"Hiuskorut"

Leikkaukset sekä kampaukset
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Tintu »

^sama kävi täällä. Ärsyttää, neljä euroa ihan hukkaan! >:(
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ Mä sain nyt vastauksen siihen mun reklamaatioon, ja pitäisi lähettää se rikkinäinen panta heille "tutkittavaksi". Panta lensi samantien roskikseen hajotessaan, samoin kuin kaikki muutkin hajonneet pannat. Plääh.

No, sitä täydellistä pantaa etsiessä. Kävin tänään muuten kurkkaamassa Prisman ponnari/panta osaston, eikä siellä ollut noita kumilenksuja. Tiimarissakaan eikä Sokoksella ollut. Juurekset asialla?  :D
daffodil
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 142
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 16:27

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja daffodil »

Mäkin ostin viikonloppuna paketin noita Cailapin ponnareita, löytyivät ihan liikenneaseman pikkumarketista.

Vähän epäilin, että miten nämä mahtavat toimia mun ohuissa hiuksissa (ponnarinympärys alle viisi senttiä), mutta ponnari näyttääkin näillä tosi kivalla eikä ollenkaan niin lirulta kuin normaalisti. Jäävät ehdottomasti käyttöön. :)
"There's no such thing as a bad idea, just poorly executed awesome ones."
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Yyyyy miksei täällä (oulussa) ole misssääään noita cailapin lenksuja! Haluan ne ruskeat! Pirun oulu, voisin muuttaa etelämmäksi ihan sen takia että saisin käsiini uutuudet silloin kun ne tulevat enkä aina puoli vuotta myöhässä! :D Tympii saada tietää jostain kivasta kun tietää samalla että sitä pitää odottaa iät ja ajat. Missä kaikkialla cailappia edes myydään, ainoa paikka mistä olen jotain löytänyt on citymarket mutta ei ollut kuin jotain tylsiä peruspompuloita.
Nala
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 149
Liittynyt: 01 Kesä 2006, 14:12

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Nala »

Sokkarilta ja Prismasta löytyypi ainaskin täällä Tampereella, luulis että muuallakin :)
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Jenje »

Kai se on munkin tänään lähdettävä metsästämään noita Cailapin renksuja. :D Toivottavasti löytyisi jostain mustana.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Jewely »

^^Täälläpäin Prismoissa ei ole kuin Iberoa  ???  Ja Ouluunhan on Sokos tulossa, joskus hamassa tulevaisuudessa ehkä :D

^Name Itilta löytyy mustia renksuja, mutta en tiedä myydäänkö noita missään muualla kuin Anton&Nina lastenvaateliikkeissä.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Minussa on ilmeisesti joku tosi iso vika, mutta mä en lämpene noille "puhelinjohtolenksuille" lainkaan...  :-X Jos haluan laittaa perusponnarin, teen sen mielummin mahdollisimman huomaamattomalla hiuslenksulla. Ja jos taas haluan että jotain hiusten seasta näkyy, niin sitten valitsen jonkun oikean hiuskoristeen eli kukkamaisen koristeen, hiuspannan tms...
Kisumirri
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 250
Liittynyt: 21 Syys 2011, 13:35

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Kisumirri »

jewely kirjoitti: Yyyyy miksei täällä (oulussa) ole misssääään noita cailapin lenksuja!
Kiva että sää kolusit Oulun kaupat ettei mun tarvi nyt lähteä  ;D

Mies tilas mulle ebaysta kasan puhelinjohtopompuloita  :) saapuispa ne pian.
Minsku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1169
Liittynyt: 07 Touko 2007, 17:10

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Minsku »

Mä kävin eilen hakemassa kolme johtopompulaa Tiimarista ja on aika yllättynyt kuinka hyvin nää pitää pompulan tiukasti päässä. Eihän tää kauhean kaunis viritys ole, tulee ihan pikkutyttöolo, mutta kaippa sen kestää, ja nutturan seasta johtoa ei edes huomaa.
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Jewely »

^^Ole hyvä vaan  ;D

Löysinpäs Prismasta Oulun pohjoispuolelta lenksuja, kylläkin vain sen paketin missä on mustia ja läpinäkyvä, eli ei ruskeita edelleenkään. Ostin huuto.netistä paketin lenksuja niin ne olikin sellaisia ihania pieniä! Tosi käteviä ja nyt mulla on ainakin kaikkia kokoja (ja värejä) :D Krhm joku vissiin vähän innostui näistä..
Luciana
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 534
Liittynyt: 29 Joulu 2010, 15:25

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Luciana »

En ole vielä tilannut, koska en ymmärrä mihin se perustuu, että kumilenksut ovat hellävaraisempia hiuksille kuin tavallinen pampula? Kirjoittakaa käyttökokemuksia sitten kun niitä kertyy. Kitoosh :)
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Jewely »

^Nuo lenksut eivät ole kumia vaan sileää muovia/silikonia ja hiukset eivät takerru niihin kuten joihinkin frotee- tai kangaspäällysteisiin pampuloihin joiden sisällä on kuminauhaa. Tämä on siis oma mielipiteeni, ei mitään faktatietoa :D Varmaankaan ei ole kovin paljoa eroa hellävaraisuudessa ja käytän myös metalliosattomia peruspompuloita ja yöllä sellaista isoa froteepompulaa. Mutta tykkään kyllä näistä lenksuista, ehkä eniten siksi että ponnari näyttää tuuheammalta ja hiuksiin ei jää jälkeä näistä, hellävaraisuus on tietysti vaan plussaa :)
bast
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1561
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 13:12

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja bast »

Saitte mutkin sortumaan kiekurapompuloihin ja Tarjoustalosta ostin 2 mustaa ja 1 läpinäkyvä-paketin. Yllättävää miten hyvin nämä lähtee hiuksista irti! Tavalliset pampulat mulla yleensä vähän takertuu, varsinkin jos on ollut tuulinen päivä.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977
Luciana
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 534
Liittynyt: 29 Joulu 2010, 15:25

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Luciana »

^^ Ok, pakko se on lähteä metsästämään lenksuja  ;D
Vastaa Viestiin