"Hiuskorut"

Leikkaukset sekä kampaukset
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja deko »

Lahden Glitterissä oli nutturapuikkoja, kunnon tukevia umpimuovisia (hamsteroin) ainakin mustia ja kirjavaruskeita. Älkääkä vain kysykö missä Glitter sijaitsee, olin vain vierailulla ja puolet ajasta täysin suuntavaistoton...
this too shall pass.
sininen kissa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 287
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 09:52

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja sininen kissa »

Villihelmestä ei taida saada enää nutturapuikkoja.  :-[  Ainakaan sivuilla ei ole minkäänlaista mainintaa niistä. CheBellan etusivuilla mainitaan nutturapuikoista alkaen 1,50e/kpl, mutta mitään kuvia tai sanallisia kuvauksia valikoimasta ei ole. Laitoin heille sähköpostia, toivottavasti vastaavat.
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.
Inotti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 20 Loka 2006, 17:49

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Inotti »

Minä käytän "nutturapuikkoina" ihan tavallisia puuvärejä ja kivan näköisiä siveltimiä.  ;D Mun mielestä se vain näyttää niin kivalta...
Mä olen kyllä ihan hulluna kaikkiin hiuskoruihin ja niitä on pakko tunkea hiuksiin melkein joka päivä. (Varsinkin sellainen hieno kukkapanta on  :-* ja kaikki kiiltävä muutenkin)
hiukset: 1bFii Hiuskriisi<br />Hiusmittauksia
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Vivi »

sininen kissa kirjoitti: Villihelmestä ei taida saada enää nutturapuikkoja.&nbsp; :-[&nbsp;
Ei olekaan.&nbsp; :( Toivottavasti tulee lisää, mun aiemmin ostamat puikot on jossain hukassa ja on pitänyt just tehdä täydennystilaus.
Oma väri takaisin.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Chaos »

OStin Sokokselta pari kivaa hiussolkea, toinen leveämpi musta kiiltävä ja toinen musta, ohut, jossa glittereitä. Tykkään ;)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Vivi »

Oma väri takaisin.
Opossumi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 150
Liittynyt: 07 Maalis 2006, 20:52

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Opossumi »

Minua kiinnostais hirveästi semmonen "hair fork": puinen, paksu, kaksihaarainen, iso "hiuspinni", jolla sais nutturan tai banaanikampauksen kiinni. Hitsi, ku löytäis kuvan jostain. Longhairforumilla niistä puhutaan.

Jos joku nyt ymmärsi, mitä tarkoitan, niin onko tietoa, saako näitä Suomesta?
Tukka: Karhea ja melko kuiva luonnonkihara, värjäämätön, vyötäröpituus saavutettu, kasvatus jatkuu.
Luokitus: 2cCii, kuvia hiuksista hiuslaatuketjussa s.10.
Inotti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 20 Loka 2006, 17:49

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Inotti »

Mun oli pakko tilata tuolta esteriinasta pari hiussolkea ja pinniä, kun oli niin kivoja ja eikä hintakaan ollut paha.&nbsp; :-*
Jee, nyt saan uusia, kun olen onnistunut hävittämään/tiputtamaan jonnekkin mun lemppari hiussolkeni...&nbsp; :'( Se oli niin nätti ja vihreä ja ja bööööööööhyyy. Olisin itsekkin muuten tilannut tollasen hiushaarukkapuikon nutturalle, mutta ei siitä ole vielä hetkeen hyötyä, kun on liian lyhyet hiukset ja kaikki.
hiukset: 1bFii Hiuskriisi<br />Hiusmittauksia
Opossumi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 150
Liittynyt: 07 Maalis 2006, 20:52

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Opossumi »

Lettu kirjoitti: ^Tällaistako tarkoitat? http://www.esteriina.com/webstore/puine ... p-905.html

Olen monesti meinannut tuon tilata, kun on niin halpakin. Kaupassa en ole tämän tyyppisiä hiuskoruja nähnyt. Kaupoista on muutenkin tosi vaikea löytää puisia hiuskoruja. :( Melkein kaikki muovista.
Juuri tuollaista! Hitsi Lettu, sie luet mun ajatuksia ;D. Kiitos! Tarkoitin just tollasta paksua "haarukan" mallista, ei siis vain ohutta u:n mallista pinniä. Ja tykkään just tollasista koriste"nupeista" siinä päässä.

Joo, totta, ettei puisia koristeita löydy ainakaan kauppojen hyllystä helpolla. Harmi, ne on kauniita. Pitääpä tilata tollanen haarukka, ja jos joku tietää lisää paikkoja, mistä näitä "haarukoita" Suomesta voi saada, niin kertokaa toki.
Tukka: Karhea ja melko kuiva luonnonkihara, värjäämätön, vyötäröpituus saavutettu, kasvatus jatkuu.
Luokitus: 2cCii, kuvia hiuksista hiuslaatuketjussa s.10.
Inotti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 20 Loka 2006, 17:49

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Inotti »

Nutturapuikkoja bongasin tänään Glitteristä (kullanvärisiä, mustia ja ruskeita) ihan nätin näköisiäkin sekä Euroihmeestä sellaisiä eri värisiä missä oli päässä jotain helmiä koristeena. Nättejä nekin, en vain itse tarvitse kun tämän pituisista hiuksista ei mitään nutturoita loihdita, mutta täällä jotkut niitä kaipaili...
hiukset: 1bFii Hiuskriisi<br />Hiusmittauksia
Justiina

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Justiina »

petomaani kirjoitti: Hei mistä voi ostaa hiuspantoja, semmosia hienoja? (Ei nyt ihan häämeininkiä, mutta sellassii nättei.. ) Onkos ne vielä in ja pop? Tekis hurjasti mieli testailla omiin kutreihin.
Öö tulee mieleen et saattais saada H&M:ltä, Glitteristä, Ninjasta.. yms. Noita liikeitähän on ympäri Suomenmaan :)
petomaani

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Justiina kirjoitti: Öö tulee mieleen et saattais saada H&M:ltä, Glitteristä, Ninjasta.. yms. Noita liikeitähän on ympäri Suomenmaan :)
Joo, kysymyksestäni unohtui "nettikaupasta" (kun ei googlettamalla löytynyt). Noi tiesinkin. Ktos kumminkin :)
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Onko kukaan nähnyt hiuspinnejä blondeille?! Mustia on, ja niitä ruskeita.. mutta onko MISSÄÄN vaalempia??
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Itse olen ostanut sellaisia vaaleita kullansävyisiä ainakin Stockmannilta. Sopii hyvin vaaleisin hiuksiin tuollaiset vaaleat kultaiset, paljon paremmin kuin mustat ja tummanruskeat.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Kis Kis kirjoitti: Onko kukaan nähnyt hiuspinnejä blondeille?! Mustia on, ja niitä ruskeita.. mutta onko MISSÄÄN vaalempia??
On tosiaan olemassa niitä kullanvärisiä ja sitten on sellaisia vaalean harmaita, jotka myös ovat hyviä. Cailapilla on ainakin molempia.
Vastaa Viestiin