"Hiuskorut"

Leikkaukset sekä kampaukset
pitkätukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 945
Liittynyt: 05 Heinä 2008, 19:25

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja pitkätukka »

Norppa kirjoitti: Kävin tänään ostamassa Glitteristä hiusruuveja kun huomasin että niitä siellä myydään.

Siellä oli myös teko-otsiksia
Teko-otsiksia 0_0, tämä olisi selvästikin minun juttuni. En ole ennen kuullutkaan teko-otsiksesta, mutta sellainen olisi varmasti mukavaa vaihtelua tällaiselle hiuslaadulle, jossa otsis vaatii hirveästi päivittäistä ylläpitoa (pesu, kuivaus, suoristus, lakkaus ja jos ulkona tuulee ja/tai on kosteaa, kaikki vaiva oli hukkaan heitettyä, ja tuloksena epämääräinen kähärä). Siksipä kasvatinkin omani pois. Eri juttu sitten löytyykö jostain juuri oikean väristä teko-otsatukkaa. Ei noista markettien lisäkkeistäkään löydy koskaan edes kovin lähellä oikeaa sävyä olevaa tupeeta, koska tukkani ei ole kultablondi, vaaleanruskea tai tummanruskea, mitkä ovat ne yleisimmät vaihtoehdot... Voisivat lisätä valikoimiin maantien värisen tai jonkin tuhkanruskean, mutta ehkäpä ne eivät ole tarpeeksi jännittäviä ja toivottuja sävyjä? Mutta tsekkaan Glitterin vielä, ihan varmasti. ;D
Viimeksi muokannut pitkätukka, 14 Kesä 2013, 19:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^ Voithan sä ottaa vaikka vaalean, ja yrittää sitten värjätä sitä omien hiusten värisiksi? :)
3b F ii
pitkätukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 945
Liittynyt: 05 Heinä 2008, 19:25

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja pitkätukka »

^^ Pitäisi ehkä kokeilla  ::)
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.
Hairstick

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Hairstick »

Hei.
Tällä search otsikkoa käytäessä on juteltu ennen hiuspulkoista tai hiusneuloista. Minulle ystävän isä vuosia sitten toi kiinasta pari kpl ja sen jälkeen on paljon kysytty vaikkapa katulla, että mistä semmoisia saa.
Kuulema käsityötä, tosi kauniit ja tyylikkäät on. Onneksi nyt on mulla neitä jo enemmän kun pari  ;)
Kuva
[URL=http://s8.photobucket.com/user/Gsen2/me ... 5.jpg.html]Kuva[/URL
Viimeksi muokannut Hairstick, 21 Heinä 2013, 14:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: "Hiuskorut"ää

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Nyt on tullut uusi puhelinjohtoponnari Invisibobble. Nää on ihan samanlaisia kuin kaikki muutkin, sopivan pieniä ja joustavia jne. Hyvä juttu että puhelinjohtoponnarit jatkaa voittokulkuaan ja näitä saa nyt monista paikoista, esim. Anttilasta kolmen kappaleen pakkauksissa ja maksaakohan jonkun 5,90, monta eri väriä. Mutta mua ärsyttää suunnattomasti, että nyt näistä ajatellaan että nämä ovat AITOJA puhelinjohtoponnareita ja KAIKKI MUUT on feikkejä! Voi hyvää päivää, näitä kaikkia kyllä on saanut Suomesta jo pari vuotta, mm. Name Itin ponnarit ja Tiimarin ja Cailapin jne! Eikö ihmiset oikeasti ole nähneet näitä ennen?! Puhuvat Name Itin ja Glitterin ponnareista halpiksina ja miettivät että viitsiiköhän niitä feikkejä ostaa jos ne ei oo yhtään hyvii, joo älä osta feikkejä vaan näitä aitoja ku nää on paljon ylivertasempia. Minusta ensin tulee aito ja sitten feikit, miten tässä oltais muka menty toisinpäin, kun Invisibobblet saapuivat Suomeen vasta nyt? Voitin kolme tuollaista arvonnassa ja ovat ihan yhtä hyviä kuin muutkin, nämä ovat hieman pienempiä ja kapeampia kuin esim. Cailapin tai Name Itin. Tykkäänkin enemmän tällaisista pienemmistä jotka menee tukan ympäri kahdesti, on niin ohut tukka että isot ponnarit näyttää tyhmältä. Tykkään edelleen mutta en osta lisää, mulla on näitä jo niin paljon :>
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ Myydäänkö näitä invisibobbleja siis ihan marketeissa myös?  :) Mulla on ollut puhelinjohtoponnarit kovassa käytössä siitä asti kun ostin niitä ensimmäisen kerran. Pari ponnaria on mennyt poikki, mutta koska nuo ponnarit on muovia niin sulattamalla päät ne saa takaisin liimaantumaan yhteen ja tadaa, ponnari on taas ehjä.  ;D Nää ponnarit on siis käytännössä ikuisia.

Mä tykkään etenkin läpinäkyvistä puhelinjohtoponnareista, läpinäkyvien lisäksi on käytössä myös pari mustaa ja pinkki. Mä en näistä merkeistä niin välitä, mä olen ostanut mun ponnarit kaikki marketista ja ponnareiden koossa on vähän eroavaisuuksia niin osa taitaa olla eri merkkisiä. Itse tykkään näistä vähän pienemmistä ponnareista ja sen takia alkoi kiinnostamaan nuo invisibobblet.

Mä käytän puhelinjohtoponnareita ihan tavallisen poninhännän tekoon ja sotkunutturaan.  :)
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Ainakin tosiaan Anttiloista, ehkä Citymarketeistä myös?  Anttilan ja Pretty.fi verkkokaupoista saa myös :)
Niitä on läpinäkyviä, mustia, valkoisia, pinkkejä, sinisiä, punaisia ja ruskeita.

Nyt oon tehnyt vertailua näiden erimerkkisten välillä ja en kyllä voi sanoa että joku olisi ylivertainen tai paras. Glitterin ja vanhat Tiimarin on tosi isoja, paksuja ja jäykkiä, Name Itin pienempiä mutta silti melko jäykkiä ja Invisibobblet on pienimpiä, löysimpiä sekä ohuimpia. Isompia käytän sotkunutturoihin ja pelkkään ponnariin Name Itin (tai Cailapin, ne on aika samankokoisia) tai tämä Invisibobble. Ja huomasin että jos kiertää tuollaisen tukan ympärille kolmesti niin ponnari pomppaa enemmän päästä irti ja näyttää ainakin mulla tuuheammalta,  kahdesti jos laittaa niin saattaa lähteä löystymäänkin esim. koulupäivän aikana. Nyt kun mun tukka on vähän ohentunut niin käytän enemmän näitä puhelinjohtoponnareita, normaalit litistää ponnarin niin pieneksi että näyttää vielä ohuemmalta.
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Ostin tänään Glitteristä samanlaisia ponnareita, mistä täälläkin oli juttua jokin aika sitten:
Kuva

Valitsemassani kolmen ponnarin nipussa oli musta ja kaksi erilaista siniharmaata lenkkua. Nämä on ihania! Tuntuu ranteessa pehmeämmältä kuin normiponnari, tukassakin sain aikaan hieman pehmeämmän pidon kun laitoin lenkun niin, että vedin solmupään lenkin läpi ja kiristin. Jättävät kyllä jonkunmoisen painauman tukkaan, mutta ei niin pahana kuin tiukasti vedetty kapea normiponnari. Tykkään etenkin omien lenksujeni ulkonäöstä, eivät ole liian näkyviä, mutta kivan erilaisia.

Olisi tehnyt mieli ostaa joku vinkeänvärinen irtoraitakin piristeeksi, puhumattakaan niistä hiusliiduista... Täällä on ainakin juttua niistä.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Virus
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 09 Syys 2008, 15:18

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Virus »

Loistava vempele muinaisilta vuosikymmeniltä: Braidini! ;D Sillä saisi näemmä justiinsa semmoisia löysiä Dynastia-sarjan lettejä. Mahtaakohan tuota olla vielä myynnissä jossain...

http://youtu.be/G7mTpugBrD8
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.
Mimi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 301
Liittynyt: 14 Helmi 2013, 11:44

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Mimi »

Hei! Onko täällä kukaan ostanut pink pewter hiuspantoja? Ovat aika hintavia mutta kauniita. Onko hintansa väärtejä? Tekisimieli tilata mutta yli 20e hiuspannasta on aika paljon  :-\
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
höpönasu

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja höpönasu »

^ No ei oo hinnalla pilattu! ;D Haluaisin myös tehdä löytöjä eBaysta mutta en koskaan saanut mun PayPal-tiliä toimiin. Tosin saattaa olla ihan hyvä...
Vuhi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 118
Liittynyt: 14 Tammi 2012, 18:07

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Vuhi »

Eipä ole näistä hair combeistä mitälie kukaan vielä kirjoitellut. Markkinoilta ostin, mutta se metalliosa ei oikein omaan tukkaan ollut hyvä, liukas. Tai en sitten uskaltanut venyttää niin paljon, ettei rikki mene. Tosi kivoja muuten.

http://www.youtube.com/watch?v=VVe1GgY7w90

Siinä video.
Virus kirjoitti: Loistava vempele muinaisilta vuosikymmeniltä: Braidini! ;D Sillä saisi näemmä justiinsa semmoisia löysiä Dynastia-sarjan lettejä. Mahtaakohan tuota olla vielä myynnissä jossain...

http://youtu.be/G7mTpugBrD8

Onkohan tuolla braidinilla joku suomenkielinen nimi? Jotenkin... tutun näköinen? Miksi minulla on mielikuva, että olisin nähnyt tuollaisia citymarketissa? :o Pakko mennä katsomaan! Ja varmaan ostaa, jos sillä saisi semmosen ranskalaisen letin tehtyä.

Edit: peräkkäiset viestit yhdistetty.
Viimeksi muokannut Vuhi, 26 Syys 2014, 15:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Mä teen enää tosi harvoin tiukkaa poninhäntää, edes invisibobbeleilla. Teen vain tosi löysän lenkin johon kierrän hiukset kerran tai pari ja sitten kiinnitän kyhäelmän takaraivolle tai niskaan tukevalla metallisella hiusklipsillä

Mulla on tällaisia kaksi pienempää ja yksi iso:

http://www.hiuskorut.com/product_details.php?p=1044

Useimmissa tuollaisissa klipseissä on hampaat, mutta mun klipseissä on sileät reunat, joten eivät riko tai vedä hiusta. Klipsin avulla saan sitten laitettua kampausta joko tiukemman tai löysän näköiseksi. Päänahka ja hiukset tykkää kun ei vedä, kiristä eikä revi.
Tähkäpää

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Tähkäpää »

Täällä joku kyseli huiveista. Itse meinasin nimenomaan kesällä alkaa käyttämään huiveja hiusten suojana ja pahan hiuspäivän pelastuksena. Itse haluan huivin olevan edestä matala ja päänmyötäinen, mutta taaaksepäin kohoava. Jonkun verran olen tehnyt malliesimerkkejä ja se huivin taittelu ja asettelu oikeasti käy työstä. Edellyttäenkin kun haluan kaikki hiukset piiloon :D

Kuva

Kuva
Vastaa Viestiin