Millaisista hiuksista et pidä?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
bubbs
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1504
Liittynyt: 20 Marras 2013, 02:48

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja bubbs »

Pahinta on likaiset hiukset.

Toisiksi pahin minulle on harva, tasapitkä otsatukka. En voi sietää sitä. Kuvan esimerkki on aika äärimmäinen, minusta tasapitkän otsatukan takaa ei tarvitsi otsan juuri pilkistellä ollenkaan..

Kuva

Aukiharjatut, ilmavat luonnonkiharat Riitta Väisänen -tyyliin, mutta pahimmassa tapauksessa vielä keltaiseksi blondattuna. Omani ovat lievästi tätä sarjaa laittamattomina, pyrin olemaan liikkumatta lookissa julkisesti.

Kuva

Heviyleisön keskuudessa varsin tyypillinen vaalealla juurikasvulla viimeistellyn mustaksi värjäyn, pitkän, suoran, ohuen tukan ja vaaleiden kulmakarvojen kombo. Ylipäänsä valjut, meikkaamattomat kasvot rankasti luonnollisesta sävystä poikkeavalla hiusvärillä. Lähes aina näkyvä juurikasvu on kamala. Hevilookista en löytänyt kuvaa tähän hätään, mutta kai jokainen sen tunnistaa - ja toisaalta en kehdannut napsia netistä kuvia suomalaisista hevareista, olisi kuitenkin ollut kuvassa jonkun foorumilaisen veli tjsp...  >:D

Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Kuva

Aukiharjatut, ilmavat luonnonkiharat Riitta Väisänen -tyyliin, mutta pahimmassa tapauksessa vielä keltaiseksi blondattuna. Omani ovat lievästi tätä sarjaa laittamattomina, pyrin olemaan liikkumatta lookissa julkisesti.

Tää olen minä  ;D Ok ei ole blondattu enkä yleensä kulje julkisesti tuon näköisenä, mutta mulla on just tuon tyypin luonnonkihara, että siitä ei saa kiharaa kuin kihartamalla ja jos harjaan/kampaan, näyttää kuin olis kreppiraudalla vedetty läpi 20 kertaa.

edit: oops, lainasin väärää kuvaa, piti laittaa tuo kiharakuva :)
Viimeksi muokannut Kalevalatar, 24 Marras 2013, 14:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja kaarina »

Haha, olen ajatellut, että ei minulla ole mitään oikeita inhokkeja (paitsi kaikki epäpukeva), mutta tuo 90-luvun hapsuotsatukka on käsittämätön.  ;D Olen kyllä olettanut, että kyseessä on jo "kadonnut luonnonvara"..? Aikoinaan nuo hapsut yhdistettiin keskijakaukseen ja litteään, suoraan tukkaan (kuten tuossa esimerkkikuvassakin) ja mielestäni lopputulos näyttää siltä, kuin ihmisellä olisi matto päässä.  :D Siis jotenkin vaikea hahmottaa, että mikä tuollaisen tarkoitus on? Millaista naamaa se pukee ja mitä etuja siitä on?
No, tässä asiaa mietittyäni löysin mieleni sopukoista toisenkin "inhokin" (oikeasti mulle on ihan sama miltä muut ihmiset näyttävät) - luonnottoman värinen, täysin tasainen hiusväri (yleensä mustaksi tai muovinpunaisiksi värjätyt hiukset luonnostaan vaaleilla naisilla) etenkin silkoisessa ja suoristetussa, litteässä tukassa. Tämä näyttää siltä, kuin päässä olisi jokin kangaslärpäke, eikä hiukset. Itse tykkään hiuksista karvoina, siis vapaina ja tuulessa huiskuneina, turkkina - niiden tulee näyttää siltä, että ne kasvavat osana kantajaansa eivätkä ole mikään päähine.

Toivottavasti kukaan täällä ei pahoita mieltään yhden tällaisen tuntemattoman kirjoittelijan (viitaten itseeni) mielipiteistä.
Viimeksi muokannut kaarina, 24 Marras 2013, 16:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Ärsyynnyin julkkiskuvista ja päätin listata tähän inhokkejani helpottaakseni tuskaani. Tässä ketjussa varmaan on selvää, ettei näissä ole mitään henkilökohtaista ivaa ketään kohtaan. Itsehän olen elämäni aikana ilmentänyt useimpia näistä.

- Vaalennetut (ja sävyttämättömät) hiukset selkeän vaaleanpunaista ihonväriä vasten. Dakota ja Elle Fanning, OMG, miksi?! Kulmakarvat toki ilmentävät kuitenkin luonnollista väriä, niin että on sitten varmasti tarpeeksi kylmää ja lämmintä sekaisin.

- Väkisin vedetty viivasuora keskijakaus leveiden/kulmikkaiden kasvojen kanssa ja silloin kun luonnollinen jakaus on selvästi toisella laidalla. Vähintään otsan vauvahiuksista usein näkee, että jakaus vetää toiseen suuntaan. Tekisi mieli käydä pörröttämässä vähän ja päästää tukka luontaisiin uomiinsa. (Älkää ottako turhan vakavasti...)

- Liian pitkät hiukset. Monen mielestä ne eivät varmaankaan voi olla liian pitkät, mutta minulle tulee stoppi jo vyötärön tuntumassa. Pidemmät vaan näyttävät väärältä, ihan sama missä kunnossa ne ovat.

- Kaikenlaiset leikkaukset, joihin kuuluu suurta, sekalaista pituusvaihtelua. Mulletit, epäsymmetriset leikkaukset/sheivaukset, liian rajut kerrostukset.

- Keski-iän kynnyksellä väkisin leikattu ja blondattu/punaiseksi värjätty siilitukka naisilla. Ihan ok joillekin, mutta vähintään yhtä monelle ei sovi lainkaan, ja on yleisesti ottaen vaan aivan vammainen tapa hävittää viimeisetkin naisellisuuden rippeet. Kokonaisuuden kruunaa tietty laatikkomainen tai "sporttinen" (=miesmäinen) pukeutuminen.

Likaisuus ja littanuus nyt ovat aina kurjan näköistä, mutta eivät mene tyylistä, niin saavat jäädä listasta.

Helpotti kyllä.
1cFii, oma väri.
Nakke N.

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Nakke N. »

Yksinkertaisesti hiukset, jotka eivät joko tyyliltään tai malliltaan ole yhtään kantajalleen sopivat, tai joihin hiuslaatu ei vaan sovi. Myös likaiset hiukset on aina oksettavat.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja calypso »

janniina kirjoitti: - Melkein kaikki shokkiväreillä värjätyt hiukset. En juurikaan ole ainakaan luonnossa nähnyt hyväkuntoista shokkiväritukkaa, koska yleisesti ottaen tämänvärisiä hiuksia värjätään ihan superpaljon ja hiusten hoito vähän niin ja näin.
Tervetuloa katsomaan takapuoleen asti pitkää erittäin hyväkuntoista shokkipunaista tukkaa. Ja tiedän etten ole ainut, tuttavapiirissä on useita upeita ja hyväkuntoisia "shokkiväreillä" värjättyjä päitä, täältä foorumiltakin löytyy yllätys yllätys jokunen.  :)
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Tintu »

^komps, itselläkin oli punainen shokkitukka silkinsileä ja terve. Nykyinen blondi/brunette pehko ei niinkään. ::)
Tellukka
Haiven
Haiven
Viestit: 13
Liittynyt: 19 Elo 2009, 15:00

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Tellukka »

En pidä lyhyistä hiuksista, jotka kohotettu kihartimella/paplareilla pöyheäksi. Tällaista kampausta näkyy lähinnä vanhemmilla naisilla. En pidä kananpyllytukasta tai pottamallisista graafisista leikkauksista (kamalin jollain parin sentin otsatukalla). Pitkissä hiuksissa en pidä liian kerrostetusta tukasta, jolloin päällihiukset näyttävät melkein lyhyeltä tukalta ja selässä roikkuu ohut piiska.

ainokainen

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Mä alan vissiin tulla vanhaksi, kun nuoret "trendikkäät" miehet alkaa ärsyttämään. Naiset ei jostain syystä ärsytä juuri lainkaan, mutta tietyn tyyppisiä nuoria kundeja en voi sietää. Eli puhun nyt sellaisista H&M:n miesmyyjän näköisistä kundeista, joilla joku löysä paidanrepale ja pillifarkut surkean laihan kropan peittona ja kaiken kruunaa joku hirveä epäsymmetrinen hintahtava (anteeksi) tukankuontalo. Siis jotain tämän tyylistä:

Kuva

Kuva

Jotkut nuoret likat varmaan kusee hunajaa tällaisia nähdessään, musta nää on vaan tyhmän ja itsestään epävarman näköisiä pikkupoikia.

Edittiä: omakuva unohtui, eli tässä oon minä:

Kuva

Viimeksi muokannut ainokainen, 29 Tammi 2014, 17:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
höpönasu

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja höpönasu »

^ Tuo 'omakuva'! :D
Joo, mutta voin yhtyä tähän. Nykyään kaikki pikkutytöt ja teinit kuolaa juurikin tontyylisiä miehiä (lue: Justin Bieber, Robin, jne.) joilla on kaikilla samantyylinen tukka. Siihen vielä nörttihipsterilasit ja johan on. Meni vähän ot:n puolelle.

Kattelin tuossa 24 Kitchenin Sara La Fountainin muutaman jakson ja tulin siihen tulokseen että sillä on aivan liian lyhkänen polkkis. Ja siinä sillä ei ollut ees otsista. 5 senttiä lisää ja se olis paljon paremman näkönen. Totaalikyllästyminen myöskin mustiin hiuksiin joissa molemmilla puolilla vaalennettu raita tai pari. PS. ja kantajallaan ne tietty on pidennykset. Miksei voi vaan kasvattaa niitä omia hiuksiaan? Niin tyhmän näköstä kun niitä pidennyksiä harotaan tissien päälle tai yli ja sit se oma hartiamittanen hius jää sinne selkäpuolelle.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja evergreen »

^^ Voin liittyä mukaan inhotukseen noita hiustyylejä kohtaan, mutta vaatetus sattuu silmiin vielä pahemmin! Aijaijai, kamalaa! Tuon hattupäisen jäbän rensselit... mun tekee mieli juosta karkuun tästä näytöltä. Piti alkaa ajatella öljyisiä autoamiksia, että säilyy edes jonkinlaiset heterouden rippeet - ei sillä että sillä olisi itselleni väliä, mutta miestä saattaisi vituttaa.
1cFii, oma väri.
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Tintu »

Yhdyn inhotukseen! Ja se bieber-tukka, eli otsahiuksia huidotaan nykivällä niskaliikkeellä koko ajan sivuun ja kuvitellaan olevansa cooleja ::)  Lyhyt tukka ja siisti parta se olla pitää ;)
ZEN
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 15 Heinä 2013, 07:52

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja ZEN »

Joo yök, biebertukka! :D Tuollaisten näkeminen päälle parikymppisillä kundeilla on kuin samanikäisen naisen näkisi saparoissa. Ainokainen muotolikin asian hyvin, näyttää vaan vastenmielisen epävarmoilta... ja sietääkin olla kun on tollanen fleda! :3
Viimeksi muokannut ZEN, 30 Tammi 2014, 15:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cogito ergo doleo.
Katzenparade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 850
Liittynyt: 26 Heinä 2012, 14:43

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja Katzenparade »

Täälläkin vihataan tuota edellisen sivun lookkia :D Tosin munkin silmään särähtää enemmän noi vaatteet kuin tukka mutta silti! :D

Kuva

Sara La Fountainin tukka on musta ihan hirveä. Tai siis edelleenkin mietin, että onko se joku kovin muovinen peruukki vai onko sen tukka oikeasti sellainen? Noi latvat näyttää jotenkin omituisilta. En osaa tarkkaan sanoa, mikä tossa lookissa tökkii, mutta jokin tosiaan tökkii ja pahasti. Otsatukan kanssa Sara näyttää oikein ihastuttavalta ja se hänen pitkä tukka oli ihana!
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers
catjuska
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2253
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 15:15

Vs: Millaisista hiuksista et pidä?

Viesti Kirjoittaja catjuska »

En tiedä onko jo kyseinen hiusmuoti mennyt ohi, mutta jossain kohtaa näkyi (etenkin nuorilla miehillä) hyvin rasvaisen/likaisen näköinen tukka, joka kammattiin osittain naaman eteen. Elviskampauksissa tämän öljyvoitelun vielä ymmärrän, mutta se silmillä roikkuva limaletti on aika ällö.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett
Vastaa Viestiin