"Hiuskorut"

Leikkaukset sekä kampaukset
sipe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 977
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:38

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja sipe »

En muista tarkasti, mutta muistaakseni oli ihan kohtuulliset postarit.
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja deko »

vink-vink-vinketi-vink ;D
(linkki poistettu)

erit:
siis minulla on myynnissä joitakin hairagameja

Viimeksi muokannut deko, 05 Huhti 2008, 16:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
this too shall pass.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Nuo hairagamit vaikuttavat erittäin mielenkiintoisilta!
Deko on ilmeisesti tykännyt niistä lopuista mitä et ole myymässä? Toimiiko nuo todellakin?
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja deko »

^ myyn niitä joille oma tukkani ei sovi ;D esimerkiksi hair yoga on selvästi ohuemmille hiuksille tarkoitettu, ja www-pinsit taas kuohkeammalle. Kyllä, tykkään kovasti näistä vempeleistä vaikka agami lyökin vielä monesti sormille ennen kuin kiertyy sievästi ;D

^^
Olen nähnyt Ketylo-hiuspuikkojen näköisiä myynnissä jossain Lahden korukrääsäputiikissa (Glitter? vanha ei muista), näyttivät tosi kivoilta mutta värivalikoima ei ollut siellä mieluinen. Kerrohan Lettu kokemuksia kun saat vänkyräpuikot kotiin.

erit: glitterin puikot siis olivat muovisia halpiksia mutta muodoltaan samanlaisia kieroja
Viimeksi muokannut deko, 29 Heinä 2007, 20:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
this too shall pass.
Eudokia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 672
Liittynyt: 07 Maalis 2007, 21:59

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Eudokia »

Minä puolestani olen ihan höpelönä hiuspantoihin. Nyt minulla on niitä varmaan yhteensä seitsemän kun menin tänään ostamaan sellaisen leveän, punavalkoisen sokokselta. Nyt tähän täytyy tulla stoppi.  :D Tämänpäiväisen ostokseni perustelen sillä, että mulla ei vielä ollut tällaista leveää tukkapantaa. Minulla on panta käytössä melkein joka päivä, joten eivät nämä kyllä käyttämättä jää. Solkia en ole opetellut käyttämään, vaikka niitäkin minulla on muutama lahjaksi saatuna.  :)
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am
Lilja

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Lilja »

Lettu kirjoitti:Villihelmen puikkoja laitan aina kaksi, mutta ne on hieman lyhyempiä eikä sillä lailla ole häiritsevät
Minkälaisia? Tarkoitatko tätä liikettä? http://www.villihelmi.fi/
He ovat juuri nyt lomalla ja verkkokauppaa päivitetään, joten en voinut itse tarkistaa asiaa. Löytyisikö Googlen välimuistista jotain... ::) ;)

Kuva


Itselläni on viereinen Alchemy Gothic -merkkinen hiuspuikko, ja tykkään. Koru vain tykkää luisua "vaakatasoon" eikä "jalokivi" pysy yläviistossa. :D Tarkoitus on saada kohta jokin kuvanen tästä korusta "in action" eli nutturassa.
Mella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 994
Liittynyt: 23 Syys 2006, 17:03

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Mella »

deko: mitä kaikkea tuossa hairagamin paketissa sitten tulee? Tuleeko mm. tuo hair kimono? Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta ja ois mukava osata laittaa tukkaa useammallakin tavalla.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja deko »

^ hmm... ei tullut hair kimonoa, luettelen nyt ulkomuistista: noiden myynnissä olevien lisäksi spring ringsejä, pari agamia, se pantaponnarijuttu, ssnap dragon, leloom, monkey fingersejä ja niitä ohuita samannäköisiä (ihan varmana joku unohtui)
this too shall pass.
Mella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 994
Liittynyt: 23 Syys 2006, 17:03

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Mella »

Ihan kivankuuloinen paketit, harmi ettei ole hair kimonoa mukana mutta pitänee tilata se joskus noilta hairagamin omilta sivuilta. Katselin muutaman videon sieltä ja näytti ihan hyvältä.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja deko »

Jep, kuulostaa ihan vastaavalta. Suuri osa on minun tukalleni sopivia ja hauskoja, ja loput myyn pois kaappia täyttämästä.

erit:
mella: kuuluu pakettiin part pizazzit, niillä saa vänkiä jakauksia kun vähän treenaa.
Viimeksi muokannut deko, 18 Elo 2007, 18:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
this too shall pass.
Mella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 994
Liittynyt: 23 Syys 2006, 17:03

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Mella »

^Tuo tv-shopin tuotekuva ei sitten kyllä vastaa paketin sisältöä, sillä kuvassa näkyy selvästi part pizazzit eikä ne kuitenkaan kuulu pakettiin.

edit. ok, sittenpä taidan tilata tuon seuraavalla viikolla. Siinä on kuitenkin paljon sellaista mitä ehdottomasti haluaisin.

edit. joo, tilasin tuon sitten saman tien. Sain vielä jonkin cd:n kaupanpäälle. :D
Viimeksi muokannut Mella, 18 Elo 2007, 18:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-
petomaani

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Eudokia kirjoitti: Minä puolestani olen ihan höpelönä hiuspantoihin
Sama homma! :D Mulla löytyy eri paksuisia ja vahvuisia monta ja jännä että niitä on varsinkin nyt, kun oma tukka on lyhyt. Olen ihastunut myös erilaisiin koristeellisiin pinneihin; kukkaa, kauniita värejä (pinkkiä, vaaleansinistä klipsiä..) Aika kivoja :)
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Eikö teillä rupea sattumaan korvien takaa panta päässä? Pystyn pitämään pari tuntia pantaa kunnes rupeaa sattumaan ihan hirveästi ja pahimpia on leveät pannat. Olisi niin kiva käyttää erilaisia pantoja mutta omistan vain pari mitkä eivät tuota tuskaa :-\ Onko kellän vinkkejä mikä auttaisi tuohon?
petomaani

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja petomaani »

^mie pidän pantaa tavallisimmin hieman enempi niskassa eli en ihan korvan juuressa vaan noin 5 cm korviien taustan "yläpuolella". Se auttaa, muutoin painais kyllä aika tavalla, jos pidän pantaa kauemmin päässä. (Vaikea sillai selittää, kuva ois parempi, mutta toivottavasti ymmärsit..)  :)
Merial
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 662
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 09:07

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Merial »

tiizku kirjoitti: Eikö teillä rupea sattumaan korvien takaa panta päässä?
Täällä on yksi pantojen vakiintunut tehokäyttäjä! Se riippuu tosissaan aivan täysin pannasta, että alkaako se sattumaan vai ei - jotkut alkavat painamaan jo puolen tunnin päästä niin, että tuntuu kuin koko pää musertuisi. Mutta esimerkiksi nyt tämä Ninjasta ostamani keskileveä musta satiinipanta ei paina taas ollenkaan, vain ainoastaan silloin jos on samaan aikaan lasit päässä.

Uskoisin, että kyllä löytää sekä ohuita että leveitäkin pantoja, jotka eivät purista ja joita on täten ihan mukava käyttää. Kärsivällisyyttä etsintöihin, eiköhän semmoisiakin jostain sinullekin löydy. :)
Tukka hyvin, kaikki hyvin!
Vastaa Viestiin