"Hiuskorut"

Leikkaukset sekä kampaukset
Kisumirri
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 250
Liittynyt: 21 Syys 2011, 13:35

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Kisumirri »

Tänään tuli ne miehen mulle tilaamat johtopompulat!  :) Tossa oli montaa väriä ja jotenkin nuo mustat on paljon löysempiä kuin muut.. tai ainaki oranssi, en oo kokeillu kaikkia värejä. Ei tämä oranssikaan ole kyllä niin jämäkkä mitä kuvittelin, mutta testailen nyt miten näillä pysyy tukka kiinni  :)
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja nukka »

Mistä olette tilanneet hiuspuikkoja? Olen yrittänyt etsiskellä jotain kivoja mutta en ole löytänyt.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
Tiukukello
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 103
Liittynyt: 10 Loka 2009, 21:25

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Tiukukello »

Mä olen ihastunut Quecraftin puikkoihin. :) Laatu on erinomainen ja ovat tosi nättejä. Odotan sitä päivää, kun hiukset ovat kasvaneet niin, että nutturapuikot pääsevät taas käyttöön..
Quecraft lähettää tuotteensa Vietnamista rekisteröitynä pakettina.

/edit:

Kyllästyin siihen, ettei minkäänlainen nuttura onnistu, joten laitoin taas ebaysta tilaukseen ison ja pienen bun makerin. Pidemmillä hiuksilla tykkäsin kovasti tuollaisesta isommasta bun makerista, mutta enää mulla ei riitä hiusten pituus siihen. Ehkäpä tuohon pienenpään sitten!
Viimeksi muokannut Tiukukello, 19 Elo 2012, 19:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFii APL, hennattu hiuksisto. Hidasta kasvatusta midback:iin..
iHerb-koodi: SIK438
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Ostin H&M:lta tällaisen pompulan, mutta mun ponnari ei meinaa mahtua metallirinkulan sisään. Oletteko nähneet jossain vähän isompia metallirinkula-pompuloita?

Kuva
Vuhi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 118
Liittynyt: 14 Tammi 2012, 18:07

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Vuhi »

Löytyyköhän enää mistään (Raumalta) noita puhelinjohtolenksuja? Miten kestäviä ne on?
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Jewely »

^^Hui, sulla on paksu ponnari! :D Minä näin sellaisia isompia suppilon muotoisia Ginatricotissa mutta en tiedä mahtuuko ponnarisi siihenkään, jos suppilon toinen pää on kapea..

^Kannattaa katsastaa Cailapin ja Name Itin myyntipisteet, Name It on lastenvaatemerkki joita ainakin täällä pohjoisemmassa myydään vain joissain lastenvaateliikkeissä. Niin ja Tiimari myös :)  Mulla on noin 15 erilaista pompulaa ja yksi on mennyt poikki kun laitoin useampaan kertaan ponnarin ympäri mutta muuten ovat kyllä olleet kestäviä ja palautuvat hyvin muotoonsa käytön jälkeen.
Vuhi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 118
Liittynyt: 14 Tammi 2012, 18:07

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Vuhi »

No kiva (Tiimarissa hiusjuttuja? Häh?). Sitten semmonenkin kysymys, että nämä pysyy liukkaammassakin tukassa? Joskus kokeilin sellaista erikoista "making hair combia"... Ei pysy ei!
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja wilma »

Miten ne kankaiset venyvät hiuspannat pysyvät päässä? Ne mitä myydään yleensä monen kappaleen paketissa, sellainen iso rinkula mikä tulee koko pään ympärille.

Mulla on hiusmalli nyt lyhyt, eteenpäin pitenevä polkka. Ajattelin käydä tasaamassa/lyhentämässä niskavilloja kun tää tukka kasvaa niin nopeasti. Nyt saan koko tukan jo ponnarille, mutta lyhentämisen jälkeen niskavillat ei yllä ja ajattelin että tuollaisella kokopään kiertävällä pannalla saisin nekin paremmin pysymään ilman mitään pinniviritelmiä tmv. Pysyykö nuo vaan päässä hyvin? Mulla on melko liukas/sileä hiuslaatu. Onko noissa pannoissa minkälaisia eroja, minkälainen on hyvä ja mitä ei kannata ostaa?
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja nukka »

Mulla ei ainakaan sellaiset kireät "koko matkalta" joustavat pannat pysy yhtään päässä.

Mutta sellaiset löysät taas pysyvät ihan hyvin, sellainen jossa on venymätöntä kangasta ja sitten takana pätkä kuminauhaa.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ Ok, hyvä tietää. Tuota mä just epäilinkin että pysyykö päässä ollenkaan... Höh. Pitää käydä katsastamassa vähän paikallista valikoimaa, että minkälaisia kankaisia pantoja löytyy. Haluaisin kuitenkin mahd. ohuen ja huomaamattoman pannan ja pitäisi mennä pään ympäri että saan niskavillat pysymään jotenkin kurissa ilman kymmentä pinniä.
garme
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 403
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 22:36

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja garme »

Oon kahlannut läpi yhden pääkaupunkiseudun isommanpuoleisen kauppakeskuksen, mutta missään ei ole puhelinjohtolenksuja. Tilasin sitten ebaysta mutta ei millään jaksaisi odottaa, kun hiukset alkaa jo yltää ponnarille.
iHerb alekoodi: FEW484
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Vuhi, mulla on kans aika liukas ja sileä tukka ja mulla nuo johtopompulat pysyvät paremmin kuin tavalliset, eivät löysty ollenkaan ja pysyvät paikallaan. Ne sillälailla nappaavat hiukset kierteiden väliin niin liukkaampikin tukka pysyy kurissa :) Ne Tiimarin pompulat saattavat olla jossain tyttöjen prinsessahepeneiden tai koulutarvikkeiden seassa, meni jonkun aikaa ennen kuin löysin silloin :D

Minulla on nyt yhteensä jotain 20 erilaista johtopompulaa, löytyy Cailappia (vihdoin!), Tiimaria, Name Ittiä ja vielä sellaisia pieniä joita tilasin Huuto.netistä :)
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Jenje »

^^ Mä löysin omani ihan Helsingistä Sokokselta.

Muuten nuo johtopompulat ei ihan niin suurta vaikutusta muhun tehneet, mitä odotin. Kyllähän nuo hyvin pysyvät liukkaammassakin tukassa, mutta mä olen välillä saanut hiukseni jotenkin sotkeutumaan niihin, ja sitten onkin joutunut vähän turvautumaan väkivaltaan. Eli enpä tiedä siitä hellävaraisuudesta. Lisäksi nuo on myös löystyneet käytössä aika nopeasti.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Vuhi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 118
Liittynyt: 14 Tammi 2012, 18:07

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Vuhi »

Onkohan niiden laadussa mitään eroa? Siitä löystymisestä.. Kun on Tiimarin, Cailapin ym.
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Jenje »

^ Tuohon en osaa sanoa, mutta nuo mun yksilöni on Cailapin.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Vastaa Viestiin