Nyt on ruvennut niin himottamaan toi ompelupidennys, että ihan hyväkin kun se sinettipidennys peruuntui

Kertokaahan muutenkin kaikkea kivaa just tästä ompelupidennyksestä.. Saan täällä sitten fiilistellä sitä

Minkä hintainen on tuo laitto hairumissa?_Miracle_ kirjoitti: Hairiumista minäkin hiusnauhani hommasin, kun ompelupidennyksen otin. Ainakin mun hiusnauha oli hyvälaatuinen ja tyytyväinen olin. Nyt oon ottanu pidennykset jo pois, mutta laitan ne kyllä jossain vaiheessa takas, kun tuo hiusnauha on vielä niin hyvässä kunnossakinJa myös pidennyksen laitto tapahtui Hairiumissa.
Ne letit on tosi ohuita kyllä, että ei näy ikävästi sieltä alta. Kuvaa mulla ei valitettavasti ole. Mutta silloin kun mulla tuo pidennys oli, ei ne letit sieltä mihinkään näkynyt, vaikka hiuksia nosti, koska ne oli siellä hiusnauhan alla piilossaSophie kirjoitti: Mua kiinnostaisi tosi paljon nähdä miltä se kiinnityskohta näyttää. Jos joillakin on nyt ompelupidennys niin olisi kiva nähdä sellainen kuva missä se näkyisi. Kuinka kapea se letti on mikä hiuksiin tehdään? 5mm levynen vai millanen?
Näyttääkö hiukset pidennyksen jälkeen yhtään paksummilta? Sinetti pidennyksessähän näyttää mutta entäs ompelu?
Mä kattelinkin just noita vanhoja hs keskusteluja ja siellä jo olit sen pidennyksen perässä! Ihanaa että nyt vihdoin saat sen Penny kirjoitti: Tilasin sitten piiitkän aitohiusnauhan vihdoin ja viimein Hairiumista, saas nähdä miten käy... Eivät ole vielä vastanneet mailiin, löytyykö varastosta vai pitääkö odotella - mutta joka tapauksessa on nyt vihdoin ja viimein tilattu! Josko saisi sen ommeltua/ompelutettua päähänsä ennen kesää.
Hinta on kyllä suolainen, mutta onhan sitä tässä jo kohta kuutisen vuotta haikailtukin aina keväisin... tiedä miksi keväällä aina iskee tuo pidennysvimma?
Niin ehdit jo maksaakin sille...Maya kirjoitti: Mäkin oon nyt löytänyt luotettavan tytön joka mulle tekee ton ompelupidennyksen. Pitäis vaan saada rahat takaisin siltä edelliseltä tyttöseltä..