon nähdä miltä se kiinnityskohta näyttää.  :D Jos joillakin on nyt ompelupidennys niin olisi kiva nähdä sellainen kuva missä se näkyisi. Kuinka kapea se letti on mikä hiuksiin tehdään? 5mm levynen vai millanen?  ::) Näyttääkö hiukset pidennyksen jälkeen yhtään paksummilta? Sinetti pidennyksessähän näyttää mutta entäs ompelu?
Ne letit on tosi ohuita kyllä, että ei näy ikävästi sieltä alta. Kuvaa mulla ei valitettavasti ole. Mutta silloin kun mulla tuo pidennys oli, ei ne letit sieltä mihinkään näkynyt, vaikka hiuksia nosti, koska ne oli siellä hiusnauhan alla piilossa :) Ja jos on ammattitaitoinen kampaaja, niin osaa kyllä laittaa ne ompeleet ja letit sellaisiin kohtiin, että ne ei näy, vaikka hiukset laittaa kiinnikin. Ja kyllähän ne hiukset paksummilta näyttää, kun sinne hiuksia lisätään ;) Tosin ompeupidennyksessähän niitä lettejä ei tehdä päälaelle, vaan alemmas, että ihan päällishiuksiin ei sitä paksuutta lisää tule. Itse ainakin olin tyytyväinen tuohon ompelupidennykseen, enkä mitään muuta pidennystä varmaan edes ottaisi. Sinettipudennyksissä arveluttaa ne sinetit ja se, että kuinka paljon ne rasittaa hiuksia. Ompelupidennys kun ei tee omille hiuksille mitään vaurioita. :)
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja Stationery »

Itse en osaisi ikinä tehdä näin pieniä lettejä mitä minun pidennyksessäni on. Lähtevät ihan muutamasta hiuksesta eivätkä kyllä paljoa paksune eteenpäin mentäessä. Ystäväni ei vetänyt yhtä lenttiä toiseltä puolelta toiselle ettei tulisi liian paksuksi lopusta, sen sijaan hän veti letit sivuilta keskelle ja yhdisti ne siinä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
maarit
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 253
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja maarit »

Kiitos Miracle ja Stationery. Toivottavasti saisin nyt vaan nopeesti parisataa euroa kokoon.  :)
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Mullakin oli letit sivuilta keskelle taakse. Taitaa aika useat kampaajat tehdä niin, ettei se letin pää jää sitten sinne sivulle törröttämään.
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja Penny »

Tilasin sitten piiitkän aitohiusnauhan vihdoin ja viimein Hairiumista, saas nähdä miten käy... Eivät ole vielä vastanneet mailiin, löytyykö varastosta vai pitääkö odotella - mutta joka tapauksessa on nyt vihdoin ja viimein tilattu! Josko saisi sen ommeltua/ompelutettua päähänsä ennen kesää. ;)

Hinta on kyllä suolainen, mutta onhan sitä tässä jo kohta kuutisen vuotta haikailtukin aina keväisin... tiedä miksi keväällä aina iskee tuo pidennysvimma?
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Hipsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1701
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 21:37

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja Hipsu »

Penny kirjoitti: Tilasin sitten piiitkän aitohiusnauhan vihdoin ja viimein Hairiumista, saas nähdä miten käy... Eivät ole vielä vastanneet mailiin, löytyykö varastosta vai pitääkö odotella - mutta joka tapauksessa on nyt vihdoin ja viimein tilattu! Josko saisi sen ommeltua/ompelutettua päähänsä ennen kesää. ;)

Hinta on kyllä suolainen, mutta onhan sitä tässä jo kohta kuutisen vuotta haikailtukin aina keväisin... tiedä miksi keväällä aina iskee tuo pidennysvimma?
Mä kattelinkin just noita vanhoja hs keskusteluja ja siellä jo olit sen pidennyksen perässä! Ihanaa että nyt vihdoin saat sen  :)
Mäkin oon nyt löytänyt luotettavan tytön joka mulle tekee ton ompelupidennyksen. Pitäis vaan saada rahat takaisin siltä edelliseltä tyttöseltä..
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie
ulysses

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja ulysses »

Onks täällä kiharapäitä jolla on kokemuksia pidennytksistä? Mua ainakin kampaaja varoitti, että sinäänsä on aina se mahdollisuus, ettei lisätty hius käyttäydy lähellekään omaa ja sit ei niinkään enää naurata kun kiharan seassa onkin suorempia suortuvia  :(  Itse ainakaan en (etenkään remyä) ole oikeen sellaisena nättinä kiharana löytänyt, toi kihara mitä hairiumilla on...on aika plääh jotenkin.
Sitten muutaman kuukauden kuluttua kun asia on mullekin ajankohtainen, pitäisi hommata joku letittämään.
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Ompelupidennys

Viesti Kirjoittaja Penny »

Maya kirjoitti: Mäkin oon nyt löytänyt luotettavan tytön joka mulle tekee ton ompelupidennyksen. Pitäis vaan saada rahat takaisin siltä edelliseltä tyttöseltä..
Niin ehdit jo maksaakin sille... :( Käsittämätöntä toimintaa kyllä, toivottavasti saat rahasi takaisin!

Kertoilkaas ompelupidennyspäiset, että miten nopeasti letti/letit on teillä löystyneet, ja montako kertaa samaa hiusnauhaa pystyy suurinpiirtein käyttämään? Ja voiko löystyneen letin avata itse ja poistaa pidennyksen jos tulee tarpeelliseksi, vai pitääkö olla kampaaja avaamassa ettei mene takkuun?
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Vastaa Viestiin