"Hiuskorut"

Leikkaukset sekä kampaukset
michelangelo
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 242
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 16:17

"Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja michelangelo »

En tiedä ymmärsiköhän puoletkaan mitä tarkoitan, mutta haluaisin tähän ketjuun kaikenlaista kirjotusta kaikista kampaukseen liittyvistä härpäkkeistä (esim. "kiinalaiset syömäpuikot"<=ymmärsittekö? liskonhäntä/nokka, hainhampaat tms.)
Mistä muuten ostatte noita "syömäpuikkoja"? Mistään marketista en ole tähän asti löytänyt, joten kampaamoon kaiketí pitäisi mennä..Tuleeko kellekkään kuitenkaan mieleen mitään markettia/kauppaa missä myytäisiin kyseisiä?

Kiitos Henriikka oikeasta sanasta:nutturapuikko..löytyykö niitä muualta kuin nettikaupasta tai kampaajalta mahollisesti?

(Saa yhdistää, jos jonnekin oli jo samasta asiasta tehty ketju. en huomannut, vaikka "googlasin")
Viimeksi muokannut michelangelo, 11 Maalis 2006, 19:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

http://www.villihelmi.fi/shop/

Tuolta saa ainakin tavallisia nutturapuikkoja, joita voi sitten vaikka koristella helmillä. :)
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Tuulikaappi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 804
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:29

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Tuulikaappi »

Storella oli puhetta, että Ninja-ketjun liikkeissä myytäisiin noita nutturapuikkoja. Pitäisikin nyt seuraavalla Jykylä- tai Helsinki-reissulla käydä kurkkaamassa siellä. Tai sitten voi ostaa ihan kaupasta just niitä syömäpuikkoja ja askarrella niistä nutturakäyttöön sopivat. Mä värjäsin pari syömäpuikkoa hiusvärillä, kun viimeksi värjäilin tukkaa. :D Pitäisi vielä lyhentää niitä puikkoja vähän ja jos jaksaa, niin vaikka liimata tai sitoa niihin jotain helyjä, esim. jonkun helmihässäkän, ni takuulla saa kissat roikkumaan hiuksissa kiinni. ::)
1c M ii, tjsp
Metku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 466
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 14:11

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Metku »

Mä olen ostanut useimmat mun nutturapuikoista juuri tuolta Ninjasta. Valikoima on kuitenkin vähän mitä sattuu, niin että joskus ei ole tarjolla kovinkaan kummallisia puikkoja kun taas jollain toisella kerralla saattaa löytyä todella kivojakin.
1b F ii
Väri 3.0
Pituus n. 74 cm
Hiuskuvia löytyy Hiuslaatuketjusta (s. 2)
michelangelo
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 242
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 16:17

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja michelangelo »

Voi hitsi..ei sattuisi olemaan pohjosemmassa noita Ninjan liikkeitä? Helsinkiin ei ole tiedossa yhtäkään matkaa.
Ajattelin samaa alotusviestini jälkeen syömäpuikoista nimittäin..Tuntuu, että saatan tehdä niin ;D
Nutturapuikot kiinnostaa eritoten, koskei löydy marketeista ym. sen tyyliset mitkä tökätään hiuksiin.

Muok. Kiitos Kikka! Ikävä kyllä ei ole menoa Ouluunkaan.. No ei hätiä mitiä.

Olen selaillut amerikkalaisia sivustoja ja aivan upeita nutturapuikkoja yms. ja helmillä koristeltuja solkia löytyisi, mutten uskalla tilata :( Hitsi.
Viimeksi muokannut michelangelo, 12 Maalis 2006, 10:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Kikka »

michelangelo kirjoitti: Voi hitsi..ei sattuisi olemaan pohjosemmassa noita Ninjan liikkeitä? Helsinkiin ei ole tiedossa yhtäkään matkaa.
http://www.ninja.fi/myymalat.html
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
siili
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1703
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 18:38

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja siili »

Mistähän löytyisi tiara tai joku koristeltu hiuspanta kampauksen koristeeksi? Oliskohan tuolla Ninjassa? Mä oon taas niin vaiheessa, ettei oo aikaa mistään ebay:stä tilailla vaikka sieltä nättejä saisikin...
purppura
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1735
Liittynyt: 28 Touko 2006, 11:36

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja purppura »

siili kirjoitti: Mistähän löytyisi tiara tai joku koristeltu hiuspanta kampauksen koristeeksi? Oliskohan tuolla Ninjassa? Mä oon taas niin vaiheessa, ettei oo aikaa mistään ebay:stä tilailla vaikka sieltä nättejä saisikin...
Pari tuttua on ostanut kyllä tiaran Ninjasta, siitä vain on jo noin. puolitoista vuotta... Uskoisin kuitenkin, että voisi löytyä.
Lorena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 603
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 19:17

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Lorena »

Itse olen nähnyt noita puikkoja kyllä ihan H&M:ssäkin ja Seppälässä, ainakin joskus.
sipe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 977
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:38

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja sipe »

Mä katselin Ninjassa tiaroja viimeksi eilen. Eli löytyy. ;)
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.
siili
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1703
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 18:38

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja siili »

Kiitos, mä rynnistän Ninjaan huomenna&nbsp; :D
stinttapo

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja stinttapo »

Europehousessa (Tampereella) oon joskus tieroja ihaillu....
siili
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1703
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 18:38

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja siili »

Kävin Espoossa Sellon Ninjassa ja ne niitten tiarat oli ihan kökköjä. Lähinnä olisin voinut kuvitella ostavani sellaisen muovihirviön naapurin 5-vee tytölle, en itselleni... Kaikki hiuspannatkin oli ihan tavallisia. Oliskohan missään muualla? Onkohan noissa Ninjoissa eri valikoimat, kannattaisko käydä vielä jossain toisessa liikkeessä?
Mermaid
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 834
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 12:02

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Mermaid »

http://www.firmala.fi/~Gaalakorut/index ... eferenssit

Täältä voi tilata ihan omien toiveiden mukaan tiaran, mutta hintaa sille varmasti tulee aika paljon enemmän kuin&nbsp; rihkamakaupasta ostetulle. Riippuu sitten varmaan siitä, miten paljon siihen rahaa haluaa laittaa, että mihin tarkoitukseen on tarkoitus käyttää.
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Manna »

siili kirjoitti: Oliskohan missään muualla? Onkohan noissa Ninjoissa eri valikoimat, kannattaisko käydä vielä jossain toisessa liikkeessä?
Simonkadulla, siinä keltaisessa matalassa talossa on ollut sellainen "hömppämyymälä". Mun muistaakseni siellä on ollut hurjan paljon hiuskoruja. En nyt vaan saa mieleeni sitä heidän myymäänsä tuotemerkkiä....
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Vastaa Viestiin