"Hiuskorut"

Leikkaukset sekä kampaukset
kiskis
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 61
Liittynyt: 25 Helmi 2010, 20:03

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja kiskis »

Eiffe kirjoitti: Oon vieläkin fiiliksissä, sillä löysin kuukausi takaperin Seppälästä alehintaan huiveja, jotka pysyvät mun päässä. En ole aikaisemmin saanut huivista sidottuja pantoja pysymään päässä, mutta huivipannat, joissa on rautalanka sisällä saa solmittua siivoojasolmulle niin että sekä panta että solmu pysyvät sopivan ilmavan näköisinä. Huivit maksoivat alunperin 4 euroa kappale, mutta ne oli alennettu hintaan 50 senttiä, joten ostin useamman kappaleen mustia, tummansinisiä ja punaisia.
Käpistelin tänään Seppälässä ilmeisesti samoja pantoja (tosin täällä ne oli "vain" -50% eli 2e kpl), mutta jätin kauppaan koska olivat sellaista reikäistä, verkkomaista kangasta. Saatan tosin palata hakemaan, jos en löydä kivempia muualta.

Onko joku näyhnyt tälläisiä samanlaisia rautalangan avulla solmittavia kangaspantoja jossain? Kiersin H&M ym ym mutta en löytänyt, oon ettinyt näitä jo jonkin aikaa. :/
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

^ Mun ostamat pannat ovat puuvillakangasta eivätkä reikäkangasta. En ole muuten ihan varma ovatko ne aikuisten vai lasten puolelta. Ostin samasta alehyllystä myös 0,5 euroa maksaneen lintuhäkkikaulakorun ja se taisi olla lasten koru.

Edit. Ei kun ovatkin polyesteria. Varmaankin näitä: https://www.seppala.fi/tuotteet/tuote/f ... _621201799. Omat siniset pantani tosin ovat tummansinisiä eivätkä kirkkaansinisiä niin kuin tuossa nettikaupan kuvassa.
Viimeksi muokannut Eiffe, 26 Kesä 2012, 22:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Moriem
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 124
Liittynyt: 02 Helmi 2012, 23:50

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Moriem »

pikkudevil kirjoitti: Näin bussissa viime viikolla tosi tyylikkään sulkakorun hiuksiin. Se oli sellanen päätä myötäilevä. se saatto tosin olla pantakin. Mistähän sellaista vois etsiä? Itsellä on lyhyet hiukset, mutta haluaisin häihin pääkoristeen ja tuollainen olis tyylikäs ja kaunis. En halua mitään sellaista pörhäkkää vaan just päätä myötäilevän tai sitten roikkuvan sulkasysteemin.
Glitterissä näin tänään sellaisia pantoja mistä roikkui naru jossa oli sulkia! Hintaa en katsonut mutta tsekkaappas ne:D Samaisessa kaupassa taisi olla myös tuollaisia kuvailemiasi pantoja metallisina :)
Tummanruskea keskipitkä 2b M iii.
http://moriemblog.blogspot.fi/
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Hei! En tiedä mihin ketjuun tämä oikeasti kuuluisi, eli saa siirtää jos on olemassa sopivampi!

Käyttääkö kukaan pompulana tällaisia:
Kuva

Metsästin näitä tänään kaupungilta ja löysin Anton&Ninasta (Name It-merkkisiä) ja Tiimarista, vaikuttaa tosi käteviltä ja näiden pitäisi olla myös hellävaraisia hiuksille! Pysyy tosi jämäkästi ja saa ponnarin näyttämään tuuheammalta :) Näistä ei myöskään jää mitään jälkeä hiuksiin kun pompulan ottaa pois, tykkään!  :ts

Ai niin ja anteeksi jos nämä ovat tulleet jo esille jossain, ajattelin vain hehkuttaa :)
bast
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1561
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 13:12

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja bast »

^ Näin tänään bussissa jollakin naisella tommosen läpinäkyvän. Näytti kyllä kivalta, mutta eikö tuohon jää tukka kiinni? Penskana mulla oli sellainen pitkä avaimenperä tuollaista samanlaista muovikiekuraa ja muistelen, että onnistuin joskus saamaan tukkani siihen tosi pahasti jumiin.

Törmäsin etsyssä tällaiseen ja tein heti itselleni vastaavan laatikon pohjalla pyörineistä nahkanauhasta ja muovihelmistä. Hauska idea ja tosi helppo tehdä.
http://www.etsy.com/listing/92694924/re ... -red-glass
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja wilma »

Pujotetaanko nuo kumilenksut vain tukkaan, vai kierretäänkö ne pari kierrosta niinkuin tavalliset ponnarit?

Kivan näköisiä nuo kyllä on, pirteitä! Samoja muistoja tosin lapsuudesta kuin Bastilla. Mulla oli sellainen oikein pitkä kaulassa roikkuva avaimenperä mikä jäi niskavilloihin jumiin. Saksia sai näyttää ja avaimenperä meni rikki enkä enää uutta saanut.  ;D
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Minulla tukka ei jää kiinni koska nämä on niin sileitä (silikonia/muovia eli ei kumia), saa ihan helposti vetämällä pois. Ja laitetaan samalla tavalla kuin normaali ponnari eli pari kertaa hiusten ympäri, tiimarin versiot on vähän isompia mutta pysyy ihan loistavasti vaikka laittaa vain kahdesti, koska tämä sillä tavalla nappaa hiukset noiden kierteiden väliin ja levittää hiuksia eikä purista hiuksia yhteen nippuun niinkuin tavisponnarit. Tykästyin kyllä näihin kovasti, kuulemma saa myös Lindexin lastenpuolelta sekä Cailapin ständeistä :)

Minulla oli myös muuten sellainen avainkaulanauha, korallinvärinen :D
Nala
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 149
Liittynyt: 01 Kesä 2006, 14:12

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Nala »

Miekin tänään ostin noita kiekurapompuloita ja ai että  :D Nää on ihan parhautta! Hiukset näyttää näillä näyttää paljon kivemmilta, tuuheammilta ja  tää pysyy paikallaan ilman että joutuu kieputteleen miljoonaa kierrosta. Nää on Cailapin, Sokkarilta bongasin viimeiset ruskeat.
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja wilma »

Paljonko nuo kierreponnarit maksaa? Myydäänkö niitä siis ihan yksittäin vai jossain pakkauksessa? Alkoi sittenkin kiinnostamaan, tuuheampi ponnari kun ei ole koskaan pahitteeksi. Löytyyköhän noita läpinäkyvänä? Voisi olla aika kivan näköinen.  :)
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Pitäis löytyä läpinäkyvänä http://magicpoks.indiedays.com/2012/04/ ... t-kaverit/. Tuolta saa vähän vihiä, miten lenksu näkyy hiusten seasta... Itsekin ajattelin yrittää löytää läpinäkyvän version. Saahan sen huivilla tms. piiloon jos pahasti näkyy kun tuollainen ei oikein mun tyyliin istu  :)

Edit. Noita löytyisi varmasti ebayn ihmeellisestä maailmasta jos vain keksisi millä hakusanoilla hakea...
Retro

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Retro »

^^ Cailapin ponnarit myydään kolmen pakkauksissa, itse ostin pakkauksen, jossa oli kaksi mustaa ja kirkas ponnari. Hintaa oli 2,45 €
bast
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1561
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 13:12

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja bast »

Eiffe kirjoitti: Edit. Noita löytyisi varmasti ebayn ihmeellisestä maailmasta jos vain keksisi millä hakusanoilla hakea...


Hakusanat "telephone wire cord hairband" tuottaa aika hyvin tulosta.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Tiimarin versiot on läpikuultavia värikkäitä, maksavat 49snt kappale, löytyvät tyttöjen koulutarvikkeiden seasta :D . Name Itiltä löytyy läpinäkyviä, mustia, liloja ja pinkkejä ainakin ja maksavat 95snt kappale. Noita Name Itin versioita saa esim Anton&Nina-lastenvaateliikkeistä. Cailapin verkkokaupasta muuten saa noita myös eri värejä mutta siellä loppusumman pitää olla vähintään 14,90€, en ole noita Cailapin versioita muualta löytänyt kun Sokosta ei täällä päin ole :( Itse ostin eilen paketin "superlenksuja"  huuto.netistä, 5kpl/5€ :)
Mirju
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 358
Liittynyt: 23 Elo 2009, 11:18

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja Mirju »

bast kirjoitti:
Eiffe kirjoitti: Edit. Noita löytyisi varmasti ebayn ihmeellisestä maailmasta jos vain keksisi millä hakusanoilla hakea...


Hakusanat "telephone wire cord hairband" tuottaa aika hyvin tulosta.
Myös "spiral hair elastic"- hakusanoilla löytää noita.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: "Hiuskorut"

Viesti Kirjoittaja wilma »

Laitoin reklamaatiota Cailapille. Uusin panta kesti käyttöä tasan yhden kerran, hetki sitten laitoin pannan päähän ja ihmettelin miksi valuu --> oli halki.
En osta kyllä enää yhtäkään muovipantaa marketista, mulla on mennyt tänä vuonna ainakin 6 pantaa rikki. Rahat menee vain hukkaan.

Ärsyttävää.  >:( Tykkään käyttää pantoja, harmi ettei ne vaan kestä käyttöä vaan on ilmeisesti suuniteltu vain koristeeksi kaapin pohjalle.
Vastaa Viestiin